Heroine ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Melatonine is wel baas, heb het nu helaas niet.
Dat soort berichten gaan mijn nekharen wel van overeind staan ja. Wat bezielt die mensen om zo'n buitenaards monster gewoon vrij te laten???quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanuit Rijnsburg, die is er vanavond nog niet hoor.
Ja, die snapte ik ook niet, stelletje debielen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort berichten gaan mijn nekharen wel overeind staan ja. Wat bezielt die mensen om zo'n buitenaards monster gewoon vrij te laten???
Ik heb die extra met valeriaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso is Celestial thee de enige thee wat ik drink.
Ik krijg het wel op recept.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Melatonine is geen medicijn, kan je gewoon overal krijgen, is gewoon een lichaamseigen stof.
Is wel aparte thee, maar ik wil niet aan melatonine omdat ik daar misschien teveel aan wen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die blauwe? die vind ik dan weer niks
Ja, straks word je zo'n koffiemens die niet wakker kan worden voordat hij 2 liter koffie heeft gedronken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel aparte thee, maar ik wil niet aan melatonine omdat ik daar misschien teveel aan wen.
Ik weet niet, ik heb gewoon een lopend abonnement bij de apotheek. En dat kan dan weer op het stapeltje bijzondere ziektekosten en kan ik het aftrekken van de belasting geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
5MG kan je gewoon bij de kruitvat kopen tegenwoordig.
Nee, want ik kan nu een kop sterke koffie drinken en over een half uur gaan slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, straks word je zo'n koffiemens die niet wakker kan worden voordat hij 2 liter koffie heeft gedronken.
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb gewoon een lopend abonnement bij de apotheek. En dat kan dan weer op het stapeltje bijzondere ziektekosten en kan ik het aftrekken van de belasting geloof ik.
Drugs are bad mkay.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.
Gelukkig kom ik nooit bij de apotheek.....quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De neef van Triggershot is ook een lopende apotheek.
Wie gaat er weg dan?quote:
Ik ook niet, wordt gewoon keurig bezorgd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik nooit bij de apotheek.....
Je kan niet ff 2 dagen missen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaat er weg dan?
En ik kom te weinig in POL om te modden. Als ik ooit nog weer eens wat mod, is dat NWS. Maar die kans is voorlopig vrij klein
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zakenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaat er weg dan?
En ik kom te weinig in POL om te modden. Als ik ooit nog weer eens wat mod, is dat NWS. Maar die kans is voorlopig vrij klein
Bij mij ook, na kantooruren zelfs.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt gewoon keurig bezorgd.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Elf als POL Mod, ik doneer 50 euro om dat werkelijkheid te zien worden.
quote:
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |