Hahaha, die reactie had ik dus ookquote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!!!Las het en moest keihard gillen, zo tof vind ik het
.
dat werd wel op 3FM gezegd paar weken terug, verbaasde me dan ook wel dat nu Lovestoned is uitgebracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
Wordt Summer Lover nu de vierde single? In plaats van Lovestoned ()?
Nee er zijn nog wel wat kaartjes vanaf 80,00 euro per stuk! Ergens in de eerste ring volgens mij. Zou er ook graag heen gaan, maar zit dan net in mijn tentamenperiodequote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wou eigenlijk naar een ander optreden gaan op de 16e (Jawat!), maar Justin lijkt me ook leuk, en die treed veel minder vaak op in Nederland. Dus ik ga binnenkort even kaartjes kopen. Of is het al uitverkocht?
Vrijdag t/m vrijdagquote:Op maandag 4 juni 2007 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Tentamen? Het concert is op zaterdagavond mafketel
als ze dat stukje van What goes around gaat zingen (waarbij aan het einde Justin zichzelf laat zien) dan mag ze van mij komen, kreeg er kippevel van,.. en dat heb ik niet snel (behalve als ik liveopnames hoor van climaxmomenten op houseparty's)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Estolan het volgende:
En die Esmee als voorprogramma
hopelijk gaat ze niet teveel vibratone zingen, blegh!
hoeft niet,.. als het goed is zijn er nog enkele kaarten te koop via ticketbox. sta je alleen wel ergens op de tribune geloof ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga maar op marktplaats proberen kaartjes te vinden.
Ik hoop Lovestoned..(vooral het laatste stukje van dat nummer blijft me bij)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
Wordt Summer Lover nu de vierde single? In plaats van Lovestoned ()?
Ow mooi!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef RSie het volgende:
Summerlove is in Amerika wel al uitgebracht als single, hier in NL hebben we nu net Lovestoned (officieel uitgebracht op 2-Juni).
zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.quote:
Hij staat nog niet op Youtube...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef RSie het volgende:
[..]
zal vast wel al op Youtube staan,.. maar dat kan ik helaas niet checken nu omdat ik op mijn werk zit.
*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef sanni het volgende:
Tja bij gebrek aan echte artiesten blijf je altijd dit soort be-bop zangers behouden die vervolgens helemaal gehyped worden
nee hoor,.. dan noemen we je iemand die andere mensen hun muziek niet gunt! en er alleen maar van overtuigd is dat zijn of haar favoriete muziek de juiste is, Dus een soort van moslim-fundamentalist maar dan met muziek zeg maar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*ssh*, laat het ze maar niet horen, want dan ben je zo'n "alto" die alle commerciëele muziek haat.
Excuses,.. ik had U niet direct herkendquote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben een muziek-fundamentalist, maar dat komt ook omdat mijn smaak dan ook werkelijk beter is dan die van anderen.
zeker zin inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
En, al zin in het concert? Ik kan echt niet wachten, erg he. Ben ook al vijf jaar niet meer naar een concert geweest ofzo, dus big happening voor mij
.
is inderdaad wel heel erg vroeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind wel dat het erg vroeg begint hoor. 7 uurDan moet ik potverdriedubbeltjes al om half 6 van huis weg
.
hehe bedoelde ook 20.30uurquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Denk jij dat het concert 3,5 uur duurt? Zoveel materiaal heeft Justin niet eens volgens mij. Ik denk dat Justin om half 9 begint en half 11 is afgelopen. Mischien ga ik daarna nog even door naar een concert wat om 10 uur begint.
GRRRRrrr,..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
Wieeeeeeeee, kaartjes gewonnen, vooraan op een barkruk, ik ben erbij![]()
Via 3FM zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef RooieRakker het volgende:
Wieeeeeeeee, kaartjes gewonnen, vooraan op een barkruk, ik ben erbij![]()
kan je hier wat meer over vertellen, want ben met het openbaar vervoer..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Estolan het volgende:
en las dat het treinstation Arena na afloop al dicht is ( door verbouwingen enz ) dus dat word weer met de auto in de garage staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |