Ik probeerde het gewoon af en toe. Als ze geen honger heeft leg ik haar zo met speentje in bed. Maar ik moet zeggen dat dat bij Suus ook nog steeds niet altijd lukt hoor. Die is nu 9 maanden. Volgens mij deed haar broer dat wel eerder, die was tussen 9-18 maanden echt een slaapkop. Suus heeft vaak nog een flesje nodig voor het in slaap vallen. Ook al is het een paar minuutjes drinken van een flesje water, dan is het al goed. Ze valt er niet van in slaap maar ze komt wel in de sleep zone. Ze valt denk ik 20% van de tijd in slaap zonder fles.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me net afvroeg: vanaf wanneer konden jullie je baby echt wakker in bed leggen, dat ze zelf in slaap vielen? En hoe werk je daar naartoe?
Tot nu toe moeten we Minion steeds (half) in slaap wiegen voordat we 'r weg kunnen leggen, anders is het huilen. 'Probleem' nu is echter dat het tegen je aan houden en wiegen ook leidt tot huilen (na een tijdje wordt ze uiteraard wel rustig), dus vraag me af of we haar er echt een plezier mee doen, met dat wiegen?
Ze hoeft uiteraard van mij nu echt nog niet helemaal alleen in slaap te vallen, maar ik zie nu gewoon nog niet voor me hoe je daar naartoe werkt?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me echt zo'n eiik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo
. Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja
.
Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet ergquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
De grote Gun-Razz-ook-een-meet meet
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me echt zo'n eiik heb de hele BBQ meet gemist omdat ik echt écht ECHT ÉCHT in de volle overtuiging was dat het volgende week zaterdag was. En wij gaan volgende week zondag op vakantie, dus dan was het niet handig om zaterdag zo ver heen en terug te rijden. En nu ben ik kind of blue dat ik dus best had gekund maar er niet was enzo
. Magoed. Er komt vast wel weer een baby/dreumes/toffemensenvanFOKmetkinderenmeet toch? Toch? Zeg ja
.
Ja erg hè! Toen ik haar rustig zonder boos te klinken vroeg WAAROM ZE IN GODSNAAM mijn kind zo vol had gepropt was het antwoord: "Ja, ze vond het wel heel lekker allemaal". Maar ja, mijn baby heeft niet echt een stop, als die iets lekker vindt dan eet ze gewoon door. Dus ik stop meestal gewoon met aanbieden als ik het genoeg vind. Maar schoonmams heeft een soort voedselaanbiedafwijking, als we daar zijn moeten we zelf ook elke 5 minuten iets afslaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Een volwassen vent zou van minder kotsen Razz
We reden net nog bijna langs!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kom maar bij mij langs hoor! Ik heb nu een (verminkt, maar dat is een klein detail) grasveldje waar alle baby's fijn in rond kunnen hobbelen. En de rest van de planten zijn aan het afsterven door de tuinverbouwing dus als ze die verminken is het niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
We reden net nog bijna langs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met google automatische backup staan al je foto's online opgeslagen en je kunt er altijd bij vanaf je telefoon, ook al staan ze niet fysiek meer op je telefoon. Problem solvedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:29 schreef ingee het volgende:
Ik heb geen foto want mijn telefoon staat vol met R en ik wil haar niet verwijderen
Bluh
je bent toch ingelogd om apps te kunnen downloaden uit de playstore?? (of heb je 'n iphone ipv android? )quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef ingee het volgende:
[..]
Jamaaar dan moet ik weer iets installeren of een account aanmaken. Ik kan ook prima een kabeltje uit de la pakken en in de laptop (lol app zegt autocorrect) stoppen.
Conclusie: Ik ben lui en heb daardoor geen kattenfoto's.
Misschien heeft mijn vriend ze vast op facebook, dan jat ik ze.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ja die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe dat ding heet. Vriend zei het drie keer en ik besloot dat die naam veel te moeilijk te onthouden is om op te schrijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!
Even snel een plaatje en dan lees ik morgen bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik wist niet eens dat er een meet was..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een blij ei, GM!
Even snel een plaatje en dan lees ik morgen bij!LouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet er ook wel.om lachen...
leuk zo al die baby'sS. 2014
J. 2016
een soort onderhandse meat, met illegaal vlees enzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
het was ook geen openbare-openbare meet hoor, het idee is hier al een paar maanden geleden ontstaan en toen hebben we een interessepeiling gedaan en van daaruit heeft Always dit opgezet bij haar thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is Frits een heel vrolijk mannetje. Hij speelt helaas meerdere malen per dag voor melkfontein/kwarkproducent, dus ik hoop maar dat hij genoeg binnenhoudt. As dinsdag mag hij weer naar het consultatiebureau, hopelijk blijft hij zijn lijntje volgen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cholula op 11-07-2015 23:49:21 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |