Wat enorm naar! Ik was er toch wel al een beetje bang voor..quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
Verder niet goed bijgelezen, want ik moet mij helaas afmelden hierVK gebeld na nog meer bloed en kon gelijk vanochtend terecht. Er was geen hartactiviteit meer te zien
![]()
Vorige week gestopt met kloppen. Vriend en ik zijn er kapot van en ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet
Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie, gezonde zwangerschap toevoor nu is het te pijnlijk om mee te blijven lezen, misschien in de toekomst
Oh nee! Heel lief!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:05 schreef Malteser het volgende:
[..]
Waar ben jij nog naar op zoek?
Het wordt overigens maandag dames, ivm een sterfgeval in de familie was ik vandaag onverwacht ineens drukker met andere zaken.
Maar maandag ga ik kijken voor jullie!!
Nu op de lijst:
Sara broekje 56 of 62 en mutsje
Mineola broekje 56, 62 of 50 en mutsje
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kleine meid is vorige week 28-06 geboren
Ik ben graag tegendraadsquote:Op zondag 5 juli 2015 01:40 schreef Sara82 het volgende:
Myrr!![]()
Malteser, gecondoleerd... Komt wel joh... Volgens mij bedoelde stippel trouwens dat ze ook op de lijst wil van moeders ZONDER poezenkleding-artikelen. (Staat hier gewoon op de verplichte uitzetlijst van de kraamhulp, beetje nalatig van je Stip!![]()
)
Na de post van Sara heb ik jouw post nog eens gelezen en toen was het duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 15:21 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Oh nee! Heel lief!
maar ik bedoel de lijst van de slechte moeders zonder poezenpakjes
Leuk een meisje! Eerst zag ik er een knuffel konijn in met van die mooie lange hangorenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:00 schreef JantinaGr het volgende:
Vrijdag hebben we een echo gehad, even kijken of de baby deze keer wel de beentjes goed opzij wilde doen. En ja hoor... geen twijfel meer mogelijk. Een meisje.
[..]
Dus mag er meisje achter mijn naam?
Nog een leuke foto... voet tussen lippen en neus.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2015 10:56 schreef bloes85 het volgende:
Babygolf na de hittegolf
Hier net terug van 2 weken vakantie, heerlijk uitgerust. Afgelopen woensdag ook een pretecho gedaan
JongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 weken de 20wkn echo in het ziekenhuis, wel fijn om nu rustig te kunnen kijken naar de kleine![]()
Welkom thuis
Schudden voor gebruik
Oh nee, wat ontzettend naar nieuws.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
Verder niet goed bijgelezen, want ik moet mij helaas afmelden hierVK gebeld na nog meer bloed en kon gelijk vanochtend terecht. Er was geen hartactiviteit meer te zien
![]()
Vorige week gestopt met kloppen. Vriend en ik zijn er kapot van en ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet
Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie, gezonde zwangerschap toevoor nu is het te pijnlijk om mee te blijven lezen, misschien in de toekomst
Oh nee! Wat vreselijk naar!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zet m op Krisvc!
![]()
Ik moet ook gewoon even verder lezen...... en een verzamel reactie post makenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:23 schreef Malteser het volgende:
[..]
Na de post van Sara heb ik jouw post nog eens gelezen en toen was het duidelijk. Jij wilde bij mij op het ontaarde-moeders-lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |