Apartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen hieroSpecial limited edition bij zoeen shop hiero. it italië. En gcjoel moet eerst weer iemand hebben die dr kan vertellen of het smaakt, voordat ik een reep voor dr mee moet nemen. Ik ben belast met die uiterste kutte taak.
Zijn dit van die grote?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh LMAO. Ik dacht truffel. Nou ik koop ze beide wel. 50/50. Voordeel, ik zal ze niet beide helemaal opvreten want dan lig ik te kotsen ws
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Caramel is echt zoooo lekker!
Iedere dag 1 blokje bij de thee nu van die, gewoon huilen als ie op is!
Oke, nou ik vertrouw julliequote:
Ja. Wit. Leuk voor een blokje... Hele reep?quote:
Wij zijn leukerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
Vraagje: wat is het verschil tussen deze reeks en de dieetclub?
Ey deuce! Ouwe dikzak!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
Vraagje: wat is het verschil tussen deze reeks en de dieetclub?
Hier word fanatiek gelift en gesport en zeikt men niet als het daar over gaat. Hier post men verschillende lijstjes waaronder IIFYM mert milka, ijs, ect en piept men niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
En het doet ook een beetje pijn...
Ah ok dus dit is de normale, relaxte, menselijke reeks?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier word fanatiek gelift en gesport en zeikt men niet als het daar over gaat. Hier post men verschillende lijstjes waaronder IIFYM mert milka, ijs, ect en piept men niet.
En als dik zijn pijn doet moet je afvallen
Wij zijn vet relaxt! Welkom!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ok dus dit is de normale, relaxte, menselijke reeks?
Dan durf ik misschien ook wel mee te posten
*boks*quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Ik deed net LB! trots want dinsdag avond sla ik graag over![]()
Ik haat avond sporten zeg!
haha dus meer!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn vet relaxt! Welkom!
Ey gcjoel, fuck caramel ik had net de gewone! Meer blokjes
Bij mij gaat het goed! Ben er al redelijk aan gewend alleen moet ik savonds wel een beetje erop letten dat ik op tijd m'n laatste maaltijd eet..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Best simpel eigenlijk. Honger in de ochtend is wel zo goed als verdwenen en ben hele middag lekker vol
En bij jou?
Pff en dan op mij haten vanwege mijn gewicht, nou die abs zijn hier in geen velden of wegen te bekennen hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
Vandaag gaat een kutdag worden. Net wakker en nu al bekaf. En zooooooveel te doen. Mijn abs zijn zichtbaar trouwensniet extreem maar het viel mo op.
Lijstje:
O: wheyshake met havermout en melk
L: 4x spelt, kalkoen, bacon, smeerkaas en jam.
T: banaan
D: maaltijdsalade en bosvruchten yoghurt
T: bak kwark
S: ff kijken of ik na 18:00 nog kan lopen ivm sportmasseur en zo ja dan ff herstelrondje. Zo niet dan niet. Morgen tochten.
Het spijt mijquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pff en dan op mij haten vanwege mijn gewicht, nou die abs zijn hier in geen velden of wegen te bekennen hoor!
Mijn lijstje:
O: oats zoals altijd
T: 150gr kwark, 100gr optimel
L: 2x boterham 50gr kip, ketchup want tosti, 2x gekookt ei, appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: kip met rijst! En teriyakisaus erdoor om te proberen
T: 150gr Griekse, 20gr muesli, blokje choco, 4x knappertjes
het klinkt mischien kut, maar als je niet afvalt krijg je gewoon nog steeds teveel kcal binnenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef babybanaan het volgende:
Even m'n frustratie uiten. Drie maanden geleden heb ik mijn (jarenlange) dagelijkse eet- en snaaibuien onder controle gekregen door resoluut te stoppen met o.a. suiker(vervangers), gluten en melkproducten. Ik eet koolhydraatbeperkt en zit dagelijks tussen 1500 en 2000 kcal.
Doordat mijn conditie fysiek veel beter werd, kon ik ook 1,5 maand geleden ook weer beginnen met sporten. Sindsdien fiets ik 5 of 6 dagen per week naar mijn werk en fitness ik 4 of 5 per week (1x boksen, 1 of 2x roeien, 2x kracht / cardio).
Ergo: calorie-inname drastisch geminderd, veel gezonder voedingspatroon, beweging drastisch verhoogd.
Resultaat: ik zie een heel klein beetje meer sleutelbeen en een heel klein beetje meer spierdefinitie. Verder blijven omtrek en gewicht onverminderd hoog (en ja, ik heb overgewicht en officieel zelfs obesitas).
Ik zou bijna zeggen dat het dus niets uitmaakt of ik 1500 of 5000 kcals per dag eet en dat het ook niet uitmaakt of ik sport tot ik niet meer kan of gewoon iedere middag op bed lig.
Ik wil absoluut niet terug naar eetbuien, begrijp me niet verkeerd. Ik ben dankbaar voor de energiewinst die ik heb geboekt. Maar ik had ergens ook wel verwacht en gehoopt dat ik dan ook wel wat zou afvallen en dat wil dus nog niet.
Ik zou hem gewoon proberenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:49 schreef Artoo het volgende:
Ik vraag me overigens af of een (power-)lifting belt iets is voor mij. De stronglifts meneer raadt het sterk aan naarmate je hufterzwaar gaat tillen en er zijn meerdere bronnen die zeggen dat het fantastisch is, maar er zijn er ook die zeggen dat het irritant is en whatnot.
Wat vinden/denken jullie?
Heb je je bmr weleens uitgerekend?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef babybanaan het volgende:
Even m'n frustratie uiten. Drie maanden geleden heb ik mijn (jarenlange) dagelijkse eet- en snaaibuien onder controle gekregen door resoluut te stoppen met o.a. suiker(vervangers), gluten en melkproducten. Ik eet koolhydraatbeperkt en zit dagelijks tussen 1500 en 2000 kcal.
Doordat mijn conditie fysiek veel beter werd, kon ik ook 1,5 maand geleden ook weer beginnen met sporten. Sindsdien fiets ik 5 of 6 dagen per week naar mijn werk en fitness ik 4 of 5 per week (1x boksen, 1 of 2x roeien, 2x kracht / cardio).
Ergo: calorie-inname drastisch geminderd, veel gezonder voedingspatroon, beweging drastisch verhoogd.
Resultaat: ik zie een heel klein beetje meer sleutelbeen en een heel klein beetje meer spierdefinitie. Verder blijven omtrek en gewicht onverminderd hoog (en ja, ik heb overgewicht en officieel zelfs obesitas).
Ik zou bijna zeggen dat het dus niets uitmaakt of ik 1500 of 5000 kcals per dag eet en dat het ook niet uitmaakt of ik sport tot ik niet meer kan of gewoon iedere middag op bed lig.
Ik wil absoluut niet terug naar eetbuien, begrijp me niet verkeerd. Ik ben dankbaar voor de energiewinst die ik heb geboekt. Maar ik had ergens ook wel verwacht en gehoopt dat ik dan ook wel wat zou afvallen en dat wil dus nog niet.
Oh for realz? Wat voor een heb jij?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon proberen![]()
Ik heb er volgens mij nog 1. Moet ik ff zoeken? Dan mag je die hebben. Moet je wel wachten tot den meet.
Dit moest ik even googlen. Gelijk uitgerekend en mijn BMR zou 1621 zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je je bmr weleens uitgerekend?
Je zou het haast denken. Met een lagere energie-inname wordt het (gevoelsmatig) wel wat lastiger om te blijven sporten + werken zoals ik doe, denk ik. Maarja, nu ga ik wel twijfelen. Het blijft bizar dat het dus echt niet uitmaakt of ik 5000+ kcal of 1500 kcal binnenkrijg: ik blijf hetzelfde wegen. Daar kan ik niet zo goed bij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
het klinkt mischien kut, maar als je niet afvalt krijg je gewoon nog steeds teveel kcal binnen
simpel (ja spieren zijn zwaarder als vet, maar je zou toch iets in gewicht qua verandering moeten zien)
Klopt je telling wel van wat je nu binnen krijgt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:30 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Dit moest ik even googlen. Gelijk uitgerekend en mijn BMR zou 1621 zijn.
Ook gelijk mijn energiebehoefte voor gewichtsbehoud uitgerekend (voor zover dat op een accurate manier kan natuurlijk). Dat zou +/- 2500 kcal zijn.
[..]
Je zou het haast denken. Met een lagere energie-inname wordt het (gevoelsmatig) wel wat lastiger om te blijven sporten + werken zoals ik doe, denk ik. Maarja, nu ga ik wel twijfelen. Het blijft bizar dat het dus echt niet uitmaakt of ik 5000+ kcal of 1500 kcal binnenkrijg: ik blijf hetzelfde wegen. Daar kan ik niet zo goed bij.
Ik gebruik het dagboek van het Voedingscentrum. Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd a.d.h.v. andere bronnen, maar zou ik nog wel eens kunnen checken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt je telling wel van wat je nu binnen krijgt?
Ik gebruik zelf geen riem, vind het onnodig voor mezelf.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:49 schreef Artoo het volgende:
Ik vraag me overigens af of een (power-)lifting belt iets is voor mij. De stronglifts meneer raadt het sterk aan naarmate je hufterzwaar gaat tillen en er zijn meerdere bronnen die zeggen dat het fantastisch is, maar er zijn er ook die zeggen dat het irritant is en whatnot.
Probeer my fitness pall of fat secret eensquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Ik gebruik het dagboek van het Voedingscentrum. Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd a.d.h.v. andere bronnen, maar zou ik nog wel eens kunnen checken.
En weeg je je porties af of schat je ze in?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Ik gebruik het dagboek van het Voedingscentrum. Heb het eigenlijk nooit gecontroleerd a.d.h.v. andere bronnen, maar zou ik nog wel eens kunnen checken.
Mooi manquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Bij mij gaat het goed! Ben er al redelijk aan gewend alleen moet ik savonds wel een beetje erop letten dat ik op tijd m'n laatste maaltijd eet..
Daar ben ik nog wel eens een beetje laat mee
Zal ik eens doen. Vanavond horen jullie het resultaatquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Probeer my fitness pall of fat secret eens
Verschilt per product. Groenten en eieren weeg ik sowieso niet. Producten waar een gewicht op staat (ons rosbief bijv.), weeg ik ook niet. Olie en bakvet schat ik. Overige producten waarvan ik de portiegrootte niet weet, weeg ik wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En weeg je je porties af of schat je ze in?
post eens een lijstje van wat je eet bijv vandaagquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:30 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Dit moest ik even googlen. Gelijk uitgerekend en mijn BMR zou 1621 zijn.
Ook gelijk mijn energiebehoefte voor gewichtsbehoud uitgerekend (voor zover dat op een accurate manier kan natuurlijk). Dat zou +/- 2500 kcal zijn.
[..]
Je zou het haast denken. Met een lagere energie-inname wordt het (gevoelsmatig) wel wat lastiger om te blijven sporten + werken zoals ik doe, denk ik. Maarja, nu ga ik wel twijfelen. Het blijft bizar dat het dus echt niet uitmaakt of ik 5000+ kcal of 1500 kcal binnenkrijg: ik blijf hetzelfde wegen. Daar kan ik niet zo goed bij.
Hoe zwaar is "hufterzwaar"?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:49 schreef Artoo het volgende:
Hufterzwaar is ook maar relatief natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe zwaar is "hufterzwaar"?
De enige mensen die ik zie rondlopen met een belt zijn mensen die meer dan 200 kg squatten, en de heren van middelbare leeftijd die er constant mee rondlopen omdat hun bierbuik dan minder uitpuilt.
Thanksquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen riem, vind het onnodig voor mezelf.
In deze link staan wel goede opmerkingen voor en tegen: http://www.fitsociety.nl/fitness/waarom-gewichthefriem/
denk dat het verder vooral persoonlijke voorkeur is dus.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
ThanksIn dit artikel worden wel do's en don't uiteengezet die aangeven hoe je de belt moet gebruiken, deze weetjes had ik al eens opgezocht.
Dit vind ik ook een fijne:
http://startingstrength.c(...)ater_gear_gibson.pdf
ja gaat eigenlijk best oke.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:35 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, hebben jullie toevallig wat motivatie gevonden de laatste week? De mijne is kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |