kan je hier wat meer over vertellen, want ben met het openbaar vervoer..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Estolan het volgende:
en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
Je kunt na afloop naar Metro station Strandvliet of Treinstation Duivendrecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
Whehe, ja erg veel look-a-likes liepen er rondquote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg.
echt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
uitverkocht
het was zo goed als uitverkocht. 40.000 man zaten er in het stadion. En ik weet niet over welke zijkanten jij het hebt. De tweede ring was voor de helft afgesloten, aan beide kanten achter de doelen. Dat deden ze omdat je daar geen zicht had, er lag een groot doek over. En de veldplaatsen waren ook bijna allemaal uitverkocht. Er was ruimte overgebleven vanwege de veiligheid achteraan. Doen ze altijd.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
echt niet
de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo
en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee
bij lange na genoeg niet uitverkocht
Dat heeft te maken met de bouw van het podium, regels, blablabla. Het klopt dat het stadion beschikt over 51000 stoelen, maar als daarvan ongeveer 1/4 is afgesloten houdt je 35.000 stoelen over.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!
oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!
oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht
en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.
Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef Estolan het volgende:
zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
ik stond ook op het veld, 20m van het podium vandaan, maar het geluid was daar ook niet denderent, je kan het wel verstaan omdat je de nummers kent, en zo werkt het menselijk brein ook, iets wat je herkend, versta je ook, maar een gitaarsolo ertussenuit pikken, of een rifje op de bass, of een dingetje op de pianoquote:het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht wasquote:Op zondag 17 juni 2007 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
Daar weet ik niks van.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:
[..]
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.
...
dat ligt aan Mojo,.. die zou als concertorganisator inmiddels toch wel beter moeten weten.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was
maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans
dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz
maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |