Vandaag is de dag waar je het verschil kan maken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een duivels dilemma deze pooltjesdag.
Lekker harig?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zie ik specularium voor me als pappa
Je bent zelf hype.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die Opgezwolle hype nooit begrepen.
Omdat, Zwollequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki-Holmes, was er net iets bij Den Haag CS?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.
Waarom zijn hun flows dan zo enorm aids?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel goede nederlandstalige rap/hiphop, zijn er echt weinig die wèl goed zijn. En Opgezwolle hoort daar zeker bij, net als bijv DuvelDuvel.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vals brandalarm wat ze niet zo snel uit konden krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yoki-Holmes, was er net iets bij Den Haag CS?
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat is dan een betere flow? Appa?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zijn hun flows dan zo enorm aids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |