Post het nóg 6 keer, johquote:
Vandaag dusquote:Op maandag 6 juli 2015 16:56 schreef Blik het volgende:
Lekker belangrijk van Kelderman, klassement is toch al pleite. Kan die net zo goed rustig aan doen en voor een rit gaan
Als je niet op de fiets kan blijven zitten kan je ook niet voor een rit gaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:56 schreef Blik het volgende:
Lekker belangrijk van Kelderman, klassement is toch al pleite. Kan die net zo goed rustig aan doen en voor een rit gaan
Klopt,stuurmanskunst is niet zijn kracht...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niet op de fiets kan blijven zitten kan je ook niet voor een rit gaan.
Niet als je al naast een berg staat.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor je moet klimmen moet je eerst dalen
Dit. Een dag zonder te vallen zou mooi zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niet op de fiets kan blijven zitten kan je ook niet voor een rit gaan.
Maartenquote:
Een dag zonder valpartijen is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit. Een dag zonder te vallen zou mooi zijn.
Je hebt niet ieder jaar een proloog/korte tijdrit als openingsrit...je krijgt maar een paar kansen in je cariere.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:58 schreef Godshand het volgende:
Dumoulin volgend jaar gewoon in het geel, is hij nog sterker geworden
moeten we week 1 wel meer obstakels plaatsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:55 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten ze de Tour gewoon opsplitsen in twee delen:
Week 1 - Survivallen
Week 2 en 3 - Iedereen die nog heel is mag mee naar Parijs.
Geen proloog of tijdrit, dus dat zit er niet in.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:58 schreef Godshand het volgende:
Dumoulin volgend jaar gewoon in het geel, is hij nog sterker geworden
Vansummeren ookquote:Op maandag 6 juli 2015 16:59 schreef kilon het volgende:
Wie zullen er morgen voor of tijdens de etappe allemaal afstappen?
Ten Dam, Cancellara in ieder geval.
Valpartijen zijn, veel meer dan eender wat dat met doping te maken heeft, hét symbool van het nieuwe wielrennen. Is in de 21e eeuw echt wel véél erger geworden dan voorheen. Dat ze dat eens aanpakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Een dag zonder valpartijen is een dag niet geleefd.
Of de reclamekaravaan moet meer bier uitdelen, dan komen die obstakels er vanzelf.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moeten we week 1 wel meer obstakels plaatsen.
Geletruidragerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:00 schreef Blik het volgende:
Dat we een nieuwe gele trui drager hebben na vandaag lijkt me in ieder geval duidelijk
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:00 schreef OmniRocket het volgende:
hoor zojuist dat ze Dumoulin een gele mitella hebben gegeven
Schattig, wit is ook wel toepasselijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:00 schreef OmniRocket het volgende:
hoor zojuist dat ze Dumoulin een gele mitella hebben gegeven
Henderson? Of is die al weg?quote:
nee, alles voor Froomequote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zou Poels vandaag voor eigen kans mogen rijden?
Nee, gaat minstens door tot het WK.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit misschien wel de laatste wedstrijd van Cancellara?
neequote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Alleen jammer dat ze gister meer kansen hadden en het in Nederland wasquote:
Froome bij de voet van de Muur afzetten heeft een hogere prioriteit bij Sky.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laatste touretappe.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, gaat minstens door tot het WK.
Kelderman heeft zn dagelijkse ritueel al gehad, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:02 schreef marcodej het volgende:
Kelderman en Molkema gaan gewoon 1 en 2 worden straks en dan wordt het alsnog een mooie dag.
Wil je 100 ambulances mee laten rijden ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef Joezi het volgende:
Gebrek aan ambulances, wat is dat voor smoes
Ik weet niet hoe veel er meerijden maar dat zullen er geen tientallen zijn, zo gek is dat niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je 100 ambulances mee laten rijden ofzo?
Sporza.quote:
Zul je zien dat die ook gaan crashen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je een ambulance nodig hebt ben je toch al uit koers, dan hoef je het peleton niet te stoppenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die doen een Hoogerlandje.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ook gaan crashen.
* NOSquote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef raptorix het volgende:
Nos meld dat de muur van Hoei stijl is, kijk dat is nou informatie waar je iets aan hebt.
Goede en correcte info, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef raptorix het volgende:
Nos meld dat de muur van Hoei stijl is, kijk dat is nou informatie waar je iets aan hebt.
De vraag is, is het ook steil?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef raptorix het volgende:
De TDF is non profit, niet echt budget voor 5 extra ambulances, de boel draait op vrijwilligers.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef Joezi het volgende:
Toch een leuk weetje, want bij mij thuis zijn de meeste muren gewoon vlak.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef raptorix het volgende:
Non-profit? Tuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
De TDF is non profit, niet echt budget voor 5 extra ambulances, de boel draait op vrijwilligers.
Sowieso heb je in bijna alle gevallen daar genoeg aan.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
De TDF is non profit, niet echt budget voor 5 extra ambulances, de boel draait op vrijwilligers.
Niks gelogen aan.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef raptorix het volgende:
Hoop echt dat ze geen domme dingen gaat doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:06 schreef marcodej het volgende:
Dit was gewoon dé kans voor Tomgod.
Is alors al gesignaleerd?
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cance lijkt er niet veel belang bij te hebben.quote:
leuk geprobeerdquote:Op maandag 6 juli 2015 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
dat is de tweede uit mijn tourteamquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabian stapt morgen niet meer op de fiets.
Sagan 100% zekerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin of Sagan geel? Of 'gewoon' Froome?
Uran staat er van de klimmers er het best voor. Maar ik zou m'n geld op Sagan zetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kusje van Greipel doet wonderenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Cance lijkt er niet veel belang bij te hebben.
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist wel dat je niet serieus was, maar ik vraag mij echt af of het handig is om zoveel ambulances mee te laten rijden. De karavaan is al lang genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er nog serieus op in ook
Je bent zeker niet de enige.quote:
Daar was de tegenstand van een veel lager niveau dan hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.
Froome komt morgen door zonder valpartijenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:12 schreef Ferdii het volgende:
Froome nog geen fouten gemaakt volgens de NOS
Wacht maar tot morgen
Niets.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
niksquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
lijkt voetbal wel.. winnen we ook nooit meer de CLquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje in de Tour.
En een Nederlander gaat echt nooit meer het geel pakken.
Nou elk jaar.. tot voor kort hadden we zo'n 20 jaar sowieso weinig kans op het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Er komen nog genoeg prologen (= kansen voor Dumoulin) de komende 10 jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Bram Gesink over 22 jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wel, Tom heeft de komende jaren erg vaak de kans om bij een proloog de gele trui te pakken. Grootste kanshebber op een gele trui de komende jarenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
de kans dat een Nederlander ooit nog de Tour wint is wel veel groter dan dat een Nederlandse club ooit de CL nog zal winnen, naja volgend jaar dan maar met Tommekequote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lijkt voetbal wel.. winnen we ook nooit meer de CL
Sam Oomenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Bedoel met elk jaar vooral dat de laatste 5 jaar er telkens al 40 mab uitgeschakeld is voor de eerste heuvel, omdat er allemaal van die halve tammen in het peloton rijden die debiele risico's nemen met die gigantische valpartijen als gevolg...quote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou elk jaar.. tot voor kort hadden we zo'n 20 jaar sowieso weinig kans op het geel.
Mjah het nu ontgaat me ook, meestal zijn de verwondingen niet zo zwaar dat er acuut gevaar is, en als dat wel het geval is hebben ze volgens mij wel redelijk snel trauma helicopters. Vergeet ook niet dat op veel plekken in de TDF de afstand naar het ziekenhuis best ver weg kan zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet serieus was, maar ik vraag mij echt af of het handig is om zoveel ambulances mee te laten rijden. De karavaan is al lang genoeg.
Het is wielrennen. Dan wil iedereen die geen ploegmaat tegen de vlakte had, doorgaans wel rijden.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen Sky wilde toch rijden? De rest wilde toch gewoon het peloton stil leggen?
Het was toch echt alleen Skyquote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is wielrennen. Dan wil iedereen die geen ploegmaat tegen de vlakte had, doorgaans wel rijden.
Zal vast wel wat extra zakken bloed willen doneren zelfs.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou kunnen. Z'n vader houdt hem niet tegen als hij wil dopen.
Ik gun niet veel mensen een smak op de grond maar hij staat toch vrij hoog op die lijstquote:
In mijn beleving doen ze om de 2 jaar een proloog...en anders maar een proloogje in de Vuelta of Giro pakken. Ons Tom heeft een gouden toekomst.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu is Dumoulin een van de beste tijdrijders ter wereld momenteel, maar zelfs dan heeft de Tour maar eens in de 4 jaar een proloog ofzo. Zie Tony Martin die hem ook nog nooit gepakt heeft hoe lastig het is... Manmanman.
Jep zit prima geplaatst.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Gees zit naast Piti. Perfect.
Youtube.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Zijn er ergens beelden van de valpartij?
Youtube.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Je moet maar zo denken, als je je omdraait wordt bergop ineens bergaf.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Drolflap het volgende:
Zal me niets verbazen als kelderman bergop nog ten val komt
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Drolflap het volgende:
Zal me niets verbazen als kelderman bergop nog ten val komt
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Sporza.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Ik las deze post en pas daarna kwam Frank in beeld.
Tis geen formule 1quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Coelho het volgende:
Ze hebben allemaal GPS onder hun zadel, maar blijkbaar is het te veel gevraagd om bij dit soort doorkomsten even het lijstje in beeld mee te laten lopen...
Ditquote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Coelho het volgende:
Ze hebben allemaal GPS onder hun zadel, maar blijkbaar is het te veel gevraagd om bij dit soort doorkomsten even het lijstje in beeld mee te laten lopen...
Voor zover ik weet spreek je een j niet als zj/sj uit in het Pools.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef ledlamp het volgende:
Vorig jaar was het nog maika, nu spreken ze het ineens uit als masjka
Dit soort dingen kunnen ze dan weer wel:quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Coelho het volgende:
quote:The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015
Dat is Gesink.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:23 schreef Ferdii het volgende:
Zag nog een tlj renner achterin eerste groep
Welk bloedprofiel heb je het over`quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Als Gesink hier trouwens ineens weer top-5 rijdt weten we wel van wie dat bloedprofiel is.
Pinot ook gevallen?
Hij zal hem niet weggooien, maar met ruim 5 min achterstand zal die hem morgen niet weer aantrekkenquote:
Hij werd naar voren geredenquote:
Stelt ook niet veel voor op Kittel, d'n John en Tom na.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:24 schreef marcodej het volgende:
Weet niet wat het plannetje van Tom was, maar heel Giant is weg.
Je zou Barguil en Geschke toch nog vooraan verwachten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stelt ook niet veel voor op Kittel, d'n John en Tom na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |