Wat enorm naar! Ik was er toch wel al een beetje bang voor..quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
Verder niet goed bijgelezen, want ik moet mij helaas afmelden hierVK gebeld na nog meer bloed en kon gelijk vanochtend terecht. Er was geen hartactiviteit meer te zien
![]()
Vorige week gestopt met kloppen. Vriend en ik zijn er kapot van en ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet
Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie, gezonde zwangerschap toevoor nu is het te pijnlijk om mee te blijven lezen, misschien in de toekomst
Oh nee! Heel lief!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:05 schreef Malteser het volgende:
[..]
Waar ben jij nog naar op zoek?
Het wordt overigens maandag dames, ivm een sterfgeval in de familie was ik vandaag onverwacht ineens drukker met andere zaken.
Maar maandag ga ik kijken voor jullie!!
Nu op de lijst:
Sara broekje 56 of 62 en mutsje
Mineola broekje 56, 62 of 50 en mutsje
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kleine meid is vorige week 28-06 geboren
Ik ben graag tegendraadsquote:Op zondag 5 juli 2015 01:40 schreef Sara82 het volgende:
Myrr!![]()
Malteser, gecondoleerd... Komt wel joh... Volgens mij bedoelde stippel trouwens dat ze ook op de lijst wil van moeders ZONDER poezenkleding-artikelen. (Staat hier gewoon op de verplichte uitzetlijst van de kraamhulp, beetje nalatig van je Stip!![]()
)
Na de post van Sara heb ik jouw post nog eens gelezen en toen was het duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 15:21 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Oh nee! Heel lief!
maar ik bedoel de lijst van de slechte moeders zonder poezenpakjes
Leuk een meisje! Eerst zag ik er een knuffel konijn in met van die mooie lange hangorenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:00 schreef JantinaGr het volgende:
Vrijdag hebben we een echo gehad, even kijken of de baby deze keer wel de beentjes goed opzij wilde doen. En ja hoor... geen twijfel meer mogelijk. Een meisje.
[..]
Dus mag er meisje achter mijn naam?
Nog een leuke foto... voet tussen lippen en neus.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2015 10:56 schreef bloes85 het volgende:
Babygolf na de hittegolf
Hier net terug van 2 weken vakantie, heerlijk uitgerust. Afgelopen woensdag ook een pretecho gedaan
JongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 weken de 20wkn echo in het ziekenhuis, wel fijn om nu rustig te kunnen kijken naar de kleine![]()
Welkom thuis
Schudden voor gebruik
Oh nee, wat ontzettend naar nieuws.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
Verder niet goed bijgelezen, want ik moet mij helaas afmelden hierVK gebeld na nog meer bloed en kon gelijk vanochtend terecht. Er was geen hartactiviteit meer te zien
![]()
Vorige week gestopt met kloppen. Vriend en ik zijn er kapot van en ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet
Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie, gezonde zwangerschap toevoor nu is het te pijnlijk om mee te blijven lezen, misschien in de toekomst
Oh nee! Wat vreselijk naar!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
![]()
Ik moet ook gewoon even verder lezen...... en een verzamel reactie post makenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:23 schreef Malteser het volgende:
[..]
Na de post van Sara heb ik jouw post nog eens gelezen en toen was het duidelijk. Jij wilde bij mij op het ontaarde-moeders-lijstje
Dat pakje linksquote:Op maandag 6 juli 2015 15:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Gisteren:
Mijn meneer: "Kom we gaan echt de tas voor de baby inpakken!"
"Maar het is zo warm! Moet dat nu? Het duurt nog eeuwen!"
"Ja, dat moet.. want ik kan er niet van slapen! Misschien duurt het nog maar 19 dagen!"
".... "
[ afbeelding ]
voorlopige keuzes. Alvast in de fijne plastic zakjes gestopt(In aparte zakjes. Rompertjes korte mouw, rompertjes lange mouw (want wat het weer nou gaat doen.....)
Zaterdag gaan we nog eens shoppen voor de baby, want we kwamen tot de ontdekking dat we nog niet zo veel shirtjes of boxpakjes hebben. Wel broekjes en rompers in overvloed.
Ja cute he? Mijn meneer maakt steeds dat Grrr?! geluid als hij dat shirtje liefdevol bekijkt.quote:
Ik kan me er iets wel bij voorstellen hoor! Logisch dat je je prettiger voelt met je man in je buurt, zeker als er al voorwerk gaande is!quote:Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Blegh, ik voel me een beetje zielig aanhankelijk.![]()
Mijn man zal de komende dagen elke avond over moeten werken in verband met een deadline op zijn werk en ik mis hem. Normaal gesproken heb ik daar eigenlijk geen last van en kan hij probleemloos een paar dagen weg zijn terwijl ik gewoon mijn gang ga. Het zal er wel een beetje bij horen, hormonen ofzo? Is dit herkenbaar voor iemand?
Ook een opmerking van mijn moeder zit me meer dwars dan anders het geval zou zijn. Ik heb haar gevraagd of ze me naar het ziekenhuis wilde brengen als mijn man om de een of andere reden niet beschikbaar zou zijn en dat wilde ze na enig aandringen wel doen ''Maar dan ga ik wel meteen weer weg hoor, daar hoef ik niet bij te zijn allemaal!'' Fijn mam, ben ik lekker in mijn eentje op zo'n moment.
Wat een gekke reactie van je moeder. Man ik zou zo in mijn scheurijzer komen om je weg te brengen en te steunen in het ziekenhuis.. wat is dat nou!?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Mijn man zal de komende dagen elke avond over moeten werken in verband met een deadline op zijn werk en ik mis hem. Normaal gesproken heb ik daar eigenlijk geen last van en kan hij probleemloos een paar dagen weg zijn terwijl ik gewoon mijn gang ga. Het zal er wel een beetje bij horen, hormonen ofzo? Is dit herkenbaar voor iemand?
Ook een opmerking van mijn moeder zit me meer dwars dan anders het geval zou zijn. Ik heb haar gevraagd of ze me naar het ziekenhuis wilde brengen als mijn man om de een of andere reden niet beschikbaar zou zijn en dat wilde ze na enig aandringen wel doen ''Maar dan ga ik wel meteen weer weg hoor, daar hoef ik niet bij te zijn allemaal!'' Fijn mam, ben ik lekker in mijn eentje op zo'n moment.
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Krisvc het volgende:
Een beetje vreemd zo na het bericht van Fuchsia, maar vandaag om 16:32 is onze little lady L.exi geboren. We zijn overdonderd en zielsgelukkig.
We gaan wel noodgedwongen vanavond al naar huis, want het kraamhotel zit helemaal vol. Maar ook dat overleven we wel.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Krisvc het volgende:
Een beetje vreemd zo na het bericht van Fuchsia, maar vandaag om 16:32 is onze little lady L.exi geboren. We zijn overdonderd en zielsgelukkig.
We gaan wel noodgedwongen vanavond al naar huis, want het kraamhotel zit helemaal vol. Maar ook dat overleven we wel.
Zeer herkenbaar zelfs.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Hoeraquote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Krisvc het volgende:
Toekomst voorspellerquote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Mariposas het volgende:
Ach wat verdrietig, fuchsia! Veel sterkte!
Denk ook wat stippel zegt, LuDann, dat ze dat nu wel zegt maar puntje bij paaltje jou echt niet daar alleen laat. Neemt niet weg dat het voor nu geen leuke opmerking is!
Heb je nog veel last van voorwerk?
Ik heb een skippybal gekocht om de weeën op te vangen, maar hij blijkt opgepompt toch veel te klein te zijn. Dan toch maar een fitnessbal bestellen, en een skippybal cadeau voor m'n neefjes.![]()
En vannacht gedroomd dat tijdens yoga mijn vliezen braken, en het was nogal een zee. Ik heb straks yoga, hopelijk was het geen voorspellende droom.![]()
Volgens de vk rond 7 aug. dus mijn meneer ging er van uit dat hij toch vroeger komtquote:Op maandag 6 juli 2015 18:12 schreef Daui het volgende:
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
Grapjas![]()
En nog 19 dagenman het gaat echt hard af en toe
Lief!quote:Op maandag 6 juli 2015 18:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat een gekke reactie van je moeder. Man ik zou zo in mijn scheurijzer komen om je weg te brengen en te steunen in het ziekenhuis.. wat is dat nou!?
Ik denk niet dat ze begrijpt dat haar kleinkindje er dan aan komt! Wat een gekkerd! Volgens mij vind ze het gewoon erg spannend en komt het niet helemaal binnen bij haar![]()
vervelend dat BN zoveel moet overwerken ineens. Maar ik denk dat het normaal is dat je hem graag dichtbij wil hebben. Niets om je gek over te voelen!
Ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op maandag 6 juli 2015 18:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar zelfs.
Nadat ik had aangegeven dat ik het vervelend vond als hij weg was heeft hij echt geprobeerd zoveel mogelijk rekening ermee te houden. En bleef ook vaker thuis...waardoor ik mij weer lullig voelde dat ik hem thuis hield
Ergste vond ik die wirwar aan emoties bij mij. Voelde mij eenzaam en onzeker als hij weg was en miste hem gewoon heel erg. Terwijl ik daar nooit last van had.
Wijt het maar aan de hormonen en hoop dat het over gaat.
De rugpijn die ik had is weer weg. Enige waar ik nu nog ''last'' van heb zijn redelijk wat harde buiken die soms wat pijnlijk zijn. Maar niks regelmatig, dus heb goede hoop dat het nog even gaat duren!quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Mariposas het volgende:
Ach wat verdrietig, fuchsia! Veel sterkte!
Denk ook wat stippel zegt, LuDann, dat ze dat nu wel zegt maar puntje bij paaltje jou echt niet daar alleen laat. Neemt niet weg dat het voor nu geen leuke opmerking is!
Heb je nog veel last van voorwerk?
Ik heb een skippybal gekocht om de weeën op te vangen, maar hij blijkt opgepompt toch veel te klein te zijn. Dan toch maar een fitnessbal bestellen, en een skippybal cadeau voor m'n neefjes.![]()
En vannacht gedroomd dat tijdens yoga mijn vliezen braken, en het was nogal een zee. Ik heb straks yoga, hopelijk was het geen voorspellende droom.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Krisvc het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |