ze mag gerust al even in de wipstoel, maar niet te lang. ook op schoot, tegen je aan zitten kan geen kwaad, zolang je het maar niet de godganse dag lang doetquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:14 schreef Risu het volgende:
Wanneer is de rug van een baby eigenlijk sterk genoeg om wat rechter te gaan zitten? Y vindt het liggen niet interessant meer en elke keer als ik haar oppak, zet ze zich af richting mij. Echt leuk om te zien wel, maar is het wel goed. Als ik haar handjes pak op het verschoonkussen en er een beetje aan trek zodat ze rechtop gaat zitten, dan doet ze helemaal haar best ook omhoog te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN
" naar "wow geweldig, twéé kinderen
". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know
. Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje
. En de rest regelt zich vast ook wel weer.
Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus niks onnozel
Kwak
Thanks Kwakquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooidus niks onnozel
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN
" naar "wow geweldig, twéé kinderen
". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know
. Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje
. En de rest regelt zich vast ook wel weer.
Mnoh, zie je al 2 pluisjes naar school hobbelen met kleine rugzakjes op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tandjes voor de tweelingS tandjes, E geperforeerd?
Heftig! Kan me voorstellen dat je dat niet durft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:55 schreef Zoë23 het volgende:
Mijn vader verwacht dat ik nog wel een keer zwanger word (van een zoontje natuurlijk)
Mijn moeder was bij haar 3e zwangerschap zwanger van 3 kindjes (m'n broer,ik en nog een kindje)
Dat risico durf ik echt niet te nemen.
Snotzuiger wel, al is dat uiteraard moord en brandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Twist, heb je de snotzuiger en / of neusspray al geprobeerd?
doormidden gesneden ui naast het bed, zoutoplossing spray (ja dat mag bij een kleintje vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:43 schreef twist02 het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen ofzoiets...![]()
![]()
Iemand tips voor een -waarschijnlijk?- verkouden baby die zichzelf steeds wakkerniest/-snottert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Meiden ik ga jullie verlaten![]()
Sinds zondag ben ik babyloos en heb ik een heus Dreumesje in huis![]()
Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten![]()
Nog even een klein afscheidsfotootje!NeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... when did that happen?! Tot snel! Nu vooral nog even in de ontkenningsfase
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Meiden ik ga jullie verlaten![]()
Sinds zondag ben ik babyloos en heb ik een heus Dreumesje in huis![]()
Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten![]()
Nog even een klein afscheidsfotootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot over 3 weken! Dan komen twinkle en ik ook
S. 2014
J. 2016
Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:11 schreef Fee-nix het volgende:
JM heb je zoveel te doen dan op je thuiswerkdag?
Ah! Nou succes dan maar vandaag!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stilEn midden in de drukke periode ziek geworden, dus ik loop eh.. 5 bruiloften achter (nog bewerken & opleveren)
Fixedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby kan ineens klimmen... Gister al half de trap op en nu net dit:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn
En ja, mijn ramen de auto van de buren is vies.
Nouja, als ik niet in de buurt was zou ze er wel zo vanaf kunnen vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Hilmo het volgende:
Blue, je dreumesen elmo
![]()
En baby van Soesa gaat klimmen. Hihi, op zo'n loopauto. Is dat niet geheid een valpartij?
We hadden hier gister weer een bloedneus. Op de blokkenkar gevallentoch maar FF opgeruimd, officieel is het pas vanaf 1 jaar... En lopen kan hij nog niet. Wel met 1 hand los staan in de box
![]()
Vieze ramen checkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby kan ineens klimmen... Gister al half de trap op en nu net dit:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn
En ja, mijn ramen zijn vies.
gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vieze ramen checkEn nu de zon schijnt zie je ALLES
Leuk klusje voor morgen. Of overmorgen. Of gewoon volgende week
Ik word echt gek van de hele dag de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid niet
Www.jutenjuul.nl?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef faptist het volgende:
Ro heeft net haar 2e vaccinatie gehad. Eventjes gekrijst, maar de draagdoek bracht verlichting.
Heb van het cb een doorverwijzing gekregen om een echo te laten maken van haar heup. Ze voelde wat weerstand /stugge spier en had het over spreidbroekjes.
Ik moest me geen zorgen maken![]()
En nu ben ik plaatsvervangend aan het winkelen, maar kan nergens leuke rompertjes vinden.
Wie helpt mijn gedachten verzetten en weet een site met leuke rompertjes?
Www.hema.nlquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef faptist het volgende:
Ro heeft net haar 2e vaccinatie gehad. Eventjes gekrijst, maar de draagdoek bracht verlichting.
Heb van het cb een doorverwijzing gekregen om een echo te laten maken van haar heup. Ze voelde wat weerstand /stugge spier en had het over spreidbroekjes.
Ik moest me geen zorgen maken![]()
En nu ben ik plaatsvervangend aan het winkelen, maar kan nergens leuke rompertjes vinden.
Wie helpt mijn gedachten verzetten en weet een site met leuke rompertjes?
Ik laat saar ook zoveel mogelijk gaan...(binnen verantwoorde grenzen) als ze valt dan valt ze... val en stotengel binnen handbereik net als troostknuffelsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik word echt gek van de hele dag de gordijnen dicht.
En serieus, die ramen boeien me maar weinig. Komt waarschijnlijk vlak voor de verjaardag van peuter wel een keer
Oh en Hilmo, Suze speelt al maanden met houten blokken. Maar als ik zo lees ben ik wat minder bang voor vallen en pijn
(nniet lullig bedoeld)
Edit: maar dat is vast ook inherent aan het 2e kind zijn
Geen tips... wel herkenbaar, De stiefvader van man is voor saar opa natuurlijk maar gillen als ze hem niet... elke x weer...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:55 schreef Razztwizzle het volgende:
A heeft ook een blauw oog! Is op beppes salontafel geknald. Heel fijn.
Iemand nog tips? Elke keer als ze haar pake ziet gaat ze heel hard huilenWas de vorige keer ook al. Geen idee waarom, maar het is echt paniek. Vind het zo sneu voor hem
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Saar het initiatief laten nemen, dat betekent bij ons, saar zit bij mij en kijkt op haar gemak naar opa en oma, en dan uiteindelijk mag hij best met haar spelen en grappen maken, maar op schoot pakken en knuffelen....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn schoonvader is ook een aparte man. Hoogleraar in de statistiek maar sociaal nogal.. Ja.. Onhandig? Maar hij is wel zichtbaar aangedaan dat ze zo'n verdriet heeft als hij in de buurt is. Is er iets bij Saar en je schoonvader dat helpt? Of is het afwachten tot het overgaat..
Heb je haar via een bureau?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef ingee het volgende:
Diskleemert: Sorry vast voor mijn gebrek aan bijleespost, werkweek weer om, pffff!
Disdiskleemeert: Ja, ik mag geen sorry zeggen.
Maar nu, ik heb een vraag:
Onze gastouder blijkt maandag jarig te zijn. Nu weet ik dat mensen wel eens wat doen voor mensen die voor je werken zonder dienstverband, zoals huishoudsters. Extraatje voor de vakantie of kerst.
Doen jullie ook zoiets voor de gastouder? Cadeautje voor de verjaardag / bedragje voor de vakantie / flesje wijn met kerst?
En zo ja: wat is redelijk?
Handenbijt met kwijl check. Tandjescheck. Bij CB gevraagd, maar ze kon er geen tandjes van maken. Dus ja, misschien schemeren ze wel door hoor, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze er ook aan komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:37 schreef Gevalletje het volgende:
Ok, ik hou het gewoon even niet bij de laatste tijd
Zag wel 2 streepjes voor Razz!!gefeliciteerd!
Q zit hier echt constant met z'n handjes in z'n mond, dr net had ie op z'n pink na alle vingers van z'n rechterhandje in z'n mind gepropt en dan maakt ie er z'n nieuwe geluidje bij: soort schreeuw/grom. Hij kwijlt er ook lekker bij, hij heeft nu een rode vlek onder z'n mondje van al dat gesabbel en gekwijl! Hij probeert ook op dingen te kauwen, hoort dat ook bij ontdekken of meer bij tandjes? Ik vind z'n ondertandjes wel wat doorschemeren, maar nog geen ervaring ermee dus misschien duurt ook ook gewoon nog maanden.
Volgens mij had ie ook voor het eerst een echte nachtmerrie, plotseling huilend wakker terwijl speentje nog netjes in z'n mond zat. Bij em kijken en aai over z'n bol deed niks, oppakken en even rondlopen hielp maar hij moest nog wel even wat huilen. Lekker even op schoot bijkomen en hij kan al gauw weer lachen
kan wel degelijk ..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Selvaria het volgende:
Niet bijgelezen, maar.![]()
Ik heb vandaag een glas melk gedronken en wat kaas door de pasta gegeten na bijna 2 weken koemelkvrij en N. is nu al de hele avond (vanaf half 6 ongeveer) aan het krijsen. De 'gloep' is terug op volle kracht.Hopelijk komen we de nacht een beetje door, maar no way dat ik nog melkproducten ga eten / drinken dit weekend. Het ging zo goed.
![]()
Maandag maar weer even het CB / HA / diëtiste bellen, die allemaal zeiden dat mijn bv kindje noooooit KMA zou kunnen hebben.
Ach!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb vandaag een glas melk gedronken en wat kaas door de pasta gegeten na bijna 2 weken koemelkvrij en N. is nu al de hele avond (vanaf half 6 ongeveer) aan het krijsen. De 'gloep' is terug op volle kracht.Hopelijk komen we de nacht een beetje door, maar no way dat ik nog melkproducten ga eten / drinken dit weekend. Het ging zo goed.
![]()
Maandag maar weer even het CB / HA / diëtiste bellen, die allemaal zeiden dat mijn bv kindje noooooit KMA zou kunnen hebben.
Wat is dat nou weer voor vreemd antwoord. Natuurlijk kan je bv kindje kma hebben. Had mijn eerste ook. Hij had het heel erg en is er met een jaar overheen gegroeid.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Selvaria het volgende:
![]()
je zal het vast zelf al opgezocht hebben maar toch..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:22 schreef Minarosa het volgende:
Ach wat zielig Selvaria, heeft ze een beetje geslapen?
voor de korte nachten van JM en NTS.
Ik zit weer te voeden met flinke hoofdpijn, rode plek op ontstoken borst is groter gewordendus zat er vannacht behoorlijk doorheen. Ik ga straks een lactatiekundige bellen voor advies want ik kan het niet alleen. Antibiotica werd in eerste instantie door huisarts nog niet aangeraden omdat ontstekingen vaak vanzelf overgaan en AB tot diarree bij de baby kan leiden. Ik vond afwachten prima maar twijfel nu behoorlijk of het wel vanzelf overgaat. Straks eerst maar LK bellen. En nu hopen dat hij doordrinkt aan deze borst *au*.
(bronquote:Wat doe je om er vanaf te komen?
Leg je baby vaak aan, vooral aan de ontstoken kant. Misschien is dit erg pijnlijk; in dat geval leg je je baby eerst aan de andere kant aan. Hiermee stimuleer je de toeschietreflex. Zodra de melk stroomt, wissel je van borst en laat je de 'ontstoken' kant eerst goed leegdrinken.
Laat altijd je borsten goed leeg drinken.
Kolf na, met de hand of elektrisch, net waar je goed in bent of wat je handig vindt.
Neem rust, of je nu wel of geen koorts hebt; kruip in bed en meld je ziek.
Neem eventueel een koortsremmer. Ibuprofen werkt ook ontstekingsremmend, een paracetamol mag ook.
Gebruik warme kompressen een half uurtje voor en tijdens de voeding om de doorstroming te stimuleren.
Ja, ik ben blij dat ik er hier (volgens mij ook door jou) op ben gewezen en op mn strepen ben gaan staan. Ben je doorgegaan met bv en was dat een beetje te doen? Ik vond het dieet prima te doen thuis, maar wel lastig dat je buiten de deur zo op moet passen!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vreemd antwoord. Natuurlijk kan je bv kindje kma hebben. Had mijn eerste ook. Hij had het heel erg en is er met een jaar overheen gegroeid.
Veel succes met de kma en wat fijn dat je de oorzaak hebt!!![]()
/ontlurktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik er hier (volgens mij ook door jou) op ben gewezen en op mn strepen ben gaan staan. Ben je doorgegaan met bv en was dat een beetje te doen? Ik vond het dieet prima te doen thuis, maar wel lastig dat je buiten de deur zo op moet passen!
Gelukkig zijn we de nacht goed doorgekomen. We hadden eerder al een bus Pepti gekocht voor het geval ik er een keer niet zou zijn en N. voor een voeding zou komen (ik kolf niet genoeg) en die hebben we haar voor de nacht en om half 1 nog gegeven. Ze heeft toen goed geslapen tot 5. Ik heb daarvoor gekolfd en mijn melk weggegooid en om 5 uur heb ik haar (met angst en beven) weer aangelegd en dat ging goed! Net heeft ze weer gedronken en het is nog even afwachten hoe het nu gaat, fingers crossed!
Ze is nog heel klein toch? 8 weken ofzo? Nu al geen nachtvoeding meer is wel snel zeg. Hoe zwaar is ze?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:43 schreef twist02 het volgende:
Selvaria lijkt me inderdaad duidelijkeliminatie-provocatie is ook de beste manier om het te testen, dus dat heb je hiermee meteen gedaan! Zielig dat ze er zo'n last van had, maar als het nu weer beter gaat heb je zeker je antwoord
Vreemd dat er gezegd werd dat het niet kan bij bvvolgens mij heb ik dat ook al vaker gehoord hoor.
Minarosa ook beterschap, hoop dat de lk je snel kan helpen en dat je wat hebt aan de tips hier!
Onze Minion heeft vannacht gewoon in d'r ledikant op d'r eigen kamertje geslapen![]()
![]()
En ik heb eindelijk ook wat langer achter elkaar kunnen slapenomdat ik nu niet elk zuchtje hoorde. Tussen 23.30-7 zonder voeding gaat al 3 nachten prima, dus dat is wel heel fijn
wel werd ze om 4 en 5u weer snotterend wakker, dus toen maar half rechtop tegen me aan gehouden terwijl ik in bed zat, zodat zij in elk geval nog even verder kon slapen.
Hopelijk is ze snel van die verkoudheid af, dan slaapt ze misschien nog wel lekkerder
Volgensmij was ik dat ja! Ben blij dat de tip geholpen heeft!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik er hier (volgens mij ook door jou) op ben gewezen en op mn strepen ben gaan staan. Ben je doorgegaan met bv en was dat een beetje te doen? Ik vond het dieet prima te doen thuis, maar wel lastig dat je buiten de deur zo op moet passen!
Gelukkig zijn we de nacht goed doorgekomen. We hadden eerder al een bus Pepti gekocht voor het geval ik er een keer niet zou zijn en N. voor een voeding zou komen (ik kolf niet genoeg) en die hebben we haar voor de nacht en om half 1 nog gegeven. Ze heeft toen goed geslapen tot 5. Ik heb daarvoor gekolfd en mijn melk weggegooid en om 5 uur heb ik haar (met angst en beven) weer aangelegd en dat ging goed! Net heeft ze weer gedronken en het is nog even afwachten hoe het nu gaat, fingers crossed!
Ja, 8 weken inderdaad. Klopt hoor, dat het snel is!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze is nog heel klein toch? 8 weken ofzo? Nu al geen nachtvoeding meer is wel snel zeg. Hoe zwaar is ze?
Overigens: fijn hoor dat ze zo slaapt.
Houd er alleen wel rekening mee dat het ook zomaar weer over kan zijn.M heeft het met periodes ook gedaan maar slaapt nu sinds twee weken ofzo stelselmatig door (hij is bijna negen maanden).
Nog nooooit van gehoord! Anale katheter klinkt eng, maar als dat ding zie is het niet veel spannender dan een snotslurper. Ik zou eens een arts bellen en vragen of je hiermee de kringspier niet kan beschadigen. Zo nee, dan lijkt het me een poging waard!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:27 schreef -Spring het volgende:
Krampjes. Heule erge.![]()
Zou dit werken?.Is een anale katheter. http://www.windi-baby.nl/de%20windi.htm
moet ontzettend bijzonder zijn; de enige manlijke kraamverzorger in nl te hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:13 schreef Krisvc het volgende:
Ik bof ontzettend met een team aan goede hulp. Mijn man en ik doen alles samen en dat is ontzettend fijn. Daarnaast heb ik een geweldige kraamverzorger. Verzorger Ja, want ik heb de enige man in heel Nederland te pakken.
+1quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef JufMariska het volgende:
Welkom Kris!
Rustig hier als de veelforummers op bbq-meet zijn![]()
Wat bijzonder & fijn om iedereen te zien en zo veel te delen. Alle baby's hun eigenste zelf, en toch ook zo veel herkenningNu nog ff naar huis rijden
Nou de volwassen versie werkt iig.. Stel van die dingen gehad toen na keizersnee m'n darmen even niet meer wilden werken. Paar keer was vriend erbij, en dan later die ervaringen weer met elkaar delenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:27 schreef -Spring het volgende:
Krampjes. Heule erge.![]()
Zou dit werken?.Is een anale katheter. http://www.windi-baby.nl/de%20windi.htm
Ik probeerde het gewoon af en toe. Als ze geen honger heeft leg ik haar zo met speentje in bed. Maar ik moet zeggen dat dat bij Suus ook nog steeds niet altijd lukt hoor. Die is nu 9 maanden. Volgens mij deed haar broer dat wel eerder, die was tussen 9-18 maanden echt een slaapkop. Suus heeft vaak nog een flesje nodig voor het in slaap vallen. Ook al is het een paar minuutjes drinken van een flesje water, dan is het al goed. Ze valt er niet van in slaap maar ze komt wel in de sleep zone. Ze valt denk ik 20% van de tijd in slaap zonder fles.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?
Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?
Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me echt zo'n eiik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo
. Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja
.
Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet ergquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
De grote Gun-Razz-ook-een-meet meet
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me echt zo'n eiik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo
. Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja
.
Ja erg hè! Toen ik haar rustig zonder boos te klinken vroeg WAAROM ZE IN GODSNAAM mijn kind zo vol had gepropt was het antwoord: "Ja, ze vond het wel heel lekker allemaal". Maar ja, mijn baby heeft niet echt een stop, als die iets lekker vindt dan eet ze gewoon door. Dus ik stop meestal gewoon met aanbieden als ik het genoeg vind. Maar schoonmams heeft een soort voedselaanbiedafwijking, als we daar zijn moeten we zelf ook elke 5 minuten iets afslaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Een volwassen vent zou van minder kotsen Razz
We reden net nog bijna langs!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet erg.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
We reden net nog bijna langs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met google automatische backup staan al je foto's online opgeslagen en je kunt er altijd bij vanaf je telefoon, ook al staan ze niet fysiek meer op je telefoon. Problem solvedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:29 schreef ingee het volgende:
Ik heb geen foto want mijn telefoon staat vol met R en ik wil haar niet verwijderen
Bluh
je bent toch ingelogd om apps te kunnen downloaden uit de playstore?? (of heb je 'n iphone ipv android? )quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef ingee het volgende:
[..]
Jamaaar dan moet ik weer iets installeren of een account aanmaken. Ik kan ook prima een kabeltje uit de la pakken en in de laptop (lol app zegt autocorrect) stoppen.
Conclusie: Ik ben lui en heb daardoor geen kattenfoto's.
Misschien heeft mijn vriend ze vast op facebook, dan jat ik ze.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ja die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe dat ding heet. Vriend zei het drie keer en ik besloot dat die naam veel te moeilijk te onthouden is om op te schrijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!
Even snel een plaatje en dan lees ik morgen bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik wist niet eens dat er een meet was..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!
Even snel een plaatje en dan lees ik morgen bij!LouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet er ook wel.om lachen...
leuk zo al die baby'sS. 2014
J. 2016
een soort onderhandse meat, met illegaal vlees enzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
het was ook geen openbare-openbare meet hoor, het idee is hier al een paar maanden geleden ontstaan en toen hebben we een interessepeiling gedaan en van daaruit heeft Always dit opgezet bij haar thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is Frits een heel vrolijk mannetje. Hij speelt helaas meerdere malen per dag voor melkfontein/kwarkproducent, dus ik hoop maar dat hij genoeg binnenhoudt. As dinsdag mag hij weer naar het consultatiebureau, hopelijk blijft hij zijn lijntje volgen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cholula op 11-07-2015 23:49:21 ]
Ik had veel aan de website www.slaapbabyslaap.nl en het boek Baby in een droomritme. Bij ons werkte het vanaf een week of 12. Toen voelde Sjaak zich daar ook goed genoeg voor (daarvoor was reflux enzo).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?
Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?
Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt?
Ja inderdaad, niet alles van het boek is top maar het geeft een goed idee als je zelf even vast loopt. Nu kan het weer terug naar de biebquote:Op zondag 12 juli 2015 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Dat boek hebben wij ook gebruikt Cactus! Niet alles gevolgd maar dingen eruit gehaald
We missen kleine A. op de foto!!
Van 6-1830 alleen met drie kindjes is best lang! Spitsuur is ook intensief hoor, maar dat heb jij ook regelmatig alleen denk ik?quote:Op zondag 12 juli 2015 08:49 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
spees
Wat is ze leuk!
GMheerlijke meid
Cholula
Herkenbaar. Je moet beide misschien wennen aan je nieuwe rol als ouders en gaandeweg kom je dingen tegen waarover je het niet eens bent.
Mbt werk. Ik ben veel gelukkiger als ik werk maar het is wel lastig want man moet op mijn werkdagen de kindjes op bed brengen .
Dan klaagt hij bijv over drukte terwijl hij misschien 3uurtjes met ze alleen is geweest (rest vd tijd slapen ze)
Terwijl ik vaak van 6 tot 18:30 alleen met de kindjes ben als hij werkt.
Nouja. .Veel praten en laten weten wat jij denkt / voelt en nodig hebt!
Leuke foto vd meet
Razzarme meid
Gister op pad geweest met man. Babys hebben Smiddags 2uren geslapen bij mijn ouders. Mijn ouders wilden eigenlijk niet dat we weer naar huis gingen haha. De meiden mochten daar wel slapen maar dat kan ik nog niet
Ze hebben een fijne tuindaar nog gegeten. Echt leuk om mijn ouders te zien met een tweeling. Je kunt zien dat ze het gewend zijn .
E en S voelen zich ook op hun gemak bij mijn tweelingbroer en dat maakt me zo trots![]()
Spees jij hebt een tweeling zus toch? Heeft ze een goede band met jou kindjes?
Ja hij is vaak een paar dagen weg dus dan ben ik die dagen alleen en dan moet ik ook nog werken. Gelukkig komt de GO bij ons thuis en blijft vaak een uurtje langer zodat als ik thuis kom, ik eerst rustig kan zitten (als ik dagdienst heb)quote:Op zondag 12 juli 2015 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Van 6-1830 alleen met drie kindjes is best lang! Spitsuur is ook intensief hoor, maar dat heb jij ook regelmatig alleen denk ik?
Mijn tweelingzus heeft een heel goede band met Sil ja! Dat zijn echt dikke maten. Ze zien elkaar ook zeker 1-2 x per week. Heel soms heeft hij zelfs niet door wie wie is. Laatst haalde ik hem bij haar thuis uit bed en hij bleef volhouden dat ik zijn tante was![]()
![]()
Suus vindt ze ook heel lief, maar haar broer eist meestal de meeste aandacht op.
Suus vindt haar ook heel leuk, maar eigenlijk lacht die naar iedereen dus is nu nog moeilijk te zeggen of ze meer naar haar dan naar anderen trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM, lekker blij ei!
Bij Draak heb ik Lekker Slapen Zonder Huilen gelezen, maar bij Piranha helpt eigenlijk alleen een heel strak schema.
Ik ben 5 dagen in de week van 04.30uur tot minimaal 18.00uur alleen met de kinderen. In het begin vond ik het echt heel zwaar, zeker toen Piranha niet wilde slapen. Nu gaat het wel beter, al ben ik vaak om 16.00uur wel afgebrand.
Nee, dat is zeil wat over de aspergesbedden gelegd word is om het sneller te laten groeien. Was het maar waterquote:Op zondag 12 juli 2015 10:12 schreef Crumpette het volgende:
jeetje, NTS, zie ik daar water achter je tuin? wat een heerlijk uitzicht!![]()
Razzwat zonde! Maar jij wilt ons op de koffie hebben binnenkort dus?
Oh en jouw moeder klinkt als mijn oma vroeger. 'nem toch, nem toch wat!". Zou het iets met schaarste kennen te maken hebben?
In totaal stonden er zo'n 50 van die beelden in de tuin. Merendeel heeft familie meegenomen en de rest, op 2 konijntjes na, zijn in een heule grote container gegaanquote:Op zondag 12 juli 2015 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Die beelden NTSheb je die nu in de woonkamer?
Wat een verschil!
Is ook slecht te zien op de foto dat het zeil is, zeker op een telefoonquote:Op zondag 12 juli 2015 10:17 schreef Crumpette het volgende:
eau![]()
oops. Maar, wel weids en weinig buren dus #omdenken?
Steek je A toch in een pakje op een voetstukje?quote:Op zondag 12 juli 2015 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ingee wat een mooie katLeuk hoor! En pikt kat 1 het een beetje?
Saartje in bad, wat een mupke is het toch
Cho dat klinkt inderdaad niet zo geslaagd nee. Ik kan zelf niet vrijnemen buiten de schoolvakanties om, dus heb daar nooit zo'n last van. Maar een week vrijnemen en dan fulltime thuiszitten.. mweh. Ik zou dan in elk geval vaak naar familie gaan en leuke uitstapjes met kind maken, heb je er zelf ook nog wat aan!
Cactus fijn dat het een geslaagde avond was! Is je moeder nu ook weer wat zekerder geworden?
Selvaria fijn dat het goed gaat nu![]()
Suusje dat is een heus kapsel! A heeft gewoon pluis-explosie-naar-alle-kanten, die mocht willen dat het zo retestrak gestyled was als ze wakker werd
DAD ik ga Denemarken in m'n hoofd houden voor volgend jaarklinkt goed!
Zoë een familie vol tweelingen, wat bijzonder
NTS wat een ruimte![]()
heerlijk zeg! En heb je niet nog een paar beelden bewaard, gewoon omdat het kan? Ik wil best nog wel eens een waterspugende zeemeermaagd hier in de voortuin. Gewoon om de buren te pesten
Wij woonden tot vorig jaar in 040 (ik was 13 weken zwanger van Piranha toen we verkochten). Nu wonen we net aan de andere kant van de provinciepaaltjes, daar waar de lekkere vlaaien vandaan komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:
Ik stem toch eerst voor Almere hoor, Limboland is zo'n end rijden vanuit hier![]()
Suzuki gaat voor de pluis-van-de-week-award! *laat ter inspiratie aan Lucas zien*AahhwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik krijg m niet geopendquote:Op zondag 12 juli 2015 11:14 schreef DJMO het volgende:
even kijken of dit zo werkt hoor .. michael kletst.
was er al bang voor. Werkt deze wel? https://soundcloud.com/monique-verlind/michael-kletstquote:Op zondag 12 juli 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg m niet geopend
Hahaha snoenk, kei efficiënt toch!
ja die wel! Gezellige babykletsquote:Op zondag 12 juli 2015 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
was er al bang voor. Werkt deze wel? https://soundcloud.com/monique-verlind/michael-kletst
Hij is ook echt te gewend aan het geluidquote:Op zondag 12 juli 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lucas moest zo hard spelen, die had niet eens door dat ie op de foto ging![]()
lief he ?quote:
ja, moet zelf ook de volumeknop op max zetten om het te horen hoor, opname is vrij zachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R. van ingee meets Sjaak. Sjaak vertelde meteen al zijn geheimen en R. was gezellig aan het lachen en vond de voeten van Sjaak erg leuk.
Vlakbij mij dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:15 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Wij woonden tot vorig jaar in 040 (ik was 13 weken zwanger van Piranha toen we verkochten). Nu wonen we net aan de andere kant van de provinciepaaltjes, daar waar de lekkere vlaaien vandaan komen
quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier was vandaag een Brabantse mini-meet:Kijk onze schatjes nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R. van ingee meets Sjaak. Sjaak vertelde meteen al zijn geheimen en R. was gezellig aan het lachen en vond de voeten van Sjaak erg leuk.
Ze kuste zijn voeten en luisterde aandachtig. Dus als iemand nog een ouderwetse toekomstige vrouw zoekt voor haar baby?
En Sjaak had veel te vertellen!Roddelkont!
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:
Ik stem toch eerst voor Almere hoor, Limboland is zo'n end rijden vanuit hier![]()
Suzuki gaat voor de pluis-van-de-week-award! *laat ter inspiratie aan Lucas zien*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is te lief!
Ook mooi zo die verschillen in leeftijd.![]()
Nou ja, op zich hebbem crumpette en ik ook 2,5 uur gereden voor de meet gisterenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef Zoë23 het volgende:
Lieve foto Mevrcactus en ingee
Leuk een minimeet
Ik woon te ver weg
Uhhhh... Effe denken... Jij woont bij de Raceway toch? Dat is ongeveer een half uurtje hier vandaan.quote:
volgens mij zocht M.ellie nog een vrouw?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:04 schreef ingee het volgende:
[..]
Kijk onze schatjes nou!
Ze kuste zijn voeten en luisterde aandachtig. Dus als iemand nog een ouderwetse toekomstige vrouw zoekt voor haar baby?
En Sjaak had veel te vertellen!Roddelkont!
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:50 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhhhh... Effe denken... Jij woont bij de Raceway toch? Dat is ongeveer een half uurtje hier vandaan.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... enne aha
![]()
Ik reageerde omdat ik redelijk vaak hoor van mensen uit t noorden dat alles volgens westerlingen zo ver weg is en mensen uit "holland" nooit zo ver willen reizen, terwijl mijn ervaring over t algemeen is dat mensen die in een "uithoek" van het land wonen zelf meestal de eersten zijn die roepen dat alles te ver weg isquote:Op zondag 12 juli 2015 20:17 schreef Zoë23 het volgende:
Ja natuurlijk Kwakz0r. Dat is voor jou niet te ver. Voor mij wel anders had ik het niet getypt.
Ingee![]()
![]()
Heb het voedingschema aangepast.
Vandaag hebben ze gehad
5:30 100ml fv
8:00 een boterham (Emma een halve )+ 30ml roosvice
10:00 100ml pap
12:00 een boterham + slokjes gewone melk
15:00 100ml fv
17:00 groente en 40ml kwark + slokjes roosvice
19:30 50ml fv en 100ml pap
Voelt een stuk beter zo. Hopelijk slapen ze vannacht weer goed.
Vaste voeding was geen probleem maar drinken deden ze maar weinig
Ik snap overigens heel goed dat je liever niet een grote afstand aflegt. Ik heb jaren helemaal niet geredenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Ohzo *hokje*
Ik heb het niet zo op autorijden en heb mijn rijbewijs gehaald ivm mijn baan zodat ik niet om 23u svonds of 6:30 smorgens naar mijn werk hoef te fietsen. Er gebeuren vaak vervelende dingen op het terrein (gezien de doelgroep) en dan is autorijden prettiger.
Maar dat is overbodige info voor als t over een meet gaat.
Oh ja jij hebt het live zien gebeurenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
Geweldige traplopende moeder gespot!
Lief mens trouwens.
Ligt een beetje aan je kind denk ik. Ik doe Suzuki zacht gezegd geen plezier met naar Almere rijden, dus dat zou ik zeker overslaan wegens 'te ver'quote:Op zondag 12 juli 2015 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, op zich hebbem crumpette en ik ook 2,5 uur gereden voor de meet gisterenen ben ik weleens met de trein van Leiden naar Drachten gegaan voor een meet, dus dat "te ver" is natuurlijk ook maar relatief
Ho,ho wacht eens even. SuzieQ kan huilen?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je kind denk ik. Ik doe Suzuki zacht gezegd geen plezier met naar Almere rijden, dus dat zou ik zeker overslaan wegens 'te ver'De kans op onbedaarlijk huilen is gewoon te groot.
Hele mooie fotos JM!
Dit gelooft niemand zekerquote:Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ho,ho wacht eens even. SuzieQ kan huilen?
Als jij ons een hypotheek voor kan schieten, ben ik bereid om naar Braboland te verhuizen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
Zeg!
Als jullie nou gewoon allemaal in Brabant komen wonen is niemand ver hoor!
Opgelost, slotje
Ik heb zo weer een bult kleding Mt 68 en 74 van v&a onderweg.
Dat + nieuwe pousse heeft de shopdrang weer bevredigd
Pousse 2 en R is trouwens liefde op het eerste gezicht. Tot nu toe nog van beide kanten, R heeft haar grijpers nog thuis gehouden.
Nope, het moet gewoon een leugen zijn. Je mag ons zeker niet? Dat is het hè?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit gelooft niemand zeker
Oh Soesa wat een lieve fotos! Die linksonder!
Eigenlijk woon ik gewoon in Almere-Buiten maar als ik dat zeg ben ik moreel verplicht om te komenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nope, het moet gewoon een leugen zijn. Je mag ons zeker niet? Dat is het hè?
Hoe is het met N?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Soesa, wat een vrolijkerd
Cactus, wat fijn dat het zo goed ging met je moeder en dat ze lekker kan oppassen!
Jeuj! Dat is dichtbij!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt soberso binnenkort nog een keer een meeting in míjn tuin
Ommegot wat een leuk soesje!
Uiteindelijk ging Melle dus keihard janken, voor het eerstquote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat is een meevaller dan! Dan weet je echt helemaal niet wat je kan verwachten.
Wij moeten wel eens langere afstanden rijden, en regelmatig gaat het echt super goed en de andere helft (hm misschien inmiddels een derde, eigenlijk gaat het steeds vaker wel prima) van de tijd is het heel hard huilen en ik vind het naast zielig zo ontzettend stressvol om zo te rijden
Dat was voor Crump. Ik doe veel te lang over een post met die androidb*tch
Oh, ja entertainment scheelt wel veel ja! Als ik Sillie erbij heb vraag ik altijd of hij hard voor haar kan zingen (hij zingt zo vals als een kraaiquote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
het scheelt misschien wel dat ik naast m zat natuurlijkmet mijn kiekeboeskillz paraat.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh, ja entertainment scheelt wel veel ja! Als ik Sillie erbij heb vraag ik altijd of hij hard voor haar kan zingen (hij zingt zo vals als een kraai) want ze moet altijd erg om hem lachen. Dus dan komen we de laatste 10 minuten wel door terwijl er WE ZIJN ER BIJNA MEISJE GAAN ROND EN ROND ALS DE SUZE GAAT RIJDEN door de auto schalt
Sil is toch van november?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze schelen ongeveer 22 maanden, ietsjes minder.
Wanneer houdt dat op met die maanden? Mijn kint id 98 maanden en 2 wekenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt, hij is van eind november en Suus van begin okt. Dus ze schelen 22.5 maand.
heul niet, hij is zeven maandenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat op met die maanden? Mijn kint id 98 maanden en 2 weken![]()
Ik zeg niks meer. Elke keer dat ik me aanmeld voor een meet gebeurt er wel iets waardoor het wéér niet lukt!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jeuj! Dat is dichtbij!
Ik meld me aan
Volgens mij zei ik het vanaf anderhalf jaar al niet meer. Dan was het bijna anderhalf, ruim anderhalf en bijna tweequote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat op met die maanden? Mijn kint id 98 maanden en 2 weken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |