SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag hem gewoon verrot blijven schelden hoorquote:
Van mij wel. Als ik tenminste nog steeds grappen over snorren mag makenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon verrot blijven schelden hoor
Roosendaalquote:
Correct.quote:
Hoi lieverd.quote:
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevantquote:
Jij schrijft dan ook gelijk perfect.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik sie nerchens die speelingskontroole optsie?
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevant
Jij viert zeker ook carnaval in dat Tullepetoanegat?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevant
En als bonus wil je dan zeker driekwart van de burgers waardoor er nog maar de helft van de oorspronkelijke burgers over isquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.
Nee, die slaapt in een vrieskist.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Heb je Corrie nog warmgehouden voor me in absentia?
Sp3c is er, ik garandeer je dat ik gewoon eindig met nulquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.
Welnee, de bonus zit al verdisconteert in de burger toename en jullie beheerpremie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als bonus wil je dan zeker driekwart van de burgers waardoor er nog maar de helt van de oorspronkelijke burgers over is
In stukjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die slaapt in een vrieskist.
Altijd weer die addertjes onder het gras ...quote:
En als ik teveel heb gegeten en gedronken en ik val om dan laat ik jullie betalen voor de zorg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd weer die addertjes onder het gras ...
En ons daarna aanklagen wegens nalatigheid zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als ik teveel heb gegeten en gedronken en ik val om dan laat ik jullie betalen voor de zorg.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ons daarna aanklagen wegens nalatigheid zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |