Mee doen hè. Zo kun je nog veel mensen naar FOK! lokken ook, als dit iets groots wordt op FOK!.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen probleem, veel plezier met 16 uur Edje morgen.
Zat jij te denken aan een speciaal visforum?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee doen hè. Zo kun je nog veel mensen naar FOK! lokken ook, als dit iets groots wordt op FOK!.
Nee joh, ik heb niets met vissen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat jij te denken aan een speciaal visforum?
Ik wist wel dat 'grootste vis' voor iets anders stond. Posten die handel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb niets met vissen..
Nou ja, ik heb een vrouw.
Nee, zonder zottigheid....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist wel dat 'grootste vis' voor iets anders stond. Posten die handel.
Jij snapt het bestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zonder zottigheid....
dit snap ik niet..
Nee, het zou leuk zijn om er gewoon een jaarlijks sportief FOK! hoogtepunt van te maken.
WK hè.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij snapt het bestEn ik vraag me af of een vistopic wel zou lopen in NWS.
Geheime Fok! crew? Vertel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
WK hè..
Is dat niet genoeg?
Ben jij overigens van de nieuwe geheime FOK!crew?
Zat jij er ook bij?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die was er vroeger. Voor jouw tijd. Vraag aan Koekepan.
Je hebt gelijk, maar wie heeft jou mod gemaakt?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zeg dames, we hebben ook gewoon een SCNWS / [spellingscontrole SC]
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zeg dames, we hebben ook gewoon een SCNWS / [spellingscontrole SC]
Nee, ik denk niet dat het alleen om anciënniteit draait hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik 10 jaar op Fok. Misschien dat ik er dan ook bij mag?
Alleen omdat ik niet blauw ben zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk LBTV, dit is een echte mod.
Daar luisteren we naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |