quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!
oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht
en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.
Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper
![]()
). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.
de bovenste gedeeltes aren inderdaad afgesloten omdat er vanuit die hoeken geen zicht is.
op enkele 100'den kaarten na was alles uitverkocht (degenen die niet uitverkocht waren dat waren de slechtste plekken en die waren hoogstwaarschijnlijk in de verkoop aan de kassa alsnog verkocht door mensen die op het laaatste moment toch nog die kant op gingen.
Anyway,... klein verslagje van mij!
Esmee Denters,.. geluid was bagger en vrijwel onerstaanbaar. vond ik heel erg jammer want gunde het dit meisje wel om een weergaloos eerste optreden te hebben.
Natasha Beddingfield,.. Geluid een stuk beter en het optreden was best leuk. jammere van de voorprogramma's is dat er verder helemaal geen aankleding en show bij wordt gedaan, dit mistte ik wel,.. zowel bij Esmee als bij Natasha.
en dan het optreden van Justin. Ik vond het weergaloos goed! het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
heel jammer dat die K*TArena een glazen dak heeft, in het begin mistte er gewoon een stukje sfeer, bij de laatste nummers toen het donkerder werd kwam de sfeer er veel beter in en gaf het de show een wat magischer effect.
Losing my way,.. gewoon kippevel!!!
en de toegift,.. ik kende dat nummer niet echt (sla ik altijd over op de cd) maar door het publiek en de sfeer was er gewoon weer even een kippevel momentje.
ik heb me supergoed vermaakt en het was de knaken meer dan waard. (heb nu de neiging om naar Londen te gaan en daar weer het concert te bezoeken. kan in ieder geval niet wachten tot er een DVD uitkomt.
nog 1 pic'je als teaser,.. heb er nog velen staan en enkele filmpjes (alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)