Lijkt me geen goed plan met je leuter in je handquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef Revanches het volgende:
De kinderen, denk toch aan de kinderen!!!!!!
ASO aanklagen omdat aangezet tot homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie later homo blijkt was dit een soort walhalla
Bedankt dat je zo'n parel van mij even terughaalt. Ik ben namelijk wel gecharmeerd van die renner.quote:
Geen Rus meer te bekennen volgend jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ASO aanklagen omdat aangezet tot homoseksualiteit.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo'n parel van mij even terughaalt. Ik ben namelijk wel gecharmeerd van die renner.
Wat vind jij dan van hem?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan met je leuter in je hand
NU GOED KIJKENquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdt Lampre eigenlijk mee? Ik heb die nog geen enkele keer gezien deze Tour.
?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan wel heel langzaam; begin steeds meer voor de Burenshow te vrezen.
Maar goed een helm ter voorkoming van hoofdletsel vind ik wat anders dan dat ze van top tot teen in beschermde kleding moeten haar fietsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, in 1950 ging het in TDF ook nog over "HAHA een helm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat echt nooit gebeuren, achterlijk idee."
Ik wel, nog steeds in hun zelfde tenuutje.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdt Lampre eigenlijk mee? Ik heb die nog geen enkele keer gezien deze Tour.
Buren was gister al het grootste slachtoffer van de neutralisatiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan wel heel langzaam; begin steeds meer voor de Burenshow te vrezen.
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 14:31:50PREVISION METEO / WEATHER FORECAST : ☁☁☁💧☁💧☁💧☁ #TDF2015 http://t.co/5lsrNVA30S reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |