Zoals ik al zei ging het mij meer om de algemene discussie, Nederlandse Moslims kunnen ook onder bepaalde lieden vallen inderdaad of wellicht zelfs verbonden aan bepaalde landen, ik heb telkens gezegd dat het mij niet om zeer specifieke personen gaat per se althans.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
ja lieden en landen die zich er actief mee bemoeien zijn interessant ja maar dat was de stelling niet
de vraag waarom bv "Nederlandse moslims zich zo opwinden over dit miniconflict" is voor dit topic niet interessant ... open er gerust een topic over ergens (niet echt NWS denk ik) maar dat topic gaat over het conflict zelf
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
open er gerust een topic over ergens (niet echt NWS denk ik) maar dat topic gaat over het conflict zelf
Je zegt net zelf dat het in het topic kan, althans datgene waar ik naar refereer, vreemde reactie.quote:
domme trollquote:Op maandag 6 juli 2015 20:23 schreef Woestijnvos het volgende:
Waarom is mijn reactie gecensureerd.
NWS / Vrouw (75) breekt heup bij roofoverval in Dubbeldam
Dat zeg ik toch het gaat dus niet over de Nederlandse Moslims en alles wat zij steunen maar meer als het om deze specifieke situatie gaat en dan niet eens per se een specifiek persoon meer algemeen.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee man een algemene discussie over dit verhaal kun je een prachtig topic over openen
als er specifiek bijvoorbeeld een Nederlandse moslim geld zit te sturen naar Hebron ofzo dan kan het daar
we gaan in rondjes
quote:
Hoogstaand gesprek, maar laten we maar ophouden, dit wordt meer een principestrijd dan een constructieve discussie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat veel te grote plaatje van Mani staat nu in een spoiler.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik zet het maar even hier, volgens mij is de laatste post in de SC niet helemaal OK, ik krijg steeds een foutcode, snap! something wrong with this website (of zo). Denk het plaatje wat er nu staat.
Dit klopt niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tevens is Specularium een dikkerdje.
Dit heb ik effe gedaan. De rest laat ik aan de NWS modjes over.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:47 schreef Molurus het volgende:
Duplicaat:
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #2
NWS / Piet-activisten doen aangifte tegen AH, Blokker en HEMA #3
Kunnen jullie er 1 dichtgooien en de andere linken? Bvd.
Cheers!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit heb ik effe gedaan. De rest laat ik aan de NWS modjes over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |