Zoek maar naar Doordevil.quote:
Ik heb het toch echt bij DWDD gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:16 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee gijp heeft het onder de aandacht gebracht
Zal ik hiervoor applaudiseren?quote:
Wat is VI?quote:
Dan hoor je op de Franse feed radio's oidquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
Maar weet iemand waarom die microfoon soms links op tv komt?
Gijp over Schreuder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp was dit seizoen alleen leuk toen ie Mulder nadeed na de bekerfinale
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, alleen de laatste x kilomters niet.
quote:
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?quote:
Volgens mij geluid van de communicatie van ploegleiders die je zou kunnen horen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
Maar weet iemand waarom die microfoon soms links op tv komt?
Link?quote:
Twee jaar schorsingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?
Tijdstraf, is Froome wel eens gebeurt bij het beklimmen van Alpe D'Huez.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat als ze dat alsnog aannemen ivm bijv hongerklop. Is dat dan tijdstraf of boete?
Klinkt plausibel, zal eens luisteren zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij geluid van de communicatie van ploegleiders die je zou kunnen horen.
Even kijken.quote:
quote:
Eigenlijk is het een hele onzekere man. Je ziet dat hij elke keer in spanning wacht of ie applaus krijgt. Gelukkig voor hem zit er veel simpel klapvee bij DWDD en is alles hip, geweldig en geniaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb van die zielige B-niveau rijmpjes nooit iets begrepen. En hij doet dan net alsof het kunst is.
Welke idioot heeft bepaald dat hij goed is? Laat 'm columns schrijven en verder niet meer uit z'n kelder komen
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:18:42🏁 <- ◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾ - 100 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 2'48"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
saaie rit dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 15:18:42🏁 <- ◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾ - 100 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 2'48"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
Ik heb nul keer gekeken. Terwijl ik voorheen zelfs online terugkeek. Vind het helemaal niks meer, nep gedoe, circusact.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik heb weinig VI gezien dit jaar, was toch alleen maar gezeik over vullen en voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |