Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?

Costa gaat volgende week iedereen op een hoop rijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdt Lampre eigenlijk mee? Ik heb die nog geen enkele keer gezien deze Tour.

Doe jij maar eens een dag een korset aanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:03 schreef ForzaMilan het volgende:
Het woord bikkel gevolgd door het woord korsetje.

quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Doe jij maar eens een dag een korset aan

twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:55:32Zie net dat het een gewoonte is om je vlak na de eerste kasseienstrook even snel af te trekken langs de kant van de weg reageer retweet

Dit Had Wiggins in Parijs-Roubaixquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef ledlamp het volgende:
Een Wiggins fiets, is dat een fiets met een ovalen tandwiel?

Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:05 schreef freaky40 het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:55:32Zie net dat het een gewoonte is om je vlak na de eerste kasseienstrook even snel af te trekken langs de kant van de weg reageer retweet

Dit is niet grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:05 schreef freaky40 het volgende:

twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:05:28(Psssst, in de laatste veertig kilometer zitten ook een paar open stukken met zijwind. #waaiers) reageer retweet

Maar dit hebben toch wel meer ploegen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit Had Wiggins in Parijs-Roubaix
[ afbeelding ]
Soort vering op tussen frame en achteras.

Thijs is niet goed wijsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:05:28(Psssst, in de laatste veertig kilometer zitten ook een paar open stukken met zijwind. #waaiers) reageer retweet

(Pssst)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:

wat een spoilerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:

Dan stop je toch met kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
wat een spoiler
godverdomme man nu is het toch niet meer leuk

Niemand geniet van deze bagger.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:05 schreef freaky40 het volgende:

Kan alleen maar tegenvallen nu.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
wat een spoiler
godverdomme man nu is het toch niet meer leuk

Nee, wel lek geredenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik schakel net in. Is Kelderman al gevallen?

Nee, wel al een lekke band gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

lek geweestquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Nee wel lek geredenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Ja dat zei Herbert van wel op tv, dit is de Sky fietsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dit hebben toch wel meer ploegen?

Ga wegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wel. Gebrek aan humor als je dit niet leuk vind. Dat kan.

Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Gebrek aan humor als je dit niet leuk vind

Obviousquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wel. Gebrek aan humor als je dit niet leuk vind. Dat kan.

Lekke band]quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Ja, en hij lachte waarschijnlijk zelf het hardste om zijn 'grap'.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook, daarom.

Z'n columns zijn nog wel te pruimen, maar hij vind zichzelf ineens een hele grote belangrijke jongen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en hij lachte waarschijnlijk zelf het hardste om zijn 'grap'.

nou nou nou niet zo over Degenkolb hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Foute duitser die Degenkolb, met z'n zeiksnorretje.

Alleen van de ploegautoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nners ook eten en drinken aanpakken buiten deze punten van net? Bijv uit ploegauto?

Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mogen renners ook eten en drinken aanpakken buiten deze punten van net? Bijv uit ploegauto?

Ja, alleen de laatste x kilomters niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mogen renners ook eten en drinken aanpakken buiten deze punten van net? Bijv uit ploegauto?

Die leest na de etappe al zijn zogenaamde pareltjes terug en daar raakt hij zo opgewonden van dat ze zijn bobbel operatief moeten laten krimpenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en hij lachte waarschijnlijk zelf het hardste om zijn 'grap'.

Ik vind dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou nou nou niet zo over Degenkolb hoor

Ja, hele gangenmenu's mogen ze eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Ja, behalve in de laatst x km.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Idd. Zielige man. Ook gewoon die zelfvoldane grijns als ie zn mislukte rijm met zn monotone toon heeft opgerateld. Bah.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Z'n columns zijn nog wel te pruimen, maar hij vind zichzelf ineens een hele grote belangrijke jongen.
Met z'n puber aftrek humor. Man man man.

Hij is het FOK! niveau nog steeds niet ontstegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Z'n columns zijn nog wel te pruimen, maar hij vind zichzelf ineens een hele grote belangrijke jongen.
Met z'n puber aftrek humor. Man man man.

spannondquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Zielige man. Ook gewoon die zelfvoldane grijns als ie zn mislukte rijm met zn monotone toon heeft opgerateld. Bah.

Gijp fan zeker ?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest gênante van de afgelopen jaren Nico was toch wel die 'dans' bij DWDD.

Ik heb van die zielige B-niveau rijmpjes nooit iets begrepen. En hij doet dan net alsof het kunst is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Zielige man. Ook gewoon die zelfvoldane grijns als ie zn mislukte rijm met zn monotone toon heeft opgerateld. Bah.

Hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest gênante van de afgelopen jaren Nico was toch wel die 'dans' bij DWDD.

Nee. Link.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dijkshoorn ooit op FOK! is begonnen?

Dat zei je gisteren jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

Juist wel. Veel te serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus...

Ja, maar het boeit me geen flikker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

Nee gijp heeft het onder de aandacht gebrachtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet Gijp fan zijn om dat zeer, zeer pijnlijk te vinden? Ok.

Watquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebracht

Zoek maar naar Doordevil.quote:

Ik heb het toch echt bij DWDD gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebracht

Zal ik hiervoor applaudiseren?quote:

Wat is VI?quote:

Dan hoor je op de Franse feed radio's oidquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
Maar weet iemand waarom die microfoon soms links op tv komt?

Gijp over Schreuder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp was dit seizoen alleen leuk toen ie Mulder nadeed na de bekerfinale

quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, alleen de laatste x kilomters niet.
quote:
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?quote:

Volgens mij geluid van de communicatie van ploegleiders die je zou kunnen horen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
Maar weet iemand waarom die microfoon soms links op tv komt?

Link?quote:

Twee jaar schorsingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?

Tijdstraf, is Froome wel eens gebeurt bij het beklimmen van Alpe D'Huez.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?

Klinkt plausibel, zal eens luisteren zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij geluid van de communicatie van ploegleiders die je zou kunnen horen.

Even kijken.quote:

quote:

Eigenlijk is het een hele onzekere man. Je ziet dat hij elke keer in spanning wacht of ie applaus krijgt. Gelukkig voor hem zit er veel simpel klapvee bij DWDD en is alles hip, geweldig en geniaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb van die zielige B-niveau rijmpjes nooit iets begrepen. En hij doet dan net alsof het kunst is.
Welke idioot heeft bepaald dat hij goed is? Laat 'm columns schrijven en verder niet meer uit z'n kelder komen

twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:18:42🏁 <- ◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾ - 100 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 2'48"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet

saaie rit dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:18:42🏁 <- ◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾ - 100 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 2'48"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet

Ik heb nul keer gekeken. Terwijl ik voorheen zelfs online terugkeek. Vind het helemaal niks meer, nep gedoe, circusact.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik heb weinig VI gezien dit jaar, was toch alleen maar gezeik over vullen en voeden.

Ook dat zelf al beginnen te lachen aan het einde van zijn grap is tenenkrommend. En dat toontje al helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een hele onzekere man. Je ziet dat hij elke keer in spanning wacht of ie applaus krijgt. Gelukkig voor hem zit er veel simpel klapvee bij DWDD en is alles hip, geweldig en geniaal.

Ok.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:22 schreef Kadabra4 het volgende:
Zullen we het weer even over de tour hebben

Ik heb dit seizoen ook niet gekeken. Is op zich toch wel lachen altijd, maar als je niet kijkt mis je ook niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik heb nul keer gekeken. Terwijl ik voorheen zelfs online terugkeek. Vind het helemaal niks meer, nep gedoe, circusact.

quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Heeft er hier iemand een linkje met leuke franse muziek? Aangezien we zo de grens passeren.

Heeft er hier iemand een linkje met leuke franse muziek? Aangezien we zo de grens passeren.

Ik mis de avondetappe.quote:

Goede keuze.quote:

Hihi ze zingt het is een heerlijke tourquote:

Die is goedquote:

Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:

Te midden-oosten voor mij.quote:

quote:

een virus erin en je hebt traction control,turbo en extra versnellingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Theoretisch zou je dat systeem voor het draadloos schakelen dus gewoon kunnen hacken?

volgende stap van doorne's transmissiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende stap is dat er automatisch wordt geschakeld...het computertje rekent dan uit met welk verzet je het hoogste rendement haalt.

Dumoul.. oh wachtquote:

Rabobank en Euskaltel doen niet meer mee.quote:

Er stond zelfs nog twee keer STOP op de weg, dat dit kan in de Tour de France.quote:

Welke renner is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond zelfs nog twee keer STOP op de weg, dat dit kan in de Tour de France.

Een dyslectische Peter Postquote:

Misschien eentje met een STOPpelbaardje...quote:

goed idee om er olie over te gooien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:35 schreef Kowloon het volgende:
Een beetje regen en stof/olie maakt de kasseien gladder dan heel veel regen waardoor alles wegspoelt.

Doen zij ook niet, kijk maarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als ik in de kopgroep zou zitten zou ik nooit zo no-care over zo'n tussensprint kunnen rijdenZou er op z'n minst ludiek voor sprinten

Aaah kijk aanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als ik in de kopgroep zou zitten zou ik nooit zo no-care over zo'n tussensprint kunnen rijdenZou er op z'n minst ludiek voor sprinten

Volgende keer insmeren met bruine zeep: alles voor het spektakel!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:35 schreef Kowloon het volgende:
Een beetje regen en stof/olie maakt de kasseien gladder dan heel veel regen waardoor alles wegspoelt.

echt welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jullie hebben wel op mij gewacht toch?

Hopelijk niet nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een etappe gaat hij niet pakken.

Ten Dam is hem halenquote:

Weer gevallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keldermerckx zit er weer lekker bij

Die rust uit voor de derde week.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keldermerckx zit er weer lekker bij

Iemand moet de taken van Thomas de Gendt overnemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Keldermerckx opnieuw achterin aan het chillen.

Hoeft niet op Ten Dam te rekenen. Die schouder in combinatie met een vol blad bier gaat niet samen.quote:

Hij heeft toch 2 armenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeft niet op Ten Dam te rekenen. Die schouder in combinatie met een vol blad bier gaat niet samen.

quote:
Nooit zelf gefietst op de racefiets tijdens lichte regen zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:38 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Volgende keer insmeren met bruine zeep: alles voor het spektakel!

quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Kelderman is te vroeg gebracht in de tour, dat moge duidelijk zijn.

quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Kelderman is te vroeg gebracht in de tour, dat moge duidelijk zijn.

oepsquote:

Screenshot zegt letterlijk allesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:46 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nou nou waar bemoei jij je mee, doe is lief

Had die beter aan Ten Dam kunnen vragen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeg aan Greipel om een rondje te geven. De Duitser weigerde.

Tijdrit op het lemans circuit. Is dat niet gewoon een leuk ideequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende keer moeten ze maar rondjes op het circuit van Le Mans rijden. Stuk veiliger.

niet heel slecht neequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tijdrit op het lemans circuit. Is dat niet gewoon een leuk idee

Ik bel de ASO even.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tijdrit op het lemans circuit. Is dat niet gewoon een leuk idee

Hij heeft niet voor niks dat laatste kuurtje genomenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Dus Boom mag niet voor zijn eigen kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |