abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154106942
Ah, wakker, ja. De eerste helft van de nacht door snurkende meneer. Daarna om 100 keer keer te plassen. Daarna van een heel harde knak en twijfel of het vocht wat ik verlies afscheiding of vruchtwater is (wel wat vlokjes, maar een stuk of 4 ofzo), daarna van flinke krampen waarop ik nu wacht of ze periodiek terugkomen. Waar het wel op lijkt. En ze doen pijn en er zit opbouw in.

Nee, geen beste nacht, maar wel wakker.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154106957
Oh spannend Kris.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154106994
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 06:21 schreef Krisvc het volgende:
Ah, wakker, ja. De eerste helft van de nacht door snurkende meneer. Daarna om 100 keer keer te plassen. Daarna van een heel harde knak en twijfel of het vocht wat ik verlies afscheiding of vruchtwater is (wel wat vlokjes, maar een stuk of 4 ofzo), daarna van flinke krampen waarop ik nu wacht of ze periodiek terugkomen. Waar het wel op lijkt. En ze doen pijn en er zit opbouw in.

Nee, geen beste nacht, maar wel wakker.
De knak!! Dat kan niet missen!
Baby baby baby *O* zet em op!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_154107010
Schrikken hoor Fuchsia, hoop dat alles goed is :*

En een meisje voor Jantine, leuk!

Jammer van de slechte nacht Kris, maar duim voor je dat het doorzet :)

Hier weekwissel 14 vandaag.
pi_154107024
Kris hopelijk zet het door *O*

En eindelijk weer een meisje tussen al die jochies ;)

Fuchsia :* ik duim dat de baby grote opruiming houdt daar binnen

Hier ook slecht geslapen. Komt soms omdat ik overdag ook veel slaap :). Maar t was warm en ik moet sowieso een paar keer plassen. Nu zou ik ook wel een tukje kunnen doen :O
pi_154107046
Bandenpijn: Volgens mijn vk kan je daar bij de 2e veel meer en sneller last van krijgen! (en dat had ik dan ook..)

Fuchsia, wat rot!
pi_154107049
Dat klinkt als een begin kris!
pi_154107060
Vraag worden de babies ook trager bij warm weer? Dus minder bewegen en mama in de zij trappen ;)
pi_154107106
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 07:06 schreef Daui het volgende:
Vraag worden de babies ook trager bij warm weer? Dus minder bewegen en mama in de zij trappen ;)
Op de warmste dagen vorige week was meneertje hier ook rustiger voor mijn gevoel. Dat compenseert 'ie overigens nu weer :')
pi_154107171
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Op de warmste dagen vorige week was meneertje hier ook rustiger voor mijn gevoel. Dat compenseert 'ie overigens nu weer :')
Mooi dan heb ik het mij niet ingebeeld. Met die superwarme dagen voelde ik ze echt veel minder. Was ook te warm om veel te doen ;)

Jij bijna op vakantie! Koffer al gepakt?
pi_154107220
Jaaaa Hup Kris!! Dit wordt een verse baby!!
pi_154107247
30 weken vandaag! *O*
pi_154107387
Spannend fuchsia :*

Jantine, meisjes-high-five ;) O+

Kris *O* Hoei!! Zet 'm op!

Hier werd die mup in buik alleen maar wiebeliger van 't warme weer :o Of misschien voelde ik 't vaker, omdat ik langer stil lag ;) Morgen 20 weken en dan dus al op de helft holy shittie :o
pi_154107397
Jantina een meisje definitief O+ leuk! Tussen alle jongens. Leuke echo foto :D

LB hier de eerste maar bij sommige bewegingen ook flinke bandenpijn.

Daui mijn jochie was met de hitte ook rustiger, sowieso als ik niet zo fit ben. Vanochtend is ie bijv behoorlijk actief.

Krisvc spannend! :% :%
pi_154107755
Hoeraaaaa Kris gaat baren!! *O* *O* :% :% zet hem op O+
:)
pi_154108248
Klinkt veelbelovend Krisvc! Zet 'm op!
pi_154108987
Meisje voor Jantina *O*

En bijna meisje voor Krisvc *O* Spannend!

Hier nog steeds alles rustig. Wel weer wat 'vochtverlies' maar zal ws dan toch wat waterige afscheiding zijn?
We gaan het hopelijk zo horen bij de VK.
pi_154109104
Spannend Kris! Baby's willen we zien hier *O*

Succes bij de vk straks Sekhmet!

Fuchsia heb je nog gebeld/ga je nog bellen met de vk? (Al is het maar om jezelf even gerust te kunnen stellen.)
pi_154109342
Babygolf na de hittegolf *O*

Hier net terug van 2 weken vakantie, heerlijk uitgerust :). Afgelopen woensdag ook een pretecho gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 weken de 20wkn echo in het ziekenhuis, wel fijn om nu rustig te kunnen kijken naar de kleine :)
  maandag 6 juli 2015 @ 10:56:32 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154109349
Kris is bezig!

Sekhmet, succes zo, hoop dat je stripbaar bent!

Wat een toffe echo, Jantina!

Hier geen rustigere baby met de hitte. Hoe kan dat eigenlijk invloed hebben op je baby? Die zit toch sowieso warm binnen? Heeft dan meer met je eigen lichaamstemperatuur te maken, zou ik denken.

Ik zou nu wel graag even terug naar bed gaan, aangezien ik weer om 05:00 wakker was na een onrustige nacht, maar ik moet wachten op de schuttingbezorger die tussen 11:00 en 14:00 komt. Om niet in slaap te vallen ben ik maar aan 't schoonmaken. }:| :r
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 6 juli 2015 @ 10:59:13 #171
409579 LuDann
All the way
pi_154109398
Go Kris! :% *O*
pi_154110501
Fuck weeën. Ik hoef geen baby meer.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154110621
:o :% :% -O-
Zet 'm op!!!! *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 6 juli 2015 @ 12:08:29 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154110625
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Krisvc het volgende:
Fuck weeën. Ik hoef geen baby meer.
De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug!

Hang in there, je baby komt eraan! *O*
pi_154110779
Bloes ook een jochie *G*

Kris dat klinkt spannend *O*

Ik ga woensdag naar een moederfiets kijken, van union. Hopelijk is t wat O+ (zal nog een jaar in de garage staan :') maar kan wel mooi fietsend boodschappen doen, scheelt tijd :7 )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')