Is sanasoufi ook zo lui dan? Ik zou bijna denken dat ze wel continu druk bezig is als ze tussendoor ook nog trolltopics moet verzinnen.quote:
Nee, het was na twee uur ook wel weer weg... Het was ook overdag gebeurd volgens mij, ineens voelde ik het ontstaanquote:Op zondag 5 juli 2015 23:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
heb je er nog last van? merk dat als je er ijs op doet al een hoop scheelt
Onzin trouwens. Land bezuinigde zich een slag in de rondte en zelfs toen kon men niets terugbetalen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de Grieken lui zijn. Ze willen geld toegestopt krijgen zonder er iets voor te doen.
Zoals Paxcon dus.
meid, wat erg! hier, een dikke kus op je mond:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, het was na twee uur ook wel weer weg... Het was ook overdag gebeurd volgens mij, ineens voelde ik het ontstaan
Of een allergische reactie ofzo maar dat lijkt me stug
nou dankje, laten we het virtueel houdenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
meid, wat erg! hier, een dikke kus op je mond:
[ afbeelding ]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onzin trouwens. Land bezuinigde zich een slag in de rondte en zelfs toen kon men niets terugbetalen.
Tja, ze wil niet werken, maar wel trouwen met een rijke vent. Haar pa moet de studie betalen en toch heeft hij haar niet het huis uitgetrapt. Dat zou ik wel doen met iemand die negen jaar over haar bachelor doet.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is sanasoufi ook zo lui dan? Ik zou bijna denken dat ze wel continu druk bezig is als ze tussendoor ook nog trolltopics moet verzinnen.
dat zullen we nog wel zien, want remember:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou dankje, laten we het virtueel houden
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
dan doe ik aangiftequote:Op zondag 5 juli 2015 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel zien, want remember:
[..]
Wat wil je dan? Ineens naar 67 patsboem? Dat werkt toch niet man. We zijn hier jaren en jaren bezig geweest om van 65 naar 67 te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.
Liever moeite hebben dan helemaal niet meer kunnen, vies dik varken.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt al moeite met het voortbewegen van enkel je eigen lichaam
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever moeite hebben dan helemaal niet meer kunnen, vies dik varken.
hihi jaquote:
In die tijd werken ze véél meer dan Nederlanders, maar vooruit.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.
Wijze woorden van een baklapquote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ineens naar 67 patsboem? Dat werkt toch niet man. We zijn hier jaren en jaren bezig geweest om van 65 naar 67 te gaan.
Economie omvormen kost tijd, alleen omdat er een duidelijke politieke dimensie speelt wordt alles in hapklare brokjes opgedeeld die makkelijk roeptoeteren, zoals jouw punt dus.
Dit had men vooraf moeten inzien. Waarschijnlijk was de euro dan nooit ingevoerd.
Mogen ze hier ook wel invoeren, bij de tijd dat je hier klaar bent ben je al te oud om van het leven te genieten. Kijk er zo tegen op om straks 40 jaar lang van 9 tot 5 te werkenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In die tijd werken ze véél meer dan Nederlanders, maar vooruit.
Volgens het NRC zelfs 42,1 voor Griekenland en 30,6 voor Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Volgens mij las ik dat de Grieken 44 uur per week werken, terwijl dat de Nederlanders er 41 uur per week werken.
Dan moet je een baan zoeken waarvoor dat niet geldt. Je hebt enorme mazzel dat je hoger opgeleid bent (of wordt), goed Nederlands spreekt en (waarschijnlijk) uit een redelijk goede familie komt. Je zit echt niet vast aan het fabrieksleven dat sommige mensen wel hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mogen ze hier ook wel invoeren, bij de tijd dat je hier klaar bent ben je al te oud om van het leven te genieten. Kijk er zo tegen op om straks 40 jaar lang van 9 tot 5 te werken![]()
En nadeel aan rechten is dat je toch grotendeels aan Nederland gebonden bent
Ik las dit hier:quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens het NRC zelfs 42,1 voor Griekenland en 30,6 voor Nederland.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ste-uren-van-europa/
Weet jij toevallig of het notariaat/de wet identiek is op de BES-Eilanden?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je een baan zoeken waarvoor dat niet geldt. Je hebt enorme mazzel dat je hoger opgeleid bent (of wordt), goed Nederlands spreekt en (waarschijnlijk) uit een redelijk goede familie komt. Je zit echt niet vast aan het fabrieksleven dat sommige mensen wel hebben.
Nope. Ik kon een vak notariële wetgeving volgen, maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of het notariaat/de wet identiek is op de BES-Eilanden?
Toch fijn dat je naar me hebt geluisterd.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwijtgeraakt toen ik een seksdate had op jouw advies.
Hmm. Lijkt me wel erg tof, op een van de BES-eilanden wonen en daar een kantoortje hebbenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Ik kon een vak notariële wetgeving volgen, maar niet gedaan.
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je een baan zoeken waarvoor dat niet geldt. Je hebt enorme mazzel dat je hoger opgeleid bent (of wordt), goed Nederlands spreekt en (waarschijnlijk) uit een redelijk goede familie komt. Je zit echt niet vast aan het fabrieksleven dat sommige mensen wel hebben.
Dacht dat de gemiddelde jurist toch wel minstens tot zijn 60e moet werken.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geluisterd, huh?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je naar me hebt geluisterd.
Kan vast wel. Je Nederlandse diploma is gewoon geldig, de wetgeving is vast grotendeels hetzelfde en voor zover het wel anders is, is het in het Nederlands geschreven en dus best te behappen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm. Lijkt me wel erg tof, op een van de BES-eilanden wonen en daar een kantoortje hebben ;@
Niemand verplicht je om tot je zestigste als jurist te werken? Als je ergens iets anders wil gaan doen kan dat. En ook als je wel een juridisch vak blijft doen hoeft dat niet van 9 tot 5.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat de gemiddelde jurist toch wel minstens tot zijn 60e moet werken.
Werken is niet het probleem. Het weer/land is het probleem.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan vast wel. Je Nederlandse diploma is gewoon geldig, de wetgeving is vast grotendeels hetzelfde en voor zover het wel anders is, is het in het Nederlands geschreven en dus best te behappen.
[..]
Niemand verplicht je om tot je zestigste als jurist te werken? Als je ergens iets anders wil gaan doen kan dat. En ook als je wel een juridisch vak blijft doen hoeft dat niet van 9 tot 5.
Soms zit ik er over na te denken of ik niet eventueel in Suriname aan de bak zou kunnen als jurist, maar ik vrees dat ik als bounty helemaal gek zou worden van de Surinaamse mentaliteit.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
En nadeel aan rechten is dat je toch grotendeels aan Nederland gebonden bent
onzin. 3 jaar partner zijn moet voldoende zijn...quote:Op maandag 6 juli 2015 00:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat de gemiddelde jurist toch wel minstens tot zijn 60e moet werken.
Vriend van mij is personal trainer en die werkt een paar uur in de ochtend en in de avond en komt goed rond, heerlijk lijkt me dat
Nouja, je bent inmiddels toch ook alweer een decennium bezig?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Soms zit ik er over na te denken of ik niet eventueel in Suriname aan de bak zou kunnen als jurist, maar ik vrees dat ik als bounty helemaal gek zou worden van de Surinaamse mentaliteit.
Ooooooooooohhquote:Op maandag 6 juli 2015 07:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, je bent inmiddels toch ook alweer een decennium bezig?
Die Afrikaanse beelden vind ik ook wel tof. Heb er wel een paar thuis!quote:Op zondag 5 juli 2015 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice. Leuke spullen zijn dat. Ook die Afrikaanse beelden
Ben je nu weer helemaal bij?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die Afrikaanse beelden vind ik ook wel tof. Heb er wel een paar thuis!
Geen idee, uit m'n hoofd Ghana en Mali. Ooit gekregen.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je nu weer helemaal bij?
Uit welke landen komen ze?
Mompelt iets met arbeidsproductiviteit.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Volgens mij las ik dat de Grieken 44 uur per week werken, terwijl dat de Nederlanders er 41 uur per week werken.
goed itemquote:Op maandag 6 juli 2015 18:15 schreef Joosie200 het volgende:
Net een item over het leengedrag van studenten in het zesuurjournaal en het decor van het academiegebouw in Grunn
Wat ik zelf uit de stof en HC's heb begrepen is dat als een bestuursorgaan een besluit neemt en je bent het niet eens met het besluit je als eerste bezwaar maakt bij die instantie zelf, en daarna nog in beroep kan gaan bij een bestuursrechter.quote:Geen beroep kan worden ingesteld tegen een besluit waarbij het bestuursorgaan een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel vaststelt, wijzigt of intrektart. 8:2 Awb. Dus als je deze week leest dat de gemeenteraad van Nijmegen besluit om een bepaald artikel op te nemen wat jou niet zint, en je wilt beroep in stellen. Dit kan dus niet. Dit kan niet bij de bestuursrechter doen (gewoon naar de rechtbank etc.). Zie 4): niet bestuursrechter dan burgerlijke rechter. Als je beboet wordt wegens het artikel en je voert hem aan bij de rechter, dan kan je altijd zeggen dit artikel is onverbindend want die is in strijd met een hogere regel. Als bepaalt wordt dat dit klopt, dan zal de rechter de boete nietig verklaren: geen verbindende kracht.
1. Als men een dergelijk besluit onrechtmatig acht, dan kan men dit geschil voorleggen aan de burgerlijke rechter (‘aanvullende rechtsbescherming’).
quote:Hoofdstuk 8. Bijzondere bepalingen over de wijze van procederen bij de bestuursrechter
Titel 8.1. Algemene bepalingen over het beroep in eerste aanleg
Afdeling 8.1.1. Bevoegdheid Artikel 8:1 Een belanghebbende kan tegen een besluit beroep instellen bij de bestuursrechter.
quote:Artikel 8:2 1. Met een besluit wordt gelijkgesteld: a. een andere handeling van een bestuursorgaan waarbij de volgende personen, hun nagelaten betrekkingen of hun rechtverkrijgenden belanghebbende zijn: 1°. een ambtenaar als bedoeld in artikel 1 van de Ambtenarenwet als zodanig, 2°. een militair ambtenaar als bedoeld in artikel 1 van de Militaire Ambtenarenwet 1931 als zodanig, 3°. een lid van het personeel van een zelfstandig bestuursorgaan waarop ingevolge artikel 15 van de Kaderwet zelfstandige bestuursorganen de ambtelijke rechtspositieregels van overeenkomstige toepassing zijn als zodanig, 4°. een dienstplichtige als bedoeld in hoofdstuk 2 van de Kaderwet dienstplicht als zodanig, b. een andere publiekrechtelijke handeling van de Sociaal-Economische Raad. 2. Met een besluit wordt gelijkgesteld de schriftelijke beslissing, inhoudende de weigering van de goedkeuring van: a. een besluit, inhoudende een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel of de intrekking of de vaststelling van de inwerkingtreding van een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel, b. een besluit ter voorbereiding van een privaatrechtelijke rechtshandeling.
Alvast bedankt voor de hulp!quote:Artikel 8:3 1. Geen beroep kan worden ingesteld tegen een besluit: a. inhoudende een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel, b. inhoudende de intrekking of de vaststelling van de inwerkingtreding van een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel, c. inhoudende de goedkeuring van een besluit, inhoudende een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel of de intrekking of de vaststelling van de inwerkingtreding van een algemeen verbindend voorschrift of een beleidsregel. 2. Geen beroep kan worden ingesteld tegen een besluit ter voorbereiding van een privaatrechtelijke rechtshandeling.
Een bestuursorgaan kan verschillende soorten besluiten nemen. Heel kort gezegd: tegen een beschikking, een besluit op één specifiek punt, staat bezwaar open voor belanghebbenden (dus niet voor iedereen). Een algemeen verbindend voorschrift is veel ruimer van strekking en daartegen staat geen direct beroep bij een bestuursrechter open.quote:nuOp maandag 6 juli 2015 19:13 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit maar heb een vraagje over dit stukje (gaat over het vak Inleiding recht, ik doe zelf Economie dus dit is een keuzevak en heb niet bepaald veel verstand van recht)
[..]
Wat ik zelf uit de stof en HC's heb begrepen is dat als een bestuursorgaan een besluit neemt en je bent het niet eens met het besluit je als eerste bezwaar maakt bij die instantie zelf, en daarna nog in beroep kan gaan bij een bestuursrechter.
Echter in de quote hierboven geven ze als voorbeeld dat als de gemeente besluit een artikel op te nemen je geen beroep kan instellen. Ik snap niet precies waarom niet.
De artikelen die hierbij horen:
[..]
[..]
[..]
Alvast bedankt voor de hulp!
Mondeling. En anders idd studievertraging.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:33 schreef Henrys het volgende:
Hoe zit het trouwens als ik in het 3e jaar alles haal behalve handelsrecht? Zou dan een heel jaar schoolgeld moeten betalen en vertraging oplopen voor 1 vak?
Wat Etsu zegt. Je krijgt voor zover ik weet op elke uni een extra kans voor je laatste vak maar daarna is het echt jammer dan. Je kunt je natuurlijk wel voor een half jaar onderwijs inschrijven voor het semester waar dat vak in valt, en sommige universiteiten laten je zelfs per maand betalen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:33 schreef Henrys het volgende:
Hoe zit het trouwens als ik in het 3e jaar alles haal behalve handelsrecht? Zou dan een heel jaar schoolgeld moeten betalen en vertraging oplopen voor 1 vak?
Bedankt, heb al genoeg vertraging opgelopen dus volgend jaar maar alles van dag 1 bijhouden en wat meer structuur in mijn leven brengenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mondeling. En anders idd studievertraging.
Welke vakken heb je nog meer geskipt dan?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, heb al genoeg vertraging opgelopen dus volgend jaar maar alles van dag 1 bijhouden en wat meer structuur in mijn leven brengen
Niks heb alle studiepunten behalve handelsrechtquote:Op maandag 6 juli 2015 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke vakken heb je nog meer geskipt dan?
Ah, dan moet het wel lukken. Ik had vorig jaar ook 2 vakken niet gehaald en dit jaar wel + 2 extra vakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niks heb alle studiepunten behalve handelsrecht
Heb je studentenrechtbank wel gedaan?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dan moet het wel lukken. Ik had vorig jaar ook 2 vakken niet gehaald en dit jaar wel + 2 extra vakken erbij.
Maar wordt wel idd op tijd beginnen.
Nee, https://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGBPR00610quote:
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakkenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, https://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGBPR00610
Vergelijkbaar, alleen geen oefenen voor pleiten enzo. Wel 4 grote opdrachten + paper + presentatie.
Maar ik ken wel mensen die dat hebben gedaan en ze vonden het vreselijk.![]()
Dat doen ze wel, alleen jij luistert daar niet naar. Er zal wel een reden zijn dat Handels nu een 2de jaars vak en Europees een 3de jaars vak is in hetzelfde blok.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakken
Je weet heel veel data nog niet voor de Srb, die krijg je pas in november ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakken
Bek dichtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nicequote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:49 schreef underground1009 het volgende:
En Marmaris is overigens heerlijk, goeie temperatuur en mooie omgeving / natuur. Over anderhalf uur worden mijn vriendin en ik opgepikt om naar de hamam te gaan
Binnen hoeveel tijd moet er een mondeling plaatsvinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NiceEnjoy!
Lichtpuntje is in ieder geval dat het geen 4 is en mijn kansen op een afsluitend mondeling niet verkeken zijn. Volgende week maar zien hoe en wat mogelijk is.
Geen idee. Dat gaat gewoon in overleg met de docent in kwestie. En zolang ik mijn cijfer voor het mondeling maar voor 31 augustus in Progresswww.nl heb staan kan ik dit jaar mijn diploma aanvragen en ben ik officieel op tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd moet er een mondeling plaatsvinden?
Hmm, 31 augustus dus. Als ik register ook gehaald heb en handels weer een 5 (mag een 4 echt niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaat gewoon in overleg met de docent in kwestie. En zolang ik mijn cijfer voor het mondeling maar voor 31 augustus in Progresswww.nl heb staan kan ik dit jaar mijn diploma aanvragen en ben ik officieel op tijd.
Danku!quote:Op maandag 6 juli 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een bestuursorgaan kan verschillende soorten besluiten nemen. Heel kort gezegd: tegen een beschikking, een besluit op één specifiek punt, staat bezwaar open voor belanghebbenden (dus niet voor iedereen). Een algemeen verbindend voorschrift is veel ruimer van strekking en daartegen staat geen direct beroep bij een bestuursrechter open.
4 dagdelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:18 schreef Henrys het volgende:
Gefeliciteerd, hoe lang had je voor FAR geleerd?
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:49 schreef underground1009 het volgende:
Gefeliciteerd Etsu! En jammer Joosie, maar het komt echt vanzelf![]()
Ondertussen wacht ik nog steeds op m'n cijfer voor strafrecht 1, hopelijk een dezer dagen dat ik die krijg. Marmaris is overigens heerlijk, goeie temperatuur en mooie omgeving / natuur. Over anderhalf uur worden mijn vriendin en ik opgepikt om naar de hamam te gaan
Domper. Een 5.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
Straf 3 nieuw is heel soepel gerekend en toch is het gemiddelde nog immer een 4,39Verder kun je de werkgroepen afschaffen want ze willen gewoon een lopende encyclopedie zien van relevante hc sheets
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?
Logica is ver te zoeken
Ja dat is omdat RGR ook beter/makkelijker te halen is dan FAR.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik hou me aan m'n woord. Rode wijn ofzo?quote:
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?
Sowieso geen hbo rechten doen. Ga dan naar een andere faculteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.quote:
Ja, goede tip van mij was dat he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.
Ai, tweedejaars BSA is extra zuur. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.
Ik heb de vakcoördinator en een studieadviseur al gemaild, hoop dat die nog wat voor me kunnen betekenen. Ik heb ook iets gelezen over een afwijkende tentamenregeling bij de RuG, maar dat zou dan weer gelden voor laatstejaars bachelor- en master-studenten en is bedoeld om "onaanvaardbare studievertraging" te voorkomen. Vraag me af of dit ook geldt voor een stumper die zelfs na vier kansen nog geen voldoende weet te halen voor strafrecht 1
Nee ben net klaar met de nabespreking van straf 3. Schaf dat hele werkgroepsysteem dan maar af. Echt, het heeft 0 toegevoegde waarde als je puur vragen baseert op de HC alleen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, goede tip van mij was dat he?Wel erbij vermelden heuj
![]()
Al gemaild?
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachtenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachten
Ja precies, 552 tegenwoordig. Ben ik bereid te betalen, als het moet, eventueel met hulp van m'n ouders.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.
SES / [SC] WO Rechten #451 - Showroommodel arrest
Is fucking duur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |