dat is de tweede uit mijn tourteamquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabian stapt morgen niet meer op de fiets.
Sagan 100% zekerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin of Sagan geel? Of 'gewoon' Froome?
Uran staat er van de klimmers er het best voor. Maar ik zou m'n geld op Sagan zetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kusje van Greipel doet wonderenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Cance lijkt er niet veel belang bij te hebben.
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist wel dat je niet serieus was, maar ik vraag mij echt af of het handig is om zoveel ambulances mee te laten rijden. De karavaan is al lang genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er nog serieus op in ook
Je bent zeker niet de enige.quote:
Daar was de tegenstand van een veel lager niveau dan hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.
Froome komt morgen door zonder valpartijenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:12 schreef Ferdii het volgende:
Froome nog geen fouten gemaakt volgens de NOS
Wacht maar tot morgen
Niets.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
niksquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
lijkt voetbal wel.. winnen we ook nooit meer de CLquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje in de Tour.
En een Nederlander gaat echt nooit meer het geel pakken.
Nou elk jaar.. tot voor kort hadden we zo'n 20 jaar sowieso weinig kans op het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Er komen nog genoeg prologen (= kansen voor Dumoulin) de komende 10 jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Bram Gesink over 22 jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wel, Tom heeft de komende jaren erg vaak de kans om bij een proloog de gele trui te pakken. Grootste kanshebber op een gele trui de komende jarenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
de kans dat een Nederlander ooit nog de Tour wint is wel veel groter dan dat een Nederlandse club ooit de CL nog zal winnen, naja volgend jaar dan maar met Tommekequote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
lijkt voetbal wel.. winnen we ook nooit meer de CL
Sam Oomenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Bedoel met elk jaar vooral dat de laatste 5 jaar er telkens al 40 mab uitgeschakeld is voor de eerste heuvel, omdat er allemaal van die halve tammen in het peloton rijden die debiele risico's nemen met die gigantische valpartijen als gevolg...quote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou elk jaar.. tot voor kort hadden we zo'n 20 jaar sowieso weinig kans op het geel.
Mjah het nu ontgaat me ook, meestal zijn de verwondingen niet zo zwaar dat er acuut gevaar is, en als dat wel het geval is hebben ze volgens mij wel redelijk snel trauma helicopters. Vergeet ook niet dat op veel plekken in de TDF de afstand naar het ziekenhuis best ver weg kan zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet serieus was, maar ik vraag mij echt af of het handig is om zoveel ambulances mee te laten rijden. De karavaan is al lang genoeg.
Het is wielrennen. Dan wil iedereen die geen ploegmaat tegen de vlakte had, doorgaans wel rijden.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen Sky wilde toch rijden? De rest wilde toch gewoon het peloton stil leggen?
Het was toch echt alleen Skyquote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is wielrennen. Dan wil iedereen die geen ploegmaat tegen de vlakte had, doorgaans wel rijden.
Zal vast wel wat extra zakken bloed willen doneren zelfs.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou kunnen. Z'n vader houdt hem niet tegen als hij wil dopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |