Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?quote:
Ik ben blij dat ik het gisteren niet kon. Anders had ik vandaag de schuld gekregen van die wesp.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?
Nouja, zondag voelde ik me wel meer jarig. Ben wel lekker er uit geweest met m'n ouders en daana nog uit eten.quote:
Nieuwe energiebronnen, maar dat was weer te serieusquote:
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe energiebronnen, maar dat was weer te serieus
Moeten we weer klef gaan doen zekerquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.
Alsof jij het ooit geprobeerd hebt met je gare Facebooklinkjes.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet je toch dat dat hier niet kan.
Wat zegt mijn sterrenbeeld?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
En niet iedereen heeft tarotkaarten nodig om in de toekomst te kunnen kijken.
Maar goed, ik weet daar niet zo veel vanaf.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij het ooit geprobeerd hebt met je gare Facebooklinkjes.
Klinkt als een mooie dagquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, zondag voelde ik me wel meer jarig. Ben wel lekker er uit geweest met m'n ouders en daana nog uit eten.
Misschien ga je wel dood morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:22 schreef Mani89 het volgende:
Nu weet ik dus niet of ik morgen dood ga.
Wortelkaarten?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je in je carrot kaarten zien wie morgen de etappe wint in de Tour de France?
Pas maar op, straks komt ie nog met die grap over worteltjestaartquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je hem even uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |