Apartquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen hieroSpecial limited edition bij zoeen shop hiero. it italië. En gcjoel moet eerst weer iemand hebben die dr kan vertellen of het smaakt, voordat ik een reep voor dr mee moet nemen. Ik ben belast met die uiterste kutte taak.
Zijn dit van die grote?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh LMAO. Ik dacht truffel. Nou ik koop ze beide wel. 50/50. Voordeel, ik zal ze niet beide helemaal opvreten want dan lig ik te kotsen ws
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Caramel is echt zoooo lekker!
Iedere dag 1 blokje bij de thee nu van die, gewoon huilen als ie op is!
Oke, nou ik vertrouw julliequote:
Ja. Wit. Leuk voor een blokje... Hele reep?quote:
Wij zijn leukerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
Vraagje: wat is het verschil tussen deze reeks en de dieetclub?
Ey deuce! Ouwe dikzak!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
Vraagje: wat is het verschil tussen deze reeks en de dieetclub?
Hier word fanatiek gelift en gesport en zeikt men niet als het daar over gaat. Hier post men verschillende lijstjes waaronder IIFYM mert milka, ijs, ect en piept men niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
En het doet ook een beetje pijn...
Ah ok dus dit is de normale, relaxte, menselijke reeks?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier word fanatiek gelift en gesport en zeikt men niet als het daar over gaat. Hier post men verschillende lijstjes waaronder IIFYM mert milka, ijs, ect en piept men niet.
En als dik zijn pijn doet moet je afvallen
Wij zijn vet relaxt! Welkom!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ok dus dit is de normale, relaxte, menselijke reeks?
Dan durf ik misschien ook wel mee te posten
*boks*quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Ik deed net LB! trots want dinsdag avond sla ik graag over![]()
Ik haat avond sporten zeg!
haha dus meer!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn vet relaxt! Welkom!
Ey gcjoel, fuck caramel ik had net de gewone! Meer blokjes
Bij mij gaat het goed! Ben er al redelijk aan gewend alleen moet ik savonds wel een beetje erop letten dat ik op tijd m'n laatste maaltijd eet..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Best simpel eigenlijk. Honger in de ochtend is wel zo goed als verdwenen en ben hele middag lekker vol
En bij jou?
Pff en dan op mij haten vanwege mijn gewicht, nou die abs zijn hier in geen velden of wegen te bekennen hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
Vandaag gaat een kutdag worden. Net wakker en nu al bekaf. En zooooooveel te doen. Mijn abs zijn zichtbaar trouwensniet extreem maar het viel mo op.
Lijstje:
O: wheyshake met havermout en melk
L: 4x spelt, kalkoen, bacon, smeerkaas en jam.
T: banaan
D: maaltijdsalade en bosvruchten yoghurt
T: bak kwark
S: ff kijken of ik na 18:00 nog kan lopen ivm sportmasseur en zo ja dan ff herstelrondje. Zo niet dan niet. Morgen tochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |