Caracals.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Er zitten garnalen in toch?
[..]
[ afbeelding ]
:3quote:
Oh, dan zou ik het wel eten toch.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt in wontons elk vlees/vis dat je wilt doen, in principe.
Garnalen vind ik te duur, ik zou gewoon gehakt nemen. :$
Alleen groentes, voor de rest niets? Dat vult toch niet?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
Vanavond wordt gewoon weer groente met beetje woksaus. Zoals altijd.
Misschien kipje er door doen vandaag.
Dingen zonder rijst/pasta/aardappel lijken me goed te doen, geen idee waarom.
Vorige week had ik geprobeerd alleen groente, fruit, vlees en sojayoghurt te eten, kon meteen elke dag naar de wc.quote:
Inderdaad, dat is het jammerlijke eraan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen groentes, voor de rest niets? Dat vult toch niet?
kkkkkkkkkkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik heb zoveel zin om het huis opnieuw in te richten. Kan iemand even zo'n 10k naar mij overmaken?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik heb zoveel zin om het huis opnieuw in te richten. Kan iemand even zo'n 10k naar mij overmaken?
Dat kan ik. maar om die rekening te deblokkeren moet ik daar eerst zelf 2K naar overmaken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef Myraela het volgende:
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen groentes, voor de rest niets? Dat vult toch niet?
Nigerianenstrategiequote:Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik. maar om die rekening te deblokkeren moet ik daar eerst zelf 2K naar overmaken.
Als jij dat voor mij doet, stuur ik je later 12K
Enkel groente? Dan heb je een bak groente nodig. Zonder rijst/pasta/aardappel/deeg.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef rival het volgende:
Dat kan ik. maar om die rekening te deblokkeren moet ik daar eerst zelf 2K naar overmaken.
Als jij dat voor mij doet, stuur ik je later 12K
Oh, ik heb wel pasta erbijquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkel groente? Dan heb je een bak groente nodig. Zonder rijst/pasta/aardappel/deeg.
Ik doe er ook wel pinda's of noten of vlees door he.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkel groente? Dan heb je een bak groente nodig. Zonder rijst/pasta/aardappel/deeg.
Het kan wel, maar ik vind het gewoon saai danquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je er peulvruchten bij doet, dan zou het wel vullen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
Oooooo.... dacht al. Is ook niet echt gezond alleen groente.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe er ook wel pinda's of noten of vlees door he.
Meer vlees en vis in je dieet brengen. En eiquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is het jammerlijke eraan.
Tweemaal Pluff en je bent erquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef Myraela het volgende:
En sowieso potje bonen ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er peulvruchten bij doet, dan zou het wel vullen.
Ik wil niet vaker dan twee keer per week vlees/vis eten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Meer vlees en vis in je dieet brengen. En eien vaker per dag eten. dan vult het wel. Is wel ook mijn ideale dieet maar bijna onmogelujk vol te houden als ik werk... Thuis met gemak
Ja snap ik, daarom vond het al vreemd, alleen groente is geen avondmaal. Misschien als je er een soort van ovenschotelding van maakt met een stevige tomatensaus ofzo, maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen zonder noten/vlees/etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er peulvruchten bij doet, dan zou het wel vullen.
Er zit echt helemaal niets in tomatensaus dat vult he.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom vond het al vreemd, alleen groente is geen avondmaal. Misschien als je er een soort van ovenschotelding van maakt met een stevige tomatensaus ofzo, maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen zonder noten/vlees/etc.
Tomatensaus vult niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom vond het al vreemd, alleen groente is geen avondmaal. Misschien als je er een soort van ovenschotelding van maakt met een stevige tomatensaus ofzo, maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen zonder noten/vlees/etc.
Ik zeg toch ook stevige tomatensaus, met kaas, bechamel oid.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal niets in tomatensaus dat vult he.
Ach, als ik een soep maak mis ik het ook niet als het alleen groenten is. Ratatouille zou ik ook een flinke bak van kunnen eten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vol gehakt wat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mijn tomatensaus wel, die zit vol gehakt.
Dan is het de gehakt dat vult, niet de tomatensaus /mierenneuken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mijn tomatensaus wel, die zit vol gehakt.
Saus is sausquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het de gehakt dat vult, niet de tomatensaus /mierenneuken.
Ik denk dat de koks onder ons daar nog wel e.e.a. over te zeggen hebbenquote:
Beroepsdeformatie, hun probleemquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de koks onder ons daar nog wel e.e.a. over te zeggen hebben.
Nouja, lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nu lekker aan de groenten-tomatensoep
Ik ga meequote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Allemaal dat gelul over eten, ik ga maar eens lunchen![]()
Ik nuttig mijn banaan en kiwi's welquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij lekker. Ik weet dat ik niks voor jou hoef te bewaren
Je moet ze gewoon inclusief schil eten, dan heb je nooit meer kiwiproblemen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind kiwi's nooit zo handig om mee te nemen.
Brrrrr. Eet je dat echt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon inclusief schil eten, dan heb je nooit meer kiwiproblemen.
Sowieso is schil het gedeelte dat je binnen wilt krijgen, want het is het enige waar nog wat vezels uit te halen zijn.
Meer voor jezelfquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij lekker. Ik weet dat ik niks voor jou hoef te bewaren
Daarom krijgen we ze hier op het werkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind kiwi's nooit zo handig om mee te nemen.
Ik eet ze met het hele klokhuis.quote:
Het is raar maar als je het lekker vindt, gewoon doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet ze met het hele klokhuis.
Maar schijnbaar zijn mijn fruit-eet-gewoonten nogal bizar. Ik ben er gewoon zo dol op.
Hi ha hoquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom krijgen we ze hier op het werk
Waarom hi ha ho?quote:
Ik schil zoveel mogelijk en pitjes ed verdwijnen op zeker, 2 uitersten dus hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet ze met het hele klokhuis.
Maar schijnbaar zijn mijn fruit-eet-gewoonten nogal bizar. Ik ben er gewoon zo dol op.
Of een enkel dagje mij, met mijn consumptie met kilo's.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom hi ha ho?
Tijdens de lunch ligt er zoveel fruit klaar dat je er een ziekenhuis mee kan voeden
Kom maar een keer langsquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een enkel dagje mij, met mijn consumptie met kilo's.
Flauw antwoord. Ik bedoelde dat ze niet handig zijn om onderweg/van huis op te eten (tenzij je Loka heet).quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom hi ha ho?
Tijdens de lunch ligt er zoveel fruit klaar dat je er een ziekenhuis mee kan voeden
Hehe. Ik haal dat in de meeste weken wel, als ik gewoon thuis ben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse fruitconsumptie rond de 5 kilo ligt. En dat zijn dan vooral aardbeien in de zomer. En soms eens een banaantje voor een smoothie of bananenijs.
Net die Hema soesjestaart(wedstrijd) gezien en moest aan jou denken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse fruitconsumptie rond de 5 kilo ligt. En dat zijn dan vooral aardbeien in de zomer. En soms eens een banaantje voor een smoothie of bananenijs.
Ik wilde zeggen, het is een Viszla maar staat in het artikel zie ik nu. Ook hele mooie hondenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz, ik moest bij dit bericht aan jouw hond denken. Wellicht is het niet hetzelfde ras maar ik zag een gelijkenis:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-hond-van-berg.dhtml
nee. Wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik haal zelfs de schilletjes van mijn druiven.
nee. Val ik alleen maar van in slaapquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
nee ik had zo veel mogelijk lol met zo veel mogelijk mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |