abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154090820
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
Stomme vraag misschien, maar het wordt mij niet duidelijk :@
Wanneer je vliezen breken, blijf je dan vruchtwater verliezen/druppelen of kan dat ook eenmalig zijn?
Op/In je hand blazen. Als je dan vocht verliest is het vruchtwater. Volgens mij.

Is het zover? 8-)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154090929
Hier ook erg honger. Ik word ook echt misselijk en krijg een zere buik als ik dan niet iets eet.

Het begint me hier te waaien! Heerlijk!

Vliezen: Hier braken de vliezen spontaan en bleef daarna continue wel wat verliezen. Dan druppels.. En dan weer n golfje..
pi_154090960
Volgens mijn pufcursus komt het meestal in druppels, niet allemaal in één keer.
Spannend!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154090994
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Op/In je hand blazen. Als je dan vocht verliest is het vruchtwater. Volgens mij.

Is het zover? 8-)
Ga het nu proberen...hope so.
Zat een natte plek in mijn ondergoed, zonder dat ik het doorhad. Maar zou misschien ook zweet kunnen zijn. Of ongemerkt urine verlies...ik weet het echt niet meer.
Misschien zie (hoop) ik nu dingen die er niet zijn.
pi_154091022
Ik dacht hier al eerder dat ik vruchtwater verloor. Er liep 2x echt vocht langs m'n been.

Bleek gewoon vocht van mezelf te zijn.

Vanmorgen seks gehad en nu al de hele dag een zere gevoelige buik. Soms echt n felle steek ineens. Ik zeg: Geen seks meer :X :7
pi_154091030
Bij de infoavond hier zeiden ze ook dat je het verschil meestal kunt merken omdat je vruchtwater in kleine beetjes blijft verliezen, door een beweging of iets dergelijks.
pi_154091066
Hier staat het wel duidelijk: http://www.verloskundigepraktijkwijchen.nl/index.php?id=21
'Bewaar altijd even het natte ondergoed en/of inlegkruisje/maandverband. Indien de vliezen gebroken zijn merkt u dat er na korte tijd weer een klein scheutje vocht komt, en na weer enige tijd nog eens, met name bij het gaan opstaan en bewegen kan er vaak een klein golfje water naar buiten stromen. Dus als het verliezen van kleine beetjes vocht zich herhaalt moet u aan vruchtwater denken.'
pi_154091075
Sekhmet: Hoe ruikt t dan?
pi_154091107
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:33 schreef gestreeptestoel het volgende:

Vanmorgen seks gehad en nu al de hele dag een zere gevoelige buik. Soms echt n felle steek ineens. Ik zeg: Geen seks meer :X :7
Neeeee.... ik moet meestal wel effe flink ademhalen na de sex, kan ik vast oefenen ;)
Ik vraag me altijd wel af of de baby niet klem zit met zo'n samengetrokken buik :{
pi_154091121
Als ik op mijn hand blaas moet ik plassen (dat kan ik weer ophouden, dus zal geen vruchtwater zijn).
Na het volledig uitplassen komt er niks meer.

Zal wel niet dan :{
pi_154091191
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef Sekhmet het volgende:
Als ik op mijn hand blaas moet ik plassen (dat kan ik weer ophouden, dus zal geen vruchtwater zijn).
Na het volledig uitplassen komt er niks meer.

Zal wel niet dan :{
Je afscheiding kan ook erg waterig worden.
pi_154091246
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Neeeee.... ik moet meestal wel effe flink ademhalen na de sex, kan ik vast oefenen ;)
Ik vraag me altijd wel af of de baby niet klem zit met zo'n samengetrokken buik :{
Het voelt echt niet prettig! Had ik vorige zwangerschap ook. Dan maar ff pech voor man. :7
pi_154091262
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sekhmet: Hoe ruikt t dan?
Eigenlijk nergens naar. Het was wel echt dunner/helderder en meer dan afscheiding...en zat op een lagere plek dan waar ik wel eens wat vlekken van afscheiding heb. Meer naar achteren.
Bij zweten is het vaak zichtbaar in liezen en bilnaad...dat was nu niet het geval.

Sorry voor de details.
  zondag 5 juli 2015 @ 17:42:18 #114
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154091303
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik dacht hier al eerder dat ik vruchtwater verloor. Er liep 2x echt vocht langs m'n been.

Bleek gewoon vocht van mezelf te zijn.

Seks gaat hier echt niet meer, baarmoedermond is enorm gevoelig. :X au. :X hoop niet dat ik over tijd ga lopen, want een negerpiem0l overleef ik al helemáál niet. -O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154091312
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:40 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Het voelt echt niet prettig! Had ik vorige zwangerschap ook. Dan maar ff pech voor man. :7
Ik vind het zelf nog wel lekker :) dus baby went er maar aan!
pi_154091417
_O- whaha Mariposas! Negerpiemols!

Sekhmet, ik zou t gewoon in de gaten houden. Anders inderdaad n maandverbandje voordoen als er meer komt.

De vk zei destijds dat t wat zoetig zou ruiken. Ik vond t echt naar sperma ruiken (toen ik zeker wist dat t wel vruchtwater was)
pi_154091471
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
Stomme vraag misschien, maar het wordt mij niet duidelijk :@
Wanneer je vliezen breken, blijf je dan vruchtwater verliezen/druppelen of kan dat ook eenmalig zijn?
Ik had een hoge vliesscheur, en dat stopte na een scheut. Ook na handblazen etc kwam er niks meer. Ik wist pas 24 uur later zeker dat het vruchtwater was, omdat dezelfde geur die op maandagavond in mijn broek zat, op dinsdagavond in mijn sokken zat ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_154091509
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
_O- whaha Mariposas! Negerpiemols!

Sekhmet, ik zou t gewoon in de gaten houden. Anders inderdaad n maandverbandje voordoen als er meer komt.

De vk zei destijds dat t wat zoetig zou ruiken. Ik vond t echt naar sperma ruiken (toen ik zeker wist dat t wel vruchtwater was)
Nee? Sperma?

Volgens mij zou ik heel raar opkijken als ik dat ineens zou ruiken zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 5 juli 2015 @ 17:50:21 #119
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154091535
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:46 schreef gestreeptestoel het volgende:

Oh ja, zo ruikt een vaatdoekje wat nat en verfrommeld op het aanrecht heeft gelegen ook, en kastanjebloesem. :')
  zondag 5 juli 2015 @ 17:51:32 #120
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154091565
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:49 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Nee? Sperma?

Volgens mij zou ik heel raar opkijken als ik dat ineens zou ruiken zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is. :P
Leg het je man ook maar eens uit!
pi_154091607
Ik las iets over wegwerpluiers met de plastic kant naar je toe zodat je het op kan vangen...Volgens mij was dat bij de cursus ook verteld.
Zie dat alleen echt niet zitten met dit weer. Broeierig geplak.
Wacht idd maar even af of er meer komt.
Ananas(hart) ligt in de koelkast, negerpiem0l binnen bereik en vanavond pannenkoeken *O*
pi_154091779
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:48 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik had een hoge vliesscheur, en dat stopte na een scheut. Ook na handblazen etc kwam er niks meer. Ik wist pas 24 uur later zeker dat het vruchtwater was, omdat dezelfde geur die op maandagavond in mijn broek zat, op dinsdagavond in mijn sokken zat ;)
:D

Dat is zekerheid achteraf natuurlijk. Wat nou als de weeën niet binnen 24 uur starten, hoe weet je dan dat je toch de VK had moeten bellen? (ivm lang gebroken vliezen).
pi_154091849
Bij twijfel altijd bellen toch?
pi_154091944
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:51 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Leg het je man ook maar eens uit!
Ja, of die negers die helemaal voor je klaar staan. "Wat, zijn wij de tweede groep die je belt ofzo?!" :{w
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154092100
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:50 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh ja, zo ruikt een vaatdoekje wat nat en verfrommeld op het aanrecht heeft gelegen ook, en kastanjebloesem. :')
Wat doe jij met vaatdoekjes? :D
  zondag 5 juli 2015 @ 18:16:41 #126
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154092149
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat doe jij met vaatdoekjes? :D
Als je die nat (gewoon nat door water, na iets schoongemaakt te hebben dat geen sperma bevat, het aanrecht bijvoorbeeld) en verfrommeld op het aanrecht laat liggen, gaan die zo ruiken. :r
pi_154092262
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:42 schreef Mariposas het volgende:

[..]

hoop niet dat ik over tijd ga lopen, want een negerpiem0l overleef ik al helemáál niet. -O-
_O- Laat staan 6! :P

En ieuw @ vaatdoekjes :D
pi_154092920
Die vaatdoekjes meuren idd verschrikkelijk, maar niet naar sperma hoor! (tenminste.. Vind ik)
  zondag 5 juli 2015 @ 18:44:12 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154093069
Sperma en vaatdoekjes _O- ik vind sperma altijd een beetje naar chloor ruiken :+

Vruchtwater blijft aangemaakt worden tot je baby er is, dus zelfs als je een grote plas verliest blijft t theoretisch gezien lopen (alleen een hoge scheur kan weer dichtgedrukt worden en dan stopt t idd soms).
Kwak
pi_154093209
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D

Dat is zekerheid achteraf natuurlijk. Wat nou als de weeën niet binnen 24 uur starten, hoe weet je dan dat je toch de VK had moeten bellen? (ivm lang gebroken vliezen).
Goede vraag. Ik weet ook niet hoe het anders gelopen was, als ik me die dinsdag niet gewoon ronduit belabberd had gevoeld en voor een extra controle naar de gyn ging.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_154093716
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik weet ook niet hoe het anders gelopen was, als ik me die dinsdag niet gewoon ronduit belabberd had gevoeld en voor een extra controle naar de gyn ging.
Scheelt idd dat ik morgen weer een afspraak bij de VK heb.
Hoop dat ze het dan toch op de één of andere manier kunnen zien/merken.
Want als het niet zo is, wil ik eigenlijk wel weer gestript worden (als dat lukt). Als het wel zo is dan heb ik begrepen dat ze niet 'naar binnen mogen' ivm infectiegevaar.
Ga er maar vanuit dat als het wel vruchtwater was, de weeën vanavond ook gaan starten. Wordt nu wel erg ongeduldig.
pi_154094054
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 16:26 schreef kazy het volgende:

[..]

Oh als je wilt, graag! :)
Doe ik!
  zondag 5 juli 2015 @ 19:24:03 #133
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154094369
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Scheelt idd dat ik morgen weer een afspraak bij de VK heb.
Hoop dat ze het dan toch op de één of andere manier kunnen zien/merken.
Want als het niet zo is, wil ik eigenlijk wel weer gestript worden (als dat lukt). Als het wel zo is dan heb ik begrepen dat ze niet 'naar binnen mogen' ivm infectiegevaar.
Ga er maar vanuit dat als het wel vruchtwater was, de weeën vanavond ook gaan starten. Wordt nu wel erg ongeduldig.
Ze toucheren dan liever niet nee maar het zal toch moeten om duidelijkheid te krijgen :). Tenzij jij wat vocht op kan vangen.
pi_154094951
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat als het wel vruchtwater was, de weeën vanavond ook gaan starten.
Dat kan. En ik hoop het voor je!
pi_154097032
Lief van je Malteser!

En spannend Sekhmet! Ik duim voor je :)
pi_154099724
Vrijdag hebben we een echo gehad, even kijken of de baby deze keer wel de beentjes goed opzij wilde doen. En ja hoor... geen twijfel meer mogelijk. Een meisje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:03 schreef Xanteh het volgende:

Dus mag er meisje achter mijn naam?

Nog een leuke foto... voet tussen lippen en neus. :P

pi_154100837
Spannend Sekhmet *O*

En JantinaGr een meisje *O* en een slangenmens in de dop :D

Hier al een week bruine afscheiding (oud bloed) en gister en vandaag vers bloed erbij en ik vond het stom :{ nu 10+2 Verder geen buikpijn, dat is een goed teken. Rationeel weet ik dat het niets hoeft te betekenen, maar mijn gevoelens en gedachten springen alle kanten op :X
pi_154101053
Fuchsia, heel herkenbaar die gevoelens. En het stomme is, je doet er vrij weinig aan. Onzekere periode is de tijd voor dé termijnecho. En bloed is gewoon stom en hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen.
pi_154101149
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Spannend Sekhmet *O*

En JantinaGr een meisje *O* en een slangenmens in de dop :D

Hier al een week bruine afscheiding (oud bloed) en gister en vandaag vers bloed erbij en ik vond het stom :{ nu 10+2 Verder geen buikpijn, dat is een goed teken. Rationeel weet ik dat het niets hoeft te betekenen, maar mijn gevoelens en gedachten springen alle kanten op :X
Wat rot! Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar tegelijkertijd weet je het niet dus je onzekerheid snap ik heel goed. Wanneer heb je weer controle? Kun je eventueel al eerder een keer terecht?
pi_154101157
Wat leuk Jantina!
pi_154101435
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef JantinaGr het volgende:
Fuchsia, heel herkenbaar die gevoelens. En het stomme is, je doet er vrij weinig aan. Onzekere periode is de tijd voor dé termijnecho. En bloed is gewoon stom en hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen.
Fijn dat het herkenbaar is. Ik ben geloof ik niet zo goed met deze onzekerheid :+
pi_154101527
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat rot! Het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar tegelijkertijd weet je het niet dus je onzekerheid snap ik heel goed. Wanneer heb je weer controle? Kun je eventueel al eerder een keer terecht?
Dinsdag 14 juli termijnecho, dus nog even afwachten. Als het bloeden meer wordt, bel ik misschien wel van de week.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:51:35 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154101629
Wat een toffe echo O+ gymnastiekmeisje :D

Herkennen de andere moeders met een tweede op komst dat je echt al héél vroeg je banden voelt? :o Ik stond vanmiddag wat abrupt op en rekte me uit, en ik schoot gelijk weer in een soort foetushouding :')!

Oh en Fuchsia, wat naar :X Kan een reactie zijn op de extra doorbloeding nu he, maar ik snap je angst hoor! Je mag altijd hierover bellen he, dan kunnen ze misschien even eerder kijken?
pi_154101750
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dinsdag 14 juli termijnecho, dus nog even afwachten. Als het bloeden meer wordt, bel ik misschien wel van de week.
Volgens mij mag je bij alle VK's bij helderrood bloedverlies meteen bellen hoor, voel je niet bezwaard om dat morgen misschien te doen, de onzekerheid is ook niks waard!
pi_154102192
Bedankt voor het advies! Ik ga er nog een nachtje over slapen ;)

O LadyBlack nu al bandenpijn joh. Zo te horen niet iets op me op te verheugen :X
pi_154102577
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een toffe echo O+ gymnastiekmeisje :D

Herkennen de andere moeders met een tweede op komst dat je echt al héél vroeg je banden voelt? :o Ik stond vanmiddag wat abrupt op en rekte me uit, en ik schoot gelijk weer in een soort foetushouding :')!

Oh en Fuchsia, wat naar :X Kan een reactie zijn op de extra doorbloeding nu he, maar ik snap je angst hoor! Je mag altijd hierover bellen he, dan kunnen ze misschien even eerder kijken?
Ik ben nu bijna negen weken en heb dat serieus alleen de eerste twee weken na de test gehad haha! Lijkt wel alsof ik toen ben opgerekt en dat het toen wel weer ruim genoeg was voor de weken daarna. :+ al was dat stoppen van bandenpijn daarna natuurlijk al weer reden voor twijfels.

Fuchsiaroze, niet leuk! Bij helderrood zou ik ook even bellen puur voor de zekerheid.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:31:36 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154102926
Haha Svane, je krijgt vast wel weer een nieuwe oprek-boost binnenkort toch oO<
pi_154103359
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Svane, je krijgt vast wel weer een nieuwe oprek-boost binnenkort toch oO<
Ik streef naar kogelrondheid! *O*
pi_154103455
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik streef naar kogelrondheid! *O*
:D _O-
pi_154106816
Wakker 's nachts is zo absoluut niet mijn ding.. En dan niet eens door baby, plassen of wat dan ook.. Maar door mijn snurkende meneer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')