abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50449586
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Estolan het volgende:

en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
kan je hier wat meer over vertellen, want ben met het openbaar vervoer..
pi_50458214
Openbaar vervoer
In en rondom het stadion hangt informatie over de treintijden voor uw terugreis.

In verband met verbouwingen is station Bijlmer ArenA direct na afloop concert afgesloten. Pak de metro bij Strandvliet of de trein bij Duivendrecht. Het busstation Bijlmer ArenA is na afloop wel toegankelijk.

staat op de Amsterdam Arena site
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:51:20 #203
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50461856
ik zag in de krant vandaag bij een Justin advertentie ook iets staan over een pBus.

misschien moet je daar ff op googlen of wellicht staat er ook wel wat opd e site van Mojo.
pi_50462450
Eigen vervoer
Kiss & Ride
Speciaal voor het concert van Justin Timberlake is er op PBus een mogelijkheid gecreëerd voor het brengen en ophalen van bezoekers, Kiss & Ride. Volg route P2/Pbus. Vanaf 16.00 uur is PBus geopend. Voor het ophalen van bezoekers adviseren wij voor 23.00 uur aanwezig te zijn op PBus.
pi_50462464
Motoren/fiets
Volg route P4/P5 voor motoren- en fietsenstalling.
pi_50462470
Taxi standplaats
Na afloop van het concert bevindt de taxi standplaats zich nabij ingang Noord C.
pi_50462480
Parkeerterreinen/tarieven rond Amsterdam ArenA en de ArenA-boulevard:

Auto

Parkeerterrein Evenementdag Inrijhoogte Openingstijden
P1 / Transferium Gereserveerd ¤ 17,- per auto 2,25 m 24 uur, 7 dagen per week
P-2, P-11, P-12 ¤ 8,00 per auto n.v.t. 4 uur voor aanvang evenement
P-3 t/m P-19 ¤ 8,00 per auto 2,10 m 24/7

Koop direct na het parkeren een uitrijkaartje door op de evenementknop van een parkeerautomaat te drukken. Dit scheelt veel wachttijd na afloop van het evenement. Het evenemententarief gaat 4 uur vóór het evenement in. Surf voor meer informatie over de parkeertarieven op niet-evenementdagen naar de website van Parkeergebouwen Amsterdam.

Bus
Parkeerterrein Evenementdag Inrijhoogte Openingstijden
P-Bus ¤35,00 per bus n.v.t. 4 uur voor aanvang evenement
pi_50466094
Ik ga de dag zelf met mijn vriendin Amsterdam eerst in, dan wilde ik de auto in de Arena zetten en dan met zo'n Transferium-kaartje met het OV de stad in gaan. Mag dat eigenlijk op zulke dagen (want dan ben je maar iets van 5 euro parkeren + OV kwijt......)?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_50468645
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_50471263
zoiets ja
pi_50492351
Waar rijdt die PBus heen dan vanaf de Arena??
Anders ga ik gewoon via station Duivendrecht...
pi_50492781
geen flauw id, als het niet op de AA site staan, dan weet ik het ook niet

wij gaan ook met de auto, is het snelst
pi_50507570
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Maar je kan dus wel gewoon na afloop met de bus naar centraal en vanaf daar op de trein?
Je kunt na afloop naar Metro station Strandvliet of Treinstation Duivendrecht.

Strandvliet is op een paar minuten lopen van het stadion (ligt eraan welke uitgang je neemt. Duivendrecht is een kwartiertje lopen.

Alleen metro station Bijlmer is gesloten.
pi_50522004
Zo tis nu 16.50uur en ik gaat vanuit Den Haag zo ongv de auto instappen om naar de Arena te gaan.

Have Fun voor iedereen die dit nog leest.

Adiozzzz
  zondag 17 juni 2007 @ 01:10:13 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50535657
Al mensen terug?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_50535768
Yup net

mijn verhaal in het kort:

Esmee Denters ( BLEGH ), en je hoorde er geen drol van
Natascha Bedingfield, ging wel, geluid werd ietsje beter maar nog jovel
Justin Timberlake, leuk optreden,

MAAR DAMN WAT WAS HET GELUID SLECHT! veels te schel en hard, en de melodi hoorde je vaak niet, evenals de Bonga en gitaar solo's kwamen gewooon NIET over

erg zonde, want alle truukjes die Timbaland aan het album toegevoegd heeft, kwamen gewoon niet door, omdat het hoge geluid zo door resoneerde

Zonde, had hem liever in de HMH gezien en dan 3x uitverkocht ofzo, want dat was het nu ook niet!

En daarnaast nog ff 1uur en 15min stil gestaan in de parkeer garage P3, na het betalen van 12euro

nu eindelijk thuis ( 01.20uur )

slaapse
pi_50536660
waar stond/zat jij?
het geluid was idd erg slecht op de tweede ring waar ik zat
ook vond ik het jammer dat het nog licht was en je niet kon zien wat er op de schermen geprojecteerd werd.
pi_50536805
Ook geweest. Concert was echt toppie. Ik heb me uitermate goed vermaakt.
Justin you kick ass. hihi

Maar qua geluid was het inderdaad minder. Zat gelukkig op de eerste ring dus dat was wel beter. Maar in het begin was het inderdaad ook slecht. Maar de busverbinding was snel gegaan.
En inderdaad heineken music hall was beter geweest.

En pauze nemen, justin. yeez de jeugd van tegenwoordig.
Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
pi_50539148
Ik vond het echt een te gek feestje en het geluid viel me alleszins mee (2e ring). ArenA is bagger qua geluid maar ik vond het tijdens dit concert echt heel erg meevallen.

Wat kan die Justin dansen zeg...echt een heerlijk concert
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_50540141
Iemand foto's?
pi_50540213
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_50541194
Ik ben ook geweest.. Was echt GEWELDIG!
Ben zo in staat om naar London te gaan om nog een concert bij te wonen..
Geluid bij Esmee en Natasha viel heel erg tegen (eerste ring)
Maar bij Justin en Timbaland had ik er niet veel last van..

Hij speelde vaak de gitaar en piano, groot verschil met zn Justified concert..

Enige wat ik jammer vond was dat het dak open was en het in het begin dus erg licht was.
Hierdoor zag je de mooie effects niet.. Het concert werd pas echt prachtig toen het donker was geworden.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 17 juni 2007 @ 12:40:14 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50541692
We hadden gister echt fucking veel geluk.

2 Vrienden hadden sta -kaarten maar voor eem vriendin & mij waren die toen al uitverkocht en dus hadden we zitplaatsen. Wie wil er nu zitten bij Justin Timberlake?!

Plan A: Via marktplaats hadden we ene vrouw gevonden met stakaarten die zwanger zijn toch vermoeiender vond dan ze dacht en dus met ons wilde ruilen. Een dag voor het cncert belde ze echter op dat ze had kunnen ruilen voor betere zitplaatsen. Trut

Plan B: Dus dan maa met zitkaarten naar de Arena en hopen op "mannetjes" die daar staplaatsen nog verkopen zodat we eventueel kunnen ruilen tegen onze zitplaatsen, natuurlijk met bijbetaling. Kaarten gingen imiddels voor fucking 110,- per stuk over de toonbank (ze kosten iets van 50,- normaal via ticketservice). Helaas was er enooooorm veel politiecontrole en waren er dus maar weinig "manetjes". Eentje wilde onze zitkaarten wel innemen en dan moesten we nog fucking 100,- bijbetalen (50pp). Ja, daaaaag!

Plan C: Een kwartier voor tijd werden de "mannetjes" wat ongeduldig en dus konden we meer regelen. Voor een klein beetje bijbetalen pp wilde ie het wel doen. De tijd drong. Nou, dan gaan we het ook hard spelen. Precies op dat moment kwam er een stel uit Londen aan dat heel graag naar het concert wilde. Dus wij leverden onze zitkaarten bij dat "mannetje" in en hij verkocht die door aan dat stel voor 110,- (in totaal dan he, hij werd echt zenuwachtig dat ie ze niet meer kwijt kon). Hij zou beloven dat ie dan voor ons ook stakaarten zou regelen voor hetzelfde bedrag.

Da's best wel een fucking risico om eerst je zitkaarten te verkopen en dan te vertrouwen dat zo'n handelaartje wel stakaarten voor je gaat regelen, maar ach, wie niet waagt wie niet wint. Na even naar zijn "contacten"" te zijn gelopen bleken die niets meer te hebben. What de fok?! Streeees!! Toen viel het mannetje, ontzettend eervol, terug op zijn plan B en haalde hij zijn vooraf bestelde kaarten bij de mojo-ticketbox op en verkocht ze aan ons. Staplaatsen. 108,- in totaal. Ofwel: we hebben staplaatsen kunnen regelen met nog 2,- winst ook HUMOR!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_50541715
Wij stonden 20meter voor het podium en daar was het gewoon 1 muur van geluid, als hij achterd e piano zat hoorde je de melodie meer omdat je het nummer kent dan dat het daadwerkelijk Live overkwam

erg zonde, en erg vaag dat het niet uitverkocht was

Ps het dak was zover ik weet dicht, de Arena kan toch niet "donker" worden? zoals ook bij Sensation enz, dan sta je ook na 4uur snachts alweer in het licht te dansen
  zondag 17 juni 2007 @ 12:42:57 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50541770
Eens over het slechte geluid. Wat eengalm-bak is die Arena zeg. Collega's hadden me al gewaarschuwd, maar wist niet dat het zo erg was. Van Esmee verstond ik niets, van natasha al iets meer, en bij Justin ging het wel, maar waarschijnlijk alleen omdat je de nummers herkend en daarom dus de dingen verstaat.

Inderdaad ook jammer da het nog licht was in het begin. Gaan er toch een aantal effecten verloren. Maar eenmaal donker was het zo ontzettend mooi om te zien al die lichjes vanuit het zit-publiek. Wow! Erg indrukwekkend!
L'Amour menaçant:
pi_50542217
Ik stem voor:

Justin Timberlake, Live in de HMH Amsterdam.
pi_50542469
Meer mensen foto's?
pi_50542689
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg .
  zondag 17 juni 2007 @ 13:12:45 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_50542702
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Echt alle jongetjes die daar waren hadden zich verkleed als justin zeg .
Whehe, ja erg veel look-a-likes liepen er rond
L'Amour menaçant:
pi_50543240
Ook geweest. Geluid was inderdaad kut, maar de sfeer. .
Damn, heb aan één stuk door staan dansen. Vond het echt een feestje.
Karma is a fucking bitch.
pi_50543393
Oeh het was echt geweldig . Had het ergst verwacht van het geluid, maar viel reuze mee. Hij zong geweldig en is gewoon . En vond het tussenstuk zeg maar met Timbaland ook supertof, jammer dat ik geen kaartjes meer voor de afterparty kon krijgen want daar draaide die dj van Timbaland ook. Iemand wel geweest toevallig? Nouja, het was echt supertof en ik wil weer .
pi_50543613
ik zag alleen maar knappe vrouwen rondlopen daar. Keek mijn ogen uit. Heerlijke avond gehad

En oh ja, de show was ook wel redelijk
pi_50543679
Hoeveel mensen waren er nou ongeveer? half vol? Grote lege plekken?
pi_50543855
uitverkocht
pi_50544043
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
uitverkocht
echt niet

de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo

en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee

bij lange na genoeg niet uitverkocht
pi_50544267
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef Estolan het volgende:

[..]

echt niet

de zijkanten van het stadion waren niet gevuld, dus no way dat er 60.000man binnen waren. en op het veld was het niet eens krap ofzo

en je kon tot zaterdag middag nog gewoon kaarten kopen, dus nee

bij lange na genoeg niet uitverkocht
het was zo goed als uitverkocht. 40.000 man zaten er in het stadion. En ik weet niet over welke zijkanten jij het hebt. De tweede ring was voor de helft afgesloten, aan beide kanten achter de doelen. Dat deden ze omdat je daar geen zicht had, er lag een groot doek over. En de veldplaatsen waren ook bijna allemaal uitverkocht. Er was ruimte overgebleven vanwege de veiligheid achteraan. Doen ze altijd.

Er waren nog een paar 100 kaarten beschikbaar, dat betekent dat het zo goed als uitverkocht is op een bezoekersaantal van 40.000.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:14:02 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50544623
Dus ik wil zo een mooi filmpje van de opening zoeken, hoor ik enkel geschreeuw !
http://www.youtube.com/watch?v=tzBaoY6mhWc&mode=related&search=

Zonde dat het zo licht was dan, als je die opening in het buitenland zag leek het nog veel mooier .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50544649
uhm van de Amsterdam Arena site
het stadion sinds EURO 2000 beschikt over 51.628 stoelen!
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!

oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
dus 40.000 maximaal is nog lang niet uitverkocht

en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.

Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper ). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
pi_50544773
Setlist?
pi_50545241
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:
het concert van Celine Dion in juni 1999 het evenement is geweest met het hoogste aantal bezoekers (61.083)!

oftewel NEE, niet uitverkocht, en over de veiligheid minder kaarten voor het veld? wat een onzin, sinds wanneer word daar ineens rekening mee gehouden? in de HMH sta je toch ook bomvol op elkaar!
Dat heeft te maken met de bouw van het podium, regels, blablabla. Het klopt dat het stadion beschikt over 51000 stoelen, maar als daarvan ongeveer 1/4 is afgesloten houdt je 35.000 stoelen over.

En als jij denkt dat er geen rekening met veiligheid wordt gehouden, zeg ik verder niets meer. Jij gaat twee compleet verschillende ruimtes met elkaar vergelijken (HMH en de Arena)
  zondag 17 juni 2007 @ 14:56:57 #241
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50545891
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Estolan het volgende:

en voor 50euro per kaartje vond ik het een slecht optreden. Timbaland die ff 30min een plaatje aan het draaien is waarbij JT niet eens mee zingt bij zn laatste hit. erg matig. Geen optreden van 2,5uur maar een stuk minder. JT is zo ongv 3x het podium afgegaan.

Als je dit concert vergelijkt met bv Pink in de HMH, dan was dat toch echt een stuk beter, kwa sounds, kwa performance, kwa sfeer en kwa show! ( en volgens mij nog goedkoper ). En je kon na afloop tenminste normaal naar huis en niet er 2 uur in totaaal over doen ( stadion uit en P3 uit bv ), dat is echt een schande!
die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.

de bovenste gedeeltes aren inderdaad afgesloten omdat er vanuit die hoeken geen zicht is.
op enkele 100'den kaarten na was alles uitverkocht (degenen die niet uitverkocht waren dat waren de slechtste plekken en die waren hoogstwaarschijnlijk in de verkoop aan de kassa alsnog verkocht door mensen die op het laaatste moment toch nog die kant op gingen.

Anyway,... klein verslagje van mij!

Esmee Denters,.. geluid was bagger en vrijwel onerstaanbaar. vond ik heel erg jammer want gunde het dit meisje wel om een weergaloos eerste optreden te hebben.

Natasha Beddingfield,.. Geluid een stuk beter en het optreden was best leuk. jammere van de voorprogramma's is dat er verder helemaal geen aankleding en show bij wordt gedaan, dit mistte ik wel,.. zowel bij Esmee als bij Natasha.

en dan het optreden van Justin. Ik vond het weergaloos goed! het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
heel jammer dat die K*TArena een glazen dak heeft, in het begin mistte er gewoon een stukje sfeer, bij de laatste nummers toen het donkerder werd kwam de sfeer er veel beter in en gaf het de show een wat magischer effect.
Losing my way,.. gewoon kippevel!!!
en de toegift,.. ik kende dat nummer niet echt (sla ik altijd over op de cd) maar door het publiek en de sfeer was er gewoon weer even een kippevel momentje.

ik heb me supergoed vermaakt en het was de knaken meer dan waard. (heb nu de neiging om naar Londen te gaan en daar weer het concert te bezoeken. kan in ieder geval niet wachten tot er een DVD uitkomt.

nog 1 pic'je als teaser,.. heb er nog velen staan en enkele filmpjes (alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)
pi_50545931
een concert is een concert, en uitverkocht betekend een vol stadion of gebouw, en niet minder stoelen en minder staanplaatsen

dat bedoel ik ermee

en het dus niet uitverkocht, en als je opd e dag van het concert nog kaarten kan kopen, is dat gewoon geen goed teken

ik kocht mn kaarten direct online toen voorverkoop begon, met het idee van, dat zal wel ( net zoals andere erg grote artiesten ) binnen een week compleet uitverkocht zijn, maar 3mnd later, nog steeds niet

en dat voor zo'n bedrag en dan deze "show" er voor terug krijgen, dat krijgt van mij echt een 4- als cijfer. Niet te tippen als Pink / 3 Doors Down / Incubus / The Roots / Public Enemy, die allemaal in het afgelopen jaar een top concert gaven, allemaal uitverkocht, allemaal goedkoper en allemaal beter

Kijk het was leuk om JT is live te zien, maar zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
  zondag 17 juni 2007 @ 14:59:53 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50545978
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:58 schreef Estolan het volgende:
zijn muziek kwam gewoon niet over door het slechte geluid, oftewel niet door merg en been, zoals het moet!
Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50546055
quote:
het geluid heb ik me niet aan geirriteerd, maar had veldkaarten, misschien dat het geluid daar beter was dan op de ring. maar ik heb alle nummers goed kunnen verstaan en mee kunnen zingen
ik stond ook op het veld, 20m van het podium vandaan, maar het geluid was daar ook niet denderent, je kan het wel verstaan omdat je de nummers kent, en zo werkt het menselijk brein ook, iets wat je herkend, versta je ook, maar een gitaarsolo ertussenuit pikken, of een rifje op de bass, of een dingetje op de piano

nou nee, dat hoorde je dus echt niet. Hij moet ook gewoon in een kleinere zaal spelen, betere sfeer ( tenminste donker ) daardoor meer show elementen, en dan ook beter geluid vergeleken met zo'n hal!

Ps over de veiligheid door de brandweer, tja, maar hoezo passen ze dat dan nergens anders toe en alleen in de Arena???
pi_50546094
Ps2. en hoezo kon je dan niks zien vanaf de ring 2 achter de goal? ik kan dat namelijk prima zien en het podium was ook in 4 stukken ingedeeld, dus wat is het verschil dan? dat die Philips schermen ( waarvan er 1 ook uitermate bagger kwaliteit was ) half in de weg hangt? is dat het enige?
pi_50546135
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat kon ik je bij de aanschaf van de kaarten al vertellen.
dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was

maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans

dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz

maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
pi_50546184
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:

[..]

die veiligheid is opgelegd doro de brandweer,.. als ik me niet vergis moet je voor staanplaatsen plusminus 1m2 pp hebben.
...
Daar weet ik niks van.
pi_50546229
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Daar weet ik niks van.
ghehe
pi_50546320
I love you guys, and that's not a joke

althans dat zei hij

ben benieuwd wat hij bij andere optredens dan zegt, en of hij daar ook een "borrel" drinkt enz
  zondag 17 juni 2007 @ 15:14:43 #250
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50546407
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef Estolan het volgende:

[..]

dat hoorde ik ook al vanteveoren, net als het nieuws over de "Toppers" dat het zo slecht was

maarja JT zou toch wel een ster moeten zijn die zegt, bij mij moet het geluid super zijn voor mn fans

dus de zaal anders aankleden, het dak idd blinderen met doeken, zodat het geluid ook niet weerkaatst enz

maarja daar heeft hij dus schijt aan, wat ik zonde vind.
dat ligt aan Mojo,.. die zou als concertorganisator inmiddels toch wel beter moeten weten.
denk je nou echt dat Justin zich met dat soort dingen bezighoudt?

maar je hebt gelijk hoor,.. het geluid kan inderdaad beter (veel beter).
maar mijn grootste punt van ergernis is nog steeds dat klotelicht in de Arena,.. als je op Youtube kijkt naar filmpjes van het concert dan wordt je pas echt duidelijk hoeveel je daadwerkelijk gemist hebt van de show. op die doeken waren non-stop beelden te zien,.. maar doordat het te licht was konden wij dat dus niet zien.

maar ja,.. alle minpunten daargelaten,.. het was een geweldig concert, hoe je het ook wendt of keert.

en dat brandweer en 1m2 verhaal geldt voor iedere zaal/etablissement, dit zijn regels die vooral sinds het oud en nieuw brandje in volendam (het hemeltje) flink aangescherpt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')