Ik vond al wel het topic Justin Timberlake ft. N.E.R.D - Like i love you.
Maar ik heb een wat algemener topic geopend, aangezien die ander om een single review gaat.
Anywayz, ik heb nu een paar nummers van deze gast gehoord en ik moet zeggen: TOP!
Ik ben niet down met Nsync en dat soort dingen, alhoewel girlfriend wel een goede productie was.
Maar das merendeels het goede productiewerk van N.E.R.D. (Neptunes).
Op de CD van Justin werken ze geloof ik wel wat vaker mee, evenals Timbaland..
Die gasten produceren ook echt alles...
Maar desalniettemin vind ik Justin echt ok!
Persoonlijk vind ik Cry me a river erg goed...
maar de lyrics van Never again spreken me ook wel erg aan.
Tja, voor velen die niet down zijn met hiphop/RnB/Soul is dit nix..
Maar wie heeft zijn cd en wie kan wat meer over hem kwijt?
gelieve je mening te onderbouwen, aub!
~PeAcE~ Chezzy
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:25 schreef Reintje het volgende:
Matig, beetje andermans topic centraliseren stelen...
Jij bent niet 1337!
quote:brrrrr metal
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
(niet dat ik metal haat, maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde, of komt dat niet voor in de lyrics van b.v. Kovenant ).
------------------------------------------------------
On-topic!
Hoewel ik absoluut geen fan ben van boybands of wat daar aan ook maar gerelateerd is, zoals b.v. Justin T., moet ik toch een pluim geven aan Justin's laatste track.
Maar dat komt w.s. omdat N.E.R.D. erachter zit
quote:Klopt, moet altijd even bedenktijd hebben hoe ik het beste iets kan verwoorden
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Net had je nog een andere post!
En btw; ben wél 1337!!!
quote:Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde...
Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.
quote:Witte hoed
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Gewoon heel objectief, niet meteen "brrr, popmuziek"..Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.
JT is gewoon deel van nsync geweest en dat is echt een prachtig voorbeeld van de popmuziek namelijk dat de ene comerciele band gekopieerd wordt door een andere.
zijn voor elke artiest wel een paar kloons te vinden
B.Spears-Aguilera,Eve-Pink etc.
In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>
[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 13-11-2002 22:38]
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:33 schreef Reintje het volgende:[..]
En btw; ben wél 1337!!!
quote:En als je nou 's begint te luisteren naar b.v. dat laatste Justin Timberlake nummer, en dan een mening vormt, dat zou pas o.k. zijn. (want we hebben het hier over JT, niet over popmuziek in z'n geheel)
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef Antagonist het volgende:
<extreem offtopic eiglijk>
Ach ik ben van mening dat hedendaagse popmuziek niets is dan een veel te goed gesponsorde mooi gezichtje die niet eens zijn eigen muziek meer schrijft, maar gewoon iets meeblert dat zijn platenmaatschappij in elkaar heeft gedraaid dat wel corespondeerd met wat er op dat moment populair is en wat toch wel aanslaat.In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>
quote:Het duurde een tijdje, maar je 'onderbouwde' mening is eruit!
Op woensdag 13 november 2002 22:41 schreef Antagonist het volgende:
Ik ken het nummer , kvind het pcies dezelfde bagger als de andere popmuziek, alleen dan veel zachter gefluisterd.
Chapeau!
quote:Vier strerren krijgt Justin Timberlake van Nieuwe Revu.
Met dank aan superproducers Neptunes en Timbaland, een plaat die heel erg van nu klinkt, maar dankzij de organische funkdrums en akoestisch gitaren toch van alle tijden is.
Timberlake, met zijn naar Michael Jackson verwijzende gilletjes en kreetjes, is de nieuwe George Michael, de blanke zanger die een zwart publiek kan/wil bereiken.Hij zingt en danst er goed genoeg voor, en volgens de credits heeft hij aan alle nummers meegeschreven.Timberlake is daarmee de Fakor X die van Justified het Beste popalbum van het Jaar maakt.Een album voor kleine zusjes en grote broers.Echt.
quote:Word! Than I b a big bro 4 sure
Op zondag 24 november 2002 21:43 schreef schatje het volgende:
Een album voor kleine zusjes en grote broers. Echt.
quote:Ik vind het ook niks, verbaasde me gewoon wat in Nieuwe Revu stond.Sarcastisch bedoeld miscchien.
Op maandag 25 november 2002 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk vind ik hem gewoon erg verdacht en zijn single herrie. Krijg er spontaan trombose van. Blèch.
Zie hier... Ik ben absoluut geen fan van de commerciële vissenkom waar Britney, Christina en ook Justin (lees Nsync) normaal gesproken in ronddobberen... Maar ik moet eerlijk toegeven... Het is een dijk van een Album... Justin heeft een fantastisch stem... (dan bedoel ik live)... en als je o.a. de Neptunes (lees de bro's achter N*E*R*D)...voor de rest laat zorgen. ... krijg je dit resultaat....
ps. Wat is er zo erg om vergeleken te worden met Wacko the White Jacko ?
duidelijk "paint it black" in "nothin' else"
Maar wat een leuke liedjes zitten er tussen zeg! Zeer mooi geproduceerde plaat, met gevarieerde breaks en beats. En die hoge stemmetjes vind ik ook helemaal geweldig (een reden waarom ik ook al zeer veel Beach Boys platen in de kast heb staan, maar dat terzijde ).
In ieder geval, zeer goede popplaat! Ik ben aangenaam verrast.
quote:Maar net op het moment dat het plagiaat drijgt te worden verandert de melodie.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:55 schreef Cybart het volgende:
oe mr timberlake's producers hebben gejat van de rolling stonesduidelijk "paint it black" in "nothin' else"
quote:mee eens, btw first post
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:07 schreef ChezMatik het volgende:
Word! Than I b a big bro 4 sure
quote:bron
Justin Timberlake naar Ahoy'
De Amerikaanse zanger Justin Timberlake geeft 20 mei een concert in Rotterdam Ahoy'. Hij bezoekt Nederland in het kader van zijn Justified Tour 2003, liet impresariaat Mojo Concerts dinsdag weten.
Timberlake werd bekend door de band NSYNC, waarmee hij diverse hits scoorde, en als ex-vriendje van Britney Spears. Inmiddels is hij aan een succesvolle solocarrière begonnen die tot dusver hits als Cry me a river en Like I love you opleverden.Van zijn album Justified ging in Nederland 60.000 exemplaren over de toonbank. De bekende producers Timbaland en The Neptunes hebben aan dat album meegewerkt. De kaartverkoop voor het concert in Ahoy' begint zaterdag om 10.00 uur.
quote:Ik vind hem solo ook veel beter..
Op dinsdag 25 februari 2003 20:10 schreef Minnie_ het volgende:
Nou nou, doet ie het toch beter dan z'n groeppie.
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:07 schreef ChezMatik het volgende:
Word! Than I b a big bro 4 sure
Thijs bosma? ben jij het?
Girlfriend van Nsync viel inderdaad ook heel erg mee.
Het blijft alleen jammer dat hij niet lekker is.
Wat een knulletje
quote:Die is dicht met een verwijzing naar dit topic.
Op zaterdag 19 april 2003 19:10 schreef EmilyStrange het volgende:
Hey, ik had hier net nog een topic over geopend.. waar is die nou gebleven?!
quote:Is dat het nummer dat door BT gemaakt is
Op donderdag 17 april 2003 11:11 schreef ramses het volgende:
Gaat wel. Is in ieder geval beter dan Nsync en de Backstreet boys e.d.
Cry me a river is wel helemaal goed. De rest vind ik nogal twijfelachtig.Girlfriend van Nsync viel inderdaad ook heel erg mee.
Ik vind die Sander Kleinenberg Mix van JT's Rock Your Body trouwens erg goed!
Nou ja niet echt eigenlijk, maar dat album vind ik gewoon echt een lekker album. Ik luister eigenlijk nooit echt naar "pop" (hoewel Björk wel min of meer onder pop valt.... maar is wat alternatiever) Maar de beats zijn gewoon zo lekker (helemaal van de singles) en het zijn stuk voor stuk goed geschreven nummers. Het is dan ook niet echt zijn eigen verdienste dat het zo'n goed album is geworden denk ik... maar dat boeit niet.
Die nieuwe single ook weer, dat is toch echt een heerlijke beat of niet soms
Je herkent ook echt heeeel erg duidelijk Timbaland zijn invloeden kijk maar naar de nummers van Aaliyah en Usher en de remixen ervan... extreem veel overeenkomsten.
Nou ik had gehoord dat hij die laatste 3 nummers had gekocht van Michael Jackson omdat Michael Jackson die niet mooi vond
Justin Timberlake WordT De 2e Michael Jackson
quote:Kopen ?
Op zaterdag 19 april 2003 19:10 schreef EmilyStrange het volgende:
Hey, ik had hier net nog een topic over geopend.. waar is die nou gebleven?!
Maar goed, persoonlijk hou ik helemaal niet van pop muziek, maar deze gast is echt goed! Ik zit er serieus aan te denken om zijn cd te kopen...
Maar ik volgde hem al eerder met zijn tijd bij Nsync die gozer spatte dr echt uit.
Met het nummer Gone..........kippenvel gewoon..
P.s. Op kazaa dit is echt een MUST.
Download justin timberlake- soul train 03
Doet ie een medly van cry me a river/ rock your body en like i love you..
Dansen pasjes om U tegen te zeggen en dat mooie meisje wat in rock your body zit doet ook mee...
als je Justin timberlake live intikt moet je m vinden... Succes
quote:daar word hij indd. mee vergeleken en zelf vind hij dat niet zo, maar hij vind het wel een eer dat mensen dat roepen..
Op zondag 27 april 2003 09:57 schreef Acathla het volgende:
Justin Timberlake de nieuwe Michael Jackson? Nou.... dan heeft Justin nog een *hele* lange weg te gaan. Pardon me
Maar er zijn wel wat overeenkomsten.
A: hij komt uit een populaire jongens groep
B: Solo is hij nog beter
C: jonge jongen die hit na hit scoort
D: Zijn hoge stem
E: dans kwaliteiten zijn er
Maar je moet ze niet met elkaar vergelijken beide een andere stijl,
Maar deze heeft zeker potentie om groter te worden als hem.
(wie had gedacht dat mj zo groot zou worden na the jackson 5, als je dat destijds had gezegd werd je ook uitgelachen.)
quote:F: Allebei blank
Op zondag 27 april 2003 19:49 schreef Rolex het volgende:
Maar er zijn wel wat overeenkomsten.
A: hij komt uit een populaire jongens groep
B: Solo is hij nog beter
C: jonge jongen die hit na hit scoort
D: Zijn hoge stem
E: dans kwaliteiten zijn er
ja ahum haha
Oude tijden herleven hier kwam gisteravond trouwens iets over bij "The Lick"
quote:Ik vind hetook een lekker liedje.
Op zaterdag 12 april 2003 16:07 schreef Ceriel het volgende:
Die nieuwe: Rock Your Body vind ik echt een superplaat.
Heerlijk. Het heeft wel weer wat weg van MJ.
quote:Mja, hij doet me qua uiterlijk denkan aan Shane vna Boyzone.
Op zaterdag 12 april 2003 17:27 schreef somegirl het volgende:
ik vind m wel lelijk in de clip moet ik zeggen. Nummer uiteraard goed! zoals de hele cd.....
Btw, de video version staat ook op kazaa, die is toch nog ietsjes cooler dan de gewone.
(dat loopje )
Maar voor de rest: Justin Timberlake
quote:de junior vasuez remix vind ik een stuk beter
Op vrijdag 25 april 2003 17:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sander Kleinenberg remix van *Rock Your Body*...Chill...
quote:Ja, ik vind het ook een smiley!
Op maandag 5 mei 2003 20:32 schreef Chrissieboy het volgende:
Justin Tiberlake = een [afbeelding]
quote:Inderdaad. Ik heb een hekel aan artiesten in het algemeen die hun nummers niet zelf schrijven, en alleen maar muziek spelen omdat ze mediageil zijn en alleen die muziek spelen die goed verkoopt.
Op maandag 5 mei 2003 18:04 schreef MrMoon het volgende:Justin
Vandaag Negerrap en morgen Country, als dat toevallig financieel goed uitkomt. Een groot zooitje neppers is het.
Als iemand wat meer info heeft hoor ik dit graag. zoals wanneer de kaartverkoop begint, want ik neem aan dat je daar snel bij moet zijn..
quote:Daar sluit ik me van harte bij aan! Dat is gewoon een harstikke lekkere mix!
Op zaterdag 19 april 2003 19:32 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Is dat het nummer dat door BT gemaakt is
Ik vind die Sander Kleinenberg Mix van JT's Rock Your Body trouwens erg goed!
Ik vond het in ieder geval super top!!, uitstekende live band,dans, en performence....
Jezus wat kan die gozer zingen zeg!!...
quote:ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
Op maandag 19 mei 2003 10:26 schreef Leila het volgende:
Ik vond het ook super, vooral de opening, en hij kan echt heel goed dansen.
quote:jah van die opening dat klopte wel, ik dacht echt OH NEE dadelijk is het een grote playback show, terwijl hij echt vet goed kan zingen..
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:[..]
ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
Ik vond het stukje dat hij ging beatboxen echt super.... kippevel gewoon..
"Nothing Else"
quote:Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond het ook erg goed, opening was inderdaad minder. Goede show, ik denk dat ik toch maar ga kijken in november."Nothing Else"
Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer ..
quote:Jawel.
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:[..]
Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
quote:Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:[..]
Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer..
En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan Ik wil hem wel kunnen HOREN....
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:51 schreef Scandalous het volgende:[..]
Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?
En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan
Ik wil hem wel kunnen HOREN....
Ze werden overspoeld met telefoontjes, maar een datum is nog niet bekend..
(lees ook www.mojo.nl)
quote:Bij Top of the Pops was ie ook, vanuit de Londen Arena.Dat viel mij ook tegen.Ik had het idee dat ie aan het playbacken was.
Op zaterdag 24 mei 2003 21:37 schreef marky het volgende:
Ik heb dat live gebeuren bij MTV gezien en ik werd er niet echt vrolijk vanDie gozer heeft geen inhoud achter zijn stem. Leuk al dat gehuppel op het toneel maar hij moet toch ook nog een beetje geluid kunnen produceren. Het is maar goed dat hij goede backing vocals had. Overigens vind ik het verder allemaal nogal erg verwijfd.
quote:ohw is dat em echt? ziet er niet uit zo vind ik........
Op maandag 28 april 2003 15:28 schreef MissHell het volgende:
hij is niet alleen mooi maar hij maakt ook nog heerlijk muziek
"rock youre body"ja ahum haha
quote:Ik vond de muziek in het begin goed, toen ie begon te zingen (of te playbacken dan) heb ik niet gezien...
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:[..]
ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
De video is ook te streamen via Media Player:
Leuke clip, maar inderdaad... niet bijzonder goed of mooi
quote:Was sowieso al 1 van mn favoriete nummers van het album!
Op zondag 27 juli 2003 15:36 schreef Svensson het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van zijn nieuwste videoclip Señorita? Het is wederom een productie van de Neptunes (Pharrell & Chad zijn zelf ook te zien in de video) en ik vind 't een lekker relaxed nummer!
Mooie dames ook weer...De video is ook te streamen via Media Player:
quote:Oké dan, beter! En je hebt een lekker kontje!
Op maandag 28 juli 2003 09:51 schreef struiser_1 het volgende:[..]
Was sowieso al 1 van mn favoriete nummers van het album!
-edit: Ow nu zie ik 't, je bent een kerel...
quote:Ja, het is dan ook Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake
Op zaterdag 6 september 2003 17:44 schreef Avani het volgende:
Zingt justin timberlake het refrein van Black eyed peas- where is the love? Het lijkt echt super veel op zijn stem.
quote:daarom vond ik de bovenste zelf ook leuker
Op maandag 15 september 2003 19:38 schreef Apfel het volgende:
Met wat meer haar is ie leuker.
quote:je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!
Op maandag 15 september 2003 18:38 schreef x-Annemieke-x het volgende:
kwam even een heel leuk fotootje tegen van hemnog eentje, maar ik vind ^ leuker...
Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!
quote:je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????
Op maandag 15 september 2003 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!
Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!
quote:nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
Op maandag 15 september 2003 19:50 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????
quote:waar kan ik ze kopen????
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
quote:www.ticketservice.nl ¤ 37,-
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
waar kan ik ze kopen????
nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters
quote:dank u dank u
Op maandag 15 september 2003 19:54 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
www.ticketservice.nl ¤ 37,-
nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters
Mooie foto, maarre.... vind hem zo nep lijken! Hebben ze soms 3 lagen poedertjes en cremepjes over hem gesmeerd?
quote:Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
Op maandag 15 september 2003 20:08 schreef Nikita-xx- het volgende:
Maakt dat uit??!!
Hijs TE lekker voor deze wereld...Dat bewijst maar weer dat Britney echt dom is...wie dumpt hem nou?!!
quote:als u
Op maandag 15 september 2003 19:57 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
dank u dank u
quote:jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
quote:Zoo ik ook!! Hehe maar ik zal wel ff lekker met m pronken als ik met m had...Britney is echt gewoon dom, daarom heeft ze dr haar vast geblondeerd, om dr naam hoog te houden
Op maandag 15 september 2003 20:40 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...
quote:Nou, echt aantrekkelijk istie toch niet....vind ik tenminste
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
Wederom een bewijs dat boybands maar gemaakt zijn, en de échte artiest gewoon verborgen lag onder een dikke laag 'N Sync.
quote:HELEMAAAAL mee eens!!
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
quote:Nou ja, ieder z'n smaak. Qua muziek vind ik 'm wel leuk, maar qua uiterlijk...nou nee. Geef me dan maar bijvoorbeeld Mr RW
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
quote:er zijn idd nog kaartjes te koop, maar dan moet je in je eentje gaan. anders kan je niet naast elkaar zitten. ik wou met 2 vriendinnen gaan, maar er zijn alleen nog kaartjes verspreid over de zaal. dan zit je dus zo ver van elkaar vandaan.... das minder leuk. dus ik ga dan maar niet
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
gotta be kidding me.
gewoon kaarten kopen, dan ram je de buurvrouw van de één maar even aan de kant.
quote:cheap ass
Op maandag 22 september 2003 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Toch maar eens ze album downen, want zn werk tot nu toe vond ik toch best wel goed
quote:Heb de clip gekeken, er zitten stukjes in van michael jackson dat hij achter dat meisje achterna loopt.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:32 schreef Junkie het volgende:
http://www.vh1.com/artists/az/timberlake_justin/artist.jhtml
VIDEO: "I'm Loving It"
Is deze video gebruikt bij de reclame van McDonalds?
Dit nummer staa ookt niet op zn cd.
Cry me a river is een plaat die na 300 keer luisteren nog steeds goed klinkt, dan heb ik het nog niet eens over LIke i love you gehad. Wat een heerlijke platen maakt die man!
Ik ben doorgewinterd hip-hop/ 2step / garage fan , maar Justin maakt kwalitatief goeie muziek.
Dat vraag ik me haast een jaar later ook af.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Scarface_ het volgende:
komt er nog een nieuwe cd of hoe zit dat?
ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic overquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:18 schreef Bigs het volgende:
Inmiddels is hij er alweer ff.. en hij is best wel goed vind ik zelf
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Ja maar dit is het centrale JT topic, dus vandaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic over![]()
Ah deze dus, ik zag door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef nipeng het volgende:
Ja er is nog een Timberlake topic.
dans weet ik niet, zang vind ik niet echt top en de muziek is als 12 in een dozijn.quote:Op woensdag 17 september 2003 12:44 schreef Henkmanz het volgende:
Zijn zang, zijn dans, zijn muziek (met hulp van de Neptunes of Timbaland) --> Top!
Goed nieuws. Leuk support actquote:Timberlake neemt Timbaland mee naar Amsterdam
AMSTERDAM (ANP) - Voor de Futuresex/Loveshow World Tour, waarmee Justin Timberlake deze zomer Europa aandoet, zijn nog twee namen bevestigd. Producer/rapper Timbaland staat als special guest met Timberlake op het podium.
De Britse zangeres Natasha Bedingfield is als supportact aan de show toegevoegd. Dat maakte concertorganisator Mojo maandag bekend.Timbaland is producer voor onder andere Nelly Furtado, The Pussycat Dolls en Björk. Natasha Bedingfield brak najaar 2004 door met de hit These Words en kwam daarna met Unwritten.
Op zaterdag 16 juni komt de show in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop is inmiddels gestart.
Hahaha, die reactie had ik dus ookquote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!Las het en moest keihard gillen, zo tof vind ik het
.
dat werd wel op 3FM gezegd paar weken terug, verbaasde me dan ook wel dat nu Lovestoned is uitgebracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
Wordt Summer Lover nu de vierde single? In plaats van Lovestoned ()?
Nee er zijn nog wel wat kaartjes vanaf 80,00 euro per stuk! Ergens in de eerste ring volgens mij. Zou er ook graag heen gaan, maar zit dan net in mijn tentamenperiodequote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wou eigenlijk naar een ander optreden gaan op de 16e (Jawat!), maar Justin lijkt me ook leuk, en die treed veel minder vaak op in Nederland. Dus ik ga binnenkort even kaartjes kopen. Of is het al uitverkocht?
Vrijdag t/m vrijdagquote:Op maandag 4 juni 2007 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Tentamen? Het concert is op zaterdagavond mafketel
als ze dat stukje van What goes around gaat zingen (waarbij aan het einde Justin zichzelf laat zien) dan mag ze van mij komen, kreeg er kippevel van,.. en dat heb ik niet snel (behalve als ik liveopnames hoor van climaxmomenten op houseparty's)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Estolan het volgende:
En die Esmee als voorprogramma
hopelijk gaat ze niet teveel vibratone zingen, blegh!
hoeft niet,.. als het goed is zijn er nog enkele kaarten te koop via ticketbox. sta je alleen wel ergens op de tribune geloof ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga maar op marktplaats proberen kaartjes te vinden.
Ik hoop Lovestoned..(vooral het laatste stukje van dat nummer blijft me bij)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
Wordt Summer Lover nu de vierde single? In plaats van Lovestoned ()?
Ow mooi!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef RSie het volgende:
Summerlove is in Amerika wel al uitgebracht als single, hier in NL hebben we nu net Lovestoned (officieel uitgebracht op 2-Juni).
zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.quote:
Hij staat nog niet op Youtube...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef RSie het volgende:
[..]
zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.
*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef sanni het volgende:
Tja bij gebrek aan echte artiesten blijf je altijd dit soort be-bop zangers behouden die vervolgens helemaal gehyped worden
nee hoor,.. dan noemen we je iemand die andere mensen hun muziek niet gunt! en er alleen maar van overtuigd is dat zijn of haar favoriete muziek de juiste is, Dus een soort van moslim-fundamentalist maar dan met muziek zeg maar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.
Excuses,.. ik had U niet direct herkendquote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben een muziek-fundamentalist, maar dat komt ook omdat mijn smaak dan ook werkelijk beter is dan die van anderen.
zeker zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
En, al zin in het concert? Ik kan echt niet wachten, erg he. Ben ook al vijf jaar niet meer naar een concert geweest ofzo, dus big happening voor mij
.
is inderdaad wel heel erg vroeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind wel dat het erg vroeg begint hoor. 7 uurDan moet ik potverdriedubbeltjes al om half 6 van huis weg
.
hehe bedoelde ook 20.30uurquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Denk jij dat het concert 3,5 uur duurt? Zoveel materiaal heeft Justin niet eens volgens mij. Ik denk dat Justin om half 9 begint en half 11 is afgelopen. Mischien ga ik daarna nog even door naar een concert wat om 10 uur begint.
GRRRRrrr,..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
Wieeeeeeeee, kaartjes gewonnen, vooraan op een barkruk, ik ben erbij![]()
Via 3FM zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
Wieeeeeeeee, kaartjes gewonnen, vooraan op een barkruk, ik ben erbij![]()
kan je hier wat meer over vertellen, want ben met het openbaar vervoer..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Estolan het volgende:
en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
Je kunt na afloop naar Metro station Strandvliet of Treinstation Duivendrecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
Whehe, ja erg veel look-a-likes liepen er rondquote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg.
echt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
uitverkocht
het was zo goed als uitverkocht. 40.000 man zaten er in het stadion. En ik weet niet over welke zijkanten jij het hebt. De tweede ring was voor de helft afgesloten, aan beide kanten achter de doelen. Dat deden ze omdat je daar geen zicht had, er lag een groot doek over. En de veldplaatsen waren ook bijna allemaal uitverkocht. Er was ruimte overgebleven vanwege de veiligheid achteraan. Doen ze altijd.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
echt niet
de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo
en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee
bij lange na genoeg niet uitverkocht
Dat heeft te maken met de bouw van het podium, regels, blablabla. Het klopt dat het stadion beschikt over 51000 stoelen, maar als daarvan ongeveer 1/4 is afgesloten houdt je 35.000 stoelen over.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!
oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!
oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht
en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.
Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef Estolan het volgende:
zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
ik stond ook op het veld, 20m van het podium vandaan, maar het geluid was daar ook niet denderent, je kan het wel verstaan omdat je de nummers kent, en zo werkt het menselijk brein ook, iets wat je herkend, versta je ook, maar een gitaarsolo ertussenuit pikken, of een rifje op de bass, of een dingetje op de pianoquote:het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht wasquote:Op zondag 17 juni 2007 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
Daar weet ik niks van.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:
[..]
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.
...
dat ligt aan Mojo,.. die zou als concertorganisator inmiddels toch wel beter moeten weten.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was
maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans
dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz
maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:
(alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)
Wow dat is inderdaad andere koek....quote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:
http://www.youtube.com/watch?v=AkAfxrEVdaA&mode=related&search=
dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arenaquote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:
http://www.youtube.com/watch?v=AkAfxrEVdaA&mode=related&search=
Ik snap ook écht niet waarom ze zulke concerten daar maar blijven organiseren.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arena
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
en de gabbers van Defqon1 stapten ook nog eens in.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht...
Toch 2 keer het Gelredome dan. Dus als Justin maar één dag in Nederland op kon treden, juist wel goed ingeschat. Sowieso geen slechte score met zo'n 50.000 verkochte kaarten meer publiek dan de Stones vorige week.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht... toch wel een beetje fout ingeschat van Mojo!
Mojo kan een zonsondergang niet vervroegen hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef Estolan het volgende:
en al met al vond ik dit gewoon geen goed concert, je gaat voor een aantal elementen en die zijn gewoon niet duidelijk overgekomen, zoals idd die doeken
leuk om JT is te zien, maar Mojo mag het idd wel beter organiseren enz
Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Estolan het volgende:
Hoezo duurder dan? ze kunnen toch gewoon doeken gebruiken? dat doen ze nu deels ook
dan heb jij een verkeerd beeld van hipHop,.. want ik heb de hele avond geen HipHop gehoord!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vond het een prachtige show, dat terwijl ik niet eens van hiphop hou
Ik kwam tot mijn verbazing erachter dat ik op de perstribune zat op leren stoelen en keek zo recht op het podium.
ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enzquote:Op zondag 17 juni 2007 20:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?
Daar gaat nogal wat doek en manuren in zitten om dat voor elkaar te krijgen....
Dat doek wat ze nu over de tribune hadden is makkelijk neer te leggen en vooral bedoeld om te zorgen dat die plaatsen het geluid niet weerkaatsen.
Uhm.. Nee. Die hangen daar alleen voor het geluid. Al merk ik er weinig van. Het heeft amper invloed op het licht.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Estolan het volgende:
ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enz
Ja tuurlijk. Dat gaat Mojo of Justin Timberlake natuurlijk niet zelf betalen. Het zijn allebei commerciele 'bedrijven'. Die willen winst maken.quote:maar also je kaartje duurder word door de aankleding van een Show?
Waarom? Die zat in een overdekte hal. Die hoefde niet de boel af te plakken.quote:dan zouden de kaartjes bij Pink 100euro moeten zijn
Vertel eens, hoe gaat het dan wel?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Estolan het volgende:
gast, zo werkt het helemaal niet hoe de opbouw van een ticket gaat
En jij dus ook. Alle extra dingen bij een concert moeten ergens van betaald worden. Misschien dat een sponsor dat gaat doen, maar Mojo of Justin Timberlake niet.quote:alleen Mojo is gewoon weer is lekker cheap uit op deze manier
Fijn dat je dan ook even uitlegt hoe het wel werkt als je het allemaal zo goed weet....quote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef Estolan het volgende:
ok, als jij er zo over denkt, dan ben je gewoon dom
Justin Timberlake vind dat niet nodig, anders had die daar wel voor laten zorgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Estolan het volgende:
Nou, waarom zou het duurder moeten zijn als het donker was? Dat zoud an bij de Show horen, maar Mojo vond dat blijkbaar niet nodig ofzo.
Misschien vraag Incubus meer geld om te komen optreden. Daar hangt het ook vanaf. De ene artiest is nou eenmaal goedkoper dan de ander. De Rolling Stones vragen heel wat meer dan Pink om te komen optreden.quote:Bij Pink was het een complete set, met hang constructies voor de danseressen enz, dus dat zou dan duurder moeten zijn dan bv bij Incubus die gewoon een normaal podium hadden, en dat was dus niet zo
Tuurlijk wel. Wie betaalt anders dat podium?quote:Je betaald toch geen 50euro voor JT omdat het podium kan draaien ofzo? daar word de prijs toch niet op gebaseerd
Niet perse. Je kunt ervan uitgaan dat bijv. The Police meer geld vraagt om uberhaupt te komen zoals ik eerder deze post al zei.quote:zou betekenen datt bij Genesis of The Police ( 85euro volgens mij ) het nog groter spectacel zou moeten zijn dan bij JT
Dat denk ik ook.quote:Denk het niet, weet wel zeker dat veel mensen gaan klagen als het geluid daar ook zo slecht was, en dat dan voor die 85euro per kaartje
thanks!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deze moest ik er van iemand inzetten
Losing my way () met vals gekrijs er doorheen
http://www.youtube.com/watch?v=YFcoyUL9vhI
fijn voor jequote:Op zondag 24 juni 2007 01:12 schreef Estolan het volgende:
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.
alleen jammer van Sapp en sommie andere partijen
verder gezellige avond gehad, veel beter dan bij JT
Die twee evenementen kun je niet met elkaar vergelijken. Je vergelijkt iets wat bedoeld is voor 10.000 met wat bedoeld is voor 55.000 man.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef Estolan het volgende:
Nee ik vergelijk de Arena tussen 2 evenementen met elkaar, en bij de K1 was de zaal wel geowon donker als het licht uit was ( begon ook om 1600uur ), en plasma schermen ( 20stuks ofzo ) en 5 zeer grote projectie schermen, en beter geluid. en de kaartjes zijn maar 30e duurder, voor ruim 6uur plezier ipv 2,5uur
oftewel, 50euro voor JT met zo'n slechte organisatie ( 1,5uur in de parkeergarage in de file staan hoort er ook bij ) is gewoon GENAAID!
Neuh het zal niet duurder zijn dan. Als iedereen voor Justin Timberlake 30 euro meer had betaald, dan had je inderdaad een donkere ArenA kunnen hebben dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Estolan het volgende:
gast, geld is niet het probleem, snap dat nou is
50.000 mensen x 50 euro, of 15.000 mensen x 80 euro
dus bij JT het dubbele aan inkomen, dus daar kan je best en paar zwarte doeken mee ophangen
en ga niet zeggen dat JT dan duurder is dan de K1, want dat is niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |