Meer voor jezelfquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor mij lekker. Ik weet dat ik niks voor jou hoef te bewaren
Daarom krijgen we ze hier op het werkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind kiwi's nooit zo handig om mee te nemen.
Ik eet ze met het hele klokhuis.quote:
Het is raar maar als je het lekker vindt, gewoon doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet ze met het hele klokhuis.
Maar schijnbaar zijn mijn fruit-eet-gewoonten nogal bizar. Ik ben er gewoon zo dol op.
Hi ha hoquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom krijgen we ze hier op het werk
Waarom hi ha ho?quote:
Ik schil zoveel mogelijk en pitjes ed verdwijnen op zeker, 2 uitersten dus hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet ze met het hele klokhuis.
Maar schijnbaar zijn mijn fruit-eet-gewoonten nogal bizar. Ik ben er gewoon zo dol op.
Of een enkel dagje mij, met mijn consumptie met kilo's.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom hi ha ho?
Tijdens de lunch ligt er zoveel fruit klaar dat je er een ziekenhuis mee kan voeden
Kom maar een keer langsquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of een enkel dagje mij, met mijn consumptie met kilo's.
Flauw antwoord. Ik bedoelde dat ze niet handig zijn om onderweg/van huis op te eten (tenzij je Loka heet).quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom hi ha ho?
Tijdens de lunch ligt er zoveel fruit klaar dat je er een ziekenhuis mee kan voeden
Hehe. Ik haal dat in de meeste weken wel, als ik gewoon thuis ben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse fruitconsumptie rond de 5 kilo ligt. En dat zijn dan vooral aardbeien in de zomer. En soms eens een banaantje voor een smoothie of bananenijs.
Net die Hema soesjestaart(wedstrijd) gezien en moest aan jou denken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat mijn jaarlijkse fruitconsumptie rond de 5 kilo ligt. En dat zijn dan vooral aardbeien in de zomer. En soms eens een banaantje voor een smoothie of bananenijs.
Ik wilde zeggen, het is een Viszla maar staat in het artikel zie ik nu. Ook hele mooie hondenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz, ik moest bij dit bericht aan jouw hond denken. Wellicht is het niet hetzelfde ras maar ik zag een gelijkenis:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-hond-van-berg.dhtml
nee. Wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik haal zelfs de schilletjes van mijn druiven.
nee. Val ik alleen maar van in slaapquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
nee ik had zo veel mogelijk lol met zo veel mogelijk mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |