abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154267407
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 13:29 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig. Er zit hier meer achter, dat kan haast niet anders
Waar denk je aan dan?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154267733
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 13:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar denk je aan dan?
De situatie is te bizar, zelfs voor incompetente agenten, om niet te handelen.

Ik verwacht dat TS veeleisend is richting advocaten, gemeente en politie. Huisvredebreuk en strafrechtelijke bedreiging..misschien houden ze de boot een paar keer af met een aangifte maar als het verhaal helder is dan gaan ze overstag. Daarnaast kreeg hij al een anti-kraak woning in zijn schoot geworpen voor minimaal een jaar maar heeft 'ie dat niet geaccepteerd ivm zijn inschrijfjaren bij de woonstichting. Daarnaast heeft hij het over een schadevergoeding uit de situatie te willen slepen. Dat soort dingen zet de toon bij instanties. Als het echt zo schrijnend en duidelijk is als het hier lijkt dan worden zelfs ambtenaren creatief.

Daarnaast kan het best zo zijn dat verhuurder (hoe kwalijk hij zich ook schijnt te gedragen) wel degelijk een mondelinge afspraak met huurder had dat 'ie eruit zou gaan. Die bezichtigingen (soms niet maar soms wél in overleg) geven die indicatie. Tot slot die twitterwout: eerst dienstbaar, maar na wat dagen nadenken houdt hij ook de boot af. 'wil eerst het verhaal van de verhuurder horen' wijst er op dat hij door zijn collega's is ingefluisterd dat er meer speelt dan het verhaal wat wij hier horen van TS.

Tot slot heeft het TS nogal wat moeite gekost een advocaat te vinden die bereid was iets met deze zaak te doen. Bij een duidelijk zaak = makkelijk geld houden advocaten de boot zeker niet af.
pi_154267880
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 13:43 schreef Dingflofbips het volgende:
Daarnaast kan het best zo zijn dat verhuurder (hoe kwalijk hij zich ook schijnt te gedragen) wel degelijk een mondelinge afspraak met huurder had dat 'ie eruit zou gaan. Die bezichtigingen (soms niet maar soms wél in overleg) geven die indicatie.
Nou nee, dat is onzin. Ook al ben je mordicus tegen, bezichtigingen kun je niet tegenhouden.

De advocaat is een letselschadeadvocaat, die kijken voornamelijk naar verhaalbare schade. TS had beter een strafrechtadvocaat in de arm kunnen nemen.

Dat TS puur lijkt te gaan voor schadevergoeding, ben ik met je eens. En dat is i.c. nou niet bepaald de beste aanpak.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_154268507
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 13:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou nee, dat is onzin. Ook al ben je mordicus tegen, bezichtigingen kun je niet tegenhouden.

De advocaat is een letselschadeadvocaat, die kijken voornamelijk naar verhaalbare schade. TS had beter een strafrechtadvocaat in de arm kunnen nemen.

Dat TS puur lijkt te gaan voor schadevergoeding, ben ik met je eens. En dat is i.c. nou niet bepaald de beste aanpak.
Dat is waar - de bezichtigingen op zichzelf bewijzen niets. Het kan een indicatie zijn.

Jij vroeg waar ik aan dacht wat het verhaal afwijkend of genuanceerder zou maken dan wat wij hier gepresenteerd krijgen. Het bestaan van een mondelinge deal zou veel van de vreemde gedragingen van derden in deze casus kunnen verklaren. En/of een veeleisende TS die te duidelijk laat merken voor de cash te willen gaan en allerlei hulpaanbod in de wind slaat. Dit laatste gedrag laat TS overigens ook in dit topic zien.
pi_154268621
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dat is waar - de bezichtigingen op zichzelf bewijzen niets. Het kan een indicatie zijn.

Jij vroeg waar ik aan dacht wat het verhaal afwijkend of genuanceerder zou maken dan wat wij hier gepresenteerd krijgen. Het bestaan van een mondelinge deal zou veel van de vreemde gedragingen van derden in deze casus kunnen verklaren. En/of een veeleisende TS die te duidelijk laat merken voor de cash te willen gaan en allerlei hulpaanbod in de wind slaat. Dit laatste gedrag laat TS overigens ook in dit topic zien.
een schoenendoos met cash van iemand van het internet niet aannemen vind ik niet vreemd :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_154268651
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

een schoenendoos met cash van iemand van het internet niet aannemen vind ik niet vreemd :D
Als je echt aan de grond zit wel
pi_154268666
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:26 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Als je echt aan de grond zit wel
Ts zit financieel niet aan de grond
Jij bent het zonnetje!!!
pi_154268699
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ts zit financieel niet aan de grond
ok kennelijk heb jij die info. Anyway is dat niet de enige hulp die TS heeft afgeslagen en ook niet de enige 'derden' die vreemd reageert op de hele situatie
pi_154268775
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:28 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ok kennelijk heb jij die info. Anyway is dat niet de enige hulp die TS heeft afgeslagen en ook niet de enige 'derden' die vreemd reageert op de hele situatie
Hij werkt fulltime

Ik heb ook het gevoel dat er iets niet klopt. In eerste instantie dat dit verzonnen was (wat je niet mag zeggen van de moderator).
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 12 juli 2015 @ 14:34:45 #260
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_154268831
Waarom draait het topic nou de andere kant op dan?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juli 2015 @ 14:35:39 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154268848
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij werkt fulltime

Ik heb ook het gevoel dat er iets niet klopt. In eerste instantie dat dit verzonnen was (wat je niet mag zeggen van de moderator).
Als je er een onderbouwing bij kunt zetten is het geen probleem hoor.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154268866
quote:
5s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er een bepaalde richting waar de topics heen moeten of is het gewoon toegestaan je mening te geven?
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 12 juli 2015 @ 14:37:23 #263
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_154268890
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is er een bepaalde richting waar de topics heen moeten of is het gewoon toegestaan je mening te geven?
Zo bedoel ik het niet maar vroeg mij ineens af waarom het nu is gedraaid. Met andere woorden, heb ik iets gemist? :p
pi_154268894
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mening != feit

Jij kan toch niet in TS' portemonnee kijken?
pi_154269076
quote:
2s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:37 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Mening != feit

Jij kan toch niet in TS' portemonnee kijken?
Een beetje wel.
quote:
Een huis huren kan ik niet, want ik verdien te weinig voor de vrije sector en te veel voor sociale huur. Kopen is als alleenstaande met een uitzendbaan, ondanks mijn spaargeld, een onbegonnen zaak.
pi_154269513
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je stelt dus voor dat iemand die hier een topic opent dat hij onrechtmatig uit zijn huurhuis is gezet, geen andere plek heeft om te slapen en nauwelijks hulp van een sociaal netwerk heeft, het advies krijgt het maar te slikken en op straat te gaan slapen want mogelijk kan de verhuurder agressief worden?
Nee ik zeg dat als TS 100% gelijk heeft hij weinig te winnen heeft. kleine oprotpremie maar stress, ellende, en kans op fysiek geweld. Is dat het waard om door te gaan met je gelijk?

Stel dat er een zaak komt en TS in gelijk word gesteld. Dan duurt dit weken/maanden... Dat voor paar honderd of max 2500 euro. Met alle kans op meer ellende en stress. Is dat dat bedrag waard?
Dat de daden tegen TS onrechtmatig zijn gezien zijn info staat buiten kijf, maar wil je zoiets doorzetten of er een goede levensles uit trekken?

Gezien de info verstrekt geef ik hem 100% gelijk. Maar hij heeft geen sociaal vangnet, weinig cash en ws fysiek niet in staat om zijn mannetje te staan. Dan is de gekozen weg gewoon onverstandig hoe oneerlijk en onrechtmatig het ook is.
pi_154269548
quote:
Omdat realisme ook nodig is.
pi_154270269
quote:
Ik zie aanleidingen om te vermoeden dat vitale informatie ontbreekt. Zoals de consequent afhoudende politie. Dat is alles.
pi_154270278
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:59 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat als TS 100% gelijk heeft hij weinig te winnen heeft. kleine oprotpremie maar stress, ellende, en kans op fysiek geweld. Is dat het waard om door te gaan met je gelijk?

Stel dat er een zaak komt en TS in gelijk word gesteld. Dan duurt dit weken/maanden... Dat voor paar honderd of max 2500 euro. Met alle kans op meer ellende en stress. Is dat dat bedrag waard?
Dat de daden tegen TS onrechtmatig zijn gezien zijn info staat buiten kijf, maar wil je zoiets doorzetten of er een goede levensles uit trekken?

Gezien de info verstrekt geef ik hem 100% gelijk. Maar hij heeft geen sociaal vangnet, weinig cash en ws fysiek niet in staat om zijn mannetje te staan. Dan is de gekozen weg gewoon onverstandig hoe oneerlijk en onrechtmatig het ook is.
Hij heeft nu ten minste een plek om te wonen en dat lijk jij te vergeten. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd naar die dreigementen die verhuurder zou hebben geuit, dat het vervelend is voor TS is duidelijk maar ik ben geen concrete bedreiging met geweld tegengekomen in dit topic (mogelijk heb ik die gemist).
pi_154270315
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hij werkt fulltime

Compleet verzonnen denk ik niet maar het verhaal rammelt wel idd.
pi_154270712
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij heeft nu ten minste een plek om te wonen en dat lijk jij te vergeten. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd naar die dreigementen die verhuurder zou hebben geuit, dat het vervelend is voor TS is duidelijk maar ik ben geen concrete bedreiging met geweld tegengekomen in dit topic (mogelijk heb ik die gemist).
met plek om te wonen bedoel je in huis verhuurder op kamertje van 8m2 waarbij verhuurder hem leven zuur maakt? TS spreekt over intimiderende zoon en een verhuurder met agressieve houding. Dat lijkt mij geen prettige woonsituatie.
Daarbij in aanmerking nemend dat verhuurder nu al intimiderend is en wellicht tot uiterste wil gaan lijkt mij een fysieke confrontatie niet onaannemelijk. En dat is overwinnelijk als je zelf fysiek in de mogelijkheid bent jezelf te verdedigen, maar gezien de angst uitingen van TS lijkt mij dat niet waarschijnlijk.
pi_154271044
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:36 schreef hans1985 het volgende:
lijkt mij een fysieke confrontatie niet onaannemelijk
Lijkt mij wel, anders had de verhuurder dat allang gedaan ipv het grote slotomwisselfestijn met TS te spelen.
.
pi_154271426
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 01:50 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jij kan dit probleem direct oplossen door TS 2500 Euro + nog enkele bijkomstigheden te schenken. Ronden we het af op 7500 Euro. Voor jou een schijntje, voor TS de oplossing. Wanneer ga je betalen?
Precies. Laat verhuurder de kosten voor een schikking met zijn huurder maar bij de koper gaan halen.
pi_154271453
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 16:00 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Precies. Laat verhuurder de kosten voor een schikking met zijn huurder maar bij de koper gaan halen.
Is hans1985 de koper dan?
pi_154271471
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:00 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Omdat realisme ook nodig is.
hans1985 trapt af. Voor welk bedrag laat jij je vrijwillig dakloos maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')