Er zit echt helemaal niets in tomatensaus dat vult he.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom vond het al vreemd, alleen groente is geen avondmaal. Misschien als je er een soort van ovenschotelding van maakt met een stevige tomatensaus ofzo, maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen zonder noten/vlees/etc.
Tomatensaus vult niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, daarom vond het al vreemd, alleen groente is geen avondmaal. Misschien als je er een soort van ovenschotelding van maakt met een stevige tomatensaus ofzo, maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen zonder noten/vlees/etc.
Ik zeg toch ook stevige tomatensaus, met kaas, bechamel oid.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal niets in tomatensaus dat vult he.
Ach, als ik een soep maak mis ik het ook niet als het alleen groenten is. Ratatouille zou ik ook een flinke bak van kunnen eten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vol gehakt wat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mijn tomatensaus wel, die zit vol gehakt.
Dan is het de gehakt dat vult, niet de tomatensaus /mierenneuken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mijn tomatensaus wel, die zit vol gehakt.
Saus is sausquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het de gehakt dat vult, niet de tomatensaus /mierenneuken.
Ik denk dat de koks onder ons daar nog wel e.e.a. over te zeggen hebbenquote:
Beroepsdeformatie, hun probleemquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de koks onder ons daar nog wel e.e.a. over te zeggen hebben.
Nouja, lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nu lekker aan de groenten-tomatensoep
Ik ga meequote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Allemaal dat gelul over eten, ik ga maar eens lunchen![]()
Ik nuttig mijn banaan en kiwi's welquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij lekker. Ik weet dat ik niks voor jou hoef te bewaren
Je moet ze gewoon inclusief schil eten, dan heb je nooit meer kiwiproblemen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind kiwi's nooit zo handig om mee te nemen.
Brrrrr. Eet je dat echt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon inclusief schil eten, dan heb je nooit meer kiwiproblemen.
Sowieso is schil het gedeelte dat je binnen wilt krijgen, want het is het enige waar nog wat vezels uit te halen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |