Op/In je hand blazen. Als je dan vocht verliest is het vruchtwater. Volgens mij.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
Stomme vraag misschien, maar het wordt mij niet duidelijk
Wanneer je vliezen breken, blijf je dan vruchtwater verliezen/druppelen of kan dat ook eenmalig zijn?
Ga het nu proberen...hope so.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op/In je hand blazen. Als je dan vocht verliest is het vruchtwater. Volgens mij.
Is het zover?
Neeeee.... ik moet meestal wel effe flink ademhalen na de sex, kan ik vast oefenenquote:Op zondag 5 juli 2015 17:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vanmorgen seks gehad en nu al de hele dag een zere gevoelige buik. Soms echt n felle steek ineens. Ik zeg: Geen seks meer![]()
Je afscheiding kan ook erg waterig worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Sekhmet het volgende:
Als ik op mijn hand blaas moet ik plassen (dat kan ik weer ophouden, dus zal geen vruchtwater zijn).
Na het volledig uitplassen komt er niks meer.
Zal wel niet dan
Het voelt echt niet prettig! Had ik vorige zwangerschap ook. Dan maar ff pech voor man.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Neeeee.... ik moet meestal wel effe flink ademhalen na de sex, kan ik vast oefenen
Ik vraag me altijd wel af of de baby niet klem zit met zo'n samengetrokken buik
Eigenlijk nergens naar. Het was wel echt dunner/helderder en meer dan afscheiding...en zat op een lagere plek dan waar ik wel eens wat vlekken van afscheiding heb. Meer naar achteren.quote:
Seks gaat hier echt niet meer, baarmoedermond is enorm gevoelig.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik dacht hier al eerder dat ik vruchtwater verloor. Er liep 2x echt vocht langs m'n been.
Bleek gewoon vocht van mezelf te zijn.
Vanmorgen seks gehad en nu al de hele dag een zere gevoelige buik. Soms echt n felle steek ineens. Ik zeg: Geen seks meer![]()
Ik vind het zelf nog wel lekkerquote:Op zondag 5 juli 2015 17:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Het voelt echt niet prettig! Had ik vorige zwangerschap ook. Dan maar ff pech voor man.
Ik had een hoge vliesscheur, en dat stopte na een scheut. Ook na handblazen etc kwam er niks meer. Ik wist pas 24 uur later zeker dat het vruchtwater was, omdat dezelfde geur die op maandagavond in mijn broek zat, op dinsdagavond in mijn sokken zatquote:Op zondag 5 juli 2015 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
Stomme vraag misschien, maar het wordt mij niet duidelijk
Wanneer je vliezen breken, blijf je dan vruchtwater verliezen/druppelen of kan dat ook eenmalig zijn?
Nee? Sperma?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
whaha Mariposas! Negerpiemols!
Sekhmet, ik zou t gewoon in de gaten houden. Anders inderdaad n maandverbandje voordoen als er meer komt.
De vk zei destijds dat t wat zoetig zou ruiken. Ik vond t echt naar sperma ruiken (toen ik zeker wist dat t wel vruchtwater was)
Oh ja, zo ruikt een vaatdoekje wat nat en verfrommeld op het aanrecht heeft gelegen ook, en kastanjebloesem.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
De vk zei destijds dat t wat zoetig zou ruiken. Ik vond t echt naar sperma ruiken (toen ik zeker wist dat t wel vruchtwater was)
Leg het je man ook maar eens uit!quote:Op zondag 5 juli 2015 17:49 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Nee? Sperma?
Volgens mij zou ik heel raar opkijken als ik dat ineens zou ruiken zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik had een hoge vliesscheur, en dat stopte na een scheut. Ook na handblazen etc kwam er niks meer. Ik wist pas 24 uur later zeker dat het vruchtwater was, omdat dezelfde geur die op maandagavond in mijn broek zat, op dinsdagavond in mijn sokken zat
Ja, of die negers die helemaal voor je klaar staan. "Wat, zijn wij de tweede groep die je belt ofzo?!"quote:
Wat doe jij met vaatdoekjes?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:50 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ja, zo ruikt een vaatdoekje wat nat en verfrommeld op het aanrecht heeft gelegen ook, en kastanjebloesem.
Als je die nat (gewoon nat door water, na iets schoongemaakt te hebben dat geen sperma bevat, het aanrecht bijvoorbeeld) en verfrommeld op het aanrecht laat liggen, gaan die zo ruiken.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
hoop niet dat ik over tijd ga lopen, want een negerpiem0l overleef ik al helemáál niet.
Goede vraag. Ik weet ook niet hoe het anders gelopen was, als ik me die dinsdag niet gewoon ronduit belabberd had gevoeld en voor een extra controle naar de gyn ging.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Dat is zekerheid achteraf natuurlijk. Wat nou als de weeën niet binnen 24 uur starten, hoe weet je dan dat je toch de VK had moeten bellen? (ivm lang gebroken vliezen).
Scheelt idd dat ik morgen weer een afspraak bij de VK heb.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet ook niet hoe het anders gelopen was, als ik me die dinsdag niet gewoon ronduit belabberd had gevoeld en voor een extra controle naar de gyn ging.
Ze toucheren dan liever niet nee maar het zal toch moeten om duidelijkheid te krijgenquote:Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Scheelt idd dat ik morgen weer een afspraak bij de VK heb.
Hoop dat ze het dan toch op de één of andere manier kunnen zien/merken.
Want als het niet zo is, wil ik eigenlijk wel weer gestript worden (als dat lukt). Als het wel zo is dan heb ik begrepen dat ze niet 'naar binnen mogen' ivm infectiegevaar.
Ga er maar vanuit dat als het wel vruchtwater was, de weeën vanavond ook gaan starten. Wordt nu wel erg ongeduldig.
Dat kan. En ik hoop het voor je!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat als het wel vruchtwater was, de weeën vanavond ook gaan starten.
Wat rot! Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar tegelijkertijd weet je het niet dus je onzekerheid snap ik heel goed. Wanneer heb je weer controle? Kun je eventueel al eerder een keer terecht?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Spannend Sekhmet
En JantinaGr een meisjeen een slangenmens in de dop
Hier al een week bruine afscheiding (oud bloed) en gister en vandaag vers bloed erbij en ik vond het stomnu 10+2 Verder geen buikpijn, dat is een goed teken. Rationeel weet ik dat het niets hoeft te betekenen, maar mijn gevoelens en gedachten springen alle kanten op
Fijn dat het herkenbaar is. Ik ben geloof ik niet zo goed met deze onzekerheidquote:Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef JantinaGr het volgende:
Fuchsia, heel herkenbaar die gevoelens. En het stomme is, je doet er vrij weinig aan. Onzekere periode is de tijd voor dé termijnecho. En bloed is gewoon stom en hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen.
Dinsdag 14 juli termijnecho, dus nog even afwachten. Als het bloeden meer wordt, bel ik misschien wel van de week.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wat rot! Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar tegelijkertijd weet je het niet dus je onzekerheid snap ik heel goed. Wanneer heb je weer controle? Kun je eventueel al eerder een keer terecht?
Volgens mij mag je bij alle VK's bij helderrood bloedverlies meteen bellen hoor, voel je niet bezwaard om dat morgen misschien te doen, de onzekerheid is ook niks waard!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Dinsdag 14 juli termijnecho, dus nog even afwachten. Als het bloeden meer wordt, bel ik misschien wel van de week.
Ik ben nu bijna negen weken en heb dat serieus alleen de eerste twee weken na de test gehad haha! Lijkt wel alsof ik toen ben opgerekt en dat het toen wel weer ruim genoeg was voor de weken daarna.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een toffe echogymnastiekmeisje
Herkennen de andere moeders met een tweede op komst dat je echt al héél vroeg je banden voelt?Ik stond vanmiddag wat abrupt op en rekte me uit, en ik schoot gelijk weer in een soort foetushouding
!
Oh en Fuchsia, wat naarKan een reactie zijn op de extra doorbloeding nu he, maar ik snap je angst hoor! Je mag altijd hierover bellen he, dan kunnen ze misschien even eerder kijken?
Ik streef naar kogelrondheid!quote:Op zondag 5 juli 2015 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Svane, je krijgt vast wel weer een nieuwe oprek-boost binnenkort toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |