quote:Presentator Jan Roos vertrekt bij Powned | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Dat meldt hij dinsdag op Twitter.
"Vanaf 1 augustus ben ik niet meer werkzaam voor Powned", schrijft hij.
Roos bedankte in de uitzending van zondagnacht de luisters van het programma. "Zonder jullie was er geen show." Het programma was iedere zondagnacht te horen op Radio 1.
"Wakker worden na de laatste Echte Jannen", twitterde hij maandagmiddag. "Dubbele gevoelens."
Bron: www.nu.nl
Er zijn nog wel ergere mensen dan Jan Roos die bij de PO zit. Beter die weg dan JR.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
Het is in ieder geval goed nieuws dat hij nu niet meer betaald wordt van ons belastinggeld.
Wat vond je hier zo opmerkelijk aan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:45 schreef maily het volgende:
Ik zag van de week een tweet van hem voorbijkomen na het overlijden van Thé Lau .....
Oeps
Dat er een foto van Lau G. bijstaat .... ipv. Thé Lau .....quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat vond je hier zo opmerkelijk aan?
Ja, dat was de fout van de Telegraaf. Vandaar ook de tweet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat er een foto van Lau G. bijstaat .... ipv. Thé Lau .....
Vrijwel zeker dat hij juist naar dit soort reacties aast. Ik ken 'm verder niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Nonnieuws over een ordinaire pestkop, niks meer. Dat een slachtoffer maar de tanden uit zijn bek mag slaan.
Dat eerste is natuurlijk subjectief. En hoe weet je dat het de echte Jan Roos is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:15 schreef lucienne2 het volgende:
Jan Roos is toch die man die eruit ziet alsof hij al halverwege de 50 is? Ik kwam hem tegen op tinder en swipte voor de lol naar rechts. Begon hij gelijk of ik wel wist wie hij was en of ik wilde afspreken voor een wilde nacht...
Dat is ook de bedoeling. Jan Roos is vooral bedoeld om gênante reacties (voor de reaguurder) uit te lokken en dat gaat een stuk makkelijker als mensen je niet mogen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het trouwens een vervelend maannetje.
Door jou mag ik aannemen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Zijn gedrag verraadt vroeger te zijn gepest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |