quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef RSie het volgende:
(alleen nooit zo'n zin om die dingen te uploaden.)
Wow dat is inderdaad andere koek....quote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:
http://www.youtube.com/watch?v=AkAfxrEVdaA&mode=related&search=
dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arenaquote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
hier een filnpje van de opening zoals hij eruit zou hebben gezien als het wel donker was:
http://www.youtube.com/watch?v=AkAfxrEVdaA&mode=related&search=
Ik snap ook écht niet waarom ze zulke concerten daar maar blijven organiseren.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat ziet er al beter uit, en zelfs via een mobieltje hoor je de muziek al beter dan in het echt in de Arena
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
en de gabbers van Defqon1 stapten ook nog eens in.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht...
Toch 2 keer het Gelredome dan. Dus als Justin maar één dag in Nederland op kon treden, juist wel goed ingeschat. Sowieso geen slechte score met zo'n 50.000 verkochte kaarten meer publiek dan de Stones vorige week.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Er waren meer dan 10.000 kaarten dus NIET verkocht... toch wel een beetje fout ingeschat van Mojo!
Mojo kan een zonsondergang niet vervroegen hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef Estolan het volgende:
en al met al vond ik dit gewoon geen goed concert, je gaat voor een aantal elementen en die zijn gewoon niet duidelijk overgekomen, zoals idd die doeken
leuk om JT is te zien, maar Mojo mag het idd wel beter organiseren enz
Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Estolan het volgende:
Hoezo duurder dan? ze kunnen toch gewoon doeken gebruiken? dat doen ze nu deels ook
dan heb jij een verkeerd beeld van hipHop,.. want ik heb de hele avond geen HipHop gehoord!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vond het een prachtige show, dat terwijl ik niet eens van hiphop hou
Ik kwam tot mijn verbazing erachter dat ik op de perstribune zat op leren stoelen en keek zo recht op het podium.
ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enzquote:Op zondag 17 juni 2007 20:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk je dat dat gratis is om over dat hele dak te hangen?
Daar gaat nogal wat doek en manuren in zitten om dat voor elkaar te krijgen....
Dat doek wat ze nu over de tribune hadden is makkelijk neer te leggen en vooral bedoeld om te zorgen dat die plaatsen het geluid niet weerkaatsen.
Uhm.. Nee. Die hangen daar alleen voor het geluid. Al merk ik er weinig van. Het heeft amper invloed op het licht.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Estolan het volgende:
ik had het over die aan het plafond hangen! die hangen daar ook om diagonaal licht tegen te gaan en deels het geluid te weerkaatsen enz
Ja tuurlijk. Dat gaat Mojo of Justin Timberlake natuurlijk niet zelf betalen. Het zijn allebei commerciele 'bedrijven'. Die willen winst maken.quote:maar also je kaartje duurder word door de aankleding van een Show?
Waarom? Die zat in een overdekte hal. Die hoefde niet de boel af te plakken.quote:dan zouden de kaartjes bij Pink 100euro moeten zijn
Vertel eens, hoe gaat het dan wel?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Estolan het volgende:
gast, zo werkt het helemaal niet hoe de opbouw van een ticket gaat
En jij dus ook. Alle extra dingen bij een concert moeten ergens van betaald worden. Misschien dat een sponsor dat gaat doen, maar Mojo of Justin Timberlake niet.quote:alleen Mojo is gewoon weer is lekker cheap uit op deze manier
Fijn dat je dan ook even uitlegt hoe het wel werkt als je het allemaal zo goed weet....quote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef Estolan het volgende:
ok, als jij er zo over denkt, dan ben je gewoon dom
Justin Timberlake vind dat niet nodig, anders had die daar wel voor laten zorgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Estolan het volgende:
Nou, waarom zou het duurder moeten zijn als het donker was? Dat zoud an bij de Show horen, maar Mojo vond dat blijkbaar niet nodig ofzo.
Misschien vraag Incubus meer geld om te komen optreden. Daar hangt het ook vanaf. De ene artiest is nou eenmaal goedkoper dan de ander. De Rolling Stones vragen heel wat meer dan Pink om te komen optreden.quote:Bij Pink was het een complete set, met hang constructies voor de danseressen enz, dus dat zou dan duurder moeten zijn dan bv bij Incubus die gewoon een normaal podium hadden, en dat was dus niet zo
Tuurlijk wel. Wie betaalt anders dat podium?quote:Je betaald toch geen 50euro voor JT omdat het podium kan draaien ofzo? daar word de prijs toch niet op gebaseerd
Niet perse. Je kunt ervan uitgaan dat bijv. The Police meer geld vraagt om uberhaupt te komen zoals ik eerder deze post al zei.quote:zou betekenen datt bij Genesis of The Police ( 85euro volgens mij ) het nog groter spectacel zou moeten zijn dan bij JT
Dat denk ik ook.quote:Denk het niet, weet wel zeker dat veel mensen gaan klagen als het geluid daar ook zo slecht was, en dat dan voor die 85euro per kaartje
thanks!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deze moest ik er van iemand inzetten
Losing my way () met vals gekrijs er doorheen
http://www.youtube.com/watch?v=YFcoyUL9vhI
fijn voor jequote:Op zondag 24 juni 2007 01:12 schreef Estolan het volgende:
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.
alleen jammer van Sapp en sommie andere partijen
verder gezellige avond gehad, veel beter dan bij JT
Die twee evenementen kun je niet met elkaar vergelijken. Je vergelijkt iets wat bedoeld is voor 10.000 met wat bedoeld is voor 55.000 man.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef Estolan het volgende:
Nee ik vergelijk de Arena tussen 2 evenementen met elkaar, en bij de K1 was de zaal wel geowon donker als het licht uit was ( begon ook om 1600uur ), en plasma schermen ( 20stuks ofzo ) en 5 zeer grote projectie schermen, en beter geluid. en de kaartjes zijn maar 30e duurder, voor ruim 6uur plezier ipv 2,5uur
oftewel, 50euro voor JT met zo'n slechte organisatie ( 1,5uur in de parkeergarage in de file staan hoort er ook bij ) is gewoon GENAAID!
Neuh het zal niet duurder zijn dan. Als iedereen voor Justin Timberlake 30 euro meer had betaald, dan had je inderdaad een donkere ArenA kunnen hebben dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Estolan het volgende:
gast, geld is niet het probleem, snap dat nou is
50.000 mensen x 50 euro, of 15.000 mensen x 80 euro
dus bij JT het dubbele aan inkomen, dus daar kan je best en paar zwarte doeken mee ophangen
en ga niet zeggen dat JT dan duurder is dan de K1, want dat is niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |