4 dagdelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:18 schreef Henrys het volgende:
Gefeliciteerd, hoe lang had je voor FAR geleerd?
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:49 schreef underground1009 het volgende:
Gefeliciteerd Etsu! En jammer Joosie, maar het komt echt vanzelf![]()
Ondertussen wacht ik nog steeds op m'n cijfer voor strafrecht 1, hopelijk een dezer dagen dat ik die krijg. Marmaris is overigens heerlijk, goeie temperatuur en mooie omgeving / natuur. Over anderhalf uur worden mijn vriendin en ik opgepikt om naar de hamam te gaan
Domper. Een 5.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
Straf 3 nieuw is heel soepel gerekend en toch is het gemiddelde nog immer een 4,39Verder kun je de werkgroepen afschaffen want ze willen gewoon een lopende encyclopedie zien van relevante hc sheets
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?
Logica is ver te zoeken
Ja dat is omdat RGR ook beter/makkelijker te halen is dan FAR.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik hou me aan m'n woord. Rode wijn ofzo?quote:
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?
Sowieso geen hbo rechten doen. Ga dan naar een andere faculteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.quote:
Ja, goede tip van mij was dat he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.
Ai, tweedejaars BSA is extra zuur. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.
Ik heb de vakcoördinator en een studieadviseur al gemaild, hoop dat die nog wat voor me kunnen betekenen. Ik heb ook iets gelezen over een afwijkende tentamenregeling bij de RuG, maar dat zou dan weer gelden voor laatstejaars bachelor- en master-studenten en is bedoeld om "onaanvaardbare studievertraging" te voorkomen. Vraag me af of dit ook geldt voor een stumper die zelfs na vier kansen nog geen voldoende weet te halen voor strafrecht 1
Nee ben net klaar met de nabespreking van straf 3. Schaf dat hele werkgroepsysteem dan maar af. Echt, het heeft 0 toegevoegde waarde als je puur vragen baseert op de HC alleen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, goede tip van mij was dat he?Wel erbij vermelden heuj
![]()
Al gemaild?
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachtenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachten
Ja precies, 552 tegenwoordig. Ben ik bereid te betalen, als het moet, eventueel met hulp van m'n ouders.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.
SES / [SC] WO Rechten #451 - Showroommodel arrest
Is fucking duur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |