Wat Etsu zegt. Je krijgt voor zover ik weet op elke uni een extra kans voor je laatste vak maar daarna is het echt jammer dan. Je kunt je natuurlijk wel voor een half jaar onderwijs inschrijven voor het semester waar dat vak in valt, en sommige universiteiten laten je zelfs per maand betalen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:33 schreef Henrys het volgende:
Hoe zit het trouwens als ik in het 3e jaar alles haal behalve handelsrecht? Zou dan een heel jaar schoolgeld moeten betalen en vertraging oplopen voor 1 vak?
Bedankt, heb al genoeg vertraging opgelopen dus volgend jaar maar alles van dag 1 bijhouden en wat meer structuur in mijn leven brengenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mondeling. En anders idd studievertraging.
Welke vakken heb je nog meer geskipt dan?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, heb al genoeg vertraging opgelopen dus volgend jaar maar alles van dag 1 bijhouden en wat meer structuur in mijn leven brengen
Niks heb alle studiepunten behalve handelsrechtquote:Op maandag 6 juli 2015 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke vakken heb je nog meer geskipt dan?
Ah, dan moet het wel lukken. Ik had vorig jaar ook 2 vakken niet gehaald en dit jaar wel + 2 extra vakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niks heb alle studiepunten behalve handelsrecht
Heb je studentenrechtbank wel gedaan?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dan moet het wel lukken. Ik had vorig jaar ook 2 vakken niet gehaald en dit jaar wel + 2 extra vakken erbij.
Maar wordt wel idd op tijd beginnen.
Nee, https://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGBPR00610quote:
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakkenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, https://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGBPR00610
Vergelijkbaar, alleen geen oefenen voor pleiten enzo. Wel 4 grote opdrachten + paper + presentatie.
Maar ik ken wel mensen die dat hebben gedaan en ze vonden het vreselijk.![]()
Dat doen ze wel, alleen jij luistert daar niet naar. Er zal wel een reden zijn dat Handels nu een 2de jaars vak en Europees een 3de jaars vak is in hetzelfde blok.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakken
Je weet heel veel data nog niet voor de Srb, die krijg je pas in november ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 22:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het wel irritant dat je echt alles om die studentenrechtbank heen moet plannen omdat ze geen rekening houden met andere vakken
Bek dichtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nicequote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:49 schreef underground1009 het volgende:
En Marmaris is overigens heerlijk, goeie temperatuur en mooie omgeving / natuur. Over anderhalf uur worden mijn vriendin en ik opgepikt om naar de hamam te gaan
Binnen hoeveel tijd moet er een mondeling plaatsvinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NiceEnjoy!
Lichtpuntje is in ieder geval dat het geen 4 is en mijn kansen op een afsluitend mondeling niet verkeken zijn. Volgende week maar zien hoe en wat mogelijk is.
Geen idee. Dat gaat gewoon in overleg met de docent in kwestie. En zolang ik mijn cijfer voor het mondeling maar voor 31 augustus in Progresswww.nl heb staan kan ik dit jaar mijn diploma aanvragen en ben ik officieel op tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd moet er een mondeling plaatsvinden?
Hmm, 31 augustus dus. Als ik register ook gehaald heb en handels weer een 5 (mag een 4 echt niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaat gewoon in overleg met de docent in kwestie. En zolang ik mijn cijfer voor het mondeling maar voor 31 augustus in Progresswww.nl heb staan kan ik dit jaar mijn diploma aanvragen en ben ik officieel op tijd.
Danku!quote:Op maandag 6 juli 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een bestuursorgaan kan verschillende soorten besluiten nemen. Heel kort gezegd: tegen een beschikking, een besluit op één specifiek punt, staat bezwaar open voor belanghebbenden (dus niet voor iedereen). Een algemeen verbindend voorschrift is veel ruimer van strekking en daartegen staat geen direct beroep bij een bestuursrechter open.
4 dagdelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:18 schreef Henrys het volgende:
Gefeliciteerd, hoe lang had je voor FAR geleerd?
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:49 schreef underground1009 het volgende:
Gefeliciteerd Etsu! En jammer Joosie, maar het komt echt vanzelf![]()
Ondertussen wacht ik nog steeds op m'n cijfer voor strafrecht 1, hopelijk een dezer dagen dat ik die krijg. Marmaris is overigens heerlijk, goeie temperatuur en mooie omgeving / natuur. Over anderhalf uur worden mijn vriendin en ik opgepikt om naar de hamam te gaan
Domper. Een 5.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cijfers van de her staan onder studievoortgang.
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
Straf 3 nieuw is heel soepel gerekend en toch is het gemiddelde nog immer een 4,39Verder kun je de werkgroepen afschaffen want ze willen gewoon een lopende encyclopedie zien van relevante hc sheets
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij een goede verklaring waarom FAR wel lukt en RGR niet?
Logica is ver te zoeken
Ja dat is omdat RGR ook beter/makkelijker te halen is dan FAR.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Heb RGR juist wel en FAR niet. Dus nee, ik kan je daar niet mee helpen.
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik hou me aan m'n woord. Rode wijn ofzo?quote:
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sowieso bedrijfskunde gaan doen dan. Is strafrecht het enige vak dat je niet gehaald hebt voor je BSA?
Sowieso geen hbo rechten doen. Ga dan naar een andere faculteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Nu maar maandag aanmelden voor hoorzitting bij BSA-commissie en dinsdag kijken of ik bij de inzage punten kan sprokkelen voor een 6.
Anders wordt het of bedrijfskunde als ik nog kan worden toegelaten en anders rechten proberen op het hbo.
Iemand anders nog andere oplossingen om strafrecht alsnog ergens te kunnen halen oid?
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.quote:
Ja, goede tip van mij was dat he?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord als ik bij mijn mondeling gewoon een 7 haal hoor. Sowieso ga ik voor een second opinion naar Zadelhoff.
Ai, tweedejaars BSA is extra zuur. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is afhankelijk van of ik nog geplaatst kan worden vanaf de wachtlijst. Strafrecht 1 is het laatste vak wat ik nog moest voor m'n P. Heb nu wel in de eerste kans een 4 en in de tweede kans een 5 gehaald dus ik hoop dat ik een mondeling mag doen, maar de kans is aanwezig dat ze dit weigeren omdat ze dit bij een eerstejaars vak eigenlijk alleen bij "zuivere eerstejaars" willen doen.
Ik heb de vakcoördinator en een studieadviseur al gemaild, hoop dat die nog wat voor me kunnen betekenen. Ik heb ook iets gelezen over een afwijkende tentamenregeling bij de RuG, maar dat zou dan weer gelden voor laatstejaars bachelor- en master-studenten en is bedoeld om "onaanvaardbare studievertraging" te voorkomen. Vraag me af of dit ook geldt voor een stumper die zelfs na vier kansen nog geen voldoende weet te halen voor strafrecht 1
Nee ben net klaar met de nabespreking van straf 3. Schaf dat hele werkgroepsysteem dan maar af. Echt, het heeft 0 toegevoegde waarde als je puur vragen baseert op de HC alleen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, goede tip van mij was dat he?Wel erbij vermelden heuj
![]()
Al gemaild?
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Domper. Een 5.
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachtenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat in het verleden hier ook een user zat die z'n P niet had (in het tweede jaar) door strafrecht. Hij moest volgens mij toch van de opleiding af. Een cursus oid ergens zou niet helpen, zoiets. Kan je beter even terugzoeken. Was volgens mij ergens in 2013, hij heette iets van Neo_Cortex ofzo.
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Heb helaas niets kunnen vinden. Wel een bericht gekregen van iemand die de mogelijkheid heeft gehad om een laatste vak voor haar P via de OU te halen. Hier heb ik ook even over geïnformeerd bij de studieadviseurs. Dat dus maar even afwachten
Ja precies, 552 tegenwoordig. Ben ik bereid te betalen, als het moet, eventueel met hulp van m'n ouders.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht. Je hebt gelijk.
SES / [SC] WO Rechten #451 - Showroommodel arrest
Is fucking duur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |