Ik denk het welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij snapt het bestEn ik vraag me af of een vistopic wel zou lopen in NWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel
ONZ / meiden met een karperInderdaad zoiets maar dan met heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vergelijkbaar met 'Real Men Like Cats' op Facebook.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Disana wacht gewoon op het topic 'heren met een 'paling''
quote:Op zondag 19 juli 2015 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met 'Real Men Like Cats' op Facebook.
quote:Man makes a gun
Man goes to war
Man can kill and man can drink and man can take a whore
Kill all the blacks
Kill all the reds
And if there's war between the sexes then there'll be no people left
Joe Jackson - Real Men.
Mwah, Geenstijl/Powned hoort wel een beetje bij NWS.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
Past dit topic niet veel beter in TV/SHO? NWS / Jan Roos vertrekt bij Powned en gaat naar GSTV
Was een nogal rare generalisatie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm wordt mijn post verwijderd? Er stond niets verkeerds in?
Hoe weet jij dat als niet Turk?quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een nogal rare generalisatie.
Wat maakte het rascistisch volgens jou?quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
Een zuiver racistische post maar ik moet dat laten staan want ik ben geen Turk.
Dat je dat soort generalisaties achterwege moet laten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat maakte het rascistisch volgens jou?
Wat is er gegeneraliseerd aan dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je dat soort generalisaties achterwege moet laten.
Ik ga er verder ook niet over in discussie want ik ben geen Turk.
Je snapt het niet zo he. Lastig onderwerp.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
Dat je het over een heel volk hebt zonder uitzonderingen.
Als hetzelfde over Turken gezegd wordt gaat het ook weg.
Gewoon niet doen.
Geef maar een goede reden waarom ik dat soort troep moet laten staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 06:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je snapt het niet zo he. Lastig onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |