Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier ook al jaren, alleen zo'n warmtepomp vreet stroom, een goede 6000 kWh per jaar. En daarbij komt ook nog je gewone stroomverbruik. Huizen zijn wel enorm goed geïsoleerd, heel het jaar 21 graden binnen.
Gelukkig denken ze hier bij duurzaamheid aan windmolensquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.
Volgens mij kun je veel beter voor zonne-energie in combinatie met doorontwikkelde kernenergie gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig denken ze hier bij duurzaamheid aan windmolenshttp://www.bndestem.nl/re(...)jk-gezocht-1.5065642
![]()
![]()
Kernfusiequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je veel beter voor zonne-energie in combinatie met doorontwikkelde kernenergie gaan.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
De mensheid zal zich op een gegeven moment zelf uitroeien, dat is onvermijdelijk.
Staat in BNW waarom dat niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elektriciteit kun je op allerlei manieren opwekken. Dat hoeft niet schadelijk voor het milieu te zijn. We moeten gewoon veel meer doen aan duurzame energie. We moeten minder afhankelijk worden van fossiele brandstoffen, vervuilende olie en de schurken die ons die troep leveren. Zelf het roer in handen nemen is zowel duurzaam als verstandig om niet afhankelijk van anderen te zijn.
Waarom?quote:
Ik heb niet zo veel met BNW, sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat in BNW waarom dat niet gaat gebeuren.
Triggerkaas heeft meer met BMW, vooral om ze te jatten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met BNW, sorry.
Dat zeiden ze over zonne-energie ooit ook.quote:
Weet je hoe fucking veel energie je nodig hebt om kernfusie te laten plaatsvinden. Ik denk dat al het geld en de moeite om dat efficient te ontwikkelen veel beter in andere vormen van energiewinning gestoken kan worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over zonne-energie ooit ook.
Nu gaat er nog meer energie verloren om de fusie te veroorzaken dan dat het oplevert ja. Maar voor hetzelfde geld hebben ze over een paar jaar een methode die het wel efficiënt kan maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking veel energie je nodig hebt om kernfusie te laten plaatsvinden. Ik denk dat al het geld en de moeite om dat efficient te ontwikkelen veel beter in andere vormen van energiewinning gestoken kan worden.
Ik ben er ook te moe voor, ik ga zo lekker pitten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dit serieuze gedoe is niet zo'n succes volgens mij.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dit serieuze gedoe is niet zo'n succes volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |