Razz! Wow!

gefeliciteerd zeg!
(Maakt voor mij wel meteen duidelijk dat ik dat zelf echt nog niet zou willen, maar goed, op dat gebied gebeurt toch niks hihi...de cerazetta hier ook meegekregen maar niet ingenomen want wil borstvoeding afmaken en wachten op ongesteldheid en toch libido van niks...)
Hier wel nieuwe auto. Vakanties gaan altijd naar Duitsland voor een prikkie, verder geven we nauwelijks wat uit. Goede inruil, goedkopere nieuwe auto voor 8000 euro ofzo, ingeruild na 2 jaar,ook een keer een 0% rente gehad, al wil ik dat niet meer, en nu een Hyundai i10. Klein bakkie, toen wisten we nog niet dat ik zwanger was...
Mooi gezegd sq van ieder einde is een nieuw begin. Ik voel het ondertussen ook zo, dat het niet zo moest zijn. Bij vast contract had ikxhier nog jaren gezeten en van binnen voel ik dat dat niet het beste voor mij is...
Beterschap minarosa!
Haaruitval, check. Extreem volgens kapper en als ik foto's zie uit kraamweek en laatste maanden, is schokkend. Nu met 9 maanden kan ik,zeggen dat het weer normaal is qua uitval

ik haat mijn haar. Nooit wat geweest, en nu helemaal. Oplossing, ik kijk niet in de spiegel
[ Bericht 4% gewijzigd door Hilmo op 09-07-2015 13:54:50 ]