abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6788716
Hey Peepz..

Ik vond al wel het topic Justin Timberlake ft. N.E.R.D - Like i love you.
Maar ik heb een wat algemener topic geopend, aangezien die ander om een single review gaat.

Anywayz, ik heb nu een paar nummers van deze gast gehoord en ik moet zeggen: TOP!
Ik ben niet down met Nsync en dat soort dingen, alhoewel girlfriend wel een goede productie was.
Maar das merendeels het goede productiewerk van N.E.R.D. (Neptunes).
Op de CD van Justin werken ze geloof ik wel wat vaker mee, evenals Timbaland..
Die gasten produceren ook echt alles...
Maar desalniettemin vind ik Justin echt ok!

Persoonlijk vind ik Cry me a river erg goed...
maar de lyrics van Never again spreken me ook wel erg aan.

Tja, voor velen die niet down zijn met hiphop/RnB/Soul is dit nix..
Maar wie heeft zijn cd en wie kan wat meer over hem kwijt?
gelieve je mening te onderbouwen, aub!

~PeAcE~ Chezzy

woensdag 13 november 2002 @ 22:25:28 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6788878
Matig, beetje andermans topic centraliseren stelen...
Action is the enemy of thoughts
pi_6788927
brrrrr popmuziek
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_6788972
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:25 schreef Reintje het volgende:
Matig, beetje andermans topic centraliseren stelen...

Net had je nog een andere post!

Jij bent niet 1337!

quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
brrrrr metal

(niet dat ik metal haat, maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde, of komt dat niet voor in de lyrics van b.v. Kovenant ).

------------------------------------------------------

On-topic!
Hoewel ik absoluut geen fan ben van boybands of wat daar aan ook maar gerelateerd is, zoals b.v. Justin T., moet ik toch een pluim geven aan Justin's laatste track.
Maar dat komt w.s. omdat N.E.R.D. erachter zit

pi_6789099
ik vind em leuk ook om naar te kijken trouwens, justin is of zeg ik nu iets stoms? hihi *tienergiechel* ik vind iig van wel. En zijn muziek is ook wel goed ja, heb wat gedownload
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 13 november 2002 @ 22:33:41 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6789100
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Net had je nog een andere post!

Klopt, moet altijd even bedenktijd hebben hoe ik het beste iets kan verwoorden

En btw; ben wél 1337!!!

Action is the enemy of thoughts
pi_6789154
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde...
Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Gewoon heel objectief, niet meteen "brrr, popmuziek"..

Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.

woensdag 13 november 2002 @ 22:35:36 #8
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6789171
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Gewoon heel objectief, niet meteen "brrr, popmuziek"..

Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.

Witte hoed
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6789185
<extreem offtopic eiglijk>
Ach ik ben van mening dat hedendaagse popmuziek niets is dan een veel te goed gesponsorde mooi gezichtje die niet eens zijn eigen muziek meer schrijft, maar gewoon iets meeblert dat zijn platenmaatschappij in elkaar heeft gedraaid dat wel corespondeerd met wat er op dat moment populair is en wat toch wel aanslaat.

JT is gewoon deel van nsync geweest en dat is echt een prachtig voorbeeld van de popmuziek namelijk dat de ene comerciele band gekopieerd wordt door een andere.
zijn voor elke artiest wel een paar kloons te vinden
B.Spears-Aguilera,Eve-Pink etc.

In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>

[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 13-11-2002 22:38]

pi_6789214
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:33 schreef Reintje het volgende:

[..]

En btw; ben wél 1337!!!

quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef Antagonist het volgende:
<extreem offtopic eiglijk>
Ach ik ben van mening dat hedendaagse popmuziek niets is dan een veel te goed gesponsorde mooi gezichtje die niet eens zijn eigen muziek meer schrijft, maar gewoon iets meeblert dat zijn platenmaatschappij in elkaar heeft gedraaid dat wel corespondeerd met wat er op dat moment populair is en wat toch wel aanslaat.

In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>

En als je nou 's begint te luisteren naar b.v. dat laatste Justin Timberlake nummer, en dan een mening vormt, dat zou pas o.k. zijn. (want we hebben het hier over JT, niet over popmuziek in z'n geheel)
pi_6789368
Ik ken het nummer , kvind het pcies dezelfde bagger als de andere popmuziek, alleen dan veel zachter gefluisterd.
pi_6789429
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:41 schreef Antagonist het volgende:
Ik ken het nummer , kvind het pcies dezelfde bagger als de andere popmuziek, alleen dan veel zachter gefluisterd.
Het duurde een tijdje, maar je 'onderbouwde' mening is eruit!

Chapeau!

pi_6978075
quote:
Met dank aan superproducers Neptunes en Timbaland, een plaat die heel erg van nu klinkt, maar dankzij de organische funkdrums en akoestisch gitaren toch van alle tijden is.
Timberlake, met zijn naar Michael Jackson verwijzende gilletjes en kreetjes, is de nieuwe George Michael, de blanke zanger die een zwart publiek kan/wil bereiken.Hij zingt en danst er goed genoeg voor, en volgens de credits heeft hij aan alle nummers meegeschreven.Timberlake is daarmee de Fakor X die van Justified het Beste popalbum van het Jaar maakt.Een album voor kleine zusjes en grote broers.Echt.
Vier strerren krijgt Justin Timberlake van Nieuwe Revu.
pi_6980859
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:43 schreef schatje het volgende:
Een album voor kleine zusjes en grote broers. Echt.
Word! Than I b a big bro 4 sure
  maandag 25 november 2002 @ 00:56:15 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6981492
Eigenlijk vind ik hem gewoon erg verdacht en zijn single herrie. Krijg er spontaan trombose van. Blèch.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6992914
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk vind ik hem gewoon erg verdacht en zijn single herrie. Krijg er spontaan trombose van. Blèch.
Ik vind het ook niks, verbaasde me gewoon wat in Nieuwe Revu stond.Sarcastisch bedoeld miscchien.
pi_7310219
Sorry hoor maar Justin is een wannabe. Eerst probeerde hij met zijn groepje de nieuwe take that te zijn. Nu gedraagt hij zich als Micheal Jackson. Hij kleed zich zo hij danst zo. Dan kun je nog zoveel goede producers achter je hebben als je een wannabe bent dan val je sowieso af. wat niet betekent dat zijn muziek super slecht is, want zijn producers maken er wel goed werk van. Muziek zonder ziel is geen muziek.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 13 december 2002 @ 13:33:25 #18
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7311907
Hij doet me idd aan een Michael Jackson wannabee denken... die kleding, danspasjes en hoge stem zijn wel erg overgenomen. Ben benieuwd wanneer Justin langzamerhand zwart zal gaan worden!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7744445
Idd, ik heb laatst de cd van Justin Timberlake gekocht, en bij sommige liedjes lijkt het net alsof Michael Jackson aant zingen is...
Maar voor de rest is de cd wel leuk hoor
pi_7745217
Laat het nou net toevalling wezen...dat Justin CD lijkt op het genre..van Dhr. Jackson..... Wacko Jacko's platenmaatschappij heeft namelijk een hele rits producers uit de grote vijver der topproducers gevistom een nieuw album voor Micheal in elkaar te draaien... Aldus geschiedde... toen de King of Pop het album uiteindelijk ter ore kwam... was hij verrre van tevreden...Jacko verkeek zich ongeloofelijk en maakte een grote muzikale blunder.oftwel.. de prullenbak in met die handel zei onze kindervriend... Maar ho wacht... eens...dacht de platenmaatschappij we hebben toch ook nog zon lekkere blond hapje genaamd Justin onder contract staan... Laten we het album dan onder zijn naam op de markt brengen....

Zie hier... Ik ben absoluut geen fan van de commerciële vissenkom waar Britney, Christina en ook Justin (lees Nsync) normaal gesproken in ronddobberen... Maar ik moet eerlijk toegeven... Het is een dijk van een Album... Justin heeft een fantastisch stem... (dan bedoel ik live)... en als je o.a. de Neptunes (lees de bro's achter N*E*R*D)...voor de rest laat zorgen. ... krijg je dit resultaat....

ps. Wat is er zo erg om vergeleken te worden met Wacko the White Jacko ?

Je weet pas of je van je vriendin houdt, als je haar van dichbij heb zien kotsen dat het klettert....
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:55:38 #21
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7758877
oe mr timberlake's producers hebben gejat van de rolling stones

duidelijk "paint it black" in "nothin' else"

pi_8111783
Ik moest voor iemand de cd van Justin Timberlake downloaden. Aangezien ik Cry me a river toch wel een goed nummer vond heb ik het album ook maar eens aangezet. Nu betrap ik mezelf erop dat ik deze avond regelmatig Justin Timberlake zit te luisteren.

Maar wat een leuke liedjes zitten er tussen zeg! Zeer mooi geproduceerde plaat, met gevarieerde breaks en beats. En die hoge stemmetjes vind ik ook helemaal geweldig (een reden waarom ik ook al zeer veel Beach Boys platen in de kast heb staan, maar dat terzijde ).

In ieder geval, zeer goede popplaat! Ik ben aangenaam verrast.

Hmmzz....
pi_8111811
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:55 schreef Cybart het volgende:
oe mr timberlake's producers hebben gejat van de rolling stones

duidelijk "paint it black" in "nothin' else"

Maar net op het moment dat het plagiaat drijgt te worden verandert de melodie.
Maar het is er wel duidelijk uit te halen ja.
Hmmzz....
pi_8116744
Ik vind het een beetje slappe hap. Het is een beetje een mietje die zingt. Ik heb absoluut geen Metal fan hoor, maar hij moet eens wat meer durven en experimenteren. Pit erin zou ik willen zeggen.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_8116780
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
mee eens, btw first post
  zondag 26 januari 2003 @ 15:40:53 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_8116792
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:07 schreef ChezMatik het volgende:
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8220836
Ik heb deze "man" een paar keer op de radio voorbij horen kweelen en eerlijkgezegd wordt ik d'r erg zenuwachtig van, zitten mij te veel drukke storende elementen in. Verder heeft dat gastje me een veel te hoge stem en idd; r&b etc. is niet mijn "ding" en dus begint 't me alleen al door de opbouw van dergelijke plaatjes te kriebelen (tering, kriebel!). In 't Limburgs hebben we daar een mooie uitdrukking voor: ik wordt d'r "criminelig" van...
-
pi_8709743
quote:
Justin Timberlake naar Ahoy'
De Amerikaanse zanger Justin Timberlake geeft 20 mei een concert in Rotterdam Ahoy'. Hij bezoekt Nederland in het kader van zijn Justified Tour 2003, liet impresariaat Mojo Concerts dinsdag weten.
Timberlake werd bekend door de band NSYNC, waarmee hij diverse hits scoorde, en als ex-vriendje van Britney Spears. Inmiddels is hij aan een succesvolle solocarrière begonnen die tot dusver hits als Cry me a river en Like I love you opleverden.

Van zijn album Justified ging in Nederland 60.000 exemplaren over de toonbank. De bekende producers Timbaland en The Neptunes hebben aan dat album meegewerkt. De kaartverkoop voor het concert in Ahoy' begint zaterdag om 10.00 uur.

bron
pi_8715305
Nou nou, doet ie het toch beter dan z'n groeppie.
  maandag 3 maart 2003 @ 12:22:51 #30
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8831288
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:10 schreef Minnie_ het volgende:
Nou nou, doet ie het toch beter dan z'n groeppie.
Ik vind hem solo ook veel beter..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 12 april 2003 @ 16:07:38 #31
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_9736407
Die nieuwe: Rock Your Body vind ik echt een superplaat.
Heerlijk. Het heeft wel weer wat weg van MJ.
Every Not Is Truething
pi_9737307
ik vind m wel lelijk in de clip moet ik zeggen. Nummer uiteraard goed! zoals de hele cd.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_9737370
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:07 schreef ChezMatik het volgende:

Thijs bosma? ben jij het?

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9832423
Justin houdt wel erg van het woord "nekkid" he
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  donderdag 17 april 2003 @ 09:32:33 #35
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9832717
zijn nieuwe single is slecht
er staan heel wat betere nummers op het album!
pi_9834265
Gaat wel. Is in ieder geval beter dan Nsync en de Backstreet boys e.d.
Cry me a river is wel helemaal goed. De rest vind ik nogal twijfelachtig.

Girlfriend van Nsync viel inderdaad ook heel erg mee.

pi_9834537
Zijn muziek vind ik wel leuk.

Het blijft alleen jammer dat hij niet lekker is.
Wat een knulletje

Some people are chicken, other people eat chicken
pi_9883862
Ik vind zijn muziek wel stoer eigenlijk, lekker sound zit erin en steeds weer origineel.
  zaterdag 19 april 2003 @ 19:10:06 #39
46266 EmilyStrange
In strange we trust
pi_9884138
Hey, ik had hier net nog een topic over geopend.. waar is die nou gebleven?!
Maar goed, persoonlijk hou ik helemaal niet van pop muziek, maar deze gast is echt goed! Ik zit er serieus aan te denken om zijn cd te kopen...
Doei doei
pi_9884186
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 19:10 schreef EmilyStrange het volgende:
Die is dicht met een verwijzing naar dit topic.
pi_9884445
ik vind die radicale verandering zo raar. eerst een boybandje met een stel andere en nu solo 'goede' muziek maken; van rappers tot micheal jackson achtig en we smijten er ook nog wat ballads tegenaan... een beetje muziekant maakt wat'ie zelf wil, niet wat de platenmaatschappij zo leuk vind. mischien zitten er 2 'echte' plaatjes van hem bij, van hemzelf bedoel ik. ik kan ook wel een beetje halfgaar door een tuin vol 'hot chicks' dansen, wat rappen en dat muziek noemen, maar cry me a river (al vind ik het geen goed liedje, helaas) is toch al heel wat beter, das volgens mij meer eigen werk.
pi_9884662
quote:
Op donderdag 17 april 2003 11:11 schreef ramses het volgende:
Gaat wel. Is in ieder geval beter dan Nsync en de Backstreet boys e.d.
Cry me a river is wel helemaal goed. De rest vind ik nogal twijfelachtig.

Girlfriend van Nsync viel inderdaad ook heel erg mee.

Is dat het nummer dat door BT gemaakt is

Ik vind die Sander Kleinenberg Mix van JT's Rock Your Body trouwens erg goed!

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  woensdag 23 april 2003 @ 11:20:54 #43
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_9955775
Rock your body... lekker nummer. Vast en zeker een Neptunes-productie ?
Love will be my strongest weapon
  woensdag 23 april 2003 @ 12:00:23 #44
47664 MikeF
vervelende klier
pi_9956714
Justin Timberlake is de bom.

Nou ja niet echt eigenlijk, maar dat album vind ik gewoon echt een lekker album. Ik luister eigenlijk nooit echt naar "pop" (hoewel Björk wel min of meer onder pop valt.... maar is wat alternatiever) Maar de beats zijn gewoon zo lekker (helemaal van de singles) en het zijn stuk voor stuk goed geschreven nummers. Het is dan ook niet echt zijn eigen verdienste dat het zo'n goed album is geworden denk ik... maar dat boeit niet.

Die nieuwe single ook weer, dat is toch echt een heerlijke beat of niet soms

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
  woensdag 23 april 2003 @ 12:11:29 #45
47631 iefow
I love lamp
pi_9956931
Ik denk dat de enige reden waarom Justin zijn nummers ook zijn is dat ze geproduceerd worden door Timbaland. Die gast zorgt ervoor dat er voor ieder nummer een toffe beat is... de rest is eigenlijk bijzaak.

Je herkent ook echt heeeel erg duidelijk Timbaland zijn invloeden kijk maar naar de nummers van Aaliyah en Usher en de remixen ervan... extreem veel overeenkomsten.

*o/*
  woensdag 23 april 2003 @ 14:41:05 #46
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_9960464
Ik hoor in Rock Your Body geen Timbaland moet ik bekennen. Neptunes zou ik zeggen.
pi_9980625
Girlfriend Met Nelly : Was Super
Like I Love You : Was Super
Cry Me A River : Was Super
Rock Your Body : De Beste Van De 4

Nou ik had gehoord dat hij die laatste 3 nummers had gekocht van Michael Jackson omdat Michael Jackson die niet mooi vond

Justin Timberlake WordT De 2e Michael Jackson

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9980650
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 19:10 schreef EmilyStrange het volgende:
Maar goed, persoonlijk hou ik helemaal niet van pop muziek, maar deze gast is echt goed! Ik zit er serieus aan te denken om zijn cd te kopen...
Kopen ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  donderdag 24 april 2003 @ 17:59:15 #49
46266 EmilyStrange
In strange we trust
pi_9988333
Kopen, ja. Ik ben niet zo'n downloader...
Doei doei
pi_9993613
Lekker nummer, die nieuwe van Justin.
pi_10011282
In tegenstelling tot z'n eerdere nummers vind "Rock Your Body" echt top - al is het helemaal niet mijn muziek
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_10011322
Sander Kleinenberg remix van *Rock Your Body*...

Chill...

pi_10038051
Hier meld zich een jongen die ook (fan) is van justin timberlake!
En nee ik ben niet zon idols typetje of fagot.. (dat ff voor de wiseguys)

Maar ik volgde hem al eerder met zijn tijd bij Nsync die gozer spatte dr echt uit.
Met het nummer Gone..........kippenvel gewoon..

P.s. Op kazaa dit is echt een MUST.
Download justin timberlake- soul train 03

Doet ie een medly van cry me a river/ rock your body en like i love you..

Dansen pasjes om U tegen te zeggen en dat mooie meisje wat in rock your body zit doet ook mee...

als je Justin timberlake live intikt moet je m vinden... Succes

pi_10038628
Ik vind em nog steeds het Nsync jongetje, vind het dus beetje raar dat ie nu opeens de stoere "neger" gaat lopen uithangen. Dat is niet eens het ergste: die hoge stem! dat kan echt niet
  zondag 27 april 2003 @ 09:57:43 #55
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_10041162
Justin Timberlake de nieuwe Michael Jackson? Nou.... dan heeft Justin nog een *hele* lange weg te gaan. Pardon me
pi_10051075
quote:
Op zondag 27 april 2003 09:57 schreef Acathla het volgende:
Justin Timberlake de nieuwe Michael Jackson? Nou.... dan heeft Justin nog een *hele* lange weg te gaan. Pardon me
daar word hij indd. mee vergeleken en zelf vind hij dat niet zo, maar hij vind het wel een eer dat mensen dat roepen..

Maar er zijn wel wat overeenkomsten.
A: hij komt uit een populaire jongens groep
B: Solo is hij nog beter
C: jonge jongen die hit na hit scoort
D: Zijn hoge stem
E: dans kwaliteiten zijn er

Maar je moet ze niet met elkaar vergelijken beide een andere stijl,
Maar deze heeft zeker potentie om groter te worden als hem.

(wie had gedacht dat mj zo groot zou worden na the jackson 5, als je dat destijds had gezegd werd je ook uitgelachen.)

pi_10052941
Ach zolang ie maar niet gaat Moonwalken wil ik hem nog niet helemaal een wannabe noemen, maar zijn muziekjes zijn wel te pruimen
pi_10053509
Best leuke muziek, dat meen ik serieus.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_10053626
quote:
Op zondag 27 april 2003 19:49 schreef Rolex het volgende:
Maar er zijn wel wat overeenkomsten.
A: hij komt uit een populaire jongens groep
B: Solo is hij nog beter
C: jonge jongen die hit na hit scoort
D: Zijn hoge stem
E: dans kwaliteiten zijn er
F: Allebei blank
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 27 april 2003 @ 22:43:06 #60
16715 Mylene
*schatje*
pi_10055515
Ik vind hem meer de nieuwe George Michael.
pi_10055785
Wie?
pi_10070430
hij is niet alleen mooi maar hij maakt ook nog heerlijk muziek
"rock youre body"

ja ahum haha

Lifestyle of the rich and famous!
  maandag 28 april 2003 @ 15:32:02 #63
53573 Nasa
Houston, we have a problem
pi_10070530
NSYNC ft Nelly - Girlfriend

Oude tijden herleven hier kwam gisteravond trouwens iets over bij "The Lick"

[b](|||[/b] Pump it up, pump the jam [b]|||)[/b]
pi_10071132
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 16:07 schreef Ceriel het volgende:
Die nieuwe: Rock Your Body vind ik echt een superplaat.
Heerlijk. Het heeft wel weer wat weg van MJ.
Ik vind hetook een lekker liedje.
Ga ook zeker nog eens de Sander Kleinenberg mix checken.
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:27 schreef somegirl het volgende:
ik vind m wel lelijk in de clip moet ik zeggen. Nummer uiteraard goed! zoals de hele cd.....
Mja, hij doet me qua uiterlijk denkan aan Shane vna Boyzone.
Maar ja echt geslaagd is het idd niet, maar ja hij wil natuurlijk zijn 'N SYNC imago afschudden en daar horen dus geen krulletjes bij.
pi_10226338
Justin
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 5 mei 2003 @ 18:36:07 #67
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_10226870
Ik vind Rock your body echt een mega goed nummer, de rest van de cd niet echt, behalve dan like I love you.

Btw, de video version staat ook op kazaa, die is toch nog ietsjes cooler dan de gewone.

(dat loopje )

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_10227029
De eerste paar keer dat ik Rock Your body hoorde vond ik er niks aan, maar na een aantal keer gehoord te hebben nu vind ik het toch een heel goed nummer. Alleen Cry Me A River en vooral Like I love You vind ik nog beter

Maar voor de rest: Justin Timberlake

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10227054
Rock your Body is zeker een goed nummer. Lekker swingend...het doet me denken aan de jaren 80. Dat clipje ook.
Alleen Justin kijkt een beetje eng in zijn nieuwe clip.
pi_10227059
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sander Kleinenberg remix van *Rock Your Body*...

Chill...

de junior vasuez remix vind ik een stuk beter
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  maandag 5 mei 2003 @ 20:26:18 #71
53409 VikingVempire
Only Death is Real
pi_10229654
justin timberstakker....najah als je dat muziek wil noemen...tis eerder onnodig geneuzel.....
In Satan We Trust
pi_10229834
Justin Tiberlake = een
  maandag 5 mei 2003 @ 20:33:05 #73
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10229847
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:32 schreef Chrissieboy het volgende:
Justin Tiberlake = een [afbeelding]
Ja, ik vind het ook een smiley!
  maandag 5 mei 2003 @ 21:05:14 #74
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10230795
Ik vind het een eng mannetje
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10247224
slijmballetje met sterallures
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:12:55 #76
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_10247401
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:04 schreef MrMoon het volgende:
Justin
Inderdaad. Ik heb een hekel aan artiesten in het algemeen die hun nummers niet zelf schrijven, en alleen maar muziek spelen omdat ze mediageil zijn en alleen die muziek spelen die goed verkoopt.

Vandaag Negerrap en morgen Country, als dat toevallig financieel goed uitkomt. Een groot zooitje neppers is het.

pi_10469741
Ik had gisteren van mn vriendin gehoord dat hij toch naar nederland zou komen.. volgens mij in de gelderdome wist mijn vriendin vaag te vertellen..

Als iemand wat meer info heeft hoor ik dit graag. zoals wanneer de kaartverkoop begint, want ik neem aan dat je daar snel bij moet zijn..

vrijdag 16 mei 2003 @ 16:16:55 #78
12632 motown
is back!
pi_10475971
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 19:32 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

Is dat het nummer dat door BT gemaakt is

Ik vind die Sander Kleinenberg Mix van JT's Rock Your Body trouwens erg goed!

Daar sluit ik me van harte bij aan! Dat is gewoon een harstikke lekkere mix! Wordt regelmatig op ID&T gedraaid.
Ars longa, vita brevis
pi_10527198
En wat vonden jullie van het concert gisteren dat Justin gaf in england?

Ik vond het in ieder geval super top!!, uitstekende live band,dans, en performence....

Jezus wat kan die gozer zingen zeg!!...

pi_10527591
Ik vond het ook super, vooral de opening, en hij kan echt heel goed dansen.
Vind ik
  maandag 19 mei 2003 @ 10:50:39 #81
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10528105
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:26 schreef Leila het volgende:
Ik vond het ook super, vooral de opening, en hij kan echt heel goed dansen.
ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10528325
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!

jah van die opening dat klopte wel, ik dacht echt OH NEE dadelijk is het een grote playback show, terwijl hij echt vet goed kan zingen..
Maar dat kwam vooral omdat hij de eerste 2 nummers echt fanatiek moest dansen... dus vandaar het playbacken in het begin..
Maar indd. na 2 nummers was het weer live..

Ik vond het stukje dat hij ging beatboxen echt super.... kippevel gewoon..

maandag 19 mei 2003 @ 13:08:09 #83
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_10531023
Ik vond het ook erg goed, opening was inderdaad minder. Goede show, ik denk dat ik toch maar ga kijken in november.

"Nothing Else"

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_10532091
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond het ook erg goed, opening was inderdaad minder. Goede show, ik denk dat ik toch maar ga kijken in november.

"Nothing Else"

Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??

Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer ..

maandag 19 mei 2003 @ 13:50:59 #85
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10532150
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:

[..]

Jawel.

Justin Timberlake - 28 November - Gelredome

maandag 19 mei 2003 @ 13:51:54 #86
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_10532174
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:

[..]

Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer ..

Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?

En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan Ik wil hem wel kunnen HOREN....

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_10532877
ik luister nu naar de cd.. zitten echt mooie nummers op.. lekker dansbaar en ook rustigere nummers, die heel lief klinken
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_10534467
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:51 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?

En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan Ik wil hem wel kunnen HOREN....

indd.
pi_10535005
A.s. zaterdag is geen voor verkoop, heb net gebeld naar de ticketservice (maandag 19 mei 15:30)..

Ze werden overspoeld met telefoontjes, maar een datum is nog niet bekend..

(lees ook www.mojo.nl)

zaterdag 24 mei 2003 @ 21:37:48 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_10654453
Ik heb dat live gebeuren bij MTV gezien en ik werd er niet echt vrolijk van Die gozer heeft geen inhoud achter zijn stem. Leuk al dat gehuppel op het toneel maar hij moet toch ook nog een beetje geluid kunnen produceren. Het is maar goed dat hij goede backing vocals had. Overigens vind ik het verder allemaal nogal erg verwijfd.
  zaterdag 24 mei 2003 @ 22:12:03 #91
16715 Mylene
*schatje*
pi_10655614
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 21:37 schreef marky het volgende:
Ik heb dat live gebeuren bij MTV gezien en ik werd er niet echt vrolijk van Die gozer heeft geen inhoud achter zijn stem. Leuk al dat gehuppel op het toneel maar hij moet toch ook nog een beetje geluid kunnen produceren. Het is maar goed dat hij goede backing vocals had. Overigens vind ik het verder allemaal nogal erg verwijfd.
Bij Top of the Pops was ie ook, vanuit de Londen Arena.Dat viel mij ook tegen.Ik had het idee dat ie aan het playbacken was.
pi_10656260
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:28 schreef MissHell het volgende:
hij is niet alleen mooi maar hij maakt ook nog heerlijk muziek
"rock youre body"

[afbeelding]

ja ahum haha

ohw is dat em echt? ziet er niet uit zo vind ik........
pi_10656321
Ik vond het goed op mtv, ik heb kaartjes
Vind ik
pi_10659884
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

Ik vond de muziek in het begin goed, toen ie begon te zingen (of te playbacken dan) heb ik niet gezien...
Vind ik
pi_10914827
Was ff naar christina sites aan het kijken.
Wel een coole foto dit.

pi_11996914
Nu op mtv justin timberlake punk'd is wel tof voor de gene die het nog niet gezien hebben..
  zondag 27 juli 2003 @ 15:36:36 #97
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_12047057
Wat vinden jullie trouwens van zijn nieuwste videoclip Señorita? Het is wederom een productie van de Neptunes (Pharrell & Chad zijn zelf ook te zien in de video) en ik vind 't een lekker relaxed nummer!
Mooie dames ook weer...

De video is ook te streamen via Media Player:

Justin Timberlake - Señorita

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_12047174
Relaxed nummer maar de clip doet me niks. Zitten een paar lelijke shots bij.
  zondag 27 juli 2003 @ 17:13:47 #99
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_12048631
wederom een lekker nummer.... ik vind het eng om te zeggen

Leuke clip, maar inderdaad... niet bijzonder goed of mooi

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_12061448
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:36 schreef Svensson het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van zijn nieuwste videoclip Señorita? Het is wederom een productie van de Neptunes (Pharrell & Chad zijn zelf ook te zien in de video) en ik vind 't een lekker relaxed nummer!
Mooie dames ook weer...

De video is ook te streamen via Media Player:

Justin Timberlake - Señorita

Was sowieso al 1 van mn favoriete nummers van het album!
  maandag 28 juli 2003 @ 12:47:22 #101
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_12064875
quote:
Op maandag 28 juli 2003 09:51 schreef struiser_1 het volgende:

[..]

Was sowieso al 1 van mn favoriete nummers van het album!

Oké dan, beter! En je hebt een lekker kontje!

-edit: Ow nu zie ik 't, je bent een kerel...

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_12463739
Senorita is toch wel een erg goed nummer, als je het een paar keer hebt gehoord dan denk je;
pi_12968574
Gdvrdoeme nog steeds niet een wel goedklinkende Senorita van JT op kazaa kunnen vinden!
pi_12984152
Zingt justin timberlake het refrein van Black eyed peas- where is the love? Het lijkt echt super veel op zijn stem.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zondag 7 september 2003 @ 03:51:13 #105
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_12994829
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:44 schreef Avani het volgende:
Zingt justin timberlake het refrein van Black eyed peas- where is the love? Het lijkt echt super veel op zijn stem.
Ja, het is dan ook Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake
Every Not Is Truething
pi_13187387
kwam even een heel leuk fotootje tegen van hem

nog eentje, maar ik vind ^ leuker...

pi_13188675
Ohh hijs GODDELIJK LEKKER!!
*kus*
pi_13188868
Met wat meer haar is ie leuker.
pi_13188996
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:38 schreef Apfel het volgende:
Met wat meer haar is ie leuker.
daarom vond ik de bovenste zelf ook leuker
pi_13189133
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:38 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[afbeelding]

nog eentje, maar ik vind ^ leuker...

[afbeelding]

je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!

Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!

Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13189185
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!

Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!

je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????
pi_13189225
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:50 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[..]

je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????

nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
Feauteaux
pi_13189247
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

waar kan ik ze kopen????
pi_13189280
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[..]

waar kan ik ze kopen????

www.ticketservice.nl ¤ 37,-

nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters

Feauteaux
pi_13189381
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:54 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

www.ticketservice.nl ¤ 37,-

nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters

dank u dank u
pi_13189638
[quote]Op maandag 15 september 2003 18:38 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[afbeelding]

Mooie foto, maarre.... vind hem zo nep lijken! Hebben ze soms 3 lagen poedertjes en cremepjes over hem gesmeerd?

pi_13189682
Maakt dat uit??!!
Hijs TE lekker voor deze wereld...Dat bewijst maar weer dat Britney echt dom is...wie dumpt hem nou?!!
*kus*
pi_13189960
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:08 schreef Nikita-xx- het volgende:
Maakt dat uit??!!
Hijs TE lekker voor deze wereld...Dat bewijst maar weer dat Britney echt dom is...wie dumpt hem nou?!!
Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
Feauteaux
pi_13189970
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:57 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[..]

dank u dank u

als u
Feauteaux
pi_13190552
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...
  maandag 15 september 2003 @ 22:06:28 #121
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_13193528
hm... heb toch maar de CD besteld via CDWOW
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_13229762
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:40 schreef x-Annemieke-x het volgende:

[..]

jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...

Zoo ik ook!! Hehe maar ik zal wel ff lekker met m pronken als ik met m had...Britney is echt gewoon dom, daarom heeft ze dr haar vast geblondeerd, om dr naam hoog te houden Ze werd iig wel ff gedist met Cry me a River hehehehhee
*kus*
pi_13232531
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou, echt aantrekkelijk istie toch niet....vind ik tenminste Snap niet wat iedereen in 'm ziet.
pi_13233149
Justin
Zijn zang, zijn dans, zijn muziek (met hulp van de Neptunes of Timbaland) --> Top!

Wederom een bewijs dat boybands maar gemaakt zijn, en de échte artiest gewoon verborgen lag onder een dikke laag 'N Sync.

pi_13239647
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
*kus*
pi_13241358
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
HELEMAAAAL mee eens!!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_13242916
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou ja, ieder z'n smaak. Qua muziek vind ik 'm wel leuk, maar qua uiterlijk...nou nee. Geef me dan maar bijvoorbeeld Mr RW
pi_13256583
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

er zijn idd nog kaartjes te koop, maar dan moet je in je eentje gaan. anders kan je niet naast elkaar zitten. ik wou met 2 vriendinnen gaan, maar er zijn alleen nog kaartjes verspreid over de zaal. dan zit je dus zo ver van elkaar vandaan.... das minder leuk. dus ik ga dan maar niet
pi_13259874
Volgende keer beter toch Miek?!! Dan gaan we gewoon voor t postkantoor slapen...*)
*kus*
pi_13267775
Zitten?
denk je echt dat er gezeten word tijdens een optreden??

gotta be kidding me.
gewoon kaarten kopen, dan ram je de buurvrouw van de één maar even aan de kant.

pi_13287408
Kan jij dat niet ff voor ons doen?? Ik ben maar n klein meisje
*kus*
pi_13288137
de rest van het publiek bestaat ook uit kleine meisjes.
pi_13356202
Als iemand nog 3 staanplaats kaartjes heeft, ik zoek ze nog.
Tribuneplaatsen zijn er nog, maar dan zit je echt helemaal achterin en zie je geen
M'n signature, wat doe je :{
pi_13356456
Justin is eenn vieze loeder en hij heeft zijn moeder ontmaagd
  maandag 22 september 2003 @ 12:52:10 #135
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_13356507
Toch maar eens ze album downen, want zn werk tot nu toe vond ik toch best wel goed
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_13356997
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Toch maar eens ze album downen, want zn werk tot nu toe vond ik toch best wel goed
cheap ass
pi_13710759

When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 14:32:36 #138
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_13789562
http://www.vh1.com/artists/az/timberlake_justin/artist.jhtml
VIDEO: "I'm Loving It"
Is deze video gebruikt bij de reclame van McDonalds?
Dit nummer staa ookt niet op zn cd.
pi_14220227
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:32 schreef Junkie het volgende:
http://www.vh1.com/artists/az/timberlake_justin/artist.jhtml
VIDEO: "I'm Loving It"
Is deze video gebruikt bij de reclame van McDonalds?
Dit nummer staa ookt niet op zn cd.
Heb de clip gekeken, er zitten stukjes in van michael jackson dat hij achter dat meisje achterna loopt.
Verders een top lied en een top clip!
  maandag 24 november 2003 @ 22:40:18 #140
37463 TroyK
Pornstar for hire
pi_14903134
Justin is gewoonweg een geweldig performer , daarnaast een zuiver "Live-geluid".

Cry me a river is een plaat die na 300 keer luisteren nog steeds goed klinkt, dan heb ik het nog niet eens over LIke i love you gehad. Wat een heerlijke platen maakt die man!

Ik ben doorgewinterd hip-hop/ 2step / garage fan , maar Justin maakt kwalitatief goeie muziek.

I'm not a Pornstar! I'm just working in the adult movie industrie!
pi_19751021
komt er nog een nieuwe cd of hoe zit dat?
  zondag 3 april 2005 @ 23:04:11 #142
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25965731
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Scarface_ het volgende:
komt er nog een nieuwe cd of hoe zit dat?
Dat vraag ik me haast een jaar later ook af. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44061637
Inmiddels is hij er alweer ff.. en hij is best wel goed vind ik zelf

Wat vinden jullie?
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:42:39 #144
124789 superhero87
Playin my game
pi_44092742
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:18 schreef Bigs het volgende:
Inmiddels is hij er alweer ff.. en hij is best wel goed vind ik zelf

[afbeelding]

Wat vinden jullie?
ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic over
pi_44109522
Heb kaartjes voor de Arena, direct 5min na dat het kon gekocht LOL
pi_44119476
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef superhero87 het volgende:

[..]

ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic over
Ja maar dit is het centrale JT topic, dus vandaar Kon dat andere trouwens niet vinden
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:59:01 #147
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46270401
Ja er is nog een Timberlake topic.
pi_46276991
.
pi_47667917
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef nipeng het volgende:
Ja er is nog een Timberlake topic.
Ah deze dus, ik zag door de bomen het bos niet meer.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:35:29 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47968590
Wordt Summer Lover nu de vierde single? In plaats van Lovestoned ( )?
pi_47968685
Zou wel een slimme keuze zijn ja
pi_48076190
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:44 schreef Henkmanz het volgende:
Zijn zang, zijn dans, zijn muziek (met hulp van de Neptunes of Timbaland) --> Top!
dans weet ik niet, zang vind ik niet echt top en de muziek is als 12 in een dozijn.
IMHO een MOR artiest...
pi_48636559
quote:
Timberlake neemt Timbaland mee naar Amsterdam

AMSTERDAM (ANP) - Voor de Futuresex/Loveshow World Tour, waarmee Justin Timberlake deze zomer Europa aandoet, zijn nog twee namen bevestigd. Producer/rapper Timbaland staat als special guest met Timberlake op het podium.

De Britse zangeres Natasha Bedingfield is als supportact aan de show toegevoegd. Dat maakte concertorganisator Mojo maandag bekend.Timbaland is producer voor onder andere Nelly Furtado, The Pussycat Dolls en Björk. Natasha Bedingfield brak najaar 2004 door met de hit These Words en kwam daarna met Unwritten.

Op zaterdag 16 juni komt de show in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop is inmiddels gestart.
Goed nieuws. Leuk support act
pi_48638339
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Goed nieuws. Leuk support act
EN Timbaland, heb echt megaveel zin in
I'm Fucking Brilliant!
pi_48638406
Ik ben benieuwd
pi_48643176
Jaaaaaaaaaaaa!!! Las het en moest keihard gillen, zo tof vind ik het .
pi_48663291
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!! Las het en moest keihard gillen, zo tof vind ik het .
Hahaha, die reactie had ik dus ook
I'm Fucking Brilliant!
pi_48668515
Vind de cd echt helemaal geweldig, heb nu ook de nieuwe cd van Timbaland zelf, als je die van Justin top vindt, moet je die zeker hebben, ongeveer dezelfde stijl.

Timbaland borduurd een beetje voort op de cd van Justin, maar wel op de goede manier zegmaar
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
pi_48842543
De clip van What goes around vind ik erg prettig om naar te kijken.
Vooral vanwege Scarlett.
Cry me a river is nog steeds m`n favo.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_49943373
Oeh, al bijna . Kan niet wachten! Maar vraagje: heeft iemand een idee hoelang het concert ongeveer gaat duren? Wil nog wel thuis kunnen komen namelijk .
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:46 #161
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49964926
concert gaat geloof ik een uur of 2 - 2.5 duren.

heb ergens op het www alvast gezocht of ik dingen kon vinden zoals de playlist etc. voor wat ik kon zien ziet het er veelbelovend uit en gaat dit zeker een topavond worden!
heel veel nummers van zijn 2e CD worden gedaan en van de eerste ook vrijwel alles (op de laatste 3 of 4 tracks van het album na dan)
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:35:36 #162
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49964981
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
dat werd wel op 3FM gezegd paar weken terug, verbaasde me dan ook wel dat nu Lovestoned is uitgebracht.
maar eerlijk gezegd vind ik lovestoned ook beter dan summerlove.
pi_50069796
Ik wou eigenlijk naar een ander optreden gaan op de 16e (Jawat!), maar Justin lijkt me ook leuk, en die treed veel minder vaak op in Nederland. Dus ik ga binnenkort even kaartjes kopen. Of is het al uitverkocht?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zondag 3 juni 2007 @ 21:31:46 #164
181782 Air-binho
Sneller dan een voetbal!
pi_50072026
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wou eigenlijk naar een ander optreden gaan op de 16e (Jawat!), maar Justin lijkt me ook leuk, en die treed veel minder vaak op in Nederland. Dus ik ga binnenkort even kaartjes kopen. Of is het al uitverkocht?
Nee er zijn nog wel wat kaartjes vanaf 80,00 euro per stuk! Ergens in de eerste ring volgens mij. Zou er ook graag heen gaan, maar zit dan net in mijn tentamenperiode
pi_50078086
80 euro? WTF

Ik wou ook gaan maar ik ga al naar Kelis over 2 weken en ik heb ook tentamen dus fuck JT

(al wou ik wel heel graag Timbaland zien )
pi_50080658
Tentamen? Het concert is op zaterdagavond mafketel
pi_50088344
quote:
Op maandag 4 juni 2007 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Tentamen? Het concert is op zaterdagavond mafketel
Vrijdag t/m vrijdag
pi_50131426
Krijg net te horen dat ik ook ga, ben op zich geen 'fan' maar vind het toch best vette muziek. Ben benieuwd.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_50133325
En die Esmee als voorprogramma

hopelijk gaat ze niet teveel vibratone zingen, blegh!
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:07:38 #170
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50150388
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Estolan het volgende:
En die Esmee als voorprogramma

hopelijk gaat ze niet teveel vibratone zingen, blegh!
als ze dat stukje van What goes around gaat zingen (waarbij aan het einde Justin zichzelf laat zien) dan mag ze van mij komen, kreeg er kippevel van,.. en dat heb ik niet snel (behalve als ik liveopnames hoor van climaxmomenten op houseparty's)
pi_50170005
ik vind er weinig bijzonders aan, wat i opd e radio hoorde dacht ik eerder: Alweer zo'n britney of christina figuur alleen nu uit NL
pi_50170036
Ik ga maar op marktplaats proberen kaartjes te vinden.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:35:22 #173
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50199070
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga maar op marktplaats proberen kaartjes te vinden.
hoeft niet,.. als het goed is zijn er nog enkele kaarten te koop via ticketbox. sta je alleen wel ergens op de tribune geloof ik!
pi_50200132
Ja de beste plaatsen via ticketmaster zjin vak 404 Nou dan zie je echt helemaal niks volgens mij. Liever gewoon staanplaatsen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:12:35 #175
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_50200550
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
Ik hoop Lovestoned..(vooral het laatste stukje van dat nummer blijft me bij)
Summer Love kan ik me niet meer herinneren..
(Had het album gedownload..er zijn maar 5 nummers overgebleven daarvan..de rest heb ik gedelete )
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:03:48 #176
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50202600
Summerlove is in Amerika wel al uitgebracht als single, hier in NL hebben we nu net Lovestoned (officieel uitgebracht op 2-Juni).

wij zullen dus nog even moeten wachten op summerlove!

en ik kom net nog het nummer Pose tegen samen met Snoop dogg. die moet ook nog hier in NL gaan uitkomen!
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:25:53 #177
167723 sanni
Acima de seu
pi_50203386
Tja bij gebrek aan echte artiesten blijf je altijd dit soort be-bop zangers behouden die vervolgens helemaal gehyped worden
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:46:59 #178
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_50204260
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef RSie het volgende:
Summerlove is in Amerika wel al uitgebracht als single, hier in NL hebben we nu net Lovestoned (officieel uitgebracht op 2-Juni).
Ow mooi!
en is de clip er al??
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_50204575
Ik heb een kaartje
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:37:00 #180
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50232087
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ow mooi!
en is de clip er al??
zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:39:41 #181
124789 superhero87
Playin my game
pi_50232164
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef RSie het volgende:

[..]

zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.
Hij staat nog niet op Youtube...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:16:07 #182
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_50260752
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef sanni het volgende:
Tja bij gebrek aan echte artiesten blijf je altijd dit soort be-bop zangers behouden die vervolgens helemaal gehyped worden
*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:17:52 #183
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50307716
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 02:16 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.
nee hoor,.. dan noemen we je iemand die andere mensen hun muziek niet gunt! en er alleen maar van overtuigd is dat zijn of haar favoriete muziek de juiste is, Dus een soort van moslim-fundamentalist maar dan met muziek zeg maar!
  zondag 10 juni 2007 @ 23:17:43 #184
117776 OFfSprngr
pi_50315431
Ik ben een muziek-fundamentalist, maar dat komt ook omdat mijn smaak dan ook werkelijk beter is dan die van anderen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:30:17 #185
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50315886
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben een muziek-fundamentalist, maar dat komt ook omdat mijn smaak dan ook werkelijk beter is dan die van anderen.
Excuses,.. ik had U niet direct herkend

ik had even niet door dat ik het hier met 1 van de volgelingen von der Ubermuzik van doen had!
.
.
.
..

maandag 11 juni 2007 @ 04:57:31 #186
117776 OFfSprngr
pi_50319913
Sieg muzik! O/
.
.
pi_50383992
En, al zin in het concert? Ik kan echt niet wachten, erg he . Ben ook al vijf jaar niet meer naar een concert geweest ofzo, dus big happening voor mij .
pi_50385314
Hoe laat is het concert ongeveer afgelopen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:25:14 #189
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50387350
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
En, al zin in het concert? Ik kan echt niet wachten, erg he . Ben ook al vijf jaar niet meer naar een concert geweest ofzo, dus big happening voor mij .
zeker zin in
heb het eerste album inmiddels grijsgedraaid en de tweede ken ik ook al van voor tot achter.

laatste concert van deze omvang was voor mij Michael Jackson in de Arena een jaartje of 9-10 geleden.
(of je moet de toppers meetellen )

verder natuurlijk wel enkele kleine concerten tussendoor meegemaakt, maar zoals ik al aangaf,.. niet van deze omvang.
pi_50387540
Ik vind wel dat het erg vroeg begint hoor. 7 uur Dan moet ik potverdriedubbeltjes al om half 6 van huis weg .
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:58:23 #191
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50388801
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind wel dat het erg vroeg begint hoor. 7 uur Dan moet ik potverdriedubbeltjes al om half 6 van huis weg .
is inderdaad wel heel erg vroeg!

maar goed,.. eerst nog ff voorprogramma met Natasha bedingfield, Esmee Denters en Timbaland (die als het goed is tijdens de show ook opkomt)
pi_50392139
Video van Lovestoned is wack
pi_50406716
ja 7uur is wel een beetje Kindertijd, dan begint het hoofdconcert zo rond 19.30uur en het einde is al om 2300uur ofzo

wel minders

en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
pi_50406912
Denk jij dat het concert 3,5 uur duurt? Zoveel materiaal heeft Justin niet eens volgens mij. Ik denk dat Justin om half 9 begint en half 11 is afgelopen. Mischien ga ik daarna nog even door naar een concert wat om 10 uur begint.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:23:03 #195
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50407978
Programma volgens Mojo Concerts:

18.45 uur: Esmee Denters;
19.15 uur: Natasha Bedingfield;
20.10 uur: Justin Timberlake (met special guest Timbaland)

zal dus tegen 22:30 wel afgelopen zijn!

Als het goed is kan ik gelukkig in de parkeergarage onder de Arena staan, scheelt een hoop geklooi met wachten etc. denk dat ik daarna nog maar even naar de Jimmy Woo ga.
veel internationale artiesten komen daar ook vaak even heen na een optreden.

Overigens staat Justin vanavond in Duitsland dus zal hij waarschijnlijk morgenmiddag of vrijdag al aankomen in Amsterdam. grote kans dat je hem dus vrijdag overdag ergens in het centrum kan spotten. (zou me niks verbazen als hij een bezoekje brengt aan "de dampkring" ).
pi_50411480
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Denk jij dat het concert 3,5 uur duurt? Zoveel materiaal heeft Justin niet eens volgens mij. Ik denk dat Justin om half 9 begint en half 11 is afgelopen. Mischien ga ik daarna nog even door naar een concert wat om 10 uur begint.
hehe bedoelde ook 20.30uur scuzy
pi_50431174
Wieeeeeeeee, kaartjes gewonnen, vooraan op een barkruk, ik ben erbij
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:55:31 #198
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50442090
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
GRRRRrrr,..

ruilen voor veldkaarten??
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:06:49 #199
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50442453
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
Via 3FM zeker?
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:09:54 #200
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50449049
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef Hythloth het volgende:

[..]

Via 3FM zeker?
kon ook via Samsung mobile ;-)
pi_50449586
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Estolan het volgende:

en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
kan je hier wat meer over vertellen, want ben met het openbaar vervoer..
pi_50458214
Openbaar vervoer
In en rondom het stadion hangt informatie over de treintijden voor uw terugreis.

In verband met verbouwingen is station Bijlmer ArenA direct na afloop concert afgesloten. Pak de metro bij Strandvliet of de trein bij Duivendrecht. Het busstation Bijlmer ArenA is na afloop wel toegankelijk.

staat op de Amsterdam Arena site
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:51:20 #203
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50461856
ik zag in de krant vandaag bij een Justin advertentie ook iets staan over een pBus.

misschien moet je daar ff op googlen of wellicht staat er ook wel wat opd e site van Mojo.
pi_50462450
Eigen vervoer
Kiss & Ride
Speciaal voor het concert van Justin Timberlake is er op PBus een mogelijkheid gecreëerd voor het brengen en ophalen van bezoekers, Kiss & Ride. Volg route P2/Pbus. Vanaf 16.00 uur is PBus geopend. Voor het ophalen van bezoekers adviseren wij voor 23.00 uur aanwezig te zijn op PBus.
pi_50462464
Motoren/fiets
Volg route P4/P5 voor motoren- en fietsenstalling.
pi_50462470
Taxi standplaats
Na afloop van het concert bevindt de taxi standplaats zich nabij ingang Noord C.
pi_50462480
Parkeerterreinen/tarieven rond Amsterdam ArenA en de ArenA-boulevard:

Auto

Parkeerterrein Evenementdag Inrijhoogte Openingstijden
P1 / Transferium Gereserveerd ¤ 17,- per auto 2,25 m 24 uur, 7 dagen per week
P-2, P-11, P-12 ¤ 8,00 per auto n.v.t. 4 uur voor aanvang evenement
P-3 t/m P-19 ¤ 8,00 per auto 2,10 m 24/7

Koop direct na het parkeren een uitrijkaartje door op de evenementknop van een parkeerautomaat te drukken. Dit scheelt veel wachttijd na afloop van het evenement. Het evenemententarief gaat 4 uur vóór het evenement in. Surf voor meer informatie over de parkeertarieven op niet-evenementdagen naar de website van Parkeergebouwen Amsterdam.

Bus
Parkeerterrein Evenementdag Inrijhoogte Openingstijden
P-Bus ¤35,00 per bus n.v.t. 4 uur voor aanvang evenement
pi_50466094
Ik ga de dag zelf met mijn vriendin Amsterdam eerst in, dan wilde ik de auto in de Arena zetten en dan met zo'n Transferium-kaartje met het OV de stad in gaan. Mag dat eigenlijk op zulke dagen (want dan ben je maar iets van 5 euro parkeren + OV kwijt......)?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_50468645
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
pi_50471263
zoiets ja
pi_50492351
Waar rijdt die PBus heen dan vanaf de Arena??
Anders ga ik gewoon via station Duivendrecht...
pi_50492781
geen flauw id, als het niet op de AA site staan, dan weet ik het ook niet

wij gaan ook met de auto, is het snelst
pi_50507570
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
Je kunt na afloop naar Metro station Strandvliet of Treinstation Duivendrecht.

Strandvliet is op een paar minuten lopen van het stadion (ligt eraan welke uitgang je neemt. Duivendrecht is een kwartiertje lopen.

Alleen metro station Bijlmer is gesloten.
pi_50522004
Zo tis nu 16.50uur en ik gaat vanuit Den Haag zo ongv de auto instappen om naar de Arena te gaan.

Have Fun voor iedereen die dit nog leest.

Adiozzzz
  zondag 17 juni 2007 @ 01:10:13 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50535657
Al mensen terug?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_50535768
Yup net

mijn verhaal in het kort:

Esmee Denters ( BLEGH ), en je hoorde er geen drol van
Natascha Bedingfield, ging wel, geluid werd ietsje beter maar nog jovel
Justin Timberlake, leuk optreden,

MAAR DAMN WAT WAS HET GELUID SLECHT! veels te schel en hard, en de melodi hoorde je vaak niet, evenals de Bonga en gitaar solo's kwamen gewooon NIET over

erg zonde, want alle truukjes die Timbaland aan het album toegevoegd heeft, kwamen gewoon niet door, omdat het hoge geluid zo door resoneerde

Zonde, had hem liever in de HMH gezien en dan 3x uitverkocht ofzo, want dat was het nu ook niet!

En daarnaast nog ff 1uur en 15min stil gestaan in de parkeer garage P3, na het betalen van 12euro

nu eindelijk thuis ( 01.20uur )

slaapse
pi_50536660
waar stond/zat jij?
het geluid was idd erg slecht op de tweede ring waar ik zat
ook vond ik het jammer dat het nog licht was en je niet kon zien wat er op de schermen geprojecteerd werd.
pi_50536805
Ook geweest. Concert was echt toppie. Ik heb me uitermate goed vermaakt.
Justin you kick ass. hihi

Maar qua geluid was het inderdaad minder. Zat gelukkig op de eerste ring dus dat was wel beter. Maar in het begin was het inderdaad ook slecht. Maar de busverbinding was snel gegaan.
En inderdaad heineken music hall was beter geweest.

En pauze nemen, justin. yeez de jeugd van tegenwoordig.
Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
pi_50539148
Ik vond het echt een te gek feestje en het geluid viel me alleszins mee (2e ring). ArenA is bagger qua geluid maar ik vond het tijdens dit concert echt heel erg meevallen.

Wat kan die Justin dansen zeg...echt een heerlijk concert
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_50540141
Iemand foto's?
pi_50540213
pi_50541194
Ik ben ook geweest.. Was echt GEWELDIG!
Ben zo in staat om naar London te gaan om nog een concert bij te wonen..
Geluid bij Esmee en Natasha viel heel erg tegen (eerste ring)
Maar bij Justin en Timbaland had ik er niet veel last van..

Hij speelde vaak de gitaar en piano, groot verschil met zn Justified concert..

Enige wat ik jammer vond was dat het dak open was en het in het begin dus erg licht was.
Hierdoor zag je de mooie effects niet.. Het concert werd pas echt prachtig toen het donker was geworden.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 17 juni 2007 @ 12:40:14 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50541692
We hadden gister echt fucking veel geluk.

2 Vrienden hadden sta -kaarten maar voor eem vriendin & mij waren die toen al uitverkocht en dus hadden we zitplaatsen. Wie wil er nu zitten bij Justin Timberlake?!

Plan A: Via marktplaats hadden we ene vrouw gevonden met stakaarten die zwanger zijn toch vermoeiender vond dan ze dacht en dus met ons wilde ruilen. Een dag voor het cncert belde ze echter op dat ze had kunnen ruilen voor betere zitplaatsen. Trut

Plan B: Dus dan maa met zitkaarten naar de Arena en hopen op "mannetjes" die daar staplaatsen nog verkopen zodat we eventueel kunnen ruilen tegen onze zitplaatsen, natuurlijk met bijbetaling. Kaarten gingen imiddels voor fucking 110,- per stuk over de toonbank (ze kosten iets van 50,- normaal via ticketservice). Helaas was er enooooorm veel politiecontrole en waren er dus maar weinig "manetjes". Eentje wilde onze zitkaarten wel innemen en dan moesten we nog fucking 100,- bijbetalen (50pp). Ja, daaaaag!

Plan C: Een kwartier voor tijd werden de "mannetjes" wat ongeduldig en dus konden we meer regelen. Voor een klein beetje bijbetalen pp wilde ie het wel doen. De tijd drong. Nou, dan gaan we het ook hard spelen. Precies op dat moment kwam er een stel uit Londen aan dat heel graag naar het concert wilde. Dus wij leverden onze zitkaarten bij dat "mannetje" in en hij verkocht die door aan dat stel voor 110,- (in totaal dan he, hij werd echt zenuwachtig dat ie ze niet meer kwijt kon). Hij zou beloven dat ie dan voor ons ook stakaarten zou regelen voor hetzelfde bedrag.

Da's best wel een fucking risico om eerst je zitkaarten te verkopen en dan te vertrouwen dat zo'n handelaartje wel stakaarten voor je gaat regelen, maar ach, wie niet waagt wie niet wint. Na even naar zijn "contacten"" te zijn gelopen bleken die niets meer te hebben. What de fok?! Streeees!! Toen viel het mannetje, ontzettend eervol, terug op zijn plan B en haalde hij zijn vooraf bestelde kaarten bij de mojo-ticketbox op en verkocht ze aan ons. Staplaatsen. 108,- in totaal. Ofwel: we hebben staplaatsen kunnen regelen met nog 2,- winst ook HUMOR!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_50541715
Wij stonden 20meter voor het podium en daar was het gewoon 1 muur van geluid, als hij achterd e piano zat hoorde je de melodie meer omdat je het nummer kent dan dat het daadwerkelijk Live overkwam

erg zonde, en erg vaag dat het niet uitverkocht was

Ps het dak was zover ik weet dicht, de Arena kan toch niet "donker" worden? zoals ook bij Sensation enz, dan sta je ook na 4uur snachts alweer in het licht te dansen
  zondag 17 juni 2007 @ 12:42:57 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50541770
Eens over het slechte geluid. Wat eengalm-bak is die Arena zeg. Collega's hadden me al gewaarschuwd, maar wist niet dat het zo erg was. Van Esmee verstond ik niets, van natasha al iets meer, en bij Justin ging het wel, maar waarschijnlijk alleen omdat je de nummers herkend en daarom dus de dingen verstaat.

Inderdaad ook jammer da het nog licht was in het begin. Gaan er toch een aantal effecten verloren. Maar eenmaal donker was het zo ontzettend mooi om te zien al die lichjes vanuit het zit-publiek. Wow! Erg indrukwekkend!
L'Amour menaçant:
pi_50542217
Ik stem voor:

Justin Timberlake, Live in de HMH Amsterdam.
pi_50542469
Meer mensen foto's?
pi_50542689
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg .
  zondag 17 juni 2007 @ 13:12:45 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50542702
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg .
Whehe, ja erg veel look-a-likes liepen er rond
L'Amour menaçant:
pi_50543240
Ook geweest. Geluid was inderdaad kut, maar de sfeer. .
Damn, heb aan één stuk door staan dansen. Vond het echt een feestje.
Karma is a fucking bitch.
pi_50543393
Oeh het was echt geweldig . Had het ergst verwacht van het geluid, maar viel reuze mee. Hij zong geweldig en is gewoon . En vond het tussenstuk zeg maar met Timbaland ook supertof, jammer dat ik geen kaartjes meer voor de afterparty kon krijgen want daar draaide die dj van Timbaland ook. Iemand wel geweest toevallig? Nouja, het was echt supertof en ik wil weer .
pi_50543613
ik zag alleen maar knappe vrouwen rondlopen daar. Keek mijn ogen uit. Heerlijke avond gehad

En oh ja, de show was ook wel redelijk
pi_50543679
Hoeveel mensen waren er nou ongeveer? half vol? Grote lege plekken?
pi_50543855
uitverkocht
pi_50544043
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
uitverkocht
echt niet

de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo

en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee

bij lange na genoeg niet uitverkocht
pi_50544267
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef Estolan het volgende:

[..]

echt niet

de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo

en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee

bij lange na genoeg niet uitverkocht
het was zo goed als uitverkocht. 40.000 man zaten er in het stadion. En ik weet niet over welke zijkanten jij het hebt. De tweede ring was voor de helft afgesloten, aan beide kanten achter de doelen. Dat deden ze omdat je daar geen zicht had, er lag een groot doek over. En de veldplaatsen waren ook bijna allemaal uitverkocht. Er was ruimte overgebleven vanwege de veiligheid achteraan. Doen ze altijd.

Er waren nog een paar 100 kaarten beschikbaar, dat betekent dat het zo goed als uitverkocht is op een bezoekersaantal van 40.000.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:14:02 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50544623
Dus ik wil zo een mooi filmpje van de opening zoeken, hoor ik enkel geschreeuw !
http://www.youtube.com/watch?v=tzBaoY6mhWc&mode=related&search=

Zonde dat het zo licht was dan, als je die opening in het buitenland zag leek het nog veel mooier .
pi_50544649
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!

oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht

en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.

Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper ). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
pi_50544773
Setlist?
pi_50545241
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!

oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
Dat heeft te maken met de bouw van het podium, regels, blablabla. Het klopt dat het stadion beschikt over 51000 stoelen, maar als daarvan ongeveer 1/4 is afgesloten houdt je 35.000 stoelen over.

En als jij denkt dat er geen rekening met veiligheid wordt gehouden, zeg ik verder niets meer. Jij gaat twee compleet verschillende ruimtes met elkaar vergelijken (HMH en de Arena)
  zondag 17 juni 2007 @ 14:56:57 #241
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50545891
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:

en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.

Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper ). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.

de bovenste gedeeltes aren inderdaad afgesloten omdat er vanuit die hoeken geen zicht is.
op enkele 100'den kaarten na was alles uitverkocht (degenen die niet uitverkocht waren dat waren de slechtste plekken en die waren hoogstwaarschijnlijk in de verkoop aan de kassa alsnog verkocht door mensen die op het laaatste moment toch nog die kant op gingen.

Anyway,... klein verslagje van mij!

Esmee Denters,.. geluid was bagger en vrijwel onerstaanbaar. vond ik heel erg jammer want gunde het dit meisje wel om een weergaloos eerste optreden te hebben.

Natasha Beddingfield,.. Geluid een stuk beter en het optreden was best leuk. jammere van de voorprogramma's is dat er verder helemaal geen aankleding en show bij wordt gedaan, dit mistte ik wel,.. zowel bij Esmee als bij Natasha.

en dan het optreden van Justin. Ik vond het weergaloos goed! het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
heel jammer dat die K*TArena een glazen dak heeft, in het begin mistte er gewoon een stukje sfeer, bij de laatste nummers toen het donkerder werd kwam de sfeer er veel beter in en gaf het de show een wat magischer effect.
Losing my way,.. gewoon kippevel!!!
en de toegift,.. ik kende dat nummer niet echt (sla ik altijd over op de cd) maar door het publiek en de sfeer was er gewoon weer even een kippevel momentje.

ik heb me supergoed vermaakt en het was de knaken meer dan waard. (heb nu de neiging om naar Londen te gaan en daar weer het concert te bezoeken. kan in ieder geval niet wachten tot er een DVD uitkomt.

nog 1 pic'je als teaser,.. heb er nog velen staan en enkele filmpjes (alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)
pi_50545931
een concert is een concert, en uitverkocht betekend een vol stadion of gebouw, en niet minder stoelen en minder staanplaatsen

dat bedoel ik ermee

en het dus niet uitverkocht, en als je opd e dag van het concert nog kaarten kan kopen, is dat gewoon geen goed teken

ik kocht mn kaarten direct online toen voorverkoop begon, met het idee van, dat zal wel ( net zoals andere erg grote artiesten ) binnen een week compleet uitverkocht zijn, maar 3mnd later, nog steeds niet

en dat voor zo'n bedrag en dan deze "show" er voor terug krijgen, dat krijgt van mij echt een 4- als cijfer. Niet te tippen als Pink / 3 Doors Down / Incubus / The Roots / Public Enemy, die allemaal in het afgelopen jaar een top concert gaven, allemaal uitverkocht, allemaal goedkoper en allemaal beter

Kijk het was leuk om JT is live te zien, maar zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
  zondag 17 juni 2007 @ 14:59:53 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50545978
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef Estolan het volgende:
zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
pi_50546055
quote:
het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
ik stond ook op het veld, 20m van het podium vandaan, maar het geluid was daar ook niet denderent, je kan het wel verstaan omdat je de nummers kent, en zo werkt het menselijk brein ook, iets wat je herkend, versta je ook, maar een gitaarsolo ertussenuit pikken, of een rifje op de bass, of een dingetje op de piano

nou nee, dat hoorde je dus echt niet. Hij moet ook gewoon in een kleinere zaal spelen, betere sfeer ( tenminste donker ) daardoor meer show elementen, en dan ook beter geluid vergeleken met zo'n hal!

Ps over de veiligheid door de brandweer, tja, maar hoezo passen ze dat dan nergens anders toe en alleen in de Arena???
pi_50546094
Ps2. en hoezo kon je dan niks zien vanaf de ring 2 achter de goal? ik kan dat namelijk prima zien en het podium was ook in 4 stukken ingedeeld, dus wat is het verschil dan? dat die Philips schermen ( waarvan er 1 ook uitermate bagger kwaliteit was ) half in de weg hangt? is dat het enige?
pi_50546135
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was

maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans

dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz

maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
pi_50546184
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:

[..]

die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.
...
Daar weet ik niks van.
pi_50546229
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Daar weet ik niks van.
ghehe
pi_50546320
I love you guys, and that's not a joke

althans dat zei hij

ben benieuwd wat hij bij andere optredens dan zegt, en of hij daar ook een "borrel" drinkt enz
  zondag 17 juni 2007 @ 15:14:43 #250
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50546407
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef Estolan het volgende:

[..]

dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was

maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans

dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz

maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
dat ligt aan Mojo,.. die zou als concertorganisator inmiddels toch wel beter moeten weten.
denk je nou echt dat Justin zich met dat soort dingen bezighoudt?

maar je hebt gelijk hoor,.. het geluid kan inderdaad beter (veel beter).
maar mijn grootste punt van ergernis is nog steeds dat klotelicht in de Arena,.. als je op Youtube kijkt naar filmpjes van het concert dan wordt je pas echt duidelijk hoeveel je daadwerkelijk gemist hebt van de show. op die doeken waren non-stop beelden te zien,.. maar doordat het te licht was konden wij dat dus niet zien.

maar ja,.. alle minpunten daargelaten,.. het was een geweldig concert, hoe je het ook wendt of keert.

en dat brandweer en 1m2 verhaal geldt voor iedere zaal/etablissement, dit zijn regels die vooral sinds het oud en nieuw brandje in volendam (het hemeltje) flink aangescherpt zijn.
pi_50546510
leg dan uit hoe het komt dat als Pink een concert heeft in de HMH, het echt VOL staat, en dat je gewoon lekker op elkaar staat enz

en al met al vond ik dit gewoon geen goed concert, je gaat voor een aantal elementen en die zijn gewoon niet duidelijk overgekomen, zoals idd die doeken

leuk om JT is te zien, maar Mojo mag het idd wel beter organiseren enz
pi_50546582
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:
(alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)
  zondag 17 juni 2007 @ 15:25:42 #253
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_50546692
Zal ff wat op Picasa zetten..
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
  zondag 17 juni 2007 @ 15:28:33 #254
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50546775
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:

http://www.youtube.com/watch?v=AkAfxrEVdaA&mode=related&search=
  zondag 17 juni 2007 @ 15:30:50 #255
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_50546838
  zondag 17 juni 2007 @ 15:32:00 #256
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_50546873
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:

Wow dat is inderdaad andere koek....
pi_50546949
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:

dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arena
  zondag 17 juni 2007 @ 15:37:00 #258
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50547019
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Estolan het volgende:

[..]

dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arena
Ik snap ook écht niet waarom ze zulke concerten daar maar blijven organiseren.
  zondag 17 juni 2007 @ 15:37:35 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50547037
Wat loopt iedereen nou over de HMH? Daar had dit toch nooit ingepast qua decor?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 17 juni 2007 @ 15:49:16 #260
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_50547361
Ik vond het een prachtige show, dat terwijl ik niet eens van hiphop hou
Ik kwam tot mijn verbazing erachter dat ik op de perstribune zat op leren stoelen en keek zo recht op het podium.

En ik had op de terugweg ook nog eens pech vanwege een botsing bij station weesp met de trein dus die van ons reed hartsitkke langzaam en de gabbers van Defqon1 stapten ook nog eens in.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_50547537
Losing my way was echt een kippenvelmomentje.. En Lovestoned natuurlijk. Ik wil echt weer
pi_50547591
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
en de gabbers van Defqon1 stapten ook nog eens in.
  zondag 17 juni 2007 @ 17:26:08 #263
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50550695
Ik vond het geluid echt prima hoor en de hele show was gewoon super!! (Wij zaten eerste ring trouwens)
Duurde lekker lang, en ik vond Timbaland ook tof! Helaas waren we te laat voor Natasha Bedingfield.

Ik zou echt zo weer gaan, Justin Man, wat kan die gozer dansen! (en zingen)
Lousy
  zondag 17 juni 2007 @ 18:34:20 #265
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_50551177
Nou ik vond het geluid wat minder. Galmde als ik weet niet hoe
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_50552545
Ik heb me prima geamuseerd

(geluid en een teveel aan daglicht daargelaten )

Maar even over lege plaatsen en veiligheid enzo;
is het niet zo dat er in een voetbalstadion een x aantal mensen binnen mogen?
En aangezien bij een concert het veld ook vol mensen staat er daarom dus een stuk van de tribune leeg is?
pi_50553092
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht... toch wel een beetje fout ingeschat van Mojo!

Ik hou mijn hart vol voor George Michael... daar zijn alle rangen nu nog verkrijgbaar!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 17 juni 2007 @ 19:47:51 #268
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50553193
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht...
Dat is niet waar.
pi_50553259
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht... toch wel een beetje fout ingeschat van Mojo!
Toch 2 keer het Gelredome dan. Dus als Justin maar één dag in Nederland op kon treden, juist wel goed ingeschat. Sowieso geen slechte score met zo'n 50.000 verkochte kaarten meer publiek dan de Stones vorige week.
pi_50553401
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef Estolan het volgende:

en al met al vond ik dit gewoon geen goed concert, je gaat voor een aantal elementen en die zijn gewoon niet duidelijk overgekomen, zoals idd die doeken

leuk om JT is te zien, maar Mojo mag het idd wel beter organiseren enz
Mojo kan een zonsondergang niet vervroegen hoor
En als ze de ArenA compleet donker hadden moeten maken, dan was je kaartje waarschijnlijk nog eens 10 euro duurder geweest.

Gelredome was wat dat betreft wel beter geweest maar de keuze van de locatie is ook niet alleen in handen van Mojo. Als een artiest zegt: ik wil daar optreden, dan heeft Mojo dat maar te regelen.
  zondag 17 juni 2007 @ 19:54:26 #271
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50553717
Hoezo duurder dan? ze kunnen toch gewoon doeken gebruiken? dat doen ze nu deels ook
pi_50553761
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Estolan het volgende:
Hoezo duurder dan? ze kunnen toch gewoon doeken gebruiken? dat doen ze nu deels ook
Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?
Daar gaat nogal wat doek en manuren in zitten om dat voor elkaar te krijgen....

Dat doek wat ze nu over de tribune hadden is makkelijk neer te leggen en vooral bedoeld om te zorgen dat die plaatsen het geluid niet weerkaatsen.
  zondag 17 juni 2007 @ 20:08:00 #274
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50553865
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vond het een prachtige show, dat terwijl ik niet eens van hiphop hou
Ik kwam tot mijn verbazing erachter dat ik op de perstribune zat op leren stoelen en keek zo recht op het podium.
dan heb jij een verkeerd beeld van hipHop,.. want ik heb de hele avond geen HipHop gehoord!

leren stoelen hebben ze op de business seats,.. dat waren de (op de staanplaatsen na) duurdere kaarten.
perstribune zit op de tweede ring. Ik vermoed dus dat jij op de normale business seats hebt gezeten.
pi_50554838
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?
Daar gaat nogal wat doek en manuren in zitten om dat voor elkaar te krijgen....

Dat doek wat ze nu over de tribune hadden is makkelijk neer te leggen en vooral bedoeld om te zorgen dat die plaatsen het geluid niet weerkaatsen.
ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enz

maar also je kaartje duurder word door de aankleding van een Show?

dan zouden de kaartjes bij Pink 100euro moeten zijn
pi_50555004
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Estolan het volgende:

ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enz
Uhm.. Nee. Die hangen daar alleen voor het geluid. Al merk ik er weinig van. Het heeft amper invloed op het licht.
quote:
maar also je kaartje duurder word door de aankleding van een Show?
Ja tuurlijk. Dat gaat Mojo of Justin Timberlake natuurlijk niet zelf betalen. Het zijn allebei commerciele 'bedrijven'. Die willen winst maken.
quote:
dan zouden de kaartjes bij Pink 100euro moeten zijn
Waarom? Die zat in een overdekte hal. Die hoefde niet de boel af te plakken.
pi_50556482
gast, zo werkt het helemaal niet hoe de opbouw van een ticket gaat

alleen Mojo is gewoon weer is lekker cheap uit op deze manier
pi_50556611
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Estolan het volgende:
gast, zo werkt het helemaal niet hoe de opbouw van een ticket gaat
Vertel eens, hoe gaat het dan wel?
Wie gaat het betalen als het dak ineens lichtdicht moet?
quote:
alleen Mojo is gewoon weer is lekker cheap uit op deze manier
En jij dus ook. Alle extra dingen bij een concert moeten ergens van betaald worden. Misschien dat een sponsor dat gaat doen, maar Mojo of Justin Timberlake niet.
pi_50557777
ok, als jij er zo over denkt, dan ben je gewoon dom
pi_50558128
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef Estolan het volgende:
ok, als jij er zo over denkt, dan ben je gewoon dom
Fijn dat je dan ook even uitlegt hoe het wel werkt als je het allemaal zo goed weet....

Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom Pink 100 euro zou moeten kosten...

[ Bericht 3% gewijzigd door calvobbes op 17-06-2007 22:16:06 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 22:13:12 #281
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50558541
Ik heb net nog even een filmpje geupload!!

dit was de toegift! (in het donker) click to play!!!

http://s18.photobucket.com/albums/b109/Meg-Cabrio/?action=view¤t=MOV00118.flv
pi_50561246
Nou, waarom zou het duurder moeten zijn als het donker was? Dat zoud an bij de Show horen, maar Mojo vond dat blijkbaar niet nodig ofzo.

Bij Pink was het een complete set, met hang constructies voor de danseressen enz, dus dat zou dan duurder moeten zijn dan bv bij Incubus die gewoon een normaal podium hadden, en dat was dus niet zo

Je betaald toch geen 50euro voor JT omdat het podium kan draaien ofzo? daar word de prijs toch niet op gebaseerd

zou betekenen datt bij Genesis of The Police ( 85euro volgens mij ) het nog groter spectacel zou moeten zijn dan bij JT

Denk het niet, weet wel zeker dat veel mensen gaan klagen als het geluid daar ook zo slecht was, en dat dan voor die 85euro per kaartje
pi_50561624
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Estolan het volgende:
Nou, waarom zou het duurder moeten zijn als het donker was? Dat zoud an bij de Show horen, maar Mojo vond dat blijkbaar niet nodig ofzo.
Justin Timberlake vind dat niet nodig, anders had die daar wel voor laten zorgen.
Zoals ik al zei, een stadion compleet donker maken kost nu eenmaal geld. Dat kan niet gratis.
quote:
Bij Pink was het een complete set, met hang constructies voor de danseressen enz, dus dat zou dan duurder moeten zijn dan bv bij Incubus die gewoon een normaal podium hadden, en dat was dus niet zo
Misschien vraag Incubus meer geld om te komen optreden. Daar hangt het ook vanaf. De ene artiest is nou eenmaal goedkoper dan de ander. De Rolling Stones vragen heel wat meer dan Pink om te komen optreden.
Bij Pink is er bijvoorbeeld maar 1 "hoofdpersoon" want zij is eigenlijk een solo artiest. Incubus is een band waarbij er meerdere bandleden zijn die veel willen verdienen.

Daarnaast stond Pink twee avonden in de HMH. Dat scheelt ook in de kosten.
En vergeet ook niet dat de HMH een zaal is die gemaakt is voor concerten. Daar zijn al concertfaciliteiten aanwezig. In de ArenA is dat allemaal veel minder. Daar moet ook nog een vloer over het gras worden gelegd etc.
quote:
Je betaald toch geen 50euro voor JT omdat het podium kan draaien ofzo? daar word de prijs toch niet op gebaseerd
Tuurlijk wel. Wie betaalt anders dat podium?
Je betaalt ook voor Timbaland en co, de 14 dansers, 4 achtergrondzangers en de uitgebreide band die JT bij zich had. Die moeten ook allemaal in een (goed) hotel zitten. Dan heeft Pink het veel goedkoper met een kleinere band.
quote:
zou betekenen datt bij Genesis of The Police ( 85euro volgens mij ) het nog groter spectacel zou moeten zijn dan bij JT
Niet perse. Je kunt ervan uitgaan dat bijv. The Police meer geld vraagt om uberhaupt te komen zoals ik eerder deze post al zei.

En ik denk dat bij Genesis het spektakel wel groter zijn dan bij JT. Niet qua band en dansers, maar wel qua decor. Dat is een videoscherm wat zelfs bij daglicht goed te zien is. Heel wat beter dan die gordijnen bij JT.
quote:
Denk het niet, weet wel zeker dat veel mensen gaan klagen als het geluid daar ook zo slecht was, en dat dan voor die 85euro per kaartje
Dat denk ik ook.
  zondag 17 juni 2007 @ 23:16:26 #284
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_50561661
Ik had niet gedacht dat ik het zoooo cool zou vinden. Wat een geweldige show!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 17 juni 2007 @ 23:35:09 #285
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_50562362
Jammer dat ik het concert gister gemist heb, vond Justin Timberlake eerst zwaar bagger qua muziek, maar na het luisteren van zijn CD..
Tics van je petten.
  maandag 18 juni 2007 @ 00:52:10 #286
67385 ROG
Go on, say it.
pi_50564443
Ik vond Bitter Sweet Symphony eigenlijk het beste nummer.

Overigens een leuk publiek, een welkome afwisseling voor de medewerkers na zes dagen Toppers Tokkie volk.
Zonde dat de sfeer (licht én publiek) er pas te laat in kwam. Verder een kutgeluidstechnicus op het veld, deze lui hadden zelfs de HMH kunnen laten galmen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:32:23 #287
124789 superhero87
Playin my game
pi_50607986
Logisch dat het niet uitverkocht was... De kaartjes waren fuckingduur!
Anders was ik er ook wel heen geweest
pi_50609126
Do zat trouwens 3 stoelen verder dan mij (ingang zuid H vak 123)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:34:21 #289
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50612257
vriend van me had kaartjes ergens bovein (2e ring in de bocht) en voor hem zaten Lieke van Lexmond en Fajah Laurens.
pi_50617800
Nice show. Geluid viel me mee (1e rang).

Zullen altijd wel jankerds blijven die de hele show met hun armen over elkaar staan, bedenkend wat ze nu wel weer niet af kunnen kraken.

Enige wat ik echt jammer vond was dat 't nog zo licht was, afgaande op de filmpjes uit de andere steden.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2007 16:01:45 ]
pi_50620699
nouja een jankert ben ik niet, maar het maakt het concert wel stukken aangenamer als het echt een mooi geluid is, en dan je echt in de muziek zit enz

en dat was het gewoon niet
pi_50627300
Deze moest ik er van iemand inzetten

Losing my way ( ) met vals gekrijs er doorheen

http://www.youtube.com/watch?v=YFcoyUL9vhI
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:08:43 #293
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50636733
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deze moest ik er van iemand inzetten

Losing my way ( ) met vals gekrijs er doorheen

http://www.youtube.com/watch?v=YFcoyUL9vhI
thanks!

voor mij het hoogtepunt van de avond geweest!!
pi_50776959
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.

alleen jammer van Sapp en sommie andere partijen

verder gezellige avond gehad, veel beter dan bij JT
  zondag 24 juni 2007 @ 01:16:24 #295
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50777023
heerlijke muziek, lekker meezingen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_50817395
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:12 schreef Estolan het volgende:
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.

alleen jammer van Sapp en sommie andere partijen

verder gezellige avond gehad, veel beter dan bij JT
fijn voor je . En grappig dat je een K1 gevecht vergelijkt met een optreden van Justin TImberlake....
pi_50827376
Nee ik vergelijk de Arena tussen 2 evenementen met elkaar, en bij de K1 was de zaal wel geowon donker als het licht uit was ( begon ook om 1600uur ), en plasma schermen ( 20stuks ofzo ) en 5 zeer grote projectie schermen, en beter geluid. en de kaartjes zijn maar 30e duurder, voor ruim 6uur plezier ipv 2,5uur

oftewel, 50euro voor JT met zo'n slechte organisatie ( 1,5uur in de parkeergarage in de file staan hoort er ook bij ) is gewoon GENAAID!
pi_50834521
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef Estolan het volgende:
Nee ik vergelijk de Arena tussen 2 evenementen met elkaar, en bij de K1 was de zaal wel geowon donker als het licht uit was ( begon ook om 1600uur ), en plasma schermen ( 20stuks ofzo ) en 5 zeer grote projectie schermen, en beter geluid. en de kaartjes zijn maar 30e duurder, voor ruim 6uur plezier ipv 2,5uur

oftewel, 50euro voor JT met zo'n slechte organisatie ( 1,5uur in de parkeergarage in de file staan hoort er ook bij ) is gewoon GENAAID!
Die twee evenementen kun je niet met elkaar vergelijken. Je vergelijkt iets wat bedoeld is voor 10.000 met wat bedoeld is voor 55.000 man.
Daar komen compleet anderen zaken bij kijken, zeker organisatorisch.

Met die 30 euro meer, kan er heel wat meer geregeld worden. Zoals ik al geprobeerd heb jou uit te leggen, zou Justin Timberlake ook heel anders hebben kunnen wezen als iedereen 30 euro meer had betaald.

Ow en dat het in die opstelling wel donker was is ook redelijk simpel te verklaren. Bij de ArenA hebben ze de keuze gemaakt om dat deel van het stadion zo voor te bereiden dat het een kleine zaal kan worden. Inclusief doeken om het licht tegen te houden. Dat is nu standaard voorbereid dus makkelijk te realiseren.
Dat is heel wat anders dan de complete arena donker te maken terwijl dat niet voorbereid is.
pi_50837407
gast, geld is niet het probleem, snap dat nou is

50.000 mensen x 50 euro, of 15.000 mensen x 80 euro

dus bij JT het dubbele aan inkomen, dus daar kan je best en paar zwarte doeken mee ophangen

en ga niet zeggen dat JT dan duurder is dan de K1, want dat is niet zo
pi_50837772
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Estolan het volgende:
gast, geld is niet het probleem, snap dat nou is

50.000 mensen x 50 euro, of 15.000 mensen x 80 euro

dus bij JT het dubbele aan inkomen, dus daar kan je best en paar zwarte doeken mee ophangen

en ga niet zeggen dat JT dan duurder is dan de K1, want dat is niet zo
Neuh het zal niet duurder zijn dan. Als iedereen voor Justin Timberlake 30 euro meer had betaald, dan had je inderdaad een donkere ArenA kunnen hebben dan.
Alleen denk ik dat de Arena dan ook met een kwart van de mensen was gevuld. En dat is iets waar een organisator ook rekening mee moet houden.

Ow en als je denkt dat je maar een "paar doeken" hoeft op te hangen om het in de Arena donker te krijgen, dan ben je wel redelijk naief.
pi_50838398
dan ben ik benieuwd of hij bij The Police dan veel beter is, donker, goed geluid enz, omdat je daar ( volgens jou ) meer voor betaald en het dan beter georganiseerd is

ik weet wel zeker van niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')