Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:11 schreef Fee-nix het volgende:
JM heb je zoveel te doen dan op je thuiswerkdag?
Ah! Nou succes dan maar vandaag!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Yup! Eigen bedrijf, staat nooit stilEn midden in de drukke periode ziek geworden, dus ik loop eh.. 5 bruiloften achter (nog bewerken & opleveren)
Fixedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby kan ineens klimmen... Gister al half de trap op en nu net dit:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn
En ja, mijn ramen de auto van de buren is vies.
Nouja, als ik niet in de buurt was zou ze er wel zo vanaf kunnen vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:24 schreef Hilmo het volgende:
Blue, je dreumesen elmo
![]()
En baby van Soesa gaat klimmen. Hihi, op zo'n loopauto. Is dat niet geheid een valpartij?
We hadden hier gister weer een bloedneus. Op de blokkenkar gevallentoch maar FF opgeruimd, officieel is het pas vanaf 1 jaar... En lopen kan hij nog niet. Wel met 1 hand los staan in de box
![]()
Vieze ramen checkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn baby kan ineens klimmen... Gister al half de trap op en nu net dit:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ik toch maar wel al weer een nieuwe baby, deze weet niet hoe ze baby moet zijn
En ja, mijn ramen zijn vies.
gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vieze ramen checkEn nu de zon schijnt zie je ALLES
Leuk klusje voor morgen. Of overmorgen. Of gewoon volgende week
Ik word echt gek van de hele dag de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
gordijnen dicht houden. houd de warmte buiten én je ziet de viezigheid niet
Www.jutenjuul.nl?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef faptist het volgende:
Ro heeft net haar 2e vaccinatie gehad. Eventjes gekrijst, maar de draagdoek bracht verlichting.
Heb van het cb een doorverwijzing gekregen om een echo te laten maken van haar heup. Ze voelde wat weerstand /stugge spier en had het over spreidbroekjes.
Ik moest me geen zorgen maken![]()
En nu ben ik plaatsvervangend aan het winkelen, maar kan nergens leuke rompertjes vinden.
Wie helpt mijn gedachten verzetten en weet een site met leuke rompertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |