abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154118399
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Gisteren:

Mijn meneer: "Kom we gaan echt de tas voor de baby inpakken!"
"Maar het is zo warm! Moet dat nu? Het duurt nog eeuwen!"
"Ja, dat moet.. want ik kan er niet van slapen! Misschien duurt het nog maar 19 dagen! :o "
".... "

[ afbeelding ]

voorlopige keuzes. Alvast in de fijne plastic zakjes gestopt O+ (In aparte zakjes. Rompertjes korte mouw, rompertjes lange mouw (want wat het weer nou gaat doen.....)
Zaterdag gaan we nog eens shoppen voor de baby, want we kwamen tot de ontdekking dat we nog niet zo veel shirtjes of boxpakjes hebben. Wel broekjes en rompers in overvloed.

Dat pakje links O+ O+ O+
pi_154118574
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:11 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat pakje links O+ O+ O+
Ja cute he? Mijn meneer maakt steeds dat Grrr?! geluid als hij dat shirtje liefdevol bekijkt.
Hij is zo schattig ^^, (shirtje ook)
Schudden voor gebruik
pi_154118995
Oh nee Fuchsia! ;( Wat verdrietig, helemaal nadat je al een goede echo hebt gehad.. Heel veel sterkte!! :*
  maandag 6 juli 2015 @ 17:39:42 #229
409579 LuDann
All the way
pi_154119267
Blegh, ik voel me een beetje zielig aanhankelijk. :@

Mijn man zal de komende dagen elke avond over moeten werken in verband met een deadline op zijn werk en ik mis hem. Normaal gesproken heb ik daar eigenlijk geen last van en kan hij probleemloos een paar dagen weg zijn terwijl ik gewoon mijn gang ga. Het zal er wel een beetje bij horen, hormonen ofzo? Is dit herkenbaar voor iemand?

Ook een opmerking van mijn moeder zit me meer dwars dan anders het geval zou zijn. Ik heb haar gevraagd of ze me naar het ziekenhuis wilde brengen als mijn man om de een of andere reden niet beschikbaar zou zijn en dat wilde ze na enig aandringen wel doen ''Maar dan ga ik wel meteen weer weg hoor, daar hoef ik niet bij te zijn allemaal!'' Fijn mam, ben ik lekker in mijn eentje op zo'n moment. }:|
pi_154119573
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:

Mijn man zal de komende dagen elke avond over moeten werken in verband met een deadline op zijn werk en ik mis hem. Normaal gesproken heb ik daar eigenlijk geen last van en kan hij probleemloos een paar dagen weg zijn terwijl ik gewoon mijn gang ga. Het zal er wel een beetje bij horen, hormonen ofzo? Is dit herkenbaar voor iemand?

Ook een opmerking van mijn moeder zit me meer dwars dan anders het geval zou zijn. Ik heb haar gevraagd of ze me naar het ziekenhuis wilde brengen als mijn man om de een of andere reden niet beschikbaar zou zijn en dat wilde ze na enig aandringen wel doen ''Maar dan ga ik wel meteen weer weg hoor, daar hoef ik niet bij te zijn allemaal!'' Fijn mam, ben ik lekker in mijn eentje op zo'n moment. }:|
Ik kan me er iets wel bij voorstellen hoor! Logisch dat je je prettiger voelt met je man in je buurt, zeker als er al voorwerk gaande is!

En je moeder; zou ze het niet ook heel spannend vinden? Als het erop aan komt zal ze je dan misschien niet zomaar alleen laten, maar misschien dat ze dat vanuit die spanning nu
zegt?

En Fuchsia: wat een rotnieuws! Heel veel sterkte.. :*
pi_154119754
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :* Ik meld mij misschien nog wel in het andere topic. Nu even in onze eigen bubbel. Hopelijk tot snel :W
  maandag 6 juli 2015 @ 18:02:08 #232
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154119814
Ach wat verdrietig, fuchsia! Veel sterkte!

Denk ook wat stippel zegt, LuDann, dat ze dat nu wel zegt maar puntje bij paaltje jou echt niet daar alleen laat. Neemt niet weg dat het voor nu geen leuke opmerking is!
Heb je nog veel last van voorwerk?

Ik heb een skippybal gekocht om de weeën op te vangen, maar hij blijkt opgepompt toch veel te klein te zijn. Dan toch maar een fitnessbal bestellen, en een skippybal cadeau voor m'n neefjes. :+

En vannacht gedroomd dat tijdens yoga mijn vliezen braken, en het was nogal een zee. Ik heb straks yoga, hopelijk was het geen voorspellende droom. :o :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154119820
Fuchsia, heel veel sterkte... :*

Stippel, je zou dwars door je zwangerschap heen een eisprong krijgen bij het zien van die pakjes... O+
pi_154119870
Een beetje vreemd zo na het bericht van Fuchsia, maar vandaag om 16:32 is onze little lady L.exi geboren. We zijn overdonderd en zielsgelukkig.

We gaan wel noodgedwongen vanavond al naar huis, want het kraamhotel zit helemaal vol. Maar ook dat overleven we wel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154119910
quote:

Wat een gekke reactie van je moeder. Man ik zou zo in mijn scheurijzer komen om je weg te brengen en te steunen in het ziekenhuis.. wat is dat nou!?

Ik denk niet dat ze begrijpt dat haar kleinkindje er dan aan komt! Wat een gekkerd! Volgens mij vind ze het gewoon erg spannend en komt het niet helemaal binnen bij haar ;)

vervelend dat BN zoveel moet overwerken ineens. Maar ik denk dat het normaal is dat je hem graag dichtbij wil hebben. Niets om je gek over te voelen!
Schudden voor gebruik
  maandag 6 juli 2015 @ 18:07:31 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154119928
Nohh gefeliciteerd Kris! *O* Dat is nog vlot gegaan!
Jammer dat het kraamhotel vol is, maar veel plezier met z'n drietjes thuis :)
pi_154119931
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef Krisvc het volgende:
Een beetje vreemd zo na het bericht van Fuchsia, maar vandaag om 16:32 is onze little lady L.exi geboren. We zijn overdonderd en zielsgelukkig.

We gaan wel noodgedwongen vanavond al naar huis, want het kraamhotel zit helemaal vol. Maar ook dat overleven we wel.
*O* *O* Gefeliciteerd met jullie dochter!! *O* *O*
Is alles goed gegaan?
pi_154119944
quote:

Gefeliciteerd *O* met de kleine mevrouw.
pi_154119945
quote:

Zeer herkenbaar zelfs.
Nadat ik had aangegeven dat ik het vervelend vond als hij weg was heeft hij echt geprobeerd zoveel mogelijk rekening ermee te houden. En bleef ook vaker thuis...waardoor ik mij weer lullig voelde dat ik hem thuis hield 8)7
Ergste vond ik die wirwar aan emoties bij mij. Voelde mij eenzaam en onzeker als hij weg was en miste hem gewoon heel erg. Terwijl ik daar nooit last van had.
Wijt het maar aan de hormonen en hoop dat het over gaat.
pi_154119955
quote:

Hoera *O*

Gefeliciteerd met de kleine L.exi! *O*
Lekker thuis in je eigen bedje is ook fijn, lijkt me ;) Jammer dat het dan net even anders liep dan je dacht of in de planning had.
Schudden voor gebruik
pi_154119959
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Mariposas het volgende:

Denk ook wat stippel zegt, LuDann, dat ze dat nu wel zegt maar puntje bij paaltje jou echt niet daar alleen laat. Neemt niet weg dat het voor nu geen leuke opmerking is!

Ik heb een skippybal gekocht om de weeën op te vangen, maar hij blijkt opgepompt toch veel te klein te zijn. Dan toch maar een fitnessbal bestellen, en een skippybal cadeau voor m'n neefjes. :+

En vannacht gedroomd dat tijdens yoga mijn vliezen braken, en het was nogal een zee. Ik heb straks yoga, hopelijk was het geen voorspellende droom. :o :+
Toekomst voorspeller :D
Ik had nog helemaal niet gereageerd :D
Schudden voor gebruik
pi_154119967
Gefeliciteerd met jullie meisje Kris! *O*
  maandag 6 juli 2015 @ 18:11:06 #243
409579 LuDann
All the way
pi_154119988
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kris! En wat een leuke naam! Ik ben benieuwd naar je verhaal, geniet ze met zijn drieën. O+
pi_154120020
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)

Grapjas _O- (je staat nu met stip op nummer negen)

En nog 19 dagen :o man het gaat echt hard af en toe
pi_154120036
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:12 schreef Daui het volgende:
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)

Grapjas _O-

En nog 19 dagen :o man het gaat echt hard af en toe
Volgens de vk rond 7 aug. dus mijn meneer ging er van uit dat hij toch vroeger komt :D
Hij weet dat ik een aantal dagen opsommen of afstrepen dood eng vind en roept dan ineens 19 dagen!

Ik schrok me te pletter! :D
Schudden voor gebruik
pi_154120044
Kris ze is er! Gefeliciteerd! *O*
Veel geluk samen met jullie kleine L.exi O+
  maandag 6 juli 2015 @ 18:16:54 #247
409579 LuDann
All the way
pi_154120080
Mijn moeder heeft een hersenbeschadiging en daardoor o.a. moeite met zich inleven in andere mensen. Ze zegt wat ze denkt en vindt en neemt daarbij geen blad voor de mond. Ze wil er gewoon oprecht niet bij zijn. Ik ben dan op zich wel wat gewend van haar en kan me doorgaans redelijk afsluiten van dit soort opmerkingen maar nu lukt dat even wat minder. Het voelt gewoon rot.
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat een gekke reactie van je moeder. Man ik zou zo in mijn scheurijzer komen om je weg te brengen en te steunen in het ziekenhuis.. wat is dat nou!?

Ik denk niet dat ze begrijpt dat haar kleinkindje er dan aan komt! Wat een gekkerd! Volgens mij vind ze het gewoon erg spannend en komt het niet helemaal binnen bij haar ;)

vervelend dat BN zoveel moet overwerken ineens. Maar ik denk dat het normaal is dat je hem graag dichtbij wil hebben. Niets om je gek over te voelen!
Lief! O+
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar zelfs.
Nadat ik had aangegeven dat ik het vervelend vond als hij weg was heeft hij echt geprobeerd zoveel mogelijk rekening ermee te houden. En bleef ook vaker thuis...waardoor ik mij weer lullig voelde dat ik hem thuis hield 8)7
Ergste vond ik die wirwar aan emoties bij mij. Voelde mij eenzaam en onzeker als hij weg was en miste hem gewoon heel erg. Terwijl ik daar nooit last van had.
Wijt het maar aan de hormonen en hoop dat het over gaat.
Ben blij dat ik niet de enige ben! :) Hier voelt het hetzelfde ja, een stuk meer emo dan ik normaal gesproken ben. Misschien hoort het een beetje bij de laatste loodjes ook.
  maandag 6 juli 2015 @ 18:20:24 #248
409579 LuDann
All the way
pi_154120154
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Mariposas het volgende:

De rugpijn die ik had is weer weg. Enige waar ik nu nog ''last'' van heb zijn redelijk wat harde buiken die soms wat pijnlijk zijn. Maar niks regelmatig, dus heb goede hoop dat het nog even gaat duren!

Zo'n bal heb ik ook, ik vind het prettig om daar gewoon op te zitten nu al. Beetje je rug en bekkenbodemspieren in beweging houden.

Succes met yoga straks. :D
  maandag 6 juli 2015 @ 18:22:35 #249
105850 Fuente
mamamuts
pi_154120204
Gefeliciteerd Kris *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154120205
quote:

*O* *O* Gefeliciteerd en welkom kleine L.exi! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')