Is sanasoufi ook zo lui dan? Ik zou bijna denken dat ze wel continu druk bezig is als ze tussendoor ook nog trolltopics moet verzinnen.quote:
Nee, het was na twee uur ook wel weer weg... Het was ook overdag gebeurd volgens mij, ineens voelde ik het ontstaanquote:Op zondag 5 juli 2015 23:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
heb je er nog last van? merk dat als je er ijs op doet al een hoop scheelt
Onzin trouwens. Land bezuinigde zich een slag in de rondte en zelfs toen kon men niets terugbetalen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de Grieken lui zijn. Ze willen geld toegestopt krijgen zonder er iets voor te doen.
Zoals Paxcon dus.
meid, wat erg! hier, een dikke kus op je mond:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, het was na twee uur ook wel weer weg... Het was ook overdag gebeurd volgens mij, ineens voelde ik het ontstaan
Of een allergische reactie ofzo maar dat lijkt me stug
nou dankje, laten we het virtueel houdenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
meid, wat erg! hier, een dikke kus op je mond:
[ afbeelding ]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onzin trouwens. Land bezuinigde zich een slag in de rondte en zelfs toen kon men niets terugbetalen.
Tja, ze wil niet werken, maar wel trouwen met een rijke vent. Haar pa moet de studie betalen en toch heeft hij haar niet het huis uitgetrapt. Dat zou ik wel doen met iemand die negen jaar over haar bachelor doet.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is sanasoufi ook zo lui dan? Ik zou bijna denken dat ze wel continu druk bezig is als ze tussendoor ook nog trolltopics moet verzinnen.
dat zullen we nog wel zien, want remember:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou dankje, laten we het virtueel houden
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
dan doe ik aangiftequote:Op zondag 5 juli 2015 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel zien, want remember:
[..]
Wat wil je dan? Ineens naar 67 patsboem? Dat werkt toch niet man. We zijn hier jaren en jaren bezig geweest om van 65 naar 67 te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.
Liever moeite hebben dan helemaal niet meer kunnen, vies dik varken.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt al moeite met het voortbewegen van enkel je eigen lichaam
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever moeite hebben dan helemaal niet meer kunnen, vies dik varken.
hihi jaquote:
In die tijd werken ze véél meer dan Nederlanders, maar vooruit.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daarom werken ze ook tot hun 55ste (?) en dan heerlijk met pensioen.
Wijze woorden van een baklapquote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Ineens naar 67 patsboem? Dat werkt toch niet man. We zijn hier jaren en jaren bezig geweest om van 65 naar 67 te gaan.
Economie omvormen kost tijd, alleen omdat er een duidelijke politieke dimensie speelt wordt alles in hapklare brokjes opgedeeld die makkelijk roeptoeteren, zoals jouw punt dus.
Dit had men vooraf moeten inzien. Waarschijnlijk was de euro dan nooit ingevoerd.
Mogen ze hier ook wel invoeren, bij de tijd dat je hier klaar bent ben je al te oud om van het leven te genieten. Kijk er zo tegen op om straks 40 jaar lang van 9 tot 5 te werkenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In die tijd werken ze véél meer dan Nederlanders, maar vooruit.
Volgens het NRC zelfs 42,1 voor Griekenland en 30,6 voor Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Volgens mij las ik dat de Grieken 44 uur per week werken, terwijl dat de Nederlanders er 41 uur per week werken.
Dan moet je een baan zoeken waarvoor dat niet geldt. Je hebt enorme mazzel dat je hoger opgeleid bent (of wordt), goed Nederlands spreekt en (waarschijnlijk) uit een redelijk goede familie komt. Je zit echt niet vast aan het fabrieksleven dat sommige mensen wel hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mogen ze hier ook wel invoeren, bij de tijd dat je hier klaar bent ben je al te oud om van het leven te genieten. Kijk er zo tegen op om straks 40 jaar lang van 9 tot 5 te werken![]()
En nadeel aan rechten is dat je toch grotendeels aan Nederland gebonden bent
Ik las dit hier:quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens het NRC zelfs 42,1 voor Griekenland en 30,6 voor Nederland.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ste-uren-van-europa/
Weet jij toevallig of het notariaat/de wet identiek is op de BES-Eilanden?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je een baan zoeken waarvoor dat niet geldt. Je hebt enorme mazzel dat je hoger opgeleid bent (of wordt), goed Nederlands spreekt en (waarschijnlijk) uit een redelijk goede familie komt. Je zit echt niet vast aan het fabrieksleven dat sommige mensen wel hebben.
Nope. Ik kon een vak notariële wetgeving volgen, maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of het notariaat/de wet identiek is op de BES-Eilanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |