ze mag gerust al even in de wipstoel, maar niet te lang. ook op schoot, tegen je aan zitten kan geen kwaad, zolang je het maar niet de godganse dag lang doetquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:14 schreef Risu het volgende:
Wanneer is de rug van een baby eigenlijk sterk genoeg om wat rechter te gaan zitten? Y vindt het liggen niet interessant meer en elke keer als ik haar oppak, zet ze zich af richting mij. Echt leuk om te zien wel, maar is het wel goed. Als ik haar handjes pak op het verschoonkussen en er een beetje aan trek zodat ze rechtop gaat zitten, dan doet ze helemaal haar best ook omhoog te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN
" naar "wow geweldig, twéé kinderen
". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know
. Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje
. En de rest regelt zich vast ook wel weer.
Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus niks onnozel
Kwak
Thanks Kwakquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat diep in je hart als je het niet had gewild of aangekund je de kans ook niet gelopen zou hebben. Ik denk niet dat het naief gedacht is dat het vast niet snel zou gebeuren, ik denk dat diep van binnen de weet van een kans misschien ook wat hoop daarop brengt die je lekker niet hoeft te uiten. Ik vind het heel mooidus niks onnozel
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed, ik ben ook weer een beetje geland. De familie is ingelicht, iedereen was dus blij. En zelf schiet ik heen en weer van "OMG TWEE, HOE DAN
" naar "wow geweldig, twéé kinderen
". Vooral omdat het, nouja, totaal nog niet in de planning zat. "Over een paar jaar ofzo", want ik dacht dat omdat het bij A best lang had geduurd het niet meteen weer raak zou zijn. Naief, much, I know
. Ik ben superblij en tegelijk best nerveus. Ik zie beelden voor me van twee spelende kindjes en all zhe love, en van gebroken nachten door een baby en dan overdag een stuiterende dreumes. Ik zie heerlijke vakanties met z'n vieren, en ook praktische zaken, bijvoorbeeld een andere kinderwagen. Maar ach, weet je, er is zoveel liefde in hier huis gekomen door A. Er is genoeg over voor een tweede pluisje
. En de rest regelt zich vast ook wel weer.
Mnoh, zie je al 2 pluisjes naar school hobbelen met kleine rugzakjes op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tandjes voor de tweelingS tandjes, E geperforeerd?
Heftig! Kan me voorstellen dat je dat niet durft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:55 schreef Zoë23 het volgende:
Mijn vader verwacht dat ik nog wel een keer zwanger word (van een zoontje natuurlijk)
Mijn moeder was bij haar 3e zwangerschap zwanger van 3 kindjes (m'n broer,ik en nog een kindje)
Dat risico durf ik echt niet te nemen.
Snotzuiger wel, al is dat uiteraard moord en brandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Twist, heb je de snotzuiger en / of neusspray al geprobeerd?
doormidden gesneden ui naast het bed, zoutoplossing spray (ja dat mag bij een kleintje vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:43 schreef twist02 het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen ofzoiets...![]()
![]()
Iemand tips voor een -waarschijnlijk?- verkouden baby die zichzelf steeds wakkerniest/-snottert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Meiden ik ga jullie verlaten![]()
Sinds zondag ben ik babyloos en heb ik een heus Dreumesje in huis![]()
Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten![]()
Nog even een klein afscheidsfotootje!NeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... when did that happen?! Tot snel! Nu vooral nog even in de ontkenningsfase
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Meiden ik ga jullie verlaten![]()
Sinds zondag ben ik babyloos en heb ik een heus Dreumesje in huis![]()
Ik zal nog wel blijven lurken, maar ga heel relaxt in het minder snel gaande dreumestopic achteroverleunen en genieten van mijn rust en niet schuldig hoeven te voelen van niet bij kunnen lezen en posten![]()
Nog even een klein afscheidsfotootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot over 3 weken! Dan komen twinkle en ik ook
S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |