De knak!! Dat kan niet missen!quote:Op maandag 6 juli 2015 06:21 schreef Krisvc het volgende:
Ah, wakker, ja. De eerste helft van de nacht door snurkende meneer. Daarna om 100 keer keer te plassen. Daarna van een heel harde knak en twijfel of het vocht wat ik verlies afscheiding of vruchtwater is (wel wat vlokjes, maar een stuk of 4 ofzo), daarna van flinke krampen waarop ik nu wacht of ze periodiek terugkomen. Waar het wel op lijkt. En ze doen pijn en er zit opbouw in.
Nee, geen beste nacht, maar wel wakker.
Op de warmste dagen vorige week was meneertje hier ook rustiger voor mijn gevoel. Dat compenseert 'ie overigens nu weerquote:Op maandag 6 juli 2015 07:06 schreef Daui het volgende:
Vraag worden de babies ook trager bij warm weer? Dus minder bewegen en mama in de zij trappen![]()
Mooi dan heb ik het mij niet ingebeeld. Met die superwarme dagen voelde ik ze echt veel minder. Was ook te warm om veel te doenquote:Op maandag 6 juli 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Op de warmste dagen vorige week was meneertje hier ook rustiger voor mijn gevoel. Dat compenseert 'ie overigens nu weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 weken de 20wkn echo in het ziekenhuis, wel fijn om nu rustig te kunnen kijken naar de kleine![]()
Je kan het hoor! Puffen maar!quote:
Grotendeelsquote:Op maandag 6 juli 2015 07:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik het mij niet ingebeeld. Met die superwarme dagen voelde ik ze echt veel minder. Was ook te warm om veel te doen![]()
Jij bijna op vakantie! Koffer al gepakt?
Ja goeie!quote:Op maandag 6 juli 2015 12:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk overigens "Straks-ga-ik-mijn-kindje-zien" leuker puffen dan "deze wee komt nooit meer terug".
Maar da's Zeeuws, ergens 'om gaan.'quote:Op maandag 6 juli 2015 12:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je kan het hoor! Puffen maar!![]()
Ik vind persoonlijk overigens "Straks-ga-ik-mijn-kindje-zien" leuker puffen dan "deze wee komt nooit meer terug".
Voor de heren adviseerde mijn yoga-docente "straks-mag-ik-om-ijskoud-bier" als pufriedeltje
Bij welke hema shop jij?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:10 schreef Malteser het volgende:
HEMA POEZENALERT:
In mijn mandje zitten nu:
2 broekjes maat 62
2 mutsjes
1 slaapzak (maat 68/80)
Jeuj!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:10 schreef Malteser het volgende:
HEMA POEZENALERT:
In mijn mandje zitten nu:
2 broekjes maat 62
2 mutsjes
1 slaapzak (maat 68/80)
| Forum Opties | |