Juist leuk dicht op elkaarquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was net op dieet om weer op m'n pre-zwanger gewicht te komen. Er moest 8 kilo af. Dus als ik nu in dat topic ga posten lijk ik meteen al 3 maanden zwanger.
Overigens kan ik het nog niet helemaal bevatten, maar ben ik wel heel ontroerd door de naaste familie die het zo enorm leuk vinden. En ik maar denken dat ze het te snel zouden vinden
.
Sorry dat ik verder op niemand reageer. Het wil gewoon allemaal niet zo vandaag. Ik was bij de paspoortenmevrouw al de foto's vergeten en bij de supermarkt m'n pinpas. Gelukkig zat A wel gewoon in de auto toen we thuiskwamen![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Volgens de test 2-3 weken. Dus nog heel pril! Ik merk wel dat ik het idee van twee kindjes zo fijn vind. Dan blijft A niet alleen, zoals ik. En dat voelt wel heel goed.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Volgens de test 2-3 weken. Dus nog heel pril! Ik merk wel dat ik het idee van twee kindjes zo fijn vind. Dan blijft A niet alleen, zoals ik. En dat voelt wel heel goed.
Zonder maatregelen wel ja, en zeker in onze vorige woonkamer die best krap was.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Razz je hebt hier wel een gesprek aangewakkerd. Nu nog niet hoor, maar hier blijkt dat we een stuk minder ver uit elkaar liggen in meningen over het 'wanneer'. Want we willen allebei wel een tweede
Maar spees, dat he, als ik denk aan 2 kindjes dicht op elkaar, Hoe dan??? Die breken je toch de tent af![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank allen
Ik zei net tegen A 'Je wordt grote zus'. Haar reactie was: 'Oh oooooh'
zodra het er is kun je niet meer terug en vind je vanzelf wel een manierquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:17 schreef Crumpette het volgende:
Nog een keer moeder worden? Zo voel ik het niet, ik ben al moedermaar ik zou wel graag moeder van 2 zijn geloof ik. Gek he, want het is maar een idee
maargoed, uit dat idee is nr 1 ook ontstaan natuurlijk
. T lijkt me ook eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |