quote:Ja, het is dan ook Black Eyed Peas ft. Justin Timberlake
Op zaterdag 6 september 2003 17:44 schreef Avani het volgende:
Zingt justin timberlake het refrein van Black eyed peas- where is the love? Het lijkt echt super veel op zijn stem.
quote:daarom vond ik de bovenste zelf ook leuker
Op maandag 15 september 2003 19:38 schreef Apfel het volgende:
Met wat meer haar is ie leuker.
quote:je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!
Op maandag 15 september 2003 18:38 schreef x-Annemieke-x het volgende:
kwam even een heel leuk fotootje tegen van hemnog eentje, maar ik vind ^ leuker...
Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!
quote:je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????
Op maandag 15 september 2003 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
je bent geweldig dat je dit met je mede-fokkers wilde delen!!
Catwoman gaat 28 november naar Justin in Gelredome!!!
quote:nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
Op maandag 15 september 2003 19:50 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
je hebt zeker niet een kaartje over, en die wil je zeker niet aan mij doneren???????
quote:waar kan ik ze kopen????
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
quote:www.ticketservice.nl ¤ 37,-
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
waar kan ik ze kopen????
nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters
quote:dank u dank u
Op maandag 15 september 2003 19:54 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
www.ticketservice.nl ¤ 37,-
nooit naar bugetticket gaan, daar kosten ze gewoon ¤ 60,- Had ze daar bijna besteld!! stelletje afzetters
Mooie foto, maarre.... vind hem zo nep lijken! Hebben ze soms 3 lagen poedertjes en cremepjes over hem gesmeerd?
quote:Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
Op maandag 15 september 2003 20:08 schreef Nikita-xx- het volgende:
Maakt dat uit??!!
Hijs TE lekker voor deze wereld...Dat bewijst maar weer dat Britney echt dom is...wie dumpt hem nou?!!
quote:als u
Op maandag 15 september 2003 19:57 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
dank u dank u
quote:jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
quote:Zoo ik ook!! Hehe maar ik zal wel ff lekker met m pronken als ik met m had...Britney is echt gewoon dom, daarom heeft ze dr haar vast geblondeerd, om dr naam hoog te houden
Op maandag 15 september 2003 20:40 schreef x-Annemieke-x het volgende:[..]
jah echt he... ik zou doodsbang zijn dat hij vreemd zou gaan...
quote:Nou, echt aantrekkelijk istie toch niet....vind ik tenminste
Op maandag 15 september 2003 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ja het is zo'n stomme muts, wie gaat nou vreemd als ie Justin heeft??
Wederom een bewijs dat boybands maar gemaakt zijn, en de échte artiest gewoon verborgen lag onder een dikke laag 'N Sync.
quote:HELEMAAAAL mee eens!!
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
quote:Nou ja, ieder z'n smaak. Qua muziek vind ik 'm wel leuk, maar qua uiterlijk...nou nee. Geef me dan maar bijvoorbeeld Mr RW
Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Nou kijk...op zich is ie niet superknap ofzo...maar hij heeft gewoon iets goddelijks over m heen...Je hebt t of je hebt t niet en hij heeft t duidelijk wel!!
quote:er zijn idd nog kaartjes te koop, maar dan moet je in je eentje gaan. anders kan je niet naast elkaar zitten. ik wou met 2 vriendinnen gaan, maar er zijn alleen nog kaartjes verspreid over de zaal. dan zit je dus zo ver van elkaar vandaan.... das minder leuk. dus ik ga dan maar niet
Op maandag 15 september 2003 19:52 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
nee, maar ze zijn nog gewoon te koop hoor. of wilde je gratis?
gotta be kidding me.
gewoon kaarten kopen, dan ram je de buurvrouw van de één maar even aan de kant.
quote:cheap ass
Op maandag 22 september 2003 12:52 schreef BlaBlub het volgende:
Toch maar eens ze album downen, want zn werk tot nu toe vond ik toch best wel goed
quote:Heb de clip gekeken, er zitten stukjes in van michael jackson dat hij achter dat meisje achterna loopt.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:32 schreef Junkie het volgende:
http://www.vh1.com/artists/az/timberlake_justin/artist.jhtml
VIDEO: "I'm Loving It"
Is deze video gebruikt bij de reclame van McDonalds?
Dit nummer staa ookt niet op zn cd.
Cry me a river is een plaat die na 300 keer luisteren nog steeds goed klinkt, dan heb ik het nog niet eens over LIke i love you gehad. Wat een heerlijke platen maakt die man!
Ik ben doorgewinterd hip-hop/ 2step / garage fan , maar Justin maakt kwalitatief goeie muziek.
Dat vraag ik me haast een jaar later ook af.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Scarface_ het volgende:
komt er nog een nieuwe cd of hoe zit dat?
ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic overquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:18 schreef Bigs het volgende:
Inmiddels is hij er alweer ff.. en hij is best wel goed vind ik zelf
[afbeelding]
Wat vinden jullie?
Ja maar dit is het centrale JT topic, dus vandaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, super tof natuurlijk, maar hier is allang een topic over![]()
Ah deze dus, ik zag door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef nipeng het volgende:
Ja er is nog een Timberlake topic.
dans weet ik niet, zang vind ik niet echt top en de muziek is als 12 in een dozijn.quote:Op woensdag 17 september 2003 12:44 schreef Henkmanz het volgende:
Zijn zang, zijn dans, zijn muziek (met hulp van de Neptunes of Timbaland) --> Top!
Goed nieuws. Leuk support actquote:Timberlake neemt Timbaland mee naar Amsterdam
AMSTERDAM (ANP) - Voor de Futuresex/Loveshow World Tour, waarmee Justin Timberlake deze zomer Europa aandoet, zijn nog twee namen bevestigd. Producer/rapper Timbaland staat als special guest met Timberlake op het podium.
De Britse zangeres Natasha Bedingfield is als supportact aan de show toegevoegd. Dat maakte concertorganisator Mojo maandag bekend.Timbaland is producer voor onder andere Nelly Furtado, The Pussycat Dolls en Björk. Natasha Bedingfield brak najaar 2004 door met de hit These Words en kwam daarna met Unwritten.
Op zaterdag 16 juni komt de show in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop is inmiddels gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |