Och, maar dan heb je toch nog iets meer dan 7 jaar?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gisteren hadden vriend en ik het daar ook over. We zijn er nu wel over uit dat we beiden Lou graag als grote zus zien, maar (hopelijk) slaap en vrijheid weer inleveren vind ik echt een drempel
Nee dat niet eens.... werkdruk is wel aan de hoge kant.. maar ik vind het goed te doen en leuk bedrijf (zit er niet voor niets al bijna 9 jaar).quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een beetje bibberig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
En het wordt nog veel leukerquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mariska, hij staat![]()
Hier vandaag al baby uit de kattenvoerbak en de kamerplant getrokken. Twee blaadjes en een stuk plastic uit de mond verwijderd. Drie keer getroost na op de bakkes te zijn gevallen. Het is een stuk meer werk ineens
Nu moet je d'r echt in de gaten gaan houden he... Ik kreeg de tip dat je op de grond moet gaan liggen in je huiskamer en dan moet kijken waar je allemaal bij kunt. En dat moet dan weg, zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mariska, hij staat![]()
Hier vandaag al baby uit de kattenvoerbak en de kamerplant getrokken. Twee blaadjes en een stuk plastic uit de mond verwijderd. Drie keer getroost na op de bakkes te zijn gevallen. Het is een stuk meer werk ineens
Ik weet dat ze onzeker is omdat ze hem heeft gezien toen hij stopte met ademhalen en helemaal blauw/paars en slap werd. Dat vond ze doodeng en sindsdien denkt ze dat Sjaak van porselein is. Snap ik, heb ik ook gehad, maar dat is 3,5 maand geleden en hij is zoveel groter.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Jeetje cactus, wat lastigen dat terwijl ze jou ook heelhuids heeft afgeleverd! Waar komt die onzekerheid vandaan?
quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een beetje bibberig..whaaa Razz wat tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Op dr billen de trap af lijkt me nog lastiger eigenlijk. Dan heb je meer een arm nodig dan gewoon lopen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Razz als eerste natuurlijk, wantgefeliciteerd!!! Nog zo'n leukerd als A.!
JM, die L. gaat gewoon zomaar ineens staan!! Wat gaaf!!L!
[..]
Nu moet je d'r echt in de gaten gaan houden he... Ik kreeg de tip dat je op de grond moet gaan liggen in je huiskamer en dan moet kijken waar je allemaal bij kunt. En dat moet dan weg, zeg maar.
[..]
Ik weet dat ze onzeker is omdat ze hem heeft gezien toen hij stopte met ademhalen en helemaal blauw/paars en slap werd. Dat vond ze doodeng en sindsdien denkt ze dat Sjaak van porselein is. Snap ik, heb ik ook gehad, maar dat is 3,5 maand geleden en hij is zoveel groter.
Daar komt bij dat ze hier nooit boven komt normaal gesproken en de trap niet gewend is.
En fijn om begrip en herkenning te lezen... Ik vind het echt kut om tegen m'n moeder te zeggen en ik weet dat ze het begrijpt, maar toch is ze heel teleurgesteld. De fysio raadde net aan om haar op haar billen naar beneden te laten gaan. Misschien dat dat helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist leuk dicht op elkaarquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was net op dieet om weer op m'n pre-zwanger gewicht te komen. Er moest 8 kilo af. Dus als ik nu in dat topic ga posten lijk ik meteen al 3 maanden zwanger.
Overigens kan ik het nog niet helemaal bevatten, maar ben ik wel heel ontroerd door de naaste familie die het zo enorm leuk vinden. En ik maar denken dat ze het te snel zouden vinden
.
Sorry dat ik verder op niemand reageer. Het wil gewoon allemaal niet zo vandaag. Ik was bij de paspoortenmevrouw al de foto's vergeten en bij de supermarkt m'n pinpas. Gelukkig zat A wel gewoon in de auto toen we thuiskwamen![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Volgens de test 2-3 weken. Dus nog heel pril! Ik merk wel dat ik het idee van twee kindjes zo fijn vind. Dan blijft A niet alleen, zoals ik. En dat voelt wel heel goed.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Volgens de test 2-3 weken. Dus nog heel pril! Ik merk wel dat ik het idee van twee kindjes zo fijn vind. Dan blijft A niet alleen, zoals ik. En dat voelt wel heel goed.
Zonder maatregelen wel ja, en zeker in onze vorige woonkamer die best krap was.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Razz je hebt hier wel een gesprek aangewakkerd. Nu nog niet hoor, maar hier blijkt dat we een stuk minder ver uit elkaar liggen in meningen over het 'wanneer'. Want we willen allebei wel een tweede
Maar spees, dat he, als ik denk aan 2 kindjes dicht op elkaar, Hoe dan??? Die breken je toch de tent af![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank allen
Ik zei net tegen A 'Je wordt grote zus'. Haar reactie was: 'Oh oooooh'
zodra het er is kun je niet meer terug en vind je vanzelf wel een manierquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:17 schreef Crumpette het volgende:
Nog een keer moeder worden? Zo voel ik het niet, ik ben al moedermaar ik zou wel graag moeder van 2 zijn geloof ik. Gek he, want het is maar een idee
maargoed, uit dat idee is nr 1 ook ontstaan natuurlijk
. T lijkt me ook eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |