mooi. trouwen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik hoef opeens geen kinderen meer.
sympathiekquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weer lief van die jongen
Bloed ende pus uit mijn ogen ende oren nuquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weer lief van die jongen
Dat word op de bank slapenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het liefste meisje van de wereld jouw chocolade al heeft opgeëist.
Enjoy!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Mijn collega en ik hebben toestemming van manager om zijn Bowmore Laimrig te pakken na een dag als deze. Dus dat gaan we nu even doen op het dakterras.
EY! Dit moeten we juist aanmoedigen. Laat de mannen ook maar eens helpen door hun eierstok te donerenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bloed ende pus uit mijn ogen ende oren nu
Hij gaat er spijt van krijgen, dat weet ik nu alquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word op de bank slapen
[..]
Enjoy!
Heb je wel voor mij over, tochquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word op de bank slapen
[..]
Enjoy!
Lekker toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
Volgens mij hebben ze hier in de buurt een soort metalfeest met zomaar mensen op het podium uit het dorp. Niet aan te horen dit.
Nee, dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker toch?
Wij hebben random explosies die wettelijk zijn toegestaan van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY! Dit moeten we juist aanmoedigen. Laat de mannen ook maar eens helpen door hun eierstok te doneren
Dan moeten we wel nog even 90 jaar meegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:27 schreef perro. het volgende:
[..]
samen het einde van de wereld aanschouwen natuurlijk.
Owquote:
Zijn probleemquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij gaat er spijt van krijgen, dat weet ik nu al
Lastig, ik weet niet wat de toekomst gaat brengenquote:
genoeg dingen om de tijd te doden toch.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan moeten we wel nog even 90 jaar meegaan.
Inderdaad, ik loop met zo veel series achter.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:30 schreef perro. het volgende:
[..]
genoeg dingen om de tijd te doden toch.
Ik zou jou daar wel op dat podium willen zien eigenlijkquote:
Zoals katten-gifjes op tumbler.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:30 schreef perro. het volgende:
[..]
genoeg dingen om de tijd te doden toch.
nou dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Inderdaad, ik loop met zo veel series achter.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik word echt gek van wtf ze daar ook aan het doen zijn.
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.quote:
Je ogen tranen een beetje, nog steeds rode oogjes?quote:
dat is lief van jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
quote:
Nee, ik kan niet tegen kwetsende opmerkingen over mijn telefoon dus als ik iets aanmaak in KLB ben ik vanavond al dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
is er drank?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.quote:
Nooit zo'n last van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ogen tranen een beetje, nog steeds rode oogjes?
Koud manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben kapot/hvjjn
Briesje buiten is wel lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe ging je gesprek vanochtend?
daar kan ik mijn verdriet niet mee verdrinken.quote:
Bier ook goed?quote:
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.
[..]
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.
Een telefoon met voorkeur voor iets vloeibaars. Ra ra hoe die kapot gegaan isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bier ook goed?
En hoi Yv
[..]
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?
Wat? Al uitgebreid besproken zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |