Staat ook op de fp, geplaatst door mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje van Ariana waar ze in een donutwinkel staat en als de medewerker wegloopt ze aan alle donuts gaat likken, wat een stoephoer.
Dat is toch niet normaal Fylax, en aan het eind roept ze nog "I hate America". Hoe kan je nou op Amerika hatenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat ook op de fp, geplaatst door mij.
Laf inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal Fylax, en aan het eind roept ze nog "I hate America". Hoe kan je nou op Amerika haten
Of een penis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij heeft die echt gewoon een zure kut. Kweenie.
Nou vertel dan even welke vrouw jij wel lekker vindt.quote:
Whiskers2009quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vertel dan even welke vrouw jij wel lekker vindt.
Nou lekker vind ik lastig, want ik hoef niet zo nodig over vrouwen heen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vertel dan even welke vrouw jij wel lekker vindt.
Hij vroeg het aan mij.quote:
En moet jij niet naar bed?quote:
Goed zo, je mag morgenavond uit de keuken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar zoals Karen Gilian vind ik een mooie vrouw.
Ariane is een poppetje.
Ohja die postte Specu laatst nog, zou hij iets met redheads hebben? Dan denk ik dat hij deze pic wel kan waarderen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou lekker vind ik lastig, want ik hoef niet zo nodig over vrouwen heen.
Maar zoals Karen Gilian vind ik een mooie vrouw.
Ariane is een poppetje.
Jawel, alleen je gaat niet omdat je in de auto kan slapen.quote:
Ja, gister lag ik ook netjes om 22:00, en dan nog lig ik in mijn bed alsof ik xtc heb geslikt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, alleen je gaat niet omdat je in de auto kan slapen.
Maar eigenlijk is het bedtijd.
Ik ken dat, ik moet ook slapen want ik zie eruit alsof ik dat al 3 wkn niet gedaan heb.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, gister lag ik ook netjes om 22:00, en dan nog lig ik in mijn bed alsof ik xtc heb geslikt.
Gelukkig krijg ik voornamelijk dagdiensten, dus dan kan ik gewoon om 15:00 beginnen, past mij veel beter.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik moet ook slapen want ik zie eruit alsof ik dat al 3 wkn niet gedaan heb.
Probleem is dat ik best vroeg kan slapen, maar als ik weet dat ik er vroeg uit moet, blijf ik maar stressen om te kunnen slapenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Misschien help het als je je dag en nacht ritme iets aanpast door niet om 5 uur 's ochtends te gaan slapen.
Links en in het midden, weet alleen niet hoe oud ze zijn maar goed, details. #babewatcherquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja die postte Specu laatst nog, zou hij iets met redheads hebben? Dan denk ik dat hij deze pic wel kan waarderen.
[ afbeelding ]
Jij ook al?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik moet ook slapen want ik zie eruit alsof ik dat al 3 wkn niet gedaan heb.
Ja, dat is nog erger, 3000x per nacht kijken of je niet door de wekker heen bent geslapen die het volume van een jumbojet haalt naast mijn bedquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Probleem is dat ik best vroeg kan slapen, maar als ik weet dat ik er vroeg uit moet, blijf ik maar stressen om te kunnen slapen
Ja, er zijn lijken in het mortuarium die er beter uitzien.quote:
Vooral het kijken op de wekker, wat je niet moet doen, maar toch gaat doen:quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat is nog erger, 3000x per nacht kijken of je niet door de wekker heen bent geslapen die het volume van een jumbojet haalt naast mijn bed
Vanuit Rijnsburg, die is er vanavond nog niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben eerst nog een uur bezig om elk hoekje in mijn kamer te checken of er nog spinnen zitten, daarna slaap ik als een baby.
Oh, dat kan ik nu ook wel even gaan zetten. Strak plan. En dan nog ff 10mg melatonine slikken, hoppa.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik drink altijd een kopje rooibosthee en dan slaap ik als een policor gutmensch.
Ik heb zelfs slaapthee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik drink altijd een kopje rooibosthee en dan slaap ik als een policor gutmensch.
Lekker dromen over regenbogen en genomen worden door Antillianen en Marokkanen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
Melatonine is wel baas, heb het nu helaas niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik nu ook wel even gaan zetten. Strak plan. En dan nog ff 10mg melatonine slikken, hoppa.
Ik slaap verder wel prima, morgen zie ik er ook weer feis en fruitig uit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik slaap al 2 weken beroerd, maar ja that's life.
Heroine ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Melatonine is wel baas, heb het nu helaas niet.
Dat soort berichten gaan mijn nekharen wel van overeind staan ja. Wat bezielt die mensen om zo'n buitenaards monster gewoon vrij te laten???quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanuit Rijnsburg, die is er vanavond nog niet hoor.
Ja, die snapte ik ook niet, stelletje debielen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort berichten gaan mijn nekharen wel overeind staan ja. Wat bezielt die mensen om zo'n buitenaards monster gewoon vrij te laten???
Ik heb die extra met valeriaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso is Celestial thee de enige thee wat ik drink.
Ik krijg het wel op recept.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Melatonine is geen medicijn, kan je gewoon overal krijgen, is gewoon een lichaamseigen stof.
Is wel aparte thee, maar ik wil niet aan melatonine omdat ik daar misschien teveel aan wen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die blauwe? die vind ik dan weer niks
Ja, straks word je zo'n koffiemens die niet wakker kan worden voordat hij 2 liter koffie heeft gedronken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel aparte thee, maar ik wil niet aan melatonine omdat ik daar misschien teveel aan wen.
Ik weet niet, ik heb gewoon een lopend abonnement bij de apotheek. En dat kan dan weer op het stapeltje bijzondere ziektekosten en kan ik het aftrekken van de belasting geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5MG kan je gewoon bij de kruitvat kopen tegenwoordig.
Nee, want ik kan nu een kop sterke koffie drinken en over een half uur gaan slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, straks word je zo'n koffiemens die niet wakker kan worden voordat hij 2 liter koffie heeft gedronken.
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb gewoon een lopend abonnement bij de apotheek. En dat kan dan weer op het stapeltje bijzondere ziektekosten en kan ik het aftrekken van de belasting geloof ik.
Drugs are bad mkay.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.
Gelukkig kom ik nooit bij de apotheek.....quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.
Wie gaat er weg dan?quote:
Ik ook niet, wordt gewoon keurig bezorgd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik nooit bij de apotheek.....
Je kan niet ff 2 dagen missen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaat er weg dan?
En ik kom te weinig in POL om te modden. Als ik ooit nog weer eens wat mod, is dat NWS. Maar die kans is voorlopig vrij klein
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zakenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaat er weg dan?
En ik kom te weinig in POL om te modden. Als ik ooit nog weer eens wat mod, is dat NWS. Maar die kans is voorlopig vrij klein
Bij mij ook, na kantooruren zelfs.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt gewoon keurig bezorgd.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Elf als POL Mod, ik doneer 50 euro om dat werkelijkheid te zien worden.
quote:
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zaken
'Luminati.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.
Toedels! En maak een filmpje van het ochtendgezang van je vogeltjes!quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.
Trussels!
Zou op zich wel grappig zijn hè? Er vol voor gaan, aangenomen worden en dan na 2 dagen stoppen.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.
Trussels!
Heb ik vanochtend geprobeerd, maar het wordt heel zacht opgenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toedels! En maak een filmpje van het ochtendgezang van je vogeltjes!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend geprobeerd, maar het wordt heel zacht opgenomen.
Zet er maar een paar nulletjes achter. Bovendien gebeurt het toch niet; ik zou te veel weerstand oproepen bij bepaalde users, wiens namen ik hier maar niet noem. Ik houd Tem, timmmmm en consorten graag te vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Elf als POL Mod, ik doneer 50 euro om dat werkelijkheid te zien worden.
Elflettering is gewoon niet heel snugger met zijn stickertjes op zijn toetsen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zaken
Sowieso wil ik het niet hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet er maar een paar nulletjes achter. Bovendien gebeurt het toch niet; ik zou te veel weerstand oproepen bij bepaalde users, wiens namen ik hier maar niet noem. Ik houd Tem, timmmmm en consorten graag te vriend.
Dit soort dingen kunnen me nou echt geen ebola interesseren. Als mijn zolderkamer maar heel blijft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Even een momentje bezinning.
http://bizlifes.net/disco(...)t-my-mouth-open.html
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Even een momentje bezinning.
http://bizlifes.net/disco(...)t-my-mouth-open.html
Indrukwekkend. Tegelijk is heel veel ook oplosbaar door dingen slimmer te doen of door ons gedrag te veranderen.quote:
Maar 90% denkt zoals Mani.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Tegelijk is heel veel ook oplosbaar door dingen slimmer te doen of door ons gedrag te veranderen.
Oh, black friday .. ja, dat is echt bizar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind 18 ook wel een goeie toevoeging.
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.quote:
Ik heb dat niet gezien maar was dat toevallig met huizen die meer energie opleveren dan dat ze verbruiken? Met driedubbel glas e.d.?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.
Ik zag gisteren in het Journaal een reportage over een nieuwbouwwijk waar de bewoners helemaal geen gas meer hebben.
De mens denkt over het algemeen slechts in de trant van "na mij de zondvloed" en de rest kan lekker de tering krijgen. Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.
Ik zag gisteren in het Journaal een reportage over een nieuwbouwwijk waar de bewoners helemaal geen gas meer hebben.
Nee. Het ging over een nieuwbouwwijk waar bewoners geen gas meer hebben. Ze koken dus ook elektrisch. Hier, even voor je opgezocht: http://nos.nl/artikel/2045608-gasloos-wonen-in-opkomst.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien maar was dat toevallig met huizen die meer energie opleveren dan dat ze verbruiken? Met driedubbel glas e.d.?
Hebben we hier ook al jaren, alleen zo'n warmtepomp vreet stroom, een goede 6000 kWh per jaar. En daarbij komt ook nog je gewone stroomverbruik. Huizen zijn wel enorm goed geïsoleerd, heel het jaar 21 graden binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier ook al jaren, alleen zo'n warmtepomp vreet stroom, een goede 6000 kWh per jaar. En daarbij komt ook nog je gewone stroomverbruik. Huizen zijn wel enorm goed geïsoleerd, heel het jaar 21 graden binnen.
Gelukkig denken ze hier bij duurzaamheid aan windmolensquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.
Volgens mij kun je veel beter voor zonne-energie in combinatie met doorontwikkelde kernenergie gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig denken ze hier bij duurzaamheid aan windmolenshttp://www.bndestem.nl/re(...)jk-gezocht-1.5065642
![]()
![]()
Kernfusiequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je veel beter voor zonne-energie in combinatie met doorontwikkelde kernenergie gaan.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
De mensheid zal zich op een gegeven moment zelf uitroeien, dat is onvermijdelijk.
Staat in BNW waarom dat niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.
Waarom?quote:
Ik heb niet zo veel met BNW, sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat in BNW waarom dat niet gaat gebeuren.
Triggerkaas heeft meer met BMW, vooral om ze te jatten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met BNW, sorry.
Dat zeiden ze over zonne-energie ooit ook.quote:
Weet je hoe fucking veel energie je nodig hebt om kernfusie te laten plaatsvinden. Ik denk dat al het geld en de moeite om dat efficient te ontwikkelen veel beter in andere vormen van energiewinning gestoken kan worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over zonne-energie ooit ook.
Nu gaat er nog meer energie verloren om de fusie te veroorzaken dan dat het oplevert ja. Maar voor hetzelfde geld hebben ze over een paar jaar een methode die het wel efficiënt kan maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking veel energie je nodig hebt om kernfusie te laten plaatsvinden. Ik denk dat al het geld en de moeite om dat efficient te ontwikkelen veel beter in andere vormen van energiewinning gestoken kan worden.
Ik ben er ook te moe voor, ik ga zo lekker pitten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dit serieuze gedoe is niet zo'n succes volgens mij.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dit serieuze gedoe is niet zo'n succes volgens mij.
Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?quote:
Ik ben blij dat ik het gisteren niet kon. Anders had ik vandaag de schuld gekregen van die wesp.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?
Nouja, zondag voelde ik me wel meer jarig. Ben wel lekker er uit geweest met m'n ouders en daana nog uit eten.quote:
Nieuwe energiebronnen, maar dat was weer te serieusquote:
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe energiebronnen, maar dat was weer te serieus
Moeten we weer klef gaan doen zekerquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.
Alsof jij het ooit geprobeerd hebt met je gare Facebooklinkjes.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.
Wat zegt mijn sterrenbeeld?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
En niet iedereen heeft tarotkaarten nodig om in de toekomst te kunnen kijken.
Maar goed, ik weet daar niet zo veel vanaf.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij het ooit geprobeerd hebt met je gare Facebooklinkjes.
Klinkt als een mooie dagquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, zondag voelde ik me wel meer jarig. Ben wel lekker er uit geweest met m'n ouders en daana nog uit eten.
Misschien ga je wel dood morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:22 schreef Mani89 het volgende:
Nu weet ik dus niet of ik morgen dood ga.
Wortelkaarten?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?
Pas maar op, straks komt ie nog met die grap over worteltjestaartquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je hem even uitleggen.
Nou het zit zo: die waarzeg-kaarten heten tarotkaarten. Maar Mani89 zegt carrot kaarten. Eigenlijk is het één woord, maar dat terzijde. Carrot is dus Engels voor wortel. Dus eigenlijk zegt hij wortelkaarten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je hem even uitleggen.
Op een dag komt een konijntje bij de bakker en vraagt vervolgens aan de bakker:"Heeft u worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee dat heb ik niet, sorry." Een dag later gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt weer:"Heeft u vandaag wel worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee ik heb vandaag geen worteltaart." Maar toen dacht de bakker bij zichzelf ik zal speciaal voor het konijntje worteltaart gaan maken. De volgende dag komt het konijntje weer en vraagt weer:"Heeft u worteltaart??" "Ja zegt de bakker dat heb ik."zegt het konijntje:"Vies he?"quote:
Gewoon een goede stoofpot van maken.quote:
Ja is haram natuurlijkquote:
Lammetjes ook, maar daar heb je dan weer geen problemen meequote:
Lamskotelettenquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lammetjes ook, maar daar heb je dan weer geen problemen mee
Hypocriet dat je er bentquote:
Is vlees een religie tegenwoordigquote:
Jij wel dan? Of komt er nu weer zo'n depressief blokje over treinen en zo?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
Efteling wil gewoon niet van een flat gegooid worden met zijn hoofd naar beneden.
quote:
Best wel een ziek plaatje. Niet zozeer omdat ze die wortel zo ver inslikt, maar omdat je je elke ronde opnieuw afvraagt of de wortel er weer heel uitkomt.quote:
Het lijkt alsof die even blijft steken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best wel een ziek plaatje. Niet zozeer omdat ze die wortel zo ver inslikt, maar omdat je je elke ronde opnieuw afvraagt of de wortel er weer heel uitkomt.
nooit gezienquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje rare vraag, Rickertman.
Het is Holly.
Holly?quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje rare vraag, Rickertman.
Het is Holly.
Ik ook bijna, maar moet zo maar weer werkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 05:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voelt als nacht, lig al de hele tijd wakker
Ah zo vroeg, ik kan gelukkig uitslapen. Vakantiequote:Op donderdag 9 juli 2015 05:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook bijna, maar moet zo maar weer werken
Vandaag is de dag waar je het verschil kan maken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een duivels dilemma deze pooltjesdag.
Lekker harig?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zie ik specularium voor me als pappa
Je bent zelf hype.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die Opgezwolle hype nooit begrepen.
Omdat, Zwollequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki-Holmes, was er net iets bij Den Haag CS?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.
Waarom zijn hun flows dan zo enorm aids?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vals brandalarm wat ze niet zo snel uit konden krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yoki-Holmes, was er net iets bij Den Haag CS?
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat is dan een betere flow? Appa?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zijn hun flows dan zo enorm aids?
Appaquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat is dan een betere flow? Appa?
Baas neem een racecar neem een saabquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
Appa achterstevoren is ook appa, bedenk ik me nu.
Net als met Reinier.
Die jongen is gewoon een beetje in de war.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
Net als Steen, die kan er ook geen reet van met zijn kanker en drugs.
Complete chaos om niets dus. Nergens info.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, vals brandalarm wat ze niet zo snel uit konden krijgen.
Mooi zo, wegwezen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga zo. Iets met muziek maken en zo.
Gewoon een conducteur stompen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Complete chaos om niets dus. Nergens info.
Ben al bij mijn ouders inmiddels.quote:
Ok veel plezier daarmee!quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga zo. Iets met muziek maken en zo.
De spin nog gesignaleerd?quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Is Fokker op zijn tweede dag al overleden?
Oh dan is de Uccieselfie niet meer nodig dus.quote:
Jawel, voor op het graf.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan is de Uccieselfie niet meer nodig dus.
Nee maar mijn rechterarm is in grootte verdubbeld. En het jeukt erger dan 10 muggenbulten bij elkaar.quote:
Wil je het delen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat het leven kut blijft, dat was toch wel duidelijk of niet
Dat is gewoon raar.quote:
Voel je je verder wel ok? Anders morgen even langs de huisarts, misschien kun je anti-allergie middel krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar mijn rechterarm is in grootte verdubbeld. En het jeukt erger dan 10 muggenbulten bij elkaar.
Ik ken meer mensen die ik dat wel zou gunnen dan die ik dat niet zou gunnenquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die ik dat zou gunnen.
Ja hoor was net nog voortvarend onderweg op de fiets, ik ben nu wel in de weer met zo'n koelelement. Misschien dat dat nog helpt tegen de zwelling.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voel je je verder wel ok? Anders morgen even langs de huisarts, misschien kun je anti-allergie middel krijgen.
En dieren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die ik dat wel zou gunnen dan die ik dat niet zou gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |