dat is de tweede uit mijn tourteamquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabian stapt morgen niet meer op de fiets.
Sagan 100% zekerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin of Sagan geel? Of 'gewoon' Froome?
Uran staat er van de klimmers er het best voor. Maar ik zou m'n geld op Sagan zetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kusje van Greipel doet wonderenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef Revanches het volgende:
[..]
Cance lijkt er niet veel belang bij te hebben.
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist wel dat je niet serieus was, maar ik vraag mij echt af of het handig is om zoveel ambulances mee te laten rijden. De karavaan is al lang genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er nog serieus op in ook
Je bent zeker niet de enige.quote:
Daar was de tegenstand van een veel lager niveau dan hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Na die klim in California zou ik Sagan zeggen.
Froome komt morgen door zonder valpartijenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:12 schreef Ferdii het volgende:
Froome nog geen fouten gemaakt volgens de NOS
Wacht maar tot morgen
Niets.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
niksquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef ledlamp het volgende:
ik was ff 10 minuten schijten, wat is er gebeurd
lijkt voetbal wel.. winnen we ook nooit meer de CLquote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje in de Tour.
En een Nederlander gaat echt nooit meer het geel pakken.
Nou elk jaar.. tot voor kort hadden we zo'n 20 jaar sowieso weinig kans op het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje in de Tour.
En een Nederlander gaat echt nooit meer het geel pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |