spannondquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Zielige man. Ook gewoon die zelfvoldane grijns als ie zn mislukte rijm met zn monotone toon heeft opgerateld. Bah.
Gijp fan zeker ?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest gênante van de afgelopen jaren Nico was toch wel die 'dans' bij DWDD.
Ik heb van die zielige B-niveau rijmpjes nooit iets begrepen. En hij doet dan net alsof het kunst is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Zielige man. Ook gewoon die zelfvoldane grijns als ie zn mislukte rijm met zn monotone toon heeft opgerateld. Bah.
Hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest gênante van de afgelopen jaren Nico was toch wel die 'dans' bij DWDD.
Nee. Link.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dijkshoorn ooit op FOK! is begonnen?
Dat zei je gisteren jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist wel. Veel te serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus...
Ja, maar het boeit me geen flikker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebrachtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet Gijp fan zijn om dat zeer, zeer pijnlijk te vinden? Ok.
Watquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebracht
Zoek maar naar Doordevil.quote:
Ik heb het toch echt bij DWDD gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebracht
Zal ik hiervoor applaudiseren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |