abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:25:07 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154206725
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Rapley voor gevorderden :')
disclaimer
pi_154206851
Razz, wat leuk! O+
Gefeliciteerd! :*
pi_154206877
Wat slordig zeg Shop :( ik hoop met jullie mee dat het niet nog een keer hoeft te gebeuren!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:32:18 #4
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154206928
Wat een vaag verhaal shop :? Klinkt super amateuristisch.
pi_154206943
Wow gefeliciteerd razz!! Superleuk O+
pi_154206950
Shop, wat een gedoe daar in het ziekenhuis :( Ik zou het ook echt niet tof vinden.

*O* voor een kloppend hartje!

Net met moeder gesproken. Eerst luchtig gehouden (voorgesteld om een traplift te installeren ;) ) en daarna wat serieuzer. We gaan bij mams een ledikantje neerzetten (nog even regelen dit weekend) en dan kan Sjaak gewoon daar gaan slapen. Flesverwarmer mee, extra flesje kopen, dat soort dingen en dan heeft Sjaak gewoon een tweede thuis :)
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:34:33 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_154206975
Goede oplossing cactus!
disclaimer
pi_154206997
Fijne oplossing Cactus ^O^
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:42:14 #9
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154207186
We zijn ook boos! En dit in het Sophia kinderziekenhuis. Daar verwacht je toch wel beter. Een lekkende hartklep kan op zich geen kwaad. Alleen is de kans aanwezig dat ze daar op latere leeftijd wel wat aan moeten gaan doen.

*O* voor het kloppende hartje.
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:43:36 #10
360012 Shopaholic1984
pi_154207218
Goeie oplossing Cactus!
Mijn ouders hebben ook een babykamer (mijn oude slaapkamer). Er stond eerst 1 ledikant voor mijn nichtje. Ze hebben er nu 1 bijgekocht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 21:53:27 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154207441
wat een slordigheid van het sophia Shop :o gelukkig gaat het nu goed met haar. Hopelijk blijft dat ook zo !

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:14 schreef Risu het volgende:
Wanneer is de rug van een baby eigenlijk sterk genoeg om wat rechter te gaan zitten? Y vindt het liggen niet interessant meer en elke keer als ik haar oppak, zet ze zich af richting mij. Echt leuk om te zien wel, maar is het wel goed. Als ik haar handjes pak op het verschoonkussen en er een beetje aan trek zodat ze rechtop gaat zitten, dan doet ze helemaal haar best ook omhoog te komen.

ze mag gerust al even in de wipstoel, maar niet te lang. ook op schoot, tegen je aan zitten kan geen kwaad, zolang je het maar niet de godganse dag lang doet ;)

en verder weet ik het even niet meer.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:57:55 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154207554
oh shop wat een gedonder!

verder kwam ik even binnendenderen met de mededeling *houston, we have a tandje!* (nou ja, je ziet m nog niet maar voelt m wel. en de zure poepexplosie van vandaag laat niks te raden over :') )
Kwak
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:01:16 #13
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154207642
Shop wat stom dat het zo gegaan is. Ik hoop dat ze niet nog een keer een operatie nodig heeft. :*

Ik hoop zo dat een tweede ons ook gegund is. En als ik dan ook nog mag kiezen het liefst zonder hulp van ziekenhuis. Al is O. Wel een hele leuke eskimo O+

JM! Zijn nieuwe feature na het vele slapen :o

Zoë wat zijn ze toch leuk met zn 2tjes O+
pi_154207682
Tandje voor M. *O*
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:05:44 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_154207797
Tand voor toastje!! *O*
disclaimer
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:08:40 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154207893
Kan ie eindelijk toastjes eten *O*
pi_154208068
Cactus fijn van de oplossing! :s)

Toastje kan toastjes eten *O*

En Shop :* ... jezus wat een zorgen
pi_154209016
Met 'het vele slapen' diel je waarschijnlijk op de monstertuk dinsdag, toen hij ineens bij ons bijna 3u sliep (doet hij doorgaans alleen @ kdv :') ), verder slaapt hij op de dagen thuibijzonder weinig (vandaag weer 2x 1 uurtje :{ De josti's van de kringloopwinkel beneden gingen lekker grote dingen met een grote *bonk* in de container gooien 8)7 Daar werd-ie wel wakker van ja :{ En daarna NIET meer willen slapen natuurlijk..
Wel opvallend: een rood wangetje ineens :X

Verder woohoo voor Sicilia's echo, toastje's tand en de inrichting-tips van VT-spees O+ En gaan jullie allemaal weer naar z&g..? Wij komen wel, maar voorlopig nog niet hoor (vnl wegens ud buiten het trouwseizoen :@ ) En o|O voor het Sophia, wat een sukkels Shop...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154209029
Cactus dat klinkt als een goede oplossing ^O^ !

Mellie met een tand *O* ! Dan heb ik volgens mij echt de laatste Koos Tandloos hier :D

Shop, wat een prutswerk van het ziekenhuis zeg -O- . Wat een zorgen zullen jullie je maken. Ik vind echt dat ziekenhuizen soms vergeten dat ze niet te maken hebben met "hartklep 7 van vandaag" maar met mensen en kinderen en potverdorie, daar zouden ze wel eens wat meer op mogen letten.
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:46:50 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_154209039
Ik ook niet hoor Mariska! Moet er echt nog niet aan denken :')
disclaimer
pi_154209125
Ik ook niet hoor JM! Vraag me eigenlijk uberhaupt af hoe dat werkt, W was min of meer een wonder, want onbevlekt jeweets, maar zouden de dokters dan zeggen :ja je kunt het zelf, doei! :W en dan duurt het 3 jaar natuurlijk -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juli 2015 @ 22:51:56 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154209200
morgen maar even bij de poli verloskunde en gyneacologie langslopen ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154209217
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij O+. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN :o " naar "wow geweldig, twéé kinderen *O* ". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know :@ . Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje O+ . En de rest regelt zich vast ook wel weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154209540
Jullie zijn haske nozel! Dit is toch gewoon onverwacht snel, niet dom..?
Lamalulluh. :*

Ik rammel al best wel... :@ O+
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:17:32 #25
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154209924
Cactus
De tip om alles beneden te zetten had je al gehad. En niet in de box slapen; doet ro ook niet. Past m'n moeder vanmiddag op en wat denk je? "Ze heeft ook nog een uur geslapen. "
Ik: ach mam.. Heb je nou een uur niks kunnen doen? (Ik nam gelijk aan dat ro op haar arm in slaap was gevallen).
"Nee joh. Gewoon in de box. Ze lag zo lekker. Armpjes omhoog.. Blabla "
Ze kan het dus wel. Ze kiest er alleen voor om het bij mij niet te doen. Slimpie 8-)
Dus ja..
Je zult zien dat het stukken beter gaat wanneer je er niet bij bent. Echt.
Arme mams. Helemaal in de zenuwen. Het is toch ook wel erg aandoenlijk. vind je niet?

En razz..
*O*
Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder. Een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. O+

Auto's
Dank jullie allen. Ik kan me soms weleens druk maken om alles wat een ander 'beter voor elkaar heeft'. Het is dan weleens fijn om te zien dat anderen (jullie) ook gewoon 'normale' auto's rijden.
Iedere gek z'n gebrek. Ik ben vroeger echt heel erg belachelijk gemaakt op school, omdat m'n vader altijd in oldtimers reed. Ik vond dat geweldig, maar de kinderen uit dat **** dorp deden mij geloven dat wij daarom zielige armoedzaaiers waren. :')
Op de een of andere manier heb ik daar toch een knauw aan over gehouden.

Maaaaaaaar even leuke dingen.
Ro kan schaterlachen en haar eerste keer staat gewoon op film! Wat ontroerend zeg. Tranen liepen over m'n wangen.
O+
pi_154210088
tip op pepper voor goedkope luiers misschien hebben jullie er iets aan :)

http://nl.pepper.com/aanb(...)_campaign=etoscoupon
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:50:05 #27
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154211095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij O+. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN :o " naar "wow geweldig, twéé kinderen *O* ". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know :@ . Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje O+ . En de rest regelt zich vast ook wel weer.

SPOILER
Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooi O+ dus niks onnozel :N
Kwak
pi_154211226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooi O+ dus niks onnozel :N
Thanks Kwak O+ hier moet ik van huilen. Want het is waar.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 03:41:11 #29
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154213822
Mogguh :O :Z .

Kind is weer gemaakt, hij slaapt al de halve nacht niet.

Natuurlijk net als je morgen een drukke planning hebt :(.
pi_154214560
Nieuwe dag, nieuwe kansen ofzoiets... :O :Z

Iemand tips voor een -waarschijnlijk?- verkouden baby die zichzelf steeds wakkerniest/-snottert? ;(
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:11:55 #31
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154214706
Hoe kan het toch dat baby's beneden ongeveer omvallen van de slaap en boven gewoon weigeren }:|

Vooral super handig met peuter beneden waardoor ik niet zomaar 20 minuten kan wiegen boven zonder te vrezen voor *vul hier iets randoms in waarvan je niet denkt dat het kan gebeuren* :')

Ik had dit eerder moeten typen want het is st oO< l
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:14:09 #32
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154214724
Ze zijn buiten de schuttingen aan het timmeren dus ik heb maar de ventilator op de kamer van SuzyQ gezet, lekker monotoon geluid dat het timmeren overstemt.

MOTHER GENIUS :7
pi_154214853
Ninja mom spees 8-)

In dat kader heb ik gisteravond mijn kind uit zijn slaapzak, shirt uit, en in zijn slaapzak gedaan. SLAPEND. hij had het te warm. O+

Ninja moeders unite!
pi_154215099
Goed bezig crumpette en spees!

S.ophie heeft tandjes ! *O*
2 tegelijk ^O^

Razz :*!

Dames die rammelen O+

Mijn vader verwacht dat ik nog wel een keer zwanger word (van een zoontje natuurlijk)
Mijn moeder was bij haar 3e zwangerschap zwanger van 3 kindjes (m'n broer,ik en nog een kindje)
Dat risico durf ik echt niet te nemen.
pi_154215103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:

SPOILER
Mnoh, zie je al 2 pluisjes naar school hobbelen met kleine rugzakjes op? O+

Tandjes voor de tweeling :7 S tandjes, E geperforeerd?
pi_154215159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:55 schreef Zoë23 het volgende:

Mijn vader verwacht dat ik nog wel een keer zwanger word (van een zoontje natuurlijk)
Mijn moeder was bij haar 3e zwangerschap zwanger van 3 kindjes (m'n broer,ik en nog een kindje)
Dat risico durf ik echt niet te nemen.
Heftig! Kan me voorstellen dat je dat niet durft.

Mini heeft doorgeslapen :o Van half twaalf tot kwart over zes. Dat was helemaal niet de bedoeling ivm borstontsteking (nu duidelijk zichtbaar en voelbaar ;() maar blijkbaar had ik hem gisteravond al zo vaak aangelegd/de borst opgedrongen :+ dat hij erg moe was. Ik voel me wel een stuk beter nu met goede slaap.
pi_154215241
Ninja moms O+

Vandaag weer uk-op-kdv-dus-thuiswerk-paniekdag 8-) Eerst maar 's koffie c_/
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:24:35 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_154215416
Ik denk ook wel dat jullie dat prima gaan redden Razz! Ik vind het echt heel leuk voor jullie O+

Schaterlachjes Ro O+ O+

Spees en Crumpette zijn vernuftig bezig, mooi mooi :7 Alles voor slaaps!

Twist, heb je de snotzuiger en / of neusspray al geprobeerd?

Zoe, twee tanden tegelijk :o Had E. al tanden eigenlijk? En nee, in jouw geval zou ik ook nooit meer zwanger durven worden denk ik :D

Mina, sterkte met je borstontsteking. Heb je antibiotica?

Mariska lekker stressphotoshoppen :9
disclaimer
pi_154215561
Thuiswerkdagpaniek :'( ah teh herkenning. Ik heb mezelf maar vakantie gegeven :') van het studeren dan. Er staat toch niks op t program -O- beetje in het luchtledige studeren is ook niet zo aantrekkelijk.

Minarosa, BO ;( ook teh herkenning. :* gezien vrijdag enzo zou ik even naar de HA als je nog niet geweest bent! Wel fijn dat er zo goed geslapen wordt natuurlijk :7. Maar liever zonder de pijn.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:20:42 #40
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154216266
Ai, minarosa, borstontsteking lijkt mij heel erg pijnlijk...

Zoë, mijn E kreeg ook altijd haar tandjes per 2 :Y. S lijkt er nu maar 1 te krijgen. En nee, ik zou in jouw geval ook niet meer durven :+

Spees, herkenbaar ja :'). Mijn peuter haalt dan niks uit maar roept vaak wel, als Suus dan een keer niet meteen slaapt dan ren ik soms wel 8x heen en weer tussen boven en beneden :')
pi_154216665
Verplicht pauze: mijn mac besluit dat er NU geüpdate moet worden :{ En mijn auto staat ingeparkeerd door klusapparaten (straat ligt overhoop) dus eh... Koffie..? c_/

Edit: aargh, de update komt met nieuwe icoontjes :'( /autist

[ Bericht 18% gewijzigd door JufMariska op 10-07-2015 10:53:28 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 10:52:21 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154216833
mijn kind word nog es een konijn .. nijntje rompertje, shirtje, broekje en sokken, twee nijntje rammelaars (een harde en een zachte) een knisperboekje, de luiertas is van nijntje ..

zouden er ook nijntje luiers bestaan ? :') :P

Sterkte met de ontsteking minarosa!

en één c_/ voor JM :)

pi_154216854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Twist, heb je de snotzuiger en / of neusspray al geprobeerd?
Snotzuiger wel, al is dat uiteraard moord en brand ;)
Mag neusspray al bij die kleintjes (8wk)? Wat doe ik eigenlijk moeilijk, er zit een apotheek op de hoek, die hebben daar vast een antwoord op :)

Ohja enne, die baby's die in slaap vallen in de kinderwagen tijdens het wandelen, waar kun je die kopen? :') En doen ze ook aan inruil? }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 10:58:00 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154216963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:43 schreef twist02 het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen ofzoiets... :O :Z

Iemand tips voor een -waarschijnlijk?- verkouden baby die zichzelf steeds wakkerniest/-snottert? ;(
doormidden gesneden ui naast het bed, zoutoplossing spray (ja dat mag bij een kleintje van :P ) de snotzuiger, hoofdeind van het bedje iets omhoog, 'stomen' (de douche op z'n heetst zetten zodat de badkamer / douche vol stoom komt te staan, en daar een tien minuten in gaan zitten (niet onder het hete water !! /disclaimer) )

pi_154217468
Meiden ik ga jullie verlaten :W

Sinds zondag ben ik babyloos en heb ik een heus Dreumesje in huis O+
Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten :D

Nog even een klein afscheidsfotootje!

SPOILER
pi_154217632
Razz en al zat je beide wel werkloos in de bijstand .. lekker belangrijk. Ook dan zou het wel goed komen :* (sterker nog .. mijn moeder in de bijstand houdt door allerlei toeslagen en andere fratsen netto meer in de maand over als ik met mijn fulltime werk -O-.. geen grap). Komt echt wel goed hoor ^O^ . Hier moesten we even opnieuw balans krijgen maar als je jezelf daar de tijd voor gunt komt alles goed ^O^

Ja Zoe tweelingen zitten bij jullue in de family he :D .. ik denk ook niet dat ik het dan zou durven te riskeren :D .. linksom of rechtsom .. het komt vast goed. Maar je moet het voor jezelf doen en niet voor anderen denk ik :Y

En spees _O- .. echt zo herkenbaar
pi_154217657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:

Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten :D

SPOILER
Neee :o .. when did that happen?! Tot snel! Nu vooral nog even in de ontkenningsfase :+ :@
  vrijdag 10 juli 2015 @ 12:11:59 #48
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_154218772
Blue gefeliciteerd! *O*

Snelle bijlees:

Shop wat een gedoe in dat zkh. Pfff. Hoop dat het nu allemaal goed blijft gaan.

Cactus, jemig lijkt me ook lastig met je moeder... Goed opgelost.

Ahww faptist zo leuk is dat he, schaterlachjes O+ .

Razz komt helemaal goed! Twee is superleuk. Drie ook :7 .

Geniale/ninja moeders ^O^ .

Twee tandjes voor S *O*. Zoë snap dat je 'bang' bent voor een drieling! En als het nog een tweeling zou worden? Zou je dat wel willen (als je er iets in te kiezen zou hebben)? Lijkt me ook heeeeeeel druk!

Twist beterschap met baby!

Minarosa ook beterschap, dat lijkt me zo pijnlijk.

JM heb je zoveel te doen dan op je thuiswerkdag?
pi_154218778
Ja!!!
Vakantie betekent: bijlezen!

Richting Z&G, ik wacht dus nog wen jaar of 3 ;)

Shop, wat vreemd allemaal. En balen van het lekkende hartklepje, maar wel fijn dat het nu allemaal achter de rug is (voorlopig :* )

Oh fap, schaterlachen, wat lief O+

:* voor de mama's met slaapweigeraars :*

Tandjes :D

Oei, beterschap Mino

Tot snel BE! En nog gefeliciteerd met je dreumes!
pi_154218902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:

SPOILER
:W tot over 3 weken! Dan komen twinkle en ik ook :P
S. 2014
J. 2016
pi_154218978
Ik lees vooral nog mee, het gaat gewoon goed met saar... tja slapen kan beter mja... verder is ze gewoon vrolijk en ontwikkelt ze goed, wordt superblij van een krentenbol, en perensap is de bom!

Gister heeft ze per ongeluk appel binnen gekregen maaaar dat leek goed te gaan, en aangezien we rond dr 1e verjaardag weer mochten proberen gaan we dat vanmiddag eens doen. Ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_154219047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:11 schreef Fee-nix het volgende:

JM heb je zoveel te doen dan op je thuiswerkdag?
Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stil :D En midden in de drukke periode ziek geworden, dus ik loop eh.. 5 bruiloften achter (nog bewerken & opleveren) :X
pi_154219084
Daag Blue! :W

Beterschap met je mini twist. ;(

Nu het met N. eindelijk beter gaat durf ik na te denken over überhaupt ooit een tweede. Ik wil eerst van N. genieten, maar ik denk dat het ook wel leuk is als er niet té (disclaimer: wat is 'te'? Dit is natuurlijk voor iedereen anders bladiebla) veel leeftijdsverschil tussenzit. Ik denk dat we vanzelf wel zullen merken wanneer we eraan toe zijn. :s)

Voor nu eerst maar even lekker blijven knuffelen met mijn kleintje, die eigenlijk helemaal niet wil knuffelen want er is zo veel te zien naast, achter en eigenlijk overal rondom mama. }:|
pi_154219110
Succes met werken dan vandaag JM :)

Fijn dat het zo goed gaat met Saar GM :)
pi_154219159
Vandaag n jaar geleden begon t gezeur met mn bloeddruk en bedrust enz... 3 weken later was ik mama O+
S. 2014
J. 2016
pi_154219176
Be wat een geweldig leuk Fje heb jij!! Geniet van je dreumes!

Mina, beterschap! :*

Ik ranmel nog niet maar als een derde net zon makkie is als deze 2e dan zou ik het wel weten. Ik moet wel zeggen dat het leeftijdsverschil best ideaal is. Minke is zelfstandig, gaat naar school, kan lekker meehelpen en je kunt haar ook goed uitleggen als je zelf gewoon opperdepop bent en samen op bed gaan liggen. Dus wie weet over een jaar of 3 :+
  vrijdag 10 juli 2015 @ 13:34:55 #57
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_154220945
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:22 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stil :D En midden in de drukke periode ziek geworden, dus ik loop eh.. 5 bruiloften achter (nog bewerken & opleveren) :X
Ah! Nou succes dan maar vandaag! ;)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:08:09 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154221799
Mijn baby kan ineens klimmen... Gister al half de trap op en nu net dit:

Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn ;(

En ja, mijn ramen zijn vies.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:10:26 #59
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154221849
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[ link | afbeelding ]

Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn ;(

En ja, mijn ramen de auto van de buren is vies.
Fixed

Wat gaat ze hard soes :o :o :D *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154221862
Poeh, wat een dag al. Man ging gisteren toch werken, vandaag natuurlijk weer ziek naar huis gekomen. Kleine mop heeft twee prikjes gehad en moest best flink huilen, thuis aan de borst was het wel weer goed, maar pas toen ze in bed lag en ging slapen was het leed geleden leek wel.
De poepluiers zijn ook nog wel aanwezig, maar de koorts niet, zul je zien dat ze die weer krijgt door de prikjes. Haar stats buigen af. Lengte nog prima (ze was heul niet gekrompen, gekke KA meetding) maar wel volgens mij afgevallen door die poepgedoe. Bij de KA (2 weken terug) woog ze namelijk 5,6 nogwat en nu maar 5,4 nogwat. Verschil in weegmachine kan ook, maar zoveel lijkt me niet. Nog wel een stijgende lijn op de grafiek (alleen nu op -1), maar ik ga haar toch maar vaker aanleggen de komende dagen. Even bijsterken weer.

Verder ben ik voornamelijk bezig met de zooi opruimen hier. Als je ziek bent maak je meer zooi dan anders blijkbaar. Maar goed, de tweede was draait al, de badkamer is weer gepoetst (echt die wc heeft in deze twee dagen meer chloor gezien dan een zwembad in een week)

Maar, mijn kleine grote meid ligt in haar ledikant te slapen. Voor het eerst. De wieg wordt een beetje klein (nee zij wordt groot) en dus moeten we over naar het ledikant. En die staat dus in haar eigen kamer. Ik ben de hele tijd al even stiekem naar binnen aan het gluren of het goed gaat. Tijd voor een babyfoon.
pi_154221900
zeg, wat een sneltreinvaart die baby's. Dat krijgt allemaal maar tanden en gaat de wereld maar verkennen in verticale stand enzo. Ze rennen het dreumestopic in. :o
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:15:22 #62
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154221958
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:10 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Fixed

Wat gaat ze hard soes :o :o :D *O*
Dat is mijn auto :+

En ze gaat veel te hard ja :Y. Staat steeds los en probeert los te lopen...
pi_154222138
Blue, je dreumes O+ en elmo :D O+

En baby van Soesa gaat klimmen. Hihi, op zo'n loopauto. Is dat niet geheid een valpartij?

We hadden hier gister weer een bloedneus. Op de blokkenkar gevallen ;( toch maar FF opgeruimd, officieel is het pas vanaf 1 jaar... En lopen kan hij nog niet. Wel met 1 hand los staan in de box :o

[ Bericht 43% gewijzigd door Hilmo op 10-07-2015 14:33:41 ]
pi_154222484
Wow, wat gaan jullie kids snel!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:44:42 #65
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154222612
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Hilmo het volgende:
Blue, je dreumes O+ en elmo :D O+

En baby van Soesa gaat klimmen. Hihi, op zo'n loopauto. Is dat niet geheid een valpartij?

We hadden hier gister weer een bloedneus. Op de blokkenkar gevallen ;( toch maar FF opgeruimd, officieel is het pas vanaf 1 jaar... En lopen kan hij nog niet. Wel met 1 hand los staan in de box :o
Nouja, als ik niet in de buurt was zou ze er wel zo vanaf kunnen vallen natuurlijk :+.

Maar de blokkenkar hoeft toch niet weg als hij er zelf op is gevallen :D? Dat heeft dan toch niks met de leeftijdsaanduiding te maken?
pi_154223016
Hihi nee maar hij kauwt alleen op de blokken, de kar schuift weg, en op een harde punt vallen van zo'n blokje. De vormenstoof is wat veiliger denk ik. Over maand of wat maar weer terugzetten.(Kwam vooral door man, die vond het te eng maar hij speelt er ook nog niet mee)

[ Bericht 17% gewijzigd door Hilmo op 10-07-2015 15:07:29 ]
pi_154223404
Met al die tanden, recht-op-baby's en andere kunstje zou ik bijna denken dat ik in het verkeerde topic zit! :o Wat een knapperds allemaal O+

Risu, hopelijk valt het mee met de last van de prikjes en gaat het snel weer beter! :*

Net inderdaad maar even neusspray gehaald voor onze Minion (20 minuten wachten bij de apotheek }:| maar ze heeft wel de rest van de wachtenden vermaakt met d'r gelach en gegil O+ ). Hoop dat het helpt, want ze lag vannacht echt constant te snotteren ;(
DJMO thanks voor de andere tips! ^O^

En ze spuugt ook weer wat meer, of slikt de melk die omhoog komt weer terug in. Voorlopig lijkt ze er niet echt pijn van te hebben, maar wel dusdanig last dat ze max een uurtje achter elkaar slaapt... :{
Volgende week bij het weeguurtje van het CB maar even kijken of ze wel goed genoeg aankomt (laatste keren was het wat weinig) en anders toch maar eens kijken of we er wat tegen kunnen doen ofzo..
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:37:05 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154223791
Las ik iets over twee tanden? Toastje's nummer twee is ook door :') net als onder voel je een scherp randje. Links boven en links onder voortandjes :+ charmant
Kwak
pi_154224053
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[ link | afbeelding ]

En ja, mijn ramen zijn vies.
Vieze ramen check :') En nu de zon schijnt zie je ALLES :D Leuk klusje voor morgen. Of overmorgen. Of gewoon volgende week :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 16:06:54 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154224531
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vieze ramen check :') En nu de zon schijnt zie je ALLES :D Leuk klusje voor morgen. Of overmorgen. Of gewoon volgende week :')
gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid niet :Y

vrijdag 10 juli 2015 @ 16:14:13 #71
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154224743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid niet :Y
Ik word echt gek van de hele dag de gordijnen dicht.

En serieus, die ramen boeien me maar weinig :'). Komt waarschijnlijk vlak voor de verjaardag van peuter wel een keer :')

Oh en Hilmo, Suze speelt al maanden met houten blokken :+. Maar als ik zo lees ben ik wat minder bang voor vallen en pijn :@ (nniet lullig bedoeld)

Edit: maar dat is vast ook inherent aan het 2e kind zijn :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-07-2015 16:36:39 ]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:56:18 #72
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154225797
Ro heeft net haar 2e vaccinatie gehad. Eventjes gekrijst, maar de draagdoek bracht verlichting.
Heb van het cb een doorverwijzing gekregen om een echo te laten maken van haar heup. Ze voelde wat weerstand /stugge spier en had het over spreidbroekjes.
Ik moest me geen zorgen maken :')

En nu ben ik plaatsvervangend aan het winkelen, maar kan nergens leuke rompertjes vinden.
Wie helpt mijn gedachten verzetten en weet een site met leuke rompertjes?
:{
pi_154225886
Mijn kint heeft een blauw oog :') Geen flauw idee hoe ze het voor elkaar gekregen heeft :+
pi_154226017
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef faptist het volgende:
Ro heeft net haar 2e vaccinatie gehad. Eventjes gekrijst, maar de draagdoek bracht verlichting.
Heb van het cb een doorverwijzing gekregen om een echo te laten maken van haar heup. Ze voelde wat weerstand /stugge spier en had het over spreidbroekjes.

En nu ben ik plaatsvervangend aan het winkelen, maar kan nergens leuke rompertjes vinden.
Www.jutenjuul.nl?
pi_154226403
Faptist, kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt, en natuurlijk hoop ik dat er niets aan de hand blijkt. Maar stel dat er wel iets lijkt te zijn, even een positief verhaal: ik heb ook heupdysplasie gehad, met gips, spreidbroekje, beugel en de hele rataplan en dat is allemaal goed gekomen :) heb nooit meer last gehad van m'n heupen o.i.d. En dan praat je over de medische kennis van 27 jaar geleden hè? ;)
Mijn oma was toen zelfs bang dat ik nooit zou leren lopen ofzo, maar ik heb zelfs op vrij hoog niveau hardgelopen zonder ooit een centje pijn :)
Over een maand krijgt onze Minion ook zo'n echo, uit voorzorg

Minion had vanmorgen 37.2 en net 37.7, dus toch wat verhoging door de verkoudheid denk ik. Voor de zekerheid maar ff goed in de gaten houden..
En we gaan vannacht een poging doen om 'r in d'r eigen bedje te leggen, aangezien ik soms een uur naar geluidjes lig te luisteren, terwijl zij gewoon slaapt... ik vertrouw er maar op dat ze huilt als er echt iets is :@ maar ergens vind ik het toch een beetje spannend.
(Ze is overdag overigens hartstikke vrolijk en alert, dus maak me verder weinig zorgen :) )
pi_154226658
Soes kiek dr staan! *O*

Toastje aan de tanden *O*

Y.in dr grote bed! Spannend en wat lijken ze dan ineens weer klein.he O+

Twist beterschap met mini.

Ik kwam even *O* *O* *O* mijn meisje is over dr appelallergie heen *O* *O* *O*
Gisteren per ongeluk appelsap gekregen bij dr vriendje ( flessenruil :') )
En dus vandaag geprovoceerd met appel, kind vond het heerlijk en het ging zonder gekuch en vlekken
*O*
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:50:33 #77
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154226939
Fijn GM!

Het lijkt boven haast wel een hoektand of in elk geval tweede snijtand. Gekkie!

Verder heb ik nu varkansie O+ en denken we vandaag even niet aan verhuizen of rommel of andere taken. Lekker even naar de stad geweest, geluncht met slapend toastje in de wagen, daarna IDkaart voor hem aangevraagd en lekker naar huis gewandeld O+
Kwak
pi_154228037
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef faptist het volgende:

Www.hema.nl

Alles Hema! *O*
pi_154228103
Fijn GM!!!

Jeej, kwak ook vakantie! Ff 5 weken bijkomen ;)
pi_154228110
Fijn gm van de appels!

Ja denk dat 2e kind helpt Soesa, en daarnaast zijn we wel wat voorzichtig maar probeer het zoveel mogelijk te laten gaan. Blokken gaan binnenkort weer naar beneden.

En vakantie kwak!
Hier ook 2 weken *O*
pi_154228199
GM wat fijn! *O*

Tante_Soesa wauw wat gaat ze hard!

En idd als 2e / 3e kindje spelen ze hier sneller met bepaald speelgoed want dat ligt er toch . Ik kan niet alles scheiden maar het is wel veilig speelgoed (niet te klein enz).

Fee
Nee ik denk niet dat het verstandig is (vind tijd voor mezelf ook belangrijk en dat heb ik nu al nauwelijks) het regelen van oppas is nu al lastig.
Nog 1 erbij zou ik nu nog niet willen maar ik ben net 27. Misschien denk ik er anders over als ik 32 ben bijv. Ik zou dan wel laten onderzoeken hoeveel eitjes er springen omdat de kans op een drieling er wel is.
pi_154228261
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik word echt gek van de hele dag de gordijnen dicht.

En serieus, die ramen boeien me maar weinig :'). Komt waarschijnlijk vlak voor de verjaardag van peuter wel een keer :')

Oh en Hilmo, Suze speelt al maanden met houten blokken :+. Maar als ik zo lees ben ik wat minder bang voor vallen en pijn :@ (nniet lullig bedoeld)

Edit: maar dat is vast ook inherent aan het 2e kind zijn :')
Ik laat saar ook zoveel mogelijk gaan...(binnen verantwoorde grenzen) als ze valt dan valt ze... val en stotengel binnen handbereik net als troostknuffels ;)

Maar ik ben sowieso meer van het ontdekken door doen, ik kan 1000x zeggen dat ze ergens niet op kan zitten/staan, 2x proberen met vallen heeft meer effect :P
S. 2014
J. 2016
pi_154229845
A heeft ook een blauw oog! Is op beppes salontafel geknald. Heel fijn :') .

Iemand nog tips? Elke keer als ze haar pake ziet gaat ze heel hard huilen :? Was de vorige keer ook al. Geen idee waarom, maar het is echt paniek. Vind het zo sneu voor hem :{ .
pi_154229872
Soeze klimgeitje O+ wat goed!
En Saar weer aan de appel, fijn :9
Mensen met verkansie *O* lekker genieten
Twist beterschap!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:03:53 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 20:13:21 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154230360
waarom je nooit een kind in de buurt van een emmer latex onbeheerd moet laten ..

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)itte-latexverf.dhtml

pi_154230393
Jaaaa vakantie! Ik heb nog zes weken verlof, maar dat mijn man de komende zes weken ook thuis is is wel echt heel fijn.
pi_154230688
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:55 schreef Razztwizzle het volgende:
A heeft ook een blauw oog! Is op beppes salontafel geknald. Heel fijn :') .

Iemand nog tips? Elke keer als ze haar pake ziet gaat ze heel hard huilen :? Was de vorige keer ook al. Geen idee waarom, maar het is echt paniek. Vind het zo sneu voor hem :{ .
Geen tips... wel herkenbaar, De stiefvader van man is voor saar opa natuurlijk maar gillen als ze hem niet... elke x weer...
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_154230769
Mijn schoonvader is ook een aparte man. Hoogleraar in de statistiek maar sociaal nogal.. Ja.. Onhandig? Maar hij is wel zichtbaar aangedaan dat ze zo'n verdriet heeft als hij in de buurt is ;( . Is er iets bij Saar en je schoonvader dat helpt? Of is het afwachten tot het overgaat..
pi_154231059
Diskleemert: Sorry vast voor mijn gebrek aan bijleespost, werkweek weer om, pffff!

Disdiskleemeert: Ja, ik mag geen sorry zeggen.

Maar nu, ik heb een vraag:

Onze gastouder blijkt maandag jarig te zijn. Nu weet ik dat mensen wel eens wat doen voor mensen die voor je werken zonder dienstverband, zoals huishoudsters. Extraatje voor de vakantie of kerst.

Doen jullie ook zoiets voor de gastouder? Cadeautje voor de verjaardag / bedragje voor de vakantie / flesje wijn met kerst?

En zo ja: wat is redelijk?
pi_154231095
Ok, ik hou het gewoon even niet bij de laatste tijd :P

Zag wel 2 streepjes voor Razz!! *O* gefeliciteerd!

Q zit hier echt constant met z'n handjes in z'n mond, dr net had ie op z'n pink na alle vingers van z'n rechterhandje in z'n mind gepropt en dan maakt ie er z'n nieuwe geluidje bij: soort schreeuw/grom :P. Hij kwijlt er ook lekker bij, hij heeft nu een rode vlek onder z'n mondje van al dat gesabbel en gekwijl! Hij probeert ook op dingen te kauwen, hoort dat ook bij ontdekken of meer bij tandjes? Ik vind z'n ondertandjes wel wat doorschemeren, maar nog geen ervaring ermee dus misschien duurt ook ook gewoon nog maanden.
Volgens mij had ie ook voor het eerst een echte nachtmerrie, plotseling huilend wakker terwijl speentje nog netjes in z'n mond zat. Bij em kijken en aai over z'n bol deed niks, oppakken en even rondlopen hielp maar hij moest nog wel even wat huilen. Lekker even op schoot bijkomen en hij kan al gauw weer lachen :)
pi_154231188
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn schoonvader is ook een aparte man. Hoogleraar in de statistiek maar sociaal nogal.. Ja.. Onhandig? Maar hij is wel zichtbaar aangedaan dat ze zo'n verdriet heeft als hij in de buurt is ;( . Is er iets bij Saar en je schoonvader dat helpt? Of is het afwachten tot het overgaat..
Saar het initiatief laten nemen, dat betekent bij ons, saar zit bij mij en kijkt op haar gemak naar opa en oma, en dan uiteindelijk mag hij best met haar spelen en grappen maken, maar op schoot pakken en knuffelen.... :N
Ik ga er vanuit dat het wel weer wegtrekt, ga haar iig niet dwingen.

Sneu is het idd wel
S. 2014
J. 2016
pi_154231227
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef ingee het volgende:
Diskleemert: Sorry vast voor mijn gebrek aan bijleespost, werkweek weer om, pffff!

Disdiskleemeert: Ja, ik mag geen sorry zeggen.

Maar nu, ik heb een vraag:

Onze gastouder blijkt maandag jarig te zijn. Nu weet ik dat mensen wel eens wat doen voor mensen die voor je werken zonder dienstverband, zoals huishoudsters. Extraatje voor de vakantie of kerst.

Doen jullie ook zoiets voor de gastouder? Cadeautje voor de verjaardag / bedragje voor de vakantie / flesje wijn met kerst?

En zo ja: wat is redelijk?
Heb je haar via een bureau?
Ik zou denk ik een leuk cadeautje kopen voor dr met een kaart erbij vanuit R.
S. 2014
J. 2016
pi_154231957
Nee, zelf gevonden. Maar ze heeft wel meerdere kindjes.

Maar ik ben wel erg blij met haar, ze volgt echt ons in hoe we het willen doen met R (gelukkig) en nooit een probleem als we R. eens langer laten blijven of als er iets veranderd. Ze is ook erg lief voor R. wat natuurlijk het belangrijkste is.

Ik denk dat ik maar een mandje met douchespulletjes in elkaar zet, wat gladiolen uit de tuin erbij. Niet te overdreven, maar wel even tijd aan besteden.
pi_154231996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:37 schreef Gevalletje het volgende:
Ok, ik hou het gewoon even niet bij de laatste tijd :P

Zag wel 2 streepjes voor Razz!! *O* gefeliciteerd!

Q zit hier echt constant met z'n handjes in z'n mond, dr net had ie op z'n pink na alle vingers van z'n rechterhandje in z'n mind gepropt en dan maakt ie er z'n nieuwe geluidje bij: soort schreeuw/grom :P. Hij kwijlt er ook lekker bij, hij heeft nu een rode vlek onder z'n mondje van al dat gesabbel en gekwijl! Hij probeert ook op dingen te kauwen, hoort dat ook bij ontdekken of meer bij tandjes? Ik vind z'n ondertandjes wel wat doorschemeren, maar nog geen ervaring ermee dus misschien duurt ook ook gewoon nog maanden.
Volgens mij had ie ook voor het eerst een echte nachtmerrie, plotseling huilend wakker terwijl speentje nog netjes in z'n mond zat. Bij em kijken en aai over z'n bol deed niks, oppakken en even rondlopen hielp maar hij moest nog wel even wat huilen. Lekker even op schoot bijkomen en hij kan al gauw weer lachen :)
Handenbijt met kwijl check. Tandjescheck. Bij CB gevraagd, maar ze kon er geen tandjes van maken. Dus ja, misschien schemeren ze wel door hoor, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze er ook aan komen.

Verder heb ik mijn kleine meid net weer in de wieg gelegd, met koorts -O- maar die heeft ze denk ik echt door de prikjes deze keer en dus zal het morgen weer beter zijn, dat was voeige keer ook zo. Dus romper en lakentje en klaar.
Vanmiddag gewoon in ledikant geprobeerd trouwens. Ik dacht ach waarom niet. En het ging gewoon goed. Ze sliep anderhalf uur, en toen werd ze wakker maar zonder huils dus alleen omdat ik keek wist ik het. Daarna gevoed en een kleine twee uur later weer en toen sliep ze in de wagen nog eens twee uur. Poepen gaat al beter, maar net was ik te overmoedig, even op bed leggen op een hydrofiel en kijken of ze koorts heeft. Nou, die poepte dus over mijn hand, sok, broek, hydrofiel en zo op bed. :')

Dus nu maar slapen zonder pyjama broek, want ja het was de laatste schone in de kast.
Ik hou het al voor gezien, als het lukt doe ik vannacht nog een of twee voedingen dus dan kan ik maar beter alvast gaan slapen... Denk ik.. Ach ben er moe zat voor.
pi_154233520
Ik moet ( en mag deze even delen... ik vind m zooo lief O+

S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 21:58:18 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154233697
succes vannacht Risu!

GM O+

pi_154234175
Wat een poep bij jullie Risu! Hopen op wen goede nacht en dat ze morgen geen last meer heeft van de prikjes!

En wauw wat gaan jullie baby's hard allemaal! Staan en tanden *O*
Hier kan los gezeten worden en hij maakt het huis al tijgerend onveilig! Tandjes nog steeds 0,0...ben benieuwd wanneer die gaan komen!
Ook benieuwd naar onze nacht. K. is een prima slaper maar wordt standaard tussen half 6 en 6 wakker. Nu heeft ie vandaag overdag maar 2 uur geslapen dus vraag me af of hij morgen gewoon tussen half 6 en 6 wakker is of dat hij wat slaap gaat inhalen. Beide is prima hoor, ik mag echt niet klagen over zijn slaap.
pi_154235623
Niet bijgelezen, maar. -O-

Ik heb vandaag een glas melk gedronken en wat kaas door de pasta gegeten na bijna 2 weken koemelkvrij en N. is nu al de hele avond (vanaf half 6 ongeveer) aan het krijsen. De 'gloep' is terug op volle kracht. -O- Hopelijk komen we de nacht een beetje door, maar no way dat ik nog melkproducten ga eten / drinken dit weekend. Het ging zo goed. :{

Maandag maar weer even het CB / HA / diëtiste bellen, die allemaal zeiden dat mijn bv kindje noooooit KMA zou kunnen hebben. :{w
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 23:01:43 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154235889
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Selvaria het volgende:

Ik heb vandaag een glas melk gedronken en wat kaas door de pasta gegeten na bijna 2 weken koemelkvrij en N. is nu al de hele avond (vanaf half 6 ongeveer) aan het krijsen. De 'gloep' is terug op volle kracht. -O- Hopelijk komen we de nacht een beetje door, maar no way dat ik nog melkproducten ga eten / drinken dit weekend. Het ging zo goed. :{

Maandag maar weer even het CB / HA / diëtiste bellen, die allemaal zeiden dat mijn bv kindje noooooit KMA zou kunnen hebben. :{w
kan wel degelijk ..
https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/allergie/voedsel-2.html

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juli 2015 @ 23:01:53 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154235895
en sterkte natuurlijk :*

pi_154235911
Lijkt me een duidelijke zaak selvaria -O- sterkte :*
S. 2014
J. 2016
pi_154236284
Ah zie je, dan zijn het vast nog geen tandjes! Was zelf laat met tanden en dacht gehoord te hebben dat vriend ook niet supersnel was, dat duurt vast nog wel even! Dacht er ineens aan toen ie z'n sleutelspeeltje, met bijtbare sleutels, vasthad.

Hoop dat de koorts gauw weer daalt Risu! En jeetje wat een poep!
Heb dit soort dingen nooit meer gehad sinds ie aan de kv is, maar die lucht die er sindsdien afkomt :X

Ohhh GM O+ !

Loszittende K! *O* hopelijk een goede nacht met doorslaap!

Ah wat sneu Selvaria!! Klinkt zo toch wel erg als KMA ja.. Hoop dat de reactie erop snel weer over is!
pi_154237306
quote:

Ach! -O- Arm meisje.

Maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent zo. :*

Hopelijk duurt het niet te lang, aangezien ze verhoudingsgewijs niet veel binnen heeft gekregen.

Hier in de straat ook een jongetje op kv die kma blijkt te hebben. Die huilde dag en nacht. Dan breekt je hart ook. Niet eens mijn kind, maar wat je dan als moeder voelt kan ik me niet voorstellen.
pi_154241794
Huilkindekes ;( Hopelijk zijn jullie de nacht goed doorgekomen Selvaria!
Hier voor ons doen geen beste nacht, (3 voedingen) en uk houdt sinds een klein uurtje feest, echt klaaaaarwakker }:|

Hij gaat lichamelijk ook zo hard nu, snap dat hij z'n tijd niet kan verdoen aan veel slapen :') Kruips, zitten en staan, zelfs een paar stapjes met nog wel veel wiebels :o
  zaterdag 11 juli 2015 @ 07:05:11 #105
348178 NotTheSame
pi_154241822
Mogguh :O. Hier ook 2 nachtvoedingen gehad. Bijlezen lukt even niet, we gaan voor de tweede dag de tuin in. Binnen 2 dagen staan hier een speelhuis, grote zandbak en schommel (alles van hout en laatste twee zelf ontworpen), de schutting moet nog gevoegd worden en er moeten nog planken tegenaan.
Kortom, drukdrukdruk.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 07:20:44 #106
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154241837
quote:

Wat is dat nou weer voor vreemd antwoord. Natuurlijk kan je bv kindje kma hebben. Had mijn eerste ook. Hij had het heel erg en is er met een jaar overheen gegroeid.

Veel succes met de kma en wat fijn dat je de oorzaak hebt!! *O* *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154241841
Ach wat zielig Selvaria, heeft ze een beetje geslapen?

:* voor de korte nachten van JM en NTS.

Ik zit weer te voeden met flinke hoofdpijn, rode plek op ontstoken borst is groter geworden ;( dus zat er vannacht behoorlijk doorheen. Ik ga straks een lactatiekundige bellen voor advies want ik kan het niet alleen. Antibiotica werd in eerste instantie door huisarts nog niet aangeraden omdat ontstekingen vaak vanzelf overgaan en AB tot diarree bij de baby kan leiden. Ik vond afwachten prima maar twijfel nu behoorlijk of het wel vanzelf overgaat. Straks eerst maar LK bellen. En nu hopen dat hij doordrinkt aan deze borst *au*.
pi_154241860
Sterkte Mina! Goed dat je een LK inschakelt :*
pi_154241863
hier kwam uk net zelf bij me liggen om weer in slaap te vallen, nu weer :Z O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 08:24:07 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154242115
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 07:22 schreef Minarosa het volgende:
Ach wat zielig Selvaria, heeft ze een beetje geslapen?

:* voor de korte nachten van JM en NTS.

Ik zit weer te voeden met flinke hoofdpijn, rode plek op ontstoken borst is groter geworden ;( dus zat er vannacht behoorlijk doorheen. Ik ga straks een lactatiekundige bellen voor advies want ik kan het niet alleen. Antibiotica werd in eerste instantie door huisarts nog niet aangeraden omdat ontstekingen vaak vanzelf overgaan en AB tot diarree bij de baby kan leiden. Ik vond afwachten prima maar twijfel nu behoorlijk of het wel vanzelf overgaat. Straks eerst maar LK bellen. En nu hopen dat hij doordrinkt aan deze borst *au*.
je zal het vast zelf al opgezocht hebben maar toch..

quote:
Wat doe je om er vanaf te komen?
Leg je baby vaak aan, vooral aan de ontstoken kant. Misschien is dit erg pijnlijk; in dat geval leg je je baby eerst aan de andere kant aan. Hiermee stimuleer je de toeschietreflex. Zodra de melk stroomt, wissel je van borst en laat je de 'ontstoken' kant eerst goed leegdrinken.
Laat altijd je borsten goed leeg drinken.
Kolf na, met de hand of elektrisch, net waar je goed in bent of wat je handig vindt.
Neem rust, of je nu wel of geen koorts hebt; kruip in bed en meld je ziek.
Neem eventueel een koortsremmer. Ibuprofen werkt ook ontstekingsremmend, een paracetamol mag ook.
Gebruik warme kompressen een half uurtje voor en tijdens de voeding om de doorstroming te stimuleren.
(bron

De tips die hier ook regelmatig voorbijkomen zijn warme douche erop, elektrische tandenborstel op de pijnlijke plek. ook in een andere houding voeden helpt !

hier staan ook nog wel wat andere tips: klik

Hopelijk kun je bij de HAP een goede AB-kuur krijgen en helpt de LK je snel verder!

pi_154242167
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 07:20 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor vreemd antwoord. Natuurlijk kan je bv kindje kma hebben. Had mijn eerste ook. Hij had het heel erg en is er met een jaar overheen gegroeid.

Veel succes met de kma en wat fijn dat je de oorzaak hebt!! *O* *O*
Ja, ik ben blij dat ik er hier (volgens mij ook door jou) op ben gewezen en op mn strepen ben gaan staan. Ben je doorgegaan met bv en was dat een beetje te doen? Ik vond het dieet prima te doen thuis, maar wel lastig dat je buiten de deur zo op moet passen!

Gelukkig zijn we de nacht goed doorgekomen. We hadden eerder al een bus Pepti gekocht voor het geval ik er een keer niet zou zijn en N. voor een voeding zou komen (ik kolf niet genoeg) en die hebben we haar voor de nacht en om half 1 nog gegeven. Ze heeft toen goed geslapen tot 5. Ik heb daarvoor gekolfd en mijn melk weggegooid en om 5 uur heb ik haar (met angst en beven) weer aangelegd en dat ging goed! Net heeft ze weer gedronken en het is nog even afwachten hoe het nu gaat, fingers crossed!
pi_154242180
Oef Mina, wat een ellende. ;( Hopelijk kan de lk je helpen, hier was ze goud waard! ^O^
pi_154242242
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja, ik ben blij dat ik er hier (volgens mij ook door jou) op ben gewezen en op mn strepen ben gaan staan. Ben je doorgegaan met bv en was dat een beetje te doen? Ik vond het dieet prima te doen thuis, maar wel lastig dat je buiten de deur zo op moet passen!

Gelukkig zijn we de nacht goed doorgekomen. We hadden eerder al een bus Pepti gekocht voor het geval ik er een keer niet zou zijn en N. voor een voeding zou komen (ik kolf niet genoeg) en die hebben we haar voor de nacht en om half 1 nog gegeven. Ze heeft toen goed geslapen tot 5. Ik heb daarvoor gekolfd en mijn melk weggegooid en om 5 uur heb ik haar (met angst en beven) weer aangelegd en dat ging goed! Net heeft ze weer gedronken en het is nog even afwachten hoe het nu gaat, fingers crossed!
/ontlurkt

Wat raar! Ik ken ook iemand die borstvoeding gaf en wiens baby KMA had en zij at/dronk om die reden ook geen zuivelproducten. Dus je gevoel heeft vast gelijk!
Dit, dat, alles.
pi_154242655
Selvaria lijkt me inderdaad duidelijk :Y eliminatie-provocatie is ook de beste manier om het te testen, dus dat heb je hiermee meteen gedaan! Zielig dat ze er zo'n last van had, maar als het nu weer beter gaat heb je zeker je antwoord :*
Vreemd dat er gezegd werd dat het niet kan bij bv :? volgens mij heb ik dat ook al vaker gehoord hoor.

Minarosa ook beterschap, hoop dat de lk je snel kan helpen en dat je wat hebt aan de tips hier! :*

Onze Minion heeft vannacht gewoon in d'r ledikant op d'r eigen kamertje geslapen :o O+
En ik heb eindelijk ook wat langer achter elkaar kunnen slapen :z omdat ik nu niet elk zuchtje hoorde. Tussen 23.30-7 zonder voeding gaat al 3 nachten prima, dus dat is wel heel fijn :) wel werd ze om 4 en 5u weer snotterend wakker, dus toen maar half rechtop tegen me aan gehouden terwijl ik in bed zat, zodat zij in elk geval nog even verder kon slapen.

Hopelijk is ze snel van die verkoudheid af, dan slaapt ze misschien nog wel lekkerder :)
pi_154242697
Eenkennige kinderen, Ow was heel erg. Eigenlijk knuffelde ik en m'n vriendje de hele dag met hem. Anderen gingen naast ons zitten en met hem spelen. Dat werkte echt.

Hoe gaat het met je meisje Risu?

Sicilia, dat gaat ook al snel zeg!

Selvaria, wat een onzin! Toevallig had ik een vriendin die bv gaf en haar dochter had kma! Bij m'n peuter dacht de ka het ook. Dus trek lekker je eigen plan hoor :*

:* voor slechte nachten! Ik las ook nog jouw berichtje JM, en zag echt helemaal voor me hoe L zijn bedje uitkruipt. Naar jullie bed kruipt, het bed in klimt en dan over jullie heen kruipt ;)

Oei Mina, ik zou idd ook maar ff bellen met een lk.

Fijn Twist, slaap :D
  zaterdag 11 juli 2015 @ 09:53:35 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154242774
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:43 schreef twist02 het volgende:
Selvaria lijkt me inderdaad duidelijk :Y eliminatie-provocatie is ook de beste manier om het te testen, dus dat heb je hiermee meteen gedaan! Zielig dat ze er zo'n last van had, maar als het nu weer beter gaat heb je zeker je antwoord :*
Vreemd dat er gezegd werd dat het niet kan bij bv :? volgens mij heb ik dat ook al vaker gehoord hoor.

Minarosa ook beterschap, hoop dat de lk je snel kan helpen en dat je wat hebt aan de tips hier! :*

Onze Minion heeft vannacht gewoon in d'r ledikant op d'r eigen kamertje geslapen :o O+
En ik heb eindelijk ook wat langer achter elkaar kunnen slapen :z omdat ik nu niet elk zuchtje hoorde. Tussen 23.30-7 zonder voeding gaat al 3 nachten prima, dus dat is wel heel fijn :) wel werd ze om 4 en 5u weer snotterend wakker, dus toen maar half rechtop tegen me aan gehouden terwijl ik in bed zat, zodat zij in elk geval nog even verder kon slapen.

Hopelijk is ze snel van die verkoudheid af, dan slaapt ze misschien nog wel lekkerder :)
Ze is nog heel klein toch? 8 weken ofzo? Nu al geen nachtvoeding meer is wel snel zeg. Hoe zwaar is ze?

Overigens: fijn hoor dat ze zo slaapt.

Houd er alleen wel rekening mee dat het ook zomaar weer over kan zijn. :P M heeft het met periodes ook gedaan maar slaapt nu sinds twee weken ofzo stelselmatig door (hij is bijna negen maanden).
Kwak
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:04:19 #117
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154242903
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Volgensmij was ik dat ja! Ben blij dat de tip geholpen heeft!

Ik heb bv door gegeven, maar tot 6 maanden. Ik werkte toen niet en vond het best wel goed te doen. Toen ik het bij Frans ging testen werkte ik al en vond ik het een stuk lastiger.

Als je er een beetje gevoel voor hebt waar dan wel en geen melk in zou kunnen zitten is het te doen :Y .

De ah heeft het altijd heel duidelijk op de verpakking staan, dus dat vond ik toen een fijne supermarkt om heen te gaan.

In mokkaboontjes zit geen melk btw :9 .
pi_154243048
Wat sneu, van de kma. Maar nu de oorzaak is achterhaald weet je iig wat je kan doen om het te voorkomen en heb je zo je happy baby weer terug.

Mijn happy baby is ook weer terug (al ligt ze nu in bed te piepen want wilnieslaapnie) de koorts is zoals verwacht weer weg en de poep lijkt minder erg te worden, maar we zullen zien vandaag. Man is nog steeds ziek.

De handjes zijn hier ineens erg interessant. Gisteren twee keer borst loslaten en de handjes bekijken. O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 10:25:14 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154243156
Michael is vandaag vier beetjes jarig. Nog 8 beetjes en hij is helemaal jarig :D En hij weet nu al prima hoe hij mijn aandacht kan trekken. Meneer ligt honderduit te kletsen in z'n box, en als ik er dan naar toe loop om het op te nemen issie gelijk stil met een zelfvoldane grijns op z'n bakkes :') *)

pi_154243326
Dank voor de tips, voicemail van LK ingesproken dus hopen dat ze gauw terugbelt.

Wat zielig van de allergie Selvaria, wel fijn dat je weet waar het aan ligt.

En *O* voor de vier maanden van Michael!
pi_154244190
Iemand zocht laatst een muziekdinges (Skittles?), maar die was niet geschikt voor baby's?

Check mijn halfleesskills!

Nou kom ik toevallig net dit tegen:
http://baby.tweedehands.net/fisher-price/baby-trappiano.html

Is dit iets?
pi_154244259
Sterkte Selvaria! Balen van de kma, maar fijn om duidelijkheid te hebben denk ik.

Ook sterkte en beterschap voor Minarosa :*

*O* Michael alweer vier maanden!

Hier zowaar een goede nacht! Na avondvoeding om half 12 nog wakker geworden om 3 uur en 6 uur, waarbij gelukkig goed aangehapt en rustig gedronken werd. Dat is sommige nachten nog weleens anders... Rond 8 uur werd hij weer wat onrustig, dus bij me in bed genomen om te knuffelen, troosten en beetje te doezelen. En nou liggen we al de hele ochtend met zijn drietjes in bed te knuffelen, zo fijn. O+
pi_154244750
Krampjes. Heule erge. ;(

Zou dit werken?. :D Is een anale katheter. http://www.windi-baby.nl/de%20windi.htm
pi_154244839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ze is nog heel klein toch? 8 weken ofzo? Nu al geen nachtvoeding meer is wel snel zeg. Hoe zwaar is ze?

Overigens: fijn hoor dat ze zo slaapt.

Houd er alleen wel rekening mee dat het ook zomaar weer over kan zijn. :P M heeft het met periodes ook gedaan maar slaapt nu sinds twee weken ofzo stelselmatig door (hij is bijna negen maanden).
Ja, 8 weken inderdaad. Klopt hoor, dat het snel is! :Y
We hebben er in eerste instantie ook niet echt op aangestuurd ofzo. Maar ze kreeg eerst om 19/20u een fles en dan legden we 'r op bed en wachtten tot ze zelf voor de volgende fles kwam. Dat was meestal pas tegen 3u, dus dan liet ze zelf al 7-8u tussen 2 flessen vallen. En de volgende fles was dan weer rond 7u. Dus Ze deelde de 'nacht' (19-7u) zelf al op in 8 en 4 uur.

Tsja, toen vonden wij dat we daar ook wel 4 en 8 uur van konden maken O-) dus nu geven we om 23u nog een fles en dan red ze het tot de volgende ochtend. Niet qua slapen vanwege de snot nu dus, maar ze laat zich dan heel makkelijk weer troosten en valt in slaap, dus honger heeft ze ook niet.

Edit: oh en ik probeer er inderdaad van te genieten zolang het duurt ja! ;)
pi_154245164
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:27 schreef -Spring het volgende:
Krampjes. Heule erge. ;(

Zou dit werken?. :D Is een anale katheter. http://www.windi-baby.nl/de%20windi.htm
Nog nooooit van gehoord! Anale katheter klinkt eng, maar als dat ding zie is het niet veel spannender dan een snotslurper. Ik zou eens een arts bellen en vragen of je hiermee de kringspier niet kan beschadigen. Zo nee, dan lijkt het me een poging waard!

Buikje masseren, fietsen met de beentjes, beentjes met de knieën tegen de buik aan trekken, krampjeshouding (op de buik over je arm) allemaal wel geprobeerd?
pi_154245491
Selvaria, wat sneu van de kma :* hopelijk wordt het nu dan gewoon beter als er iets aan gedaan word!

Ik ben weer even blij met mijn makkelijke baby O+ Gisteravond een 'feestje' bij m'n ouders thuis, met zusjes en aanhang. S. Meegenomen, nog een uurtje laten spelen en toen op bed gebracht in ons campingbedje boven. Na de fles viel ze gewoon in slaap en de rest van de avond niet gehoord ^O^ Rond half 12 hebben we haar wakker gemaakt, in de maxi cosi geplaatst en zijn we naar huis gereden waar ze, na een paar minuten aan de borst, weer in slaap viel.. En ik had me al voorbereid op een kort nachtje, maar ze sliep gewoon tot 9 uur 's ochtends O+
pi_154245762
Heerlijk Krijger!
Onzes doet eindelijk eens (een pietsje) moeilijk: enorm snel afgeleid tijdens drinken en dan na 50cc ook gewoon stoppen. :(
pi_154247275
Hier is het weer huils en spuugs vandaag ;( Veel zuur ruiken uit de mond en een beetje het gedrag van voor de medicatie. Flink balen, ik hoop dat het maar even is. Het ging net zo lekker.
pi_154247916
Ach wat een ellende, arme zieke / niet goed in hun vel zittende kindjes.
Gelukkig ook meeverende baby's.

Y had net toch weer verhoging, dus die heb ik na een badje (HUIL) en borst (nomnom... HUIL) toch maar even in bed gelegd waar ze (zzHUILzzzHUILzzz) nu ligt te slapen.

Ondertussen de benedeboel maar even opgeruimd. Lekker opgeruimd huis. Nu alleen nog even stofzuigen, maar dat riskeer ik maar niet. Wacht wel tot ze wakker is.
pi_154249912
Oh nee Cactus. :'( Hopelijk inderdaad even een minder dagje en daarna weer beter. :*

Wat heerlijk krijgerrtje! O+

Ik hou nog steeds bij elke voeding mn hart vast en bij elk piepje denk ik: 'oh nee, het zuur is terug! :'( ' Hopelijk wordt dat nog beter en komt het vertrouwen weer terug.
pi_154251196
:* Beterschaap allen!

Ik heb mijn rammelende eierstokken laten winnen...

We hebben een kat erbij *O*
pi_154252504
Hello!

Ik kom hier voorzichtig meeschrijven. L. is vandaag 6 dagen oud. Ze heeft wat opstartprobleempjes met de borstvoeding gehad en we hebben van de week wat kunstvoeding moeten bijvoeden. Gister heeft ze alleen afgekolfde melk gehad en vandaag heeft ze alweer 2 keer aan de borst gedronken. Ze zit inmiddels weer bijna op haar geboortegewicht.

Ik vind het allemaal zo'n enorme achtbaan. Ik zit gigantisch op een roze wolk en vind het onbegrijpelijk hoe veel je van zo'n klein meisje kan houden. Maar ook hoe hard je moederhart breekt als ze aan het huilen is van bijvoorbeeld de hielprik.

Ik bof ontzettend met een team aan goede hulp. Mijn man en ik doen alles samen en dat is ontzettend fijn. Daarnaast heb ik een geweldige kraamverzorger. Verzorger Ja, want ik heb de enige man in heel Nederland te pakken.

Ik lees de hele week al mee, maar vind het lastig om te reageren. Jullie gaan zo snel! Maar ik leer veel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 19:17:42 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154252614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:13 schreef Krisvc het volgende:
Ik bof ontzettend met een team aan goede hulp. Mijn man en ik doen alles samen en dat is ontzettend fijn. Daarnaast heb ik een geweldige kraamverzorger. Verzorger Ja, want ik heb de enige man in heel Nederland te pakken.

moet ontzettend bijzonder zijn; de enige manlijke kraamverzorger in nl te hebben :D

Welkom!!

pi_154252863
Welkom Kris en L! Fijn dat je meisje het nu goed doet.

Een mannelijke kraamverzorger lijkt me bijzonder! Ik had een mannelijke verloskundige. Vond dat even een raar idee maar hij deed het uiteindelijk heel fijn.
pi_154253378

Ik lollerde :D

Welkom Krisvc!
pi_154253489
:D
pi_154253533
Welkom Kris en L.! En wat bijzonder! Maar eigenlijk zou het natuurlijk niks uit moeten maken als de klik er maar is. :)

Haha ingee :D Mijn baby is natuurlijk prachtig ( ;) ), maar kan ook echt zó lelijk kijken. :D
pi_154253548
Welkom Kris!
Rustig hier als de veelforummers op bbq-meet zijn :D
Wat bijzonder & fijn om iedereen te zien en zo veel te delen. Alle baby's hun eigenste zelf, en toch ook zo veel herkenning O+ Nu nog ff naar huis rijden :')
pi_154253886
Welkom Kris!!

Wij gaan een avond weg en moeders past op. We zijn al een uur bezig om Sjaak in bed te krijgen, want Wilnieslapennie. En eerder gaan we niet weg...
Daar gaat onze avond uit :D
pi_154254068
Welkom Kris! Heerlijk die roze wolk O+ Mannelijke kraamverzorger had mij leuk geleken.

Vanmiddag voor de eerste keer gekolfd en wat een opluchting was dat. Opbrengst uit mijn ontstoken borst was niet groot (iets meer dan 50 ml in driekwartier) maar zo fijn toen hij leeg was. Nu drinkt hij er ook weer beter uit. Hopen dat de antibiotica snel aanslaat en dan doet het hopelijk geen pijn meer. Ik voel me nu al zoveel beter.
pi_154254155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef JufMariska het volgende:
Welkom Kris!
Rustig hier als de veelforummers op bbq-meet zijn :D
Wat bijzonder & fijn om iedereen te zien en zo veel te delen. Alle baby's hun eigenste zelf, en toch ook zo veel herkenning O+ Nu nog ff naar huis rijden :')
+1 O+ bedankt allen- en always het meest! *O*

Mina, fijn dat het al wat beter voelt. Boh je kunt daar zo lamlendig van zijn ;( naast de pijn.

Welkom Kris! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof je een fijne kraamweek hebt O+
pi_154254334
En ik mag nog nagenieten met de foto's *O*
Want ik had verder nog niks te doen :')
pi_154254347
Oh damn, bbq meet, ik vond het al zo rustig.
Wel lekker weer ofniedan.

Welkom kris, klinkt als een fijne kraamweek.

MvC, hopelijk slaapt sjaak snel, lekker een keer erop uit zonder kroost.
pi_154254851
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:27 schreef -Spring het volgende:
Krampjes. Heule erge. ;(

Nou de volwassen versie werkt iig.. Stel van die dingen gehad toen na keizersnee m'n darmen even niet meer wilden werken. Paar keer was vriend erbij, en dan later die ervaringen weer met elkaar delen :') Best hilarisch was dat eigenlijk..
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:02:37 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154254934
Hoe was de BBQ? Jullie kunnen al de gory details in mn DM kwijt :7
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:04:56 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_154254992
Het was fantastisch O+
disclaimer
pi_154255036
Fijn dat je er wat uit kon kolven Mina, ik ken de opluchting! Bij mij sloeg de antibiotica snel aan :) Hopelijk bij jou ook!

Een kat voor Ingee, tof! *O* hehe dat gezichtje op de foto :P

Michael alweer 4 maanden!

Fijn dat ze zo goed sliep Krijger!

Balen van de verhoging Risu.. Hopelijk na slaap weer over!

Hoop dat Sjaak nu slaapt en jullie uit konden! Sneu dat ie weer zo moest spugen..

Welkom Kris! Bijzonder, die mannelijke kraamverzorger (autocorrect maakt er gelijk kraamverzorgster van :P)

Zo te horen was het een leuke BBQ! (komen er hier nog pics? :P)
pi_154255567
Welkom Kris! Lijkt me inderdaad maf, maar wel leuk! :D

MwC: hoop dat Sjaak toch nog is gaan slapen? En hoop ook dat het spugen een eenmalig iets was ;( tis zonde! :*

BBQ: vandaar dat het zo rustig was ja! :D Hoop dat jullie genoten hebben (wel lekker weer toch?) en ben ook wel benieuwd naar wat foto's :Y (als jullie die willen delen natuurlijk)

Minion net op bed gelegd (blijft een maf zicht; zo'n kleintje in zo'n groot bed :D ), papa is een avondje weg dus hoop dat ze het mama niet te lastig maakt ;)
pi_154255645
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?

Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?

Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt? :)
pi_154255819
Ik vind het zo jammer dat ik niet bij de barbecue kon zijn, maar fijn dat het zo leuk was! O+.

Wij zijn weer thuis en volledig gesloopt. Lekker zeg, vakantie. :')
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:40:30 #151
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154255824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?

Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?

Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt? :)
Ik probeerde het gewoon af en toe. Als ze geen honger heeft leg ik haar zo met speentje in bed. Maar ik moet zeggen dat dat bij Suus ook nog steeds niet altijd lukt hoor. Die is nu 9 maanden. Volgens mij deed haar broer dat wel eerder, die was tussen 9-18 maanden echt een slaapkop. Suus heeft vaak nog een flesje nodig voor het in slaap vallen. Ook al is het een paar minuutjes drinken van een flesje water, dan is het al goed. Ze valt er niet van in slaap maar ze komt wel in de sleep zone. Ze valt denk ik 20% van de tijd in slaap zonder fles.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:42:16 #152
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154255860
Welkom kris!

Fijn dat de borst al iets minder zeer doet minarosa minarosa, hoop dat de ontsteking snel weg is :*

Mvc hoop dat jullie toch nog een lekker avondje uit hebben.

Twist geen tips hier. Precies de juiste tijd op bed leggen wil hier wel werken, maar ik leg haar al gauw te laat op bed. En dan heeft ze ook de borst nodig om in slaap te vallen. Ik hoop nu maar gewoon dat dat eens wel overgaat en ben blij met alle keren dat ze wel zelf in slaap valt en dat ze iig gewoon goed slaapt verder.
pi_154255918
Twist, dat kan ik nu nog niet altijd. Het is een beetje aftasten wanneer ze moe is. Ben ik te laat, dan zal ik bij haar moeten blijven met hand op de buik aaien en soms zachtjes zingen. Daar wordt ze dan rustig van, soms eerst nog borst. Ben ik te vroeg, dan zet ze een keel op, het verschil zit hem in de duim bij ons. Duim in de mond? Dan laten liggen, ze is echt moe. Geen duim? Dan is ze niet moe genoeg. Net in bed gelegd en ging ze gewoon een beetje met haar handjes spelen, 10 minuten later lag ze ineens te slapen, niet eens gemerkt.
Ik merk dat het helpt als ik haar voor het slapen veel aandacht geef. Dus niet vanuit de box hup ineens in bed zonder 'gedoe'. Maar even knuffelen, samen spelen, kletsen of gewoon heel simpel borstvoeding.

Maar wanneer begon het van alleen bij mama naar elke keer bed? Hmm vanaf een week of 6 kwam er verbetering, vanaf een maand of 2 volgens mij echt beter. En nu pas een beetje een ritme waardoor ik er beter mee kan 'plannen' voor zover mogelijk.

Disklemert: resultaten uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst.
pi_154256247
Ik voel me echt zo'n ei :{ ik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo -O- . Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja }:| .
pi_154256350
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me echt zo'n ei :{ ik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo -O- . Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja }:| .
:Y
De grote Gun-Razz-ook-een-meet meet *O*
pi_154256471
Wij deden gisteren en vandaag weer het fijne familierondje (Friesland - Groningen - Haren- Friesland - Kampen) in twee dagen. Want wij wonen ver weg dus niemand komt ooit naar ons, zeg maar :{ . Vers neefje geknuffeld, dat was wel leuk. Werd er lekker zwanger-hormonaal-blij van :D . Dat mag ik straks óók weer! Alleen dan wel met rondhupsende dreumes om me heen, ik bereid me maar vast voor op de Spees-like-taferelen hier. Ik las dat het helpt als ik m'n huis geel verf en alle assuswáááres weghaal :+ ?

Minder leuk: schoonmoeder boos toegesproken omdat ze in één middagje oppassen op A. het arme kind zo vol had gepropt dat 's avonds alles er weer uit kwam. Seriously, tussen 12 en 20: twee boterhammen met fruit, een halve avocado, een halve banaan, een halve peer, een rijstwafel, bloemkool met aardappel en ei, een bakje griekse yoghurt en een melkfles.. het arme kind heeft na haar badje in een kwartier álles achter elkaar eruit gekotst - alles zat eronder, dat zal schoonmams leren >:) - en daarna was ze gelukkig weer vrolijk. Ik snap niet dat die vrouw hier elke week oppast en het dan goed gaat, en dat bij hun thuis haar aloude Feeder-afwijking weer de kop opsteekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2015 22:08:51 ]
pi_154256558
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:

[..]

:Y
De grote Gun-Razz-ook-een-meet meet *O*
Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet erg :') .
pi_154256583
Bedankt voor de reacties! ^O^
Zoals met zoveel dingen dus een kwestie van uitproberen wat werkt (dacht ik ook al wel ;) ). Geef fv, dus aan de borst in slaap vallen wordt 'm hier niet :+

Precies het juiste moment vinden is inderdaad lastig soms. Sinds deze week heeft ze d'r handjes ontdekt om op te sabbelen, maar dat doet ze constant (ook als ze juist klaarwakker is) dus dat is hier geen goede graadmeter denk ;)

Ga de komende tijd maar gewoon wat proberen denk. Ik heb alleen soms de neiging om 6 dingen tegelijk te veranderen, dus daar moet ik misschien even mee oppassen :')
pi_154256592
Razz :o geen wonder dat dat er allemaal weer uitkwam ja! Tis zonde! ;(
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:16:50 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154256728
Een volwassen vent zou van minder kotsen Razz :')
pi_154256900
Goed, nu ga ik even bijlezen:

Selvaria de oorzaak van de problemen gevonden! Wel sneu, maar fijn dat er duidelijkheid is!
Michael 4 maanden alweer *O* tijd vliegt!
Minarosa sterkte hoor met de ontsteking, lijkt me zo pijnlijk :*
NTS succes met de tuin! Heb je al foto's van het resultaat *) ?
Twist met verkouden minion, beterskaps :* ! En in bed leggen en zelf in slaap vallen ging .. hm.. ik denk vanaf een maand of 4? Wel met 100x terug naar boven lopen om een speen terug te stoppen, want die kon ze nog niet zelf in haar mond krijgen toen :')
Goede nacht voor luna! Wat een ander mens voel je je dan hè!
Spring die Windi :D wat een apart geval! Zou het echt helpen..?
Krijgertje met een maklijk kiend, heerlijk toch O+
Cactus toch weer een zure baby :{ hopelijk viel het de rest van de dag mee? En is hij lief gaan slapen zodat jullie weg kunnen? (Ik wacht daar niet op eigenlijk als ik wegga :@, ik hoop meestal gewoon dat het lukt en zo niet dan knuffelt oppasoma/opa gewoon lekker met A. Maar goed, die is ook wat groter natuurlijk)
Welkom Kris *O* Wat leuk, een kraamverzorger! Je klinkt Zen, wat fijn :Y
Ingee een kat erbij, wat leuk *O* ! Wil ik ook wel! Maar nu eerst een baby erbij.. dat is wel even genoeg :') . Heb je een foto? Is het een kitten of een volwassen kat?
DAD terug van vakantie, en nu lekker bijkomen ;) . Nog leuke I-op-vakantie-foto's? En zou je Denemarken aanraden met een baby?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:26:27 #162
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154257052
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
:'( :{ ;(
Jammer zeg!!

Het was heerlijk O+ .

Blij met het mooie weer! Als het volgend jaar weer mooi weer is mag het zo weer hier in de tuin hoor :D .
pi_154257129
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Een volwassen vent zou van minder kotsen Razz :')
Ja erg hè! Toen ik haar rustig zonder boos te klinken vroeg WAAROM ZE IN GODSNAAM mijn kind zo vol had gepropt was het antwoord: "Ja, ze vond het wel heel lekker allemaal". Maar ja, mijn baby heeft niet echt een stop, als die iets lekker vindt dan eet ze gewoon door. Dus ik stop meestal gewoon met aanbieden als ik het genoeg vind. Maar schoonmams heeft een soort voedselaanbiedafwijking, als we daar zijn moeten we zelf ook elke 5 minuten iets afslaan.

('Wil je een banaan? Nee? Een krentebol dan? Ja zo vlak op het ontbijt heb ik altijd zin in wat. Ik heb ook nog wel oranjekoek? Of wat druiven? Nee? Echt niet? Nouja, ik heb het voor jullie in huis gehaald. Anders blijf ik er maar mee zitten. Wacht ik doe het wel in een bakje, kun je het meenemen.')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2015 22:29:46 ]
pi_154257153
Jazz:

[ Bericht 76% gewijzigd door ingee op 11-07-2015 22:47:42 ]
pi_154257411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet erg :') .
We reden net nog bijna langs!

SPOILER
pi_154257474
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

We reden net nog bijna langs!

SPOILER
SPOILER
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 22:40:37 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154257494
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:29 schreef ingee het volgende:
Ik heb geen foto want mijn telefoon staat vol met R en ik wil haar niet verwijderen :(
Bluh

:)
met google automatische backup staan al je foto's online opgeslagen en je kunt er altijd bij vanaf je telefoon, ook al staan ze niet fysiek meer op je telefoon. Problem solved ;)

pi_154257513
Razz die voedselaanbiedafwijking heeft mijn licht dementerende oma ook. En dan is het servies ook altijd vies en het eten bedorven. Ongemakkelijk altijd, ze denkt nu dat ik altijd lijn.
pi_154257601
Ik had geen foto, daar moest ik over zeuren. Maar nu wel een foto, dus nvm
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 22:47:18 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154257695
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef ingee het volgende:

[..]

Jamaaar dan moet ik weer iets installeren of een account aanmaken. Ik kan ook prima een kabeltje uit de la pakken en in de laptop (lol app zegt autocorrect) stoppen.

Conclusie: Ik ben lui en heb daardoor geen kattenfoto's.
Misschien heeft mijn vriend ze vast op facebook, dan jat ik ze.
je bent toch ingelogd om apps te kunnen downloaden uit de playstore?? (of heb je 'n iphone ipv android? )

pi_154257757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

SPOILER
Ja die!
Ik heb geen idee hoe dat ding heet. Vriend zei het drie keer en ik besloot dat die naam veel te moeilijk te onthouden is om op te schrijven :+
pi_154257770
Windows Phone

Alles net niet *O*
pi_154257876
Wij hebben vandaag een dagje bij mijn ouders doorgebracht, was zoooo heerlijk O+ en Saar is zo gek op mn vader... als ze m ziet dan zien wij dit:

En gewoon omdat ie zo lief is...

S. 2014
J. 2016
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:15:56 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_154258456
Wat een blij ei, GM!

Even snel een plaatje en dan lees ik morgen bij!

SPOILER
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 23:17:20 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154258494
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!

SPOILER
O+ O+

ik wist niet eens dat er een meet was..

pi_154258540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!

SPOILER
Lou O+ :D ik moet er ook wel.om lachen...
leuk zo al die baby's
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:19:35 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_154258555
het was ook geen openbare-openbare meet hoor, het idee is hier al een paar maanden geleden ontstaan en toen hebben we een interessepeiling gedaan en van daaruit heeft Always dit opgezet bij haar thuis ;)
disclaimer
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:30:47 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154258830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
het was ook geen openbare-openbare meet hoor, het idee is hier al een paar maanden geleden ontstaan en toen hebben we een interessepeiling gedaan en van daaruit heeft Always dit opgezet bij haar thuis ;)
een soort onderhandse meat, met illegaal vlees enzo.
Kwak
pi_154258831
Hebben wij dezelfde schoonmoeder Razz? 'Wil je een krentenbol?' 'Een chocolaatje?' 'Ik heb even worstenbroodjes opgewarmd.' 'Kijk, een koekje, lekker!' 'Zo, een kopje soep erbij.' Ik heb het laatst een keer geklokt, dit alles in 1 uur en 20 minuten. Zelf 'eet ze dat niet, want je komt zo aan van al die ongezonde dingen.' :+
*O* voor je zwangerschap! Wat supertof! Twee van die schattige pluizenbolletjes die samen de wereld gaan ontdekken. O+

Wat betreft wakker in bed leggen, dat is hier met 16 weken nog niet gelukt. Het wakker in bed leggen lukt, maar hij blijft vervolgens ook wakker. Frits heeft één van ons nodig om in slaap te vallen. Gelukkig zijn de signalen dat hij slaperig wordt steeds makkelijker op te pikken.

Ik heb me de afgelopen week een beetje afzijdig gehouden hier. Ik vind het niet erg dat Frits nog elke nacht wakker wordt, maar twee keer per nacht is hier een uitzondering en vier keer eerder regel.
Daarnaast was mijn man afgelopen week weg en had ik om die reden vrij genomen en daar was ik een beetje zuur van.
SPOILER
Gelukkig is Frits een heel vrolijk mannetje. Hij speelt helaas meerdere malen per dag voor melkfontein/kwarkproducent, dus ik hoop maar dat hij genoeg binnenhoudt. As dinsdag mag hij weer naar het consultatiebureau, hopelijk blijft hij zijn lijntje volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cholula op 11-07-2015 23:49:21 ]
pi_154258894
Mnoh die baby's! O+
pi_154258969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:

Ik had veel aan de website www.slaapbabyslaap.nl en het boek Baby in een droomritme. Bij ons werkte het vanaf een week of 12. Toen voelde Sjaak zich daar ook goed genoeg voor (daarvoor was reflux enzo).

Sjaak sliep om 21.00u en de avond uit was erg gezellig. Toch 2 uur weg geweest met z'n tweetjes voor het eerst. Oma is 1 keer gaan kijken hoe het met hem ging. Voor herhaling vatbaar!

Nu ga ik verder bijlezen...
pi_154259167
Razz ik lees nu pas over je tweede streepje! Of zeg maar gerust, streep!!! Gefeliciteerd! Wat leuk O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 11-07-2015 23:50:57 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154259584
Wat een plaatje(s) GM! O+

En al die baby's. O+ O+ O+

Twist, idd blijven proberen. Hier is het ook elke keer de vraag of het wel of niet lukt. :)

Lief ingee!

Razz -O- Mijn moeder zou zo hetzelfde kunnen doen. Goedbedoeld, maar toch lastig. Ze haalt ook standaard eten voor het dubbele aantal personen, want het lijkt altijd zo weinig. :') O+

Die van mij doet het weer, vrolijk, lekker slapen, geen teken van maagzuur meer! Nu hopen dat dat zo blijft. *O*
  zondag 12 juli 2015 @ 06:51:38 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154263460
Dat boek hebben wij ook gebruikt Cactus! Niet alles gevolgd maar dingen eruit gehaald :Y

We missen kleine A. op de foto!!
Kwak
pi_154263521
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 06:51 schreef kwakz0r het volgende:
Dat boek hebben wij ook gebruikt Cactus! Niet alles gevolgd maar dingen eruit gehaald :Y

We missen kleine A. op de foto!!
Ja inderdaad, niet alles van het boek is top maar het geeft een goed idee als je zelf even vast loopt. Nu kan het weer terug naar de bieb :)

Hier vannacht voor het eerst doorgelekt! Alles was net zeikesnat. We hebben Sjaak complimentjes gegeven :D
pi_154263579
Wij zaten gisteravond nog een poosje met een ik-ben-zo-moe-maar-ik-kan-niet-slaaaaaapen-op-geen-enkele-manieieier-baby }:|
Daarna nacht met 1 1/2 voeding (na de voeding om 5.45 ging hij weer tukken :o en wat huils, dat zijn we niet erg gewend zo.
  zondag 12 juli 2015 @ 08:11:20 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154263611
Dat slapen na een voeding op dat tijdstip is dan wel weer fijn! Maar onrust s avonds echt verre van -O-

Kijk hoe SuzyQ wakker werd :+ ze haalt het niet bij Pluistwizzle maar toch :D

En dit speelgoed is gegarandeerd speelplezier :7

pi_154263642
Aww, wat een leuke foto van alle kleintjes op de meet!

Hier gisteravond ook een mannetje dat de slaap níet kon vatten. Rond 19 uur begon hij al in zijn oogjes te wrijven, dus op bed gelegd, maar dat werd 'm niet. Maar weer mee naar beneden genomen en later nog eens geprobeerd, werd 'm ook niet. Tot we op het idee kwamen om hem even te laten afkoelen onder de douche. Dat werd 'm wel. ^O^ . Maar inmiddels was het wel al 21.30. Daarna een heel redelijke nacht: 23.30, 3, 7 uur.

Razz, ik zou Denemarken zeker aanraden met een baby! We hebben onderweg parkeerplaatsen gezien met hele speeltuinen erbij, I kreeg ontzettend veel leuke aandacht van mensen op straat/in winkels/in restaurants, en in de shopping mall in Aarhus waar we waren was zelfs een Baby Lounge - een hele verdieping waar je alleen op kon met een (gratis) pasje, met afgeschermde hoekjes om te zitten met lekkere banken om je kindje te voeden, magnetrons om fv op te warmen, speelgoed, en zowel dames- als herentoiletten met hele rijen aankleedkussens. En ik vind de Deense heren ook geen ramp om naar te kijken. Al heeft dat niet zo veel met kindvriendelijkheid te maken.

Spees, het is bijna zo'n rockabilly-krul! O+.
  zondag 12 juli 2015 @ 08:26:47 #189
360012 Shopaholic1984
pi_154263649
Spees O+ wat een vrolijkerd met coole haren!
pi_154263717
:D O+ spees
Wat is ze leuk!

GM
O+ heerlijke meid

Cholula :*
Herkenbaar. Je moet beide misschien wennen aan je nieuwe rol als ouders en gaandeweg kom je dingen tegen waarover je het niet eens bent.
Mbt werk. Ik ben veel gelukkiger als ik werk maar het is wel lastig want man moet op mijn werkdagen de kindjes op bed brengen .
Dan klaagt hij bijv over drukte terwijl hij misschien 3uurtjes met ze alleen is geweest (rest vd tijd slapen ze)
Terwijl ik vaak van 6 tot 18:30 alleen met de kindjes ben als hij werkt.
Nouja. .Veel praten en laten weten wat jij denkt / voelt en nodig hebt! :*

Leuke foto vd meet O+

Razz :o arme meid

Gister op pad geweest met man. Babys hebben Smiddags 2uren geslapen bij mijn ouders. Mijn ouders wilden eigenlijk niet dat we weer naar huis gingen haha. De meiden mochten daar wel slapen maar dat kan ik nog niet :+
Ze hebben een fijne tuin O+ daar nog gegeten. Echt leuk om mijn ouders te zien met een tweeling. Je kunt zien dat ze het gewend zijn .
E en S voelen zich ook op hun gemak bij mijn tweelingbroer en dat maakt me zo trots O+

Spees jij hebt een tweeling zus toch? Heeft ze een goede band met jou kindjes?
  zondag 12 juli 2015 @ 09:15:24 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154263826
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:49 schreef Zoë23 het volgende:
:D O+ spees
Wat is ze leuk!

GM
O+ heerlijke meid

Cholula :*
Herkenbaar. Je moet beide misschien wennen aan je nieuwe rol als ouders en gaandeweg kom je dingen tegen waarover je het niet eens bent.
Mbt werk. Ik ben veel gelukkiger als ik werk maar het is wel lastig want man moet op mijn werkdagen de kindjes op bed brengen .
Dan klaagt hij bijv over drukte terwijl hij misschien 3uurtjes met ze alleen is geweest (rest vd tijd slapen ze)
Terwijl ik vaak van 6 tot 18:30 alleen met de kindjes ben als hij werkt.
Nouja. .Veel praten en laten weten wat jij denkt / voelt en nodig hebt! :*

Leuke foto vd meet O+

Razz :o arme meid

Gister op pad geweest met man. Babys hebben Smiddags 2uren geslapen bij mijn ouders. Mijn ouders wilden eigenlijk niet dat we weer naar huis gingen haha. De meiden mochten daar wel slapen maar dat kan ik nog niet :+
Ze hebben een fijne tuin O+ daar nog gegeten. Echt leuk om mijn ouders te zien met een tweeling. Je kunt zien dat ze het gewend zijn .
E en S voelen zich ook op hun gemak bij mijn tweelingbroer en dat maakt me zo trots O+

Spees jij hebt een tweeling zus toch? Heeft ze een goede band met jou kindjes?
Van 6-1830 alleen met drie kindjes is best lang! Spitsuur is ook intensief hoor, maar dat heb jij ook regelmatig alleen denk ik?

Mijn tweelingzus heeft een heel goede band met Sil ja! Dat zijn echt dikke maten. Ze zien elkaar ook zeker 1-2 x per week. Heel soms heeft hij zelfs niet door wie wie is. Laatst haalde ik hem bij haar thuis uit bed en hij bleef volhouden dat ik zijn tante was :+ :')

Suus vindt ze ook heel lief, maar haar broer eist meestal de meeste aandacht op ;).
Suus vindt haar ook heel leuk, maar eigenlijk lacht die naar iedereen dus is nu nog moeilijk te zeggen of ze meer naar haar dan naar anderen trekt.
  zondag 12 juli 2015 @ 09:31:19 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154263899
:D arme sil

Er is ook een filmpje op internet van een (grotere) baby die voor de eerste keer de tweelingzus van zijn moeder ontmoet. Kind compleet in de war.
  zondag 12 juli 2015 @ 09:39:06 #193
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_154263953
Bedoel jij deze Kyara? :)
- hij is idd tof!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_154264012
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Van 6-1830 alleen met drie kindjes is best lang! Spitsuur is ook intensief hoor, maar dat heb jij ook regelmatig alleen denk ik?

Mijn tweelingzus heeft een heel goede band met Sil ja! Dat zijn echt dikke maten. Ze zien elkaar ook zeker 1-2 x per week. Heel soms heeft hij zelfs niet door wie wie is. Laatst haalde ik hem bij haar thuis uit bed en hij bleef volhouden dat ik zijn tante was :+ :')

Suus vindt ze ook heel lief, maar haar broer eist meestal de meeste aandacht op ;).
Suus vindt haar ook heel leuk, maar eigenlijk lacht die naar iedereen dus is nu nog moeilijk te zeggen of ze meer naar haar dan naar anderen trekt.
Ja hij is vaak een paar dagen weg dus dan ben ik die dagen alleen en dan moet ik ook nog werken. Gelukkig komt de GO bij ons thuis en blijft vaak een uurtje langer zodat als ik thuis kom, ik eerst rustig kan zitten (als ik dagdienst heb)
Ik wil geen late dienst als man weg is..voor iemand anders is avondspits erg druk/ lastig. Komt vanzelf wel.

:D lijkt me ook erg verwarrend voor ze.
Leuk dat ze vaak langs komt :)
  zondag 12 juli 2015 @ 09:53:39 #195
348178 NotTheSame
pi_154264043
Mogguh!
Hier één nachtvoeding gehad, dus ik ben wel uitgerust nu ;).

Leuke foto alle bbq-meet-beebs O+ !

Razz, onze tuin is niet veel bijzonders hoor ;). Ik zal morgen of dinsdag even een foto maken als de schommel en de zandbak erbij staan. Onder de spoiler de voortgang.

Verwarrende tweelingSpees _O- O+ !

SPOILER
GM, lekker blij ei!

Bij Draak heb ik Lekker Slapen Zonder Huilen gelezen, maar bij Piranha helpt eigenlijk alleen een heel strak schema.

Ik ben 5 dagen in de week van 04.30uur tot minimaal 18.00uur alleen met de kinderen. In het begin vond ik het echt heel zwaar, zeker toen Piranha niet wilde slapen. Nu gaat het wel beter, al ben ik vaak om 16.00uur wel afgebrand :O .
pi_154264145
Leuke meet foto's :)
pi_154264187
jeetje, NTS, zie ik daar water achter je tuin? wat een heerlijk uitzicht! O+

Razz -O- wat zonde! Maar jij wilt ons op de koffie hebben binnenkort dus? :7 Oh en jouw moeder klinkt als mijn oma vroeger. 'nem toch, nem toch wat!". Zou het iets met schaarste kennen te maken hebben? :')
  zondag 12 juli 2015 @ 10:16:40 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154264228
Die beelden NTS O+ heb je die nu in de woonkamer?

Wat een verschil!
  zondag 12 juli 2015 @ 10:16:49 #199
348178 NotTheSame
pi_154264229
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:12 schreef Crumpette het volgende:
jeetje, NTS, zie ik daar water achter je tuin? wat een heerlijk uitzicht! O+

Razz -O- wat zonde! Maar jij wilt ons op de koffie hebben binnenkort dus? :7 Oh en jouw moeder klinkt als mijn oma vroeger. 'nem toch, nem toch wat!". Zou het iets met schaarste kennen te maken hebben? :')
Nee, dat is zeil wat over de aspergesbedden gelegd word is om het sneller te laten groeien. Was het maar water ;) .
pi_154264242
eau :@ :') oops. Maar, wel weids en weinig buren dus #omdenken?
  zondag 12 juli 2015 @ 10:23:48 #201
348178 NotTheSame
pi_154264310
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Die beelden NTS O+ heb je die nu in de woonkamer?

Wat een verschil!
In totaal stonden er zo'n 50 van die beelden in de tuin. Merendeel heeft familie meegenomen en de rest, op 2 konijntjes na, zijn in een heule grote container gegaan ;).

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:17 schreef Crumpette het volgende:
eau :@ :') oops. Maar, wel weids en weinig buren dus #omdenken?
Is ook slecht te zien op de foto dat het zeil is, zeker op een telefoon ;) .
We hebben links en rechts buren maar de linker buurvrouw is een type kluizenaar en komt nooit buiten, en rechts hebben we goed contact mee en hebben we ook totaal geen last van. Maar achter hebben we inderdaad alleen maar akkerland O+ .

Dus die vervolg BBQ mag ook wel bij ons gehouden worden hoor, ruimte genoeg (en zo zien jullie weer een andere uithoek van het land) :P.
  zondag 12 juli 2015 @ 10:27:01 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154264360
50!!! :D

Woon jij niet ergens regio 040?
pi_154264399
overigens ook Suzypluis O+

Ik vond het ZO leuk gisteren! O+ nou wil ik een tuin :( want ik kan jullie echt niet allemaal in mijn huis hebben.
  zondag 12 juli 2015 @ 10:50:01 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_154264684
Aw Suzuki O+!
disclaimer
pi_154264725
Ingee wat een mooie kat O+ Leuk hoor! En pikt kat 1 het een beetje?
Saartje in bad, wat een mupke is het toch O+
Cho dat klinkt inderdaad niet zo geslaagd nee. Ik kan zelf niet vrijnemen buiten de schoolvakanties om, dus heb daar nooit zo'n last van. Maar een week vrijnemen en dan fulltime thuiszitten.. mweh. Ik zou dan in elk geval vaak naar familie gaan en leuke uitstapjes met kind maken, heb je er zelf ook nog wat aan!
Cactus fijn dat het een geslaagde avond was! Is je moeder nu ook weer wat zekerder geworden?
Selvaria fijn dat het goed gaat nu *O*
Suusje dat is een heus kapsel O+ ! A heeft gewoon pluis-explosie-naar-alle-kanten, die mocht willen dat het zo retestrak gestyled was als ze wakker werd :+
DAD ik ga Denemarken in m'n hoofd houden voor volgend jaar ^O^ klinkt goed!
Zoë een familie vol tweelingen, wat bijzonder O+
NTS wat een ruimte :o O+ heerlijk zeg! En heb je niet nog een paar beelden bewaard, gewoon omdat het kan? Ik wil best nog wel eens een waterspugende zeemeermaagd hier in de voortuin. Gewoon om de buren te pesten :7
  zondag 12 juli 2015 @ 11:00:26 #206
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154264817
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ingee wat een mooie kat O+ Leuk hoor! En pikt kat 1 het een beetje?
Saartje in bad, wat een mupke is het toch O+
Cho dat klinkt inderdaad niet zo geslaagd nee. Ik kan zelf niet vrijnemen buiten de schoolvakanties om, dus heb daar nooit zo'n last van. Maar een week vrijnemen en dan fulltime thuiszitten.. mweh. Ik zou dan in elk geval vaak naar familie gaan en leuke uitstapjes met kind maken, heb je er zelf ook nog wat aan!
Cactus fijn dat het een geslaagde avond was! Is je moeder nu ook weer wat zekerder geworden?
Selvaria fijn dat het goed gaat nu *O*
Suusje dat is een heus kapsel O+ ! A heeft gewoon pluis-explosie-naar-alle-kanten, die mocht willen dat het zo retestrak gestyled was als ze wakker werd :+
DAD ik ga Denemarken in m'n hoofd houden voor volgend jaar ^O^ klinkt goed!
Zoë een familie vol tweelingen, wat bijzonder O+
NTS wat een ruimte :o O+ heerlijk zeg! En heb je niet nog een paar beelden bewaard, gewoon omdat het kan? Ik wil best nog wel eens een waterspugende zeemeermaagd hier in de voortuin. Gewoon om de buren te pesten :7
Steek je A toch in een pakje op een voetstukje? :D

En suzuki O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2015 @ 11:14:40 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154265008
even kijken of dit zo werkt hoor .. michael kletst.

zondag 12 juli 2015 @ 11:15:28 #208
348178 NotTheSame
pi_154265021
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
50!!! :D

Woon jij niet ergens regio 040?
Wij woonden tot vorig jaar in 040 (ik was 13 weken zwanger van Piranha toen we verkochten). Nu wonen we net aan de andere kant van de provinciepaaltjes, daar waar de lekkere vlaaien vandaan komen ;).

En die beelden hadden we ook in de voortuin :'), inclusief 4 meter hoge naaldbomen. De buurt was dan ook ontzettend blij dat, nog geen uur nadat we de sleutels hadden, de kettingzaag en de hamers tevoorschijn kwamen _O-.
pi_154265066
Vergeet ik gewoon Suusje :@ O+

Toffe tuin zeg! Daar kan je idd een goede bbq organiseren :D
pi_154265543
Ik stem toch eerst voor Almere hoor, Limboland is zo'n end rijden vanuit hier :@
Suzuki gaat voor de pluis-van-de-week-award! *laat ter inspiratie aan Lucas zien*

SPOILER
  zondag 12 juli 2015 @ 11:55:09 #211
360012 Shopaholic1984
pi_154265640
Wat leuk al die baby's bij elkaar O+
  zondag 12 juli 2015 @ 11:59:04 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_154265716
Lucas moest zo hard spelen, die had niet eens door dat ie op de foto ging :') O+
disclaimer
  zondag 12 juli 2015 @ 12:03:03 #213
348178 NotTheSame
pi_154265778
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:
Ik stem toch eerst voor Almere hoor, Limboland is zo'n end rijden vanuit hier :@
Suzuki gaat voor de pluis-van-de-week-award! *laat ter inspiratie aan Lucas zien*

SPOILER
Aahhwww O+!
pi_154265897
Aw die verzameling mooie baby's! Klinkt alsof het een geslaagde dag was!

Fijn grote tuin, dad!

Wij zitten nu in een cottage in het Engelse binnenland. O is dol op de hond en op het Engelse publeven. Goed toeven hier! Jammer dst O af en toe zo cranky is. Denk dat ze gefrustreerd is dat het lopen nét niet lukt :(
  zondag 12 juli 2015 @ 12:12:09 #215
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154265927
Wat een leuke foto's van de meet! O+

Spees O+

Nts wat heb jij een grote tuin! Jaloers

Ingee wat een leuke poes.

Saar lekker vrolijk meisje O+

En mvc toch nog een leuke avond gehad.
pi_154266011
Heel leuk, al die baby's bij elkaar! O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 12 juli 2015 @ 12:18:40 #217
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154266051
En ik heb nu ook 2 labradors in huis

Beetje slechte kwaliteit foto maar kijk :D

zondag 12 juli 2015 @ 12:20:15 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_154266088
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:14 schreef DJMO het volgende:
even kijken of dit zo werkt hoor .. michael kletst.
ik krijg m niet geopend :N

Hahaha snoenk, kei efficiënt toch O+!
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2015 @ 12:21:48 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154266119
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik krijg m niet geopend :N

Hahaha snoenk, kei efficiënt toch O+!
was er al bang voor. Werkt deze wel? https://soundcloud.com/monique-verlind/michael-kletst

zondag 12 juli 2015 @ 12:23:22 #220
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154266147
Bij mij doet het wel iets maar hoor niets
  zondag 12 juli 2015 @ 12:23:29 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_154266150
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

was er al bang voor. Werkt deze wel? https://soundcloud.com/monique-verlind/michael-kletst
ja die wel! Gezellige babyklets O+
disclaimer
pi_154266161
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lucas moest zo hard spelen, die had niet eens door dat ie op de foto ging :') O+
Hij is ook echt te gewend aan het geluid :D
En Snoenk, haha! Cute :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2015 @ 12:26:07 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154266202
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja die wel! Gezellige babyklets O+
lief he ? O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef snoenk het volgende:
Bij mij doet het wel iets maar hoor niets
ja, moet zelf ook de volumeknop op max zetten om het te horen hoor, opname is vrij zacht :( maar hij kan zo aandoenlijk kletsen, en steeds als ik het probeer te filmen houdt hij abrupt z'n snater dicht als ik in de buurt kom. Met alleen voicerecorder kletst hij tenminste nog wat door _O-

zondag 12 juli 2015 @ 12:29:04 #224
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154266259
Babygeklets is ook heerlijk om te horen. De mijne doet alleen nog maar pprrrrfffttt. Lig elke X weer in een deuk als ze dat met heel erg serieus gezicht doet. En soms moet ze er zelf zo om lachen dat het niet meer lukt O+ O+
pi_154267141
Ahhh al die baby's bij elkaar O+
Als er een meet in Almere komt sluit ik ook aan hoor!
pi_154269867
Leuk, die meeting! De volgende keer komen Sjaak en ik ook hoor.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2015 @ 15:20:27 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154270193
wij willen ook wel meeten, maar kunnen alleen in weekenden!

pi_154270467
Hier was vandaag een Brabantse mini-meet:

SPOILER
R. van ingee meets Sjaak. Sjaak vertelde meteen al zijn geheimen en R. was gezellig aan het lachen en vond de voeten van Sjaak erg leuk.
pi_154270500
Ahhhh R. en Sjaak O+ knapperds!
pi_154270516
Mnoh, R en Sjakie! *;
pi_154270811
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:15 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Wij woonden tot vorig jaar in 040 (ik was 13 weken zwanger van Piranha toen we verkochten). Nu wonen we net aan de andere kant van de provinciepaaltjes, daar waar de lekkere vlaaien vandaan komen
Vlakbij mij dan? :o
  zondag 12 juli 2015 @ 15:44:52 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_154270968
Oooh sjaakje met R O+
disclaimer
pi_154271527
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier was vandaag een Brabantse mini-meet:

SPOILER
R. van ingee meets Sjaak. Sjaak vertelde meteen al zijn geheimen en R. was gezellig aan het lachen en vond de voeten van Sjaak erg leuk.
Kijk onze schatjes nou! O+
Ze kuste zijn voeten en luisterde aandachtig. Dus als iemand nog een ouderwetse toekomstige vrouw zoekt voor haar baby?

En Sjaak had veel te vertellen! :o Roddelkont!
pi_154271564
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:

SPOILER
:D Dit is te lief!
Ook mooi zo die verschillen in leeftijd. :)
pi_154271744
Ik stem nog steeds voor een Loonse- en Drunense Duinen Draagmeet trouwens ;)
pi_154271984
Lieve foto Mevrcactus en ingee
Leuk een minimeet

Ik woon te ver weg ;(
pi_154272057
Mnoh R & Sjaak O+
pi_154273164
Haha ik dacht ook, nts woont aan het water :@

Leuk van de meet. Tis dat het ver weg was en we er niet zijn anders had het me leuk geleken. Almere is voor mij ook nog wel te doen (als ik durf...)

Hier voor het eerst dikkere poep :X er komt langzaamaan wat eten in. Fruit alleen nog, maar toch. Stinken dat beetje poep zeg :o

Gister voor het eerst in een zandbak O+ Dat was zo'n groot succes. Na een hele tijd ging er een hap zand in zijn mond, toen vond mijnan het niet meer geslaagd en moest hij eruit. Maar nu wil ik ook een zandbak :Y

Lieve foto's verder!
  zondag 12 juli 2015 @ 16:59:18 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154273197
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef Zoë23 het volgende:
Lieve foto Mevrcactus en ingee
Leuk een minimeet

Ik woon te ver weg ;(
Nou ja, op zich hebbem crumpette en ik ook 2,5 uur gereden voor de meet gisteren :+ en ben ik weleens met de trein van Leiden naar Drachten gegaan voor een meet, dus dat "te ver" is natuurlijk ook maar relatief
Kwak
pi_154273649
Je kan ons aller baby's ook maar je toe lokken met melk en maisboogies Zoe!
pi_154273822
iemand heeeel toevallig nog een gouden tip voor babyvriendelijk verblijf in cornwall? Liefst st Ives :P
pi_154274399
Het is geen Cornwall, maar wij zijn nu hier: westleyfarm.co.uk. Ezels, kippen, schapen, verse eieren en een badkuip <3

Laziness is in St. Ives geweest!
  zondag 12 juli 2015 @ 17:50:31 #243
348178 NotTheSame
pi_154274645
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vlakbij mij dan? :o
Uhhhh... Effe denken... Jij woont bij de Raceway toch? Dat is ongeveer een half uurtje hier vandaan.

SPOILER
  zondag 12 juli 2015 @ 17:55:39 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_154274777
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 16:04 schreef ingee het volgende:

[..]

Kijk onze schatjes nou! O+
Ze kuste zijn voeten en luisterde aandachtig. Dus als iemand nog een ouderwetse toekomstige vrouw zoekt voor haar baby?

En Sjaak had veel te vertellen! :o Roddelkont!
volgens mij zocht M.ellie nog een vrouw?
disclaimer
pi_154274878
Is Melba zo'n chauvinist ja? :D
pi_154274897
ohh dat ziet er mooi uit O+
Ik denk wel dat W nog te klein is om dat soort dingen te waarderen, maar het ziet er met een dreumes/peuter/kleuter echt idyllisch uit! Veel plezier!
pi_154274928
W houdt vooralsnog alle huwelijksaanzoeken af. :') Hij heeft commitment issues.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:07:48 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_154275123
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 17:59 schreef ingee het volgende:
Is Melba zo'n chauvinist ja? :D
zijn moeder is feministe, en alle kinders zetten zich af tegen hun ouders :7
disclaimer
pi_154277364
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 17:50 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Uhhhh... Effe denken... Jij woont bij de Raceway toch? Dat is ongeveer een half uurtje hier vandaan.

SPOILER
Klopt :Y .. enne aha ;)
  zondag 12 juli 2015 @ 19:56:39 #250
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_154278114
Razz lees het nu pas in het updatetopic. Gefeliciteerd *O* :D nog een pluisje O+

En wat een berg schattige foto's weer hier. Sjaak heeft zijn grote liefde gevonden O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_154278675
Ja natuurlijk Kwakz0r. Dat is voor jou niet te ver. Voor mij wel anders had ik het niet getypt.

Ingee
:D :Y)

Heb het voedingschema aangepast.
Vandaag hebben ze gehad
5:30 100ml fv
8:00 een boterham (Emma een halve )+ 30ml roosvice
10:00 100ml pap
12:00 een boterham + slokjes gewone melk
15:00 100ml fv
17:00 groente en 40ml kwark + slokjes roosvice
19:30 50ml fv en 100ml pap

Voelt een stuk beter zo. Hopelijk slapen ze vannacht weer goed.
Vaste voeding was geen probleem maar drinken deden ze maar weinig
  zondag 12 juli 2015 @ 20:26:08 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154278946
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:17 schreef Zoë23 het volgende:
Ja natuurlijk Kwakz0r. Dat is voor jou niet te ver. Voor mij wel anders had ik het niet getypt.

Ingee
:D :Y)

Heb het voedingschema aangepast.
Vandaag hebben ze gehad
5:30 100ml fv
8:00 een boterham (Emma een halve )+ 30ml roosvice
10:00 100ml pap
12:00 een boterham + slokjes gewone melk
15:00 100ml fv
17:00 groente en 40ml kwark + slokjes roosvice
19:30 50ml fv en 100ml pap

Voelt een stuk beter zo. Hopelijk slapen ze vannacht weer goed.
Vaste voeding was geen probleem maar drinken deden ze maar weinig
Ik reageerde omdat ik redelijk vaak hoor van mensen uit t noorden dat alles volgens westerlingen zo ver weg is en mensen uit "holland" nooit zo ver willen reizen, terwijl mijn ervaring over t algemeen is dat mensen die in een "uithoek" van het land wonen zelf meestal de eersten zijn die roepen dat alles te ver weg is ;)

Uitzonderingen zijn er altijd, uiteraard, maar ik vond het opvallend :+
Kwak
pi_154279209
Ohzo *hokje*

Ik heb het niet zo op autorijden en heb mijn rijbewijs gehaald ivm mijn baan zodat ik niet om 23u svonds of 6:30 smorgens naar mijn werk hoef te fietsen. Er gebeuren vaak vervelende dingen op het terrein (gezien de doelgroep) en dan is autorijden prettiger.

Maar dat is overbodige info voor als t over een meet gaat.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:36:50 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154279257
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Ohzo *hokje*

Ik heb het niet zo op autorijden en heb mijn rijbewijs gehaald ivm mijn baan zodat ik niet om 23u svonds of 6:30 smorgens naar mijn werk hoef te fietsen. Er gebeuren vaak vervelende dingen op het terrein (gezien de doelgroep) en dan is autorijden prettiger.

Maar dat is overbodige info voor als t over een meet gaat.
Ik snap overigens heel goed dat je liever niet een grote afstand aflegt. Ik heb jaren helemaal niet gereden :*
Kwak
pi_154279743
Vandaag trouwens een geweldig momentje gehad. We waren bij mijn moeder. Die vertelde trots dat ze twee dagen had geoefend met handen los van de trap lopen en met dingen in haar handen. Dus vandaag heeft ze Sjaak een aantal keer op en neer gedragen. Ging super goed en ze deed het alsof ze dat al maanden deed! We hebben een bedje opgezet en ze gaat dinsdag oppassen *O*
pi_154279770
Wat fijn Cactus! *O*
pi_154279775
Je mag natuurlijk meerijden Zoë, maar ik snap dat dat met 3 ukken lastig is. Past in elk geval niet in mijn 206.. We gaan gewoon ook een noordelijke meet organiseren! Met ehm.. Jou, mij, DaD, Hilmo? IMA uit z&g, McLaura, Vlindur... Etc, genoeg Noorderlingen hier!
pi_154279836
Geweldige traplopende moeder gespot! *O*

Lief mens trouwens. :)
pi_154279924
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:53 schreef ingee het volgende:
Geweldige traplopende moeder gespot! *O*

Lief mens trouwens. :)
Oh ja jij hebt het live zien gebeuren :D Heel lief mens gelukkig en een super oma :)
  zondag 12 juli 2015 @ 20:56:11 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154279930
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 16:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou ja, op zich hebbem crumpette en ik ook 2,5 uur gereden voor de meet gisteren :+ en ben ik weleens met de trein van Leiden naar Drachten gegaan voor een meet, dus dat "te ver" is natuurlijk ook maar relatief
Ligt een beetje aan je kind denk ik. Ik doe Suzuki zacht gezegd geen plezier met naar Almere rijden, dus dat zou ik zeker overslaan wegens 'te ver' ;) De kans op onbedaarlijk huilen is gewoon te groot.

Hele mooie fotos JM! O+
  zondag 12 juli 2015 @ 20:56:54 #261
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154279949
Ik loop alweer mega achter zie ik :')
pi_154279977
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je kind denk ik. Ik doe Suzuki zacht gezegd geen plezier met naar Almere rijden, dus dat zou ik zeker overslaan wegens 'te ver' ;) De kans op onbedaarlijk huilen is gewoon te groot.

Hele mooie fotos JM! O+
Ho,ho wacht eens even. SuzieQ kan huilen?
:o
  zondag 12 juli 2015 @ 21:00:39 #263
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154280069
Ik doe mijn kinderen ook geen plezier met 2x 2 uur autorijden dus heb helaas de meet ook gemist. Almere is al stuk beter te doen dus dan ben ik er bij hopelijk!

Super, cactus!!

Dubbel voor de facebookers onder ons maar ik vind 'r zo O+ O+
pi_154280078
Leuk idee JM
Had idd al wat noorderlingen gespot op fb

Wat goed Mevrcactus!!

*O*
pi_154280109
Soesa O+
pi_154280130
Zeg!
Als jullie nou gewoon allemaal in Brabant komen wonen is niemand ver hoor!

Opgelost, slotje

Ik heb zo weer een bult kleding Mt 68 en 74 van v&a onderweg. :D
Dat + nieuwe pousse heeft de shopdrang weer bevredigd *O*

Pousse 2 en R is trouwens liefde op het eerste gezicht. Tot nu toe nog van beide kanten, R heeft haar grijpers nog thuis gehouden.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:02:44 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154280151
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ho,ho wacht eens even. SuzieQ kan huilen?
:o
Dit gelooft niemand zeker ;(
Oh Soesa wat een lieve fotos O+! Die linksonder!
pi_154280194
Soesa wat een pret! :+
pi_154280196
Soesa O+ heerlijk vrolijk kind is ze!

quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
Zeg!
Als jullie nou gewoon allemaal in Brabant komen wonen is niemand ver hoor!

Opgelost, slotje

Ik heb zo weer een bult kleding Mt 68 en 74 van v&a onderweg. :D
Dat + nieuwe pousse heeft de shopdrang weer bevredigd *O*

Pousse 2 en R is trouwens liefde op het eerste gezicht. Tot nu toe nog van beide kanten, R heeft haar grijpers nog thuis gehouden.
Als jij ons een hypotheek voor kan schieten, ben ik bereid om naar Braboland te verhuizen.

Oja en nog O+ O+ voor R en Sjaak. Wat lijkt R daar groot zeg!
pi_154280226
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dit gelooft niemand zeker ;(
Oh Soesa wat een lieve fotos O+! Die linksonder!
Nope, het moet gewoon een leugen zijn. Je mag ons zeker niet? Dat is het hè?
pi_154280268
Skittles, helaas -O-

Is een worstenbroodje ook goed?

R heeft best een groot hoofd op die foto ja. :D
  zondag 12 juli 2015 @ 21:05:55 #272
360012 Shopaholic1984
pi_154280273
Soesa, wat een vrolijkerd O+

Cactus, wat fijn dat het zo goed ging met je moeder en dat ze lekker kan oppassen!
  zondag 12 juli 2015 @ 21:08:33 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154280352
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nope, het moet gewoon een leugen zijn. Je mag ons zeker niet? Dat is het hè?
Eigenlijk woon ik gewoon in Almere-Buiten maar als ik dat zeg ben ik moreel verplicht om te komen :7
pi_154280414
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:05 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Soesa, wat een vrolijkerd O+

Cactus, wat fijn dat het zo goed ging met je moeder en dat ze lekker kan oppassen!
Hoe is het met N?
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 juli 2015 @ 21:15:19 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_154280598
Er komt soberso binnenkort nog een keer een meeting in míjn tuin :)

Ommegot wat een leuk soesje! O+
disclaimer
  zondag 12 juli 2015 @ 21:15:50 #276
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154280617
Hoor ik Brabant meet? :+
pi_154280619
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt soberso binnenkort nog een keer een meeting in míjn tuin :)

Ommegot wat een leuk soesje! O+
Jeuj! Dat is dichtbij!
Ik meld me aan :D
  zondag 12 juli 2015 @ 21:21:04 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_154280792
Ik laat het weten als de kaartverkoop van start gaat!
disclaimer
pi_154280916
Spees, W had uberhaupt hiervoor ongeveerd 10 min in een auto gezeten, en dus ook maar zo lang in een MC, dus ik hield mijn hart vast :') dat kun je je voorstellen. Ging supergoed O+ gelukkig.
pi_154281073
Soesje. O+. Het plezier spat van de foto's af!

Ik keek ook best wel tegen de lange autorit naar Denemarken op, maar twee dagen van acht uur zonder ook maar één keer huilen! :o.
pi_154281105
Brabant :W

Heb al de hele dag een moe kind dat niet wil slapen. Wat een gedoe zeg. Maarrr, ze is wel weer beter, vandaag maar twee keer poep. En die waren 's ochtends een kleintje, en net een gewone. Ik zeg welterusten *O*
  zondag 12 juli 2015 @ 21:33:02 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281112
Oh dat is een meevaller dan! Dan weet je echt helemaal niet wat je kan verwachten :o.

Wij moeten wel eens langere afstanden rijden, en regelmatig gaat het echt super goed en de andere helft (hm misschien inmiddels een derde, eigenlijk gaat het steeds vaker wel prima) van de tijd is het heel hard huilen en ik vind het naast zielig zo ontzettend stressvol om zo te rijden :D

Dat was voor Crump. Ik doe veel te lang over een post met die androidb*tch
pi_154281180
het scheelt misschien wel dat ik naast m zat natuurlijk :7 met mijn kiekeboeskillz paraat.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:36:26 #284
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154281204
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat is een meevaller dan! Dan weet je echt helemaal niet wat je kan verwachten :o.

Wij moeten wel eens langere afstanden rijden, en regelmatig gaat het echt super goed en de andere helft (hm misschien inmiddels een derde, eigenlijk gaat het steeds vaker wel prima) van de tijd is het heel hard huilen en ik vind het naast zielig zo ontzettend stressvol om zo te rijden :D

Dat was voor Crump. Ik doe veel te lang over een post met die androidb*tch
Uiteindelijk ging Melle dus keihard janken, voor het eerst :')

Maar was mijn schuld, had alleen brood gegeven en geen fles dus mrneer had honger en was moe. Slechte combi.
Kwak
pi_154281258
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef Nikooos het volgende:
Hoor ik Brabant meet? :+
Jij woont ook in 013 toch :D ?
  zondag 12 juli 2015 @ 21:39:35 #286
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154281292
Bij ons is het met name de peuter, die is snel wagenziek... heb ik zelf ook vaak last van dus ik weet hoe rot het voelt. En ik heb ooit eens, onderweg naar een meet bij Sonnetje85 thuis, op de vluchtstrook moeten stoppen om een stikkende peuter te redden van een dwarszittend stuk brood :X. Dat zorgt er voor dat ik sowieso niet graag meer alleen in de auto zit met de meiden :@
  zondag 12 juli 2015 @ 21:39:38 #287
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281294
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
het scheelt misschien wel dat ik naast m zat natuurlijk :7 met mijn kiekeboeskillz paraat.
Oh, ja entertainment scheelt wel veel ja! Als ik Sillie erbij heb vraag ik altijd of hij hard voor haar kan zingen (hij zingt zo vals als een kraai O+) want ze moet altijd erg om hem lachen. Dus dan komen we de laatste 10 minuten wel door terwijl er WE ZIJN ER BIJNA MEISJE GAAN ROND EN ROND ALS DE SUZE GAAT RIJDEN door de auto schalt O+
pi_154281395
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh, ja entertainment scheelt wel veel ja! Als ik Sillie erbij heb vraag ik altijd of hij hard voor haar kan zingen (hij zingt zo vals als een kraai O+) want ze moet altijd erg om hem lachen. Dus dan komen we de laatste 10 minuten wel door terwijl er WE ZIJN ER BIJNA MEISJE GAAN ROND EN ROND ALS DE SUZE GAAT RIJDEN door de auto schalt O+
O+ O+ O+ sillie. Wat is hun leeftijdsverschil ook alweer?

Heb alsnog weinig gekiekeboe-d hoor, maar ik mama kunnen zien in een vreemde situatie scheelt de helft. Als we nou vaak reden, was het weer anders denk ik.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:45:06 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_154281485
Een krijsende baby tijdens het rijden is gewoon kut :')
disclaimer
  zondag 12 juli 2015 @ 21:45:55 #290
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281516
Ze schelen ongeveer 22 maanden, ietsjes minder.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:47:04 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_154281564
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze schelen ongeveer 22 maanden, ietsjes minder.
Sil is toch van november?
disclaimer
pi_154281581
Tante_Soesa
Brrr dat verhaal herinner ik me nog :X
Lieve foto's trouwens O+

Peuter is idd favo entertainment. S zit in het midden en links en rechts een baby. De kap vd MC hebben we omlaag en peuter zingt liedjes,trekt gekke bekken en ze spelen kiekeboe O+ Ze kletst de hele tijd. Genoeg gezelligheid .
  zondag 12 juli 2015 @ 21:48:53 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281639
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sil is toch van november?
Klopt, hij is van eind november en Suus van begin okt. Dus ze schelen 22.5 maand.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:49:22 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281662
Oh ik typte minder zie ik nu, iets meer bedoelde ik :')
  zondag 12 juli 2015 @ 21:50:15 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_154281693
Ja, ik dacht, zal ik nog even gaan mierenneuken, maar dat hoeft al niet meer 8-)
disclaimer
  zondag 12 juli 2015 @ 21:51:07 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281724
Ik typte eerst 'iets minder dan twee jaar' dus daar zal de kortsluiting zijn ontstaan :+
pi_154281841
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Klopt, hij is van eind november en Suus van begin okt. Dus ze schelen 22.5 maand.
Wanneer houdt dat op met die maanden? Mijn kint id 98 maanden en 2 weken O+ ;(
  zondag 12 juli 2015 @ 21:54:48 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_154281888
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Crumpette het volgende:

[..]

heul niet, hij is zeven maanden :6
disclaimer
pi_154281910
quote:
9s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heul niet, hij is zeven maanden :6
En een dag!! :(
  zondag 12 juli 2015 @ 21:56:05 #300
348178 NotTheSame
pi_154281937
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Jeuj! Dat is dichtbij!
Ik meld me aan :D
Ik zeg niks meer. Elke keer dat ik me aanmeld voor een meet gebeurt er wel iets waardoor het wéér niet lukt!
  zondag 12 juli 2015 @ 21:56:23 #301
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154281950
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik het vanaf anderhalf jaar al niet meer. Dan was het bijna anderhalf, ruim anderhalf en bijna twee :P

Maar zo'n leeftijdsverschil aanduiden moet specifieker he 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')