Wat fijn dat de operatie goed is gegaan Shop!
En al die tandjes en spelende baby's.... dat klinkt voor mij nog héél ver weg, Koen is net 2 weken oud.
Wij hebben, dankzij financiering van mijn ouders, een Opel Agila B 2012. Niet het koekblik maar de 'sportieve'.
Het past allemaal net en op vakantie kunnen we er niet mee, maar in dat geval willen mijn ouders wel voor een weekje (of twee) ruilen van auto. Die hebben een iets grotere (Honda CRV).
Koen is gisteren een uurtje bij een oppas geweest. Thijs wilde heel graag patat eten bij een specifieke cafetaria en vriendinnen van ons wonen daar vlakbij, dus hebben we Koen bij de vriendinnen gebracht en hun puberdochter meegenomen 'uit eten'. Koen heeft tenslotte weinig aan patat en Thijs en hun dochter zijn stapelgek op elkaar dus dat was even gezellig.
Koen moet trouwens deze maand al zijn eerste vaccinaties hebben omdat kinkhoest (weer eens) heerst in de buurt. Ik vond 6 weken bij Thijs al zo vroeg, en Koen 'moet' met 4 weken al. Nouja, de kwaal is erger dan het middel denk ik dan maar

Gisteren was het huisbezoek van het CB en Koen was in een week maar 100 gram gegroeid. Hij is na 2 weken geklooi en veel krampen nu over op Comfortvoeding en de spruw wordt behandeld. Maandag komt ze weer wegen.