Omdat ik niet weet of ik m'n hele leven hier wil blijven wonen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:54 schreef eriksd het volgende:
Waarom steek je niet gewoon wat van die berg knaken in je boedel Etsu?
Meubels neem je toch mee? Net als kunst enzo. Als ik jouw geld had, had ik het allemaal in kunst gestopt.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik m'n hele leven hier wil blijven wonen.
Wat kan ik doen dan? Ik heb wel het idee gehad dat als m'n benedenbuurvrouw vertrekt, dat ik d'r huis dan koop en dan alles ombouw tot 1 huis en dan ga verkopen.
Maarja, of ik daar zin in heb.
Kijk maar uit, dadelijk slaan ze je nog aan voor resultaat uit overige werkzaamheid.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik m'n hele leven hier wil blijven wonen.
Wat kan ik doen dan? Ik heb wel het idee gehad dat als m'n benedenbuurvrouw vertrekt, dat ik d'r huis dan koop en dan alles ombouw tot 1 huis en dan ga verkopen.
Maarja, of ik daar zin in heb.
Dat kan idd, maar ik ben eigenlijk meer zo'n persoon die van reizen geniet en prut uit het buitenland koopt om hier neer te zetten/op te hangen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meubels neem je toch mee? Net als kunst enzo. Als ik jouw geld had, had ik het allemaal in kunst gestopt.
Twilightquote:Op zondag 5 juli 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
Een van mijn grootste dromen is in een groot glazen huis wonen, midden in een bos.
Zoals Twilight.![]()
Oke, dat is ook wel mooi. Als het maar een beetje eigen creatie is. Niet van die folderinrichtingen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik ben eigenlijk meer zo'n persoon die van reizen geniet en prut uit het buitenland koopt om hier neer te zetten/op te hangen.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:59 schreef eriksd het volgende:
Kijk Tchock, dat is pas een held.
[..]
Oke, dat is ook wel mooi. Als het maar een beetje eigen creatie is. Niet van die folderinrichtingen.
Tastes differentiatequote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef eriksd het volgende:
Beachvolleybal
Tussen Kunst en Kitsch begint zo.
Nice. Leuke spullen zijn dat. Ook die Afrikaanse beeldenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Mijn ouders zijn eigenlijk wel zo'n type mensen en ze hebben mijn huis ingericht/betaalden de inboedel toen ik op vakantie was
Vinden ze heel erg leuk, en ik vind het opzich niet lelijk, maar langzaamaan wordt het wel meer mijn huis/mijn smaak.
De overgebleven kamer ga ik aan een muur kasten neerzetten voor prut uit het buitenland. En dan een bed erbij en klaar.
Heb hier ook een handgemaakte houten beeld uit Hawaii opgehangen, goed voor ruim 10 kilo.:
[ afbeelding ]
Bij de opening reed ik dus net daar langs toen hij ook vertrok. Sloeg mijn motor af terwijl hij achter me stondquote:
Dan ga je naar afrika.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
Een vriend van me heeft een vaas met Sahara-zand erin.Wil ik ook heel graag hebben.
Echt knalrood. Staat echt mooi/leuk bij zijn interieur.![]()
Eerst iets uit Istanboel zoeken, want ik heb niks kunnen vinden in Marmaris.quote:
kebabquote:Op zondag 5 juli 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst iets uit Istanboel zoeken, want ik heb niks kunnen vinden in Marmaris.
Meh.quote:
dat is te gemaakt. Zo'n reistrofee kan alles zijn. Juist dat je rondloopt en dan denkt "jaaa dat is em" maakt het in mijn ogen leukquote:Op zondag 5 juli 2015 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meh.
Ik ben meer zo'n iemand die iets kenmerkends/antieks/leuks uit het land zelf, wil hebben. Kan van alles zijn. En daarnaast spaar ik koelkastmagneetjes van de hoofdsteden.
Maar dan moet het ook echt leuk zijn wil ik het kopen.Ben best veeleisend hoor.
Bij mijn vorige reisjes werden mijn reismaatjes helemaal gek omdat ik de alle winkeltjes in wilde en van alles wilde zien om iets mee te nemen maar toch uiteindelijk niet heb gedaan omdat het 'm nét niet is.
Hoezo 'te gemaakt'?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is te gemaakt. Zo'n reistrofee kan alles zijn. Juist dat je rondloopt en dan denkt "jaaa dat is em" maakt het in mijn ogen leuk
Dat niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
Van die letters in je huisSorry Ets, maar dat gaat echt te ver. Heb je ook zo'n gouden boeddha?
Ja, dat wel. Een kaarsje.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een voorwerp in een decoratieve kooi dan?
in Tunesië heb ik een desert rose gevonden in de woestijn. Op la palma heb ik lava steentjes gesprokkeld. Uit barca koelkastmagneetjes, uit Ierland een klaverspeltje. Uit Oslo een miniatuur van de kontiki. Uit monaco een boot in een fles. Uit gent een strop. Die komen zo bij me opquote:Op zondag 5 juli 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup, maar moet je het wel tegenkomen.Heb niks uit Japan mee kunnen nemen en daar baal ik van.
quote:
Dat zou ik dus echt niet kunnen. Ik heb hier nog wel wat prut uit Turkije en Egypte, maar ik zou er geen moeite mee hebben om het weg te mieteren want ik vind ze maar saai.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
in Tunesië heb ik een desert rose gevonden in de woestijn. Op la palma heb ik lava steentjes gesprokkeld. Uit barca koelkastmagneetjes, uit Ierland een klaverspeltje. Uit Oslo een miniatuur van de kontiki. Uit monaco een boot in een fles. Uit gent een strop. Die komen zo bij me op
Niet heel bijzonder, maar mooie herinneringen aan die tripjes.
Weer met onzinnige tekst er opquote:Op zondag 5 juli 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een paarse kaars want dat past bij de bank. Jwt.
Eigenlijk had ik dat ding al in mijn vorige kamer en stond het onder een schouw/dichte schoorsteen. Alsof je veel keus hebt om dat ding een beetje op te leuken.
Salontafels zijn moeilijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nu bezig met een queeste naar een vloerkleed en salontafel.
Fijn bedankt. You just jinxed it.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:
Als Joosie een 7 of hoger heeft krijgt hij er een van mij.
Ik had laatst een leuke vloerkleed gezien bij de Ikea, maar was te groot.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nu bezig met een queeste naar een vloerkleed en salontafel.
tja. Het zijn maar dingen. Het gaat om de herinneringen waar ze voor staanquote:Op zondag 5 juli 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet kunnen. Ik heb hier nog wel wat prut uit Turkije en Egypte, maar ik zou er geen moeite mee hebben om het weg te mieteren want ik vind ze maar saai.
Moet van massief hout zijn. Geen mdf gezeik.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Salontafels zijn moeilijk.Kleden ook, maar minder.
Mijn ouders hebben laatst ergens op een veiling een antiek kleed opgeduikeld in een soort hele vroege art-deco stijl maar dan helemaal versierd met gehaakte dieren. Lelijk man.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet van massief hout zijn. Geen mdf gezeik.
En vloerkleed geen polyester enzo.
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben laatst ergens op een veiling een antiek kleed opgeduikeld in een soort hele vroege art-deco stijl maar dan helemaal versierd met gehaakte dieren. Lelijk man.
Gelukkig bleven de katten er constant met hun nagels aan haken en toen is het ding verhuisd naar zolder. Katten
Uhu.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
tja. Het zijn maar dingen. Het gaat om de herinneringen waar ze voor staan
he? Hoe dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu.
[ afbeelding ]
Gekocht in 2007 (?) in Egypte. Is gemaakt van zand en mijn naam staat erop in het Arabisch (en aan de andere kant mijn gewone naam). Als ik die vent mag geloven, blijft dat ding 10 jaar zo. Na 10 jaar valt het in elkaar en kan je het weggooien.
Tof toch?![]()
Geen idee. Ik weet nog dat hij dat ding maakte met een klein schepje ofzo, en dan steeds laag voor laag. En op het eind met een heel dun stokje in het gat en hard stampen, zodat alles op z'n plek valt en steviger wordt. En dan klei (?) bovenop en je kan 'm op z'n kop houden zonder dat er iets mee gebeurt. Maar na 10 jaar verliest hij zijn constructie. Zoiets.quote:
Als het inderdaad zand is gaat het pas iets doen als jij de dop open maakt en er mee schudt. Voor die tijd niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet nog dat hij dat ding maakte met een klein schepje ofzo, en dan steeds laag voor laag. En op het eind met een heel dun stokje in het gat en hard stampen, zodat alles op z'n plek valt en steviger wordt. En dan klei (?) bovenop en je kan 'm op z'n kop houden zonder dat er iets mee gebeurt. Maar na 10 jaar verliest hij zijn constructie. Zoiets.
Nog 2 jaar te gaan, dan kan ik zien hoe het in elkaar valt. Jeuj.
Er zit geen dop op.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het inderdaad zand is gaat het pas iets doen als jij de dop open maakt en er mee schudt. Voor die tijd niet.
Niet mee schudden dan. Het zou wel kunnen dat de pigmenten waarmee de verf gekleurd is bleken. Dat doen bijna alle kleurstoffen namelijk. En dan heb je na x jaar een fles blanco zand.quote:
Daar had die vent het niet over. Hij zei duidelijk dat het over 10 jaar in elkaar ging vallen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet mee schudden dan. Het zou wel kunnen dat de pigmenten waarmee de verf gekleurd is bleken. Dat doen bijna alle kleurstoffen namelijk. En dan heb je na x jaar een fles blanco zand.
Zo'n ding heb ik in Petra Jordanië gekocht. Geinig spul. Leuke demonstratie ook in 46 graden hitte geven door met tien bakken kleurzand te werken en in laagjes het op te bouwen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu.
[ afbeelding ]
Gekocht in 2007 (?) in Egypte. Is gemaakt van zand en mijn naam staat erop in het Arabisch (en aan de andere kant mijn gewone naam). Als ik die vent mag geloven, blijft dat ding 10 jaar zo. Na 10 jaar valt het in elkaar en kan je het weggooien.
Tof toch?![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik in Petra Jordanië gekocht. Geinig spul. Leuke demonstratie ook in 46 graden hitte geven door met tien bakken kleurzand te werken en in laagjes het op te bouwen.
Ik zet een wekker.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:00 schreef Etsu het volgende:
Ey T, als je over 2 jaar nog op FOK! zit, zal ik je updaten hoe het ermee zit.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Yreal het volgende:
Er staan wat 14 jarige meisjes selfies te maken voor mijn motoren
Die horen allang in bed te liggen joh.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Yreal het volgende:
Er staan wat 14 jarige meisjes selfies te maken voor mijn motoren
moslims mogen nu net eten en die komen tot leven.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die horen allang in bed te liggen joh.
Zou je motoren maar goed in de gaten houden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
moslims mogen nu net eten en die komen tot leven.
Omdat de Grieken lui zijn. Ze willen geld toegestopt krijgen zonder er iets voor te doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef Yreal het volgende:
Nee dus. Kutgrieken. Snap nou ook niet waarom ze het niet kunnen. Ierland, Spanje, Portugal, cyprus en IJsland doen het nu toch ook weer goed?
discriminatie. Kijk maar uit, dadelijk komen er wat schimmige figuren je wijk platbranden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zou je motoren maar goed in de gaten houden.
jawel joh. Daar heeft de gewone man nog wat aan.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Blistering het volgende:
Ik ga nu expres geen gyros en tzatziki meer eten![]()
niet?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
Ben wel oprecht benieuwd hoe het gaat als ik in Athene ben.
Aha. Vergelijkbare situaties ook.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:46 schreef Yreal het volgende:
Nee dus. Kutgrieken. Snap nou ook niet waarom ze het niet kunnen. Ierland, Spanje, Portugal, cyprus en IJsland doen het nu toch ook weer goed?
doen ze nu ook wel als je het vraagt.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
Als ze uit de EU gaan, krijg ik wel een stempeltje in m'n paspoort. Naais.
Nee. Vooral een politiek spel nu, die leningen zie je niet meer terug.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de Grieken lui zijn. Ze willen geld toegestopt krijgen zonder er iets voor te doen.
Zoals Paxcon dus.
die hebben ook geen poen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:24 schreef Valid het volgende:
De Griekse zendelingen van het kwaad hebben gezegevierd. De aansluiting bij de Russische Federatie is aanstaande.
Ik was in m'n lip gestoken door een of ander beest :squote:Op zondag 5 juli 2015 23:37 schreef Henrys het volgende:
Vanmiddag trouwens door een wesp gestoken lijkt nu net of ik een gigantische puist op mijn borst heb, kut beesten
Etsu?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was in m'n lip gestoken door een of ander beest :s
zwaar terechtquote:Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de Grieken lui zijn. Ze willen geld toegestopt krijgen zonder er iets voor te doen.
Zoals Paxcon sanasoufi dus.
heb je er nog last van? merk dat als je er ijs op doet al een hoop scheeltquote:Op zondag 5 juli 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |