'Luminati.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal in dezelfde seconde. Hoe kan dit.
Toedels! En maak een filmpje van het ochtendgezang van je vogeltjes!quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.
Trussels!
Zou op zich wel grappig zijn hè? Er vol voor gaan, aangenomen worden en dan na 2 dagen stoppen.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het eng worden, ik ga aan mijn schoonheidsslaapje.
Trussels!
Heb ik vanochtend geprobeerd, maar het wordt heel zacht opgenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toedels! En maak een filmpje van het ochtendgezang van je vogeltjes!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend geprobeerd, maar het wordt heel zacht opgenomen.
Zet er maar een paar nulletjes achter. Bovendien gebeurt het toch niet; ik zou te veel weerstand oproepen bij bepaalde users, wiens namen ik hier maar niet noem. Ik houd Tem, timmmmm en consorten graag te vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Elf als POL Mod, ik doneer 50 euro om dat werkelijkheid te zien worden.
Elflettering is gewoon niet heel snugger met zijn stickertjes op zijn toetsen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat Tem te druk is met FA-achtige zaken
Sowieso wil ik het niet hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet er maar een paar nulletjes achter. Bovendien gebeurt het toch niet; ik zou te veel weerstand oproepen bij bepaalde users, wiens namen ik hier maar niet noem. Ik houd Tem, timmmmm en consorten graag te vriend.
Dit soort dingen kunnen me nou echt geen ebola interesseren. Als mijn zolderkamer maar heel blijft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Even een momentje bezinning.
http://bizlifes.net/disco(...)t-my-mouth-open.html
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Even een momentje bezinning.
http://bizlifes.net/disco(...)t-my-mouth-open.html
Indrukwekkend. Tegelijk is heel veel ook oplosbaar door dingen slimmer te doen of door ons gedrag te veranderen.quote:
Maar 90% denkt zoals Mani.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Tegelijk is heel veel ook oplosbaar door dingen slimmer te doen of door ons gedrag te veranderen.
Oh, black friday .. ja, dat is echt bizar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind 18 ook wel een goeie toevoeging.
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.quote:
Ik heb dat niet gezien maar was dat toevallig met huizen die meer energie opleveren dan dat ze verbruiken? Met driedubbel glas e.d.?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.
Ik zag gisteren in het Journaal een reportage over een nieuwbouwwijk waar de bewoners helemaal geen gas meer hebben.
De mens denkt over het algemeen slechts in de trant van "na mij de zondvloed" en de rest kan lekker de tering krijgen. Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten volgens mij gewoon meer doen aan natuurcompensatie. Minder fossiele brandstoffen gebruiken, meer over naar elektriciteit. Dat kun je overal voor inzetten.
Ik zag gisteren in het Journaal een reportage over een nieuwbouwwijk waar de bewoners helemaal geen gas meer hebben.
Nee. Het ging over een nieuwbouwwijk waar bewoners geen gas meer hebben. Ze koken dus ook elektrisch. Hier, even voor je opgezocht: http://nos.nl/artikel/2045608-gasloos-wonen-in-opkomst.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien maar was dat toevallig met huizen die meer energie opleveren dan dat ze verbruiken? Met driedubbel glas e.d.?
Hebben we hier ook al jaren, alleen zo'n warmtepomp vreet stroom, een goede 6000 kWh per jaar. En daarbij komt ook nog je gewone stroomverbruik. Huizen zijn wel enorm goed geïsoleerd, heel het jaar 21 graden binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |