abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154245491
Selvaria, wat sneu van de kma :* hopelijk wordt het nu dan gewoon beter als er iets aan gedaan word!

Ik ben weer even blij met mijn makkelijke baby O+ Gisteravond een 'feestje' bij m'n ouders thuis, met zusjes en aanhang. S. Meegenomen, nog een uurtje laten spelen en toen op bed gebracht in ons campingbedje boven. Na de fles viel ze gewoon in slaap en de rest van de avond niet gehoord ^O^ Rond half 12 hebben we haar wakker gemaakt, in de maxi cosi geplaatst en zijn we naar huis gereden waar ze, na een paar minuten aan de borst, weer in slaap viel.. En ik had me al voorbereid op een kort nachtje, maar ze sliep gewoon tot 9 uur 's ochtends O+
pi_154245762
Heerlijk Krijger!
Onzes doet eindelijk eens (een pietsje) moeilijk: enorm snel afgeleid tijdens drinken en dan na 50cc ook gewoon stoppen. :(
pi_154247275
Hier is het weer huils en spuugs vandaag ;( Veel zuur ruiken uit de mond en een beetje het gedrag van voor de medicatie. Flink balen, ik hoop dat het maar even is. Het ging net zo lekker.
pi_154247916
Ach wat een ellende, arme zieke / niet goed in hun vel zittende kindjes.
Gelukkig ook meeverende baby's.

Y had net toch weer verhoging, dus die heb ik na een badje (HUIL) en borst (nomnom... HUIL) toch maar even in bed gelegd waar ze (zzHUILzzzHUILzzz) nu ligt te slapen.

Ondertussen de benedeboel maar even opgeruimd. Lekker opgeruimd huis. Nu alleen nog even stofzuigen, maar dat riskeer ik maar niet. Wacht wel tot ze wakker is.
pi_154249912
Oh nee Cactus. :'( Hopelijk inderdaad even een minder dagje en daarna weer beter. :*

Wat heerlijk krijgerrtje! O+

Ik hou nog steeds bij elke voeding mn hart vast en bij elk piepje denk ik: 'oh nee, het zuur is terug! :'( ' Hopelijk wordt dat nog beter en komt het vertrouwen weer terug.
pi_154251196
:* Beterschaap allen!

Ik heb mijn rammelende eierstokken laten winnen...

We hebben een kat erbij *O*
pi_154252504
Hello!

Ik kom hier voorzichtig meeschrijven. L. is vandaag 6 dagen oud. Ze heeft wat opstartprobleempjes met de borstvoeding gehad en we hebben van de week wat kunstvoeding moeten bijvoeden. Gister heeft ze alleen afgekolfde melk gehad en vandaag heeft ze alweer 2 keer aan de borst gedronken. Ze zit inmiddels weer bijna op haar geboortegewicht.

Ik vind het allemaal zo'n enorme achtbaan. Ik zit gigantisch op een roze wolk en vind het onbegrijpelijk hoe veel je van zo'n klein meisje kan houden. Maar ook hoe hard je moederhart breekt als ze aan het huilen is van bijvoorbeeld de hielprik.

Ik bof ontzettend met een team aan goede hulp. Mijn man en ik doen alles samen en dat is ontzettend fijn. Daarnaast heb ik een geweldige kraamverzorger. Verzorger Ja, want ik heb de enige man in heel Nederland te pakken.

Ik lees de hele week al mee, maar vind het lastig om te reageren. Jullie gaan zo snel! Maar ik leer veel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juli 2015 @ 19:17:42 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154252614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:13 schreef Krisvc het volgende:
Ik bof ontzettend met een team aan goede hulp. Mijn man en ik doen alles samen en dat is ontzettend fijn. Daarnaast heb ik een geweldige kraamverzorger. Verzorger Ja, want ik heb de enige man in heel Nederland te pakken.

moet ontzettend bijzonder zijn; de enige manlijke kraamverzorger in nl te hebben :D

Welkom!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154252863
Welkom Kris en L! Fijn dat je meisje het nu goed doet.

Een mannelijke kraamverzorger lijkt me bijzonder! Ik had een mannelijke verloskundige. Vond dat even een raar idee maar hij deed het uiteindelijk heel fijn.
pi_154253378

Ik lollerde :D

Welkom Krisvc!
pi_154253489
:D
pi_154253533
Welkom Kris en L.! En wat bijzonder! Maar eigenlijk zou het natuurlijk niks uit moeten maken als de klik er maar is. :)

Haha ingee :D Mijn baby is natuurlijk prachtig ( ;) ), maar kan ook echt zó lelijk kijken. :D
pi_154253548
Welkom Kris!
Rustig hier als de veelforummers op bbq-meet zijn :D
Wat bijzonder & fijn om iedereen te zien en zo veel te delen. Alle baby's hun eigenste zelf, en toch ook zo veel herkenning O+ Nu nog ff naar huis rijden :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154253886
Welkom Kris!!

Wij gaan een avond weg en moeders past op. We zijn al een uur bezig om Sjaak in bed te krijgen, want Wilnieslapennie. En eerder gaan we niet weg...
Daar gaat onze avond uit :D
pi_154254068
Welkom Kris! Heerlijk die roze wolk O+ Mannelijke kraamverzorger had mij leuk geleken.

Vanmiddag voor de eerste keer gekolfd en wat een opluchting was dat. Opbrengst uit mijn ontstoken borst was niet groot (iets meer dan 50 ml in driekwartier) maar zo fijn toen hij leeg was. Nu drinkt hij er ook weer beter uit. Hopen dat de antibiotica snel aanslaat en dan doet het hopelijk geen pijn meer. Ik voel me nu al zoveel beter.
pi_154254155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef JufMariska het volgende:
Welkom Kris!
Rustig hier als de veelforummers op bbq-meet zijn :D
Wat bijzonder & fijn om iedereen te zien en zo veel te delen. Alle baby's hun eigenste zelf, en toch ook zo veel herkenning O+ Nu nog ff naar huis rijden :')
+1 O+ bedankt allen- en always het meest! *O*

Mina, fijn dat het al wat beter voelt. Boh je kunt daar zo lamlendig van zijn ;( naast de pijn.

Welkom Kris! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof je een fijne kraamweek hebt O+
pi_154254334
En ik mag nog nagenieten met de foto's *O*
Want ik had verder nog niks te doen :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154254347
Oh damn, bbq meet, ik vond het al zo rustig.
Wel lekker weer ofniedan.

Welkom kris, klinkt als een fijne kraamweek.

MvC, hopelijk slaapt sjaak snel, lekker een keer erop uit zonder kroost.
pi_154254851
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:27 schreef -Spring het volgende:
Krampjes. Heule erge. ;(

Zou dit werken?. :D Is een anale katheter. http://www.windi-baby.nl/de%20windi.htm
Nou de volwassen versie werkt iig.. Stel van die dingen gehad toen na keizersnee m'n darmen even niet meer wilden werken. Paar keer was vriend erbij, en dan later die ervaringen weer met elkaar delen :') Best hilarisch was dat eigenlijk..
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:02:37 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154254934
Hoe was de BBQ? Jullie kunnen al de gory details in mn DM kwijt :7
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:04:56 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_154254992
Het was fantastisch O+
disclaimer
pi_154255036
Fijn dat je er wat uit kon kolven Mina, ik ken de opluchting! Bij mij sloeg de antibiotica snel aan :) Hopelijk bij jou ook!

Een kat voor Ingee, tof! *O* hehe dat gezichtje op de foto :P

Michael alweer 4 maanden!

Fijn dat ze zo goed sliep Krijger!

Balen van de verhoging Risu.. Hopelijk na slaap weer over!

Hoop dat Sjaak nu slaapt en jullie uit konden! Sneu dat ie weer zo moest spugen..

Welkom Kris! Bijzonder, die mannelijke kraamverzorger (autocorrect maakt er gelijk kraamverzorgster van :P)

Zo te horen was het een leuke BBQ! (komen er hier nog pics? :P)
pi_154255567
Welkom Kris! Lijkt me inderdaad maf, maar wel leuk! :D

MwC: hoop dat Sjaak toch nog is gaan slapen? En hoop ook dat het spugen een eenmalig iets was ;( tis zonde! :*

BBQ: vandaar dat het zo rustig was ja! :D Hoop dat jullie genoten hebben (wel lekker weer toch?) en ben ook wel benieuwd naar wat foto's :Y (als jullie die willen delen natuurlijk)

Minion net op bed gelegd (blijft een maf zicht; zo'n kleintje in zo'n groot bed :D ), papa is een avondje weg dus hoop dat ze het mama niet te lastig maakt ;)
pi_154255645
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?

Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?

Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt? :)
pi_154255819
Ik vind het zo jammer dat ik niet bij de barbecue kon zijn, maar fijn dat het zo leuk was! O+.

Wij zijn weer thuis en volledig gesloopt. Lekker zeg, vakantie. :')
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')